I'll join the clubquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:26 schreef StArcheo het volgende:
[..]
Bedankt Hankster. Eindelijk iemand die het met mij eens is. Alleen die kop irriteert me al.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:26 schreef StArcheo het volgende:
[..]
Bedankt Hankster. Eindelijk iemand die het met mij eens is. Alleen die kop irriteert me al.
Ik vind hem ook scheitirritant. Hij is die auditieronde doorgekomen doordat hij Alain als medespeler had, 1 z'n 1tje is hij helemaal niet grappig.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:23 schreef Hankster het volgende:
[..]
echt iedereen die ik ken en die Lama Gezocht een beetje volgt heeft ook een schijthekel aan Rob...wat voor publiek hebben ze in Carré toegelaten dat hij de publieksstem heeft gekregen...want hoewel Ad-Just en Alain er gewoon bovenuit steken moet ik toch toegeven dat Marc toch wel behoorlijk is gegroeid door de afleveringen heen. Meer dan Rob imo
Ik ben trouwens benieuwd hoe de 2 andere nieuwe Lama's het zullen doen
Want hoewel ik Jeroen nou niet altijd hi-la-risch vind, vond ik het toch wel een hele geslaagde aflevering toen hij gast-lama was.
Die andere kerel ken ik eigenlijk niet zo...
Hoe kom je daar nou bijquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:23 schreef Hankster het volgende:
want hoewel Ad-Just en Alain er gewoon bovenuit steken
Sammetje wil ook wel een zoenscene met Ruben Nicolai doenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:20 schreef 7eVeNL het volgende:
Misschien krijgt Rob, Ruben nicholai morgen wel uit de kast met één van zijn zoen sketches
Dit is dan wel weer 10 punten voor BNN...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:54 schreef Sammetje het volgende:
Zag trouwens op de site van BNN dat je vanavond ook via Internet mag/kan stemmen, dus niet alleen per telefoon of SMS.
neehee!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:56 schreef MeerZienDanAnders het volgende:
[..]
Dit is dan wel weer 10 punten voor BNN...alhoewel.....
zie de GeenStijl actie al voor me..... Help een Brabander de Lama's in.
![]()
zullen we vanavond de grappen van alain gaan tellen, die belgie gerelateerd zijn?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:46 schreef Canisfire het volgende:
Alian is ook veel beter maar als hij vanavond gespannen is heb je er niets aan.
Ad-just komt uit Tilburg, dus die is ook gewoon braboquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:56 schreef MeerZienDanAnders het volgende:
[..]
Dit is dan wel weer 10 punten voor BNN...alhoewel.....
zie de GeenStijl actie al voor me..... Help een Brabander de Lama's in.
![]()
Tijdens zijn audities vond ik hem wel gevat, daarna werd het steeds minder en eigenlijk nooit leuk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:34 schreef skiczukie het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat iemand ooit in die Alain heeft gezien, maar goed.
Dan maar hopen dat ze de juiste de Lama's in helpenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ad-just komt uit Tilburg, dus die is ook gewoon brabo
En dan vooral de zinnen met "iek ben een vlaming"quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
zullen we vanavond de grappen van alain gaan tellen, die belgie gerelateerd zijn?
Als het goed is, is het vanavond live vanuit Arnhem hoor. Je kan ook stemmen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:18 schreef Grimm het volgende:
stond nou laatst de uitslag al op teletekst?
Dat deed hij drie keer helaas voor hem was het allemaal tijdens hetzelfde optreden.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
zullen we vanavond de grappen van alain gaan tellen, die belgie gerelateerd zijn?
Dat was dus ook mijn gedachte toen ik het zag...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:00 schreef Tinkepink het volgende:
Heeft die sukkel gewoon weer zijn oranje jasje aan!
Stel hè? Stel dat hij de nieuwe lama wordt... moeten we dan de komende seizoenen steeds tegen dat rare vieze jasje aankijken?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat was dus ook mijn gedachte toen ik het zag...
Volgens mij is het z'n 'lucky-vest'
Eens.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:
1 Ad-Just
2. Alain
3. Rob, maar vooral omdat hij zo'n niet echt uitstraling heeft
Rob gaat de hele uitzending al niet goed. Hij matched niet met de "echte" lama`s.quote:
Ik geloof dat de instellingen van je TV niet goed staan, want dat bij mij is dat jasje elke week oranje.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:15 schreef flugeltje het volgende:
die belg is Alain, in dat rode jasje is Rob en die lange met die kin is Ad-just
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |