Ik geloof dat de instellingen van je TV niet goed staan, want dat bij mij is dat jasje elke week oranje.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:15 schreef flugeltje het volgende:
die belg is Alain, in dat rode jasje is Rob en die lange met die kin is Ad-just
En nu maak ik die fout zelf ookquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:22 schreef flugeltje het volgende:
Te snel getikt tussen het kijken door
Niet veel anders dan normaal dus.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Het niveau is bedroevend tot nu toe.
Meer dan om die andere twee hoor.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:27 schreef wolferl het volgende:
Die Rob ook zo slecht, niemand lacht om hem.
Tis mij net best vlot gelukt, zal nu wel wat drukker zijn?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:30 schreef Tinkepink het volgende:
Probeer nu te stemmen via de website, maar dat wil niet zo lukken helaas.
Ja, op www.lamagezocht.nl zijn de verschillende stem-mogelijkheden te vinden.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:36 schreef Queen_Bee het volgende:
Kan je nu al stemmen dan? Zo tussendoor
Ik krijg De verbinding werd geherinitialiseerdquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, op www.lamagezocht.nl zijn de verschillende stem-mogelijkheden te vinden.
Ik heb tijdens de voorrondes héél vaak last gehad van plaatsvervangende schaamtequote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
Ik kan gewoon niet naar die oranje stuiterbal kijken. Heb last van plaatsvervangende schaamte.
Dat is gayquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:43 schreef BVO het volgende:
Die gore buik die er steeds ondervandaan komt.
Dat had ik ook, daar stopte ik met kijkenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb tijdens de voorrondes héél vaak last gehad van plaatsvervangende schaamte
Dit IS de finale.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:46 schreef Piovan het volgende:
Staat hij straks met dat vestje in de finale
waar is het nu al te zien danquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:49 schreef Sirolf het volgende:
Om 23.20 gaan we verder met 'Lama Gevonden', wat duurt tot 0.05 uur.
Het was tot een minuutje geleden te zien op NED3. Nu komt eerst Je Zal Het Maar Hebben en wat Sport- en Journaals.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:50 schreef Piovan het volgende:
[..]
waar is het nu al te zien dan
ik raak in paniek
dus om 23.20 is de herhaling hoop ik toch gevold door de uitslag danquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het was tot een minuutje geleden te zien op NED3. Nu komt eerst Je Zal Het Maar Hebben en wat Sport- en Journaals.
Er is geen herhaling, alleen een uitslagquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:52 schreef Piovan het volgende:
[..]
dus om 23.20 is de herhaling hoop ik toch gevold door de uitslag dan
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Er is geen herhaling, alleen een uitslag
Heb je digitale tv? Kijk dan morgen of straks even op 101 (zender heet zo en zit hier op 228 geloof ik). Daar worden veel programma's van BNN herhaalt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:50 schreef Piovan het volgende:
[..]
waar is het nu al te zien dan
ik raak in paniek
Ga je schamen! Rob stemmen!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:57 schreef Cybart het volgende:
*rob gestemd heb*
was twijfelen tussen rob en ad-just (inderdaad doe wat aan die naam, dat kan niet)
Alain kan je helemaal wegschrijven, tenzij belgie opeens masaal zit te kijken en te stemmen.
bij ad-just irriteer ik me vooral aan zijn neus
En ik vind zijn "inteligente" grappen niet echt bij de andere lama's passen...
al met al zou er ook een optie moeten zijn "geen van deze 3 wannabe-lama's"
Of gewoon morgen op Uitzendinggemist.nl hè.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:58 schreef Cyan het volgende:
[..]
Heb je digitale tv? Kijk dan morgen of straks even op 101 (zender heet zo en zit hier op 228 geloof ik). Daar worden veel programma's van BNN herhaalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |