dus om 23.20 is de herhaling hoop ik toch gevold door de uitslag danquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het was tot een minuutje geleden te zien op NED3. Nu komt eerst Je Zal Het Maar Hebben en wat Sport- en Journaals.
Er is geen herhaling, alleen een uitslagquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:52 schreef Piovan het volgende:
[..]
dus om 23.20 is de herhaling hoop ik toch gevold door de uitslag dan
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Er is geen herhaling, alleen een uitslag
Heb je digitale tv? Kijk dan morgen of straks even op 101 (zender heet zo en zit hier op 228 geloof ik). Daar worden veel programma's van BNN herhaalt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:50 schreef Piovan het volgende:
[..]
waar is het nu al te zien dan
ik raak in paniek
Ga je schamen! Rob stemmen!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:57 schreef Cybart het volgende:
*rob gestemd heb*
was twijfelen tussen rob en ad-just (inderdaad doe wat aan die naam, dat kan niet)
Alain kan je helemaal wegschrijven, tenzij belgie opeens masaal zit te kijken en te stemmen.
bij ad-just irriteer ik me vooral aan zijn neus
En ik vind zijn "inteligente" grappen niet echt bij de andere lama's passen...
al met al zou er ook een optie moeten zijn "geen van deze 3 wannabe-lama's"
Of gewoon morgen op Uitzendinggemist.nl hè.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:58 schreef Cyan het volgende:
[..]
Heb je digitale tv? Kijk dan morgen of straks even op 101 (zender heet zo en zit hier op 228 geloof ik). Daar worden veel programma's van BNN herhaalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |