quote:Op zondag 18 februari 2007 16:22 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind ook dat je niet veel te zien krijgt... en ik vind ook dat Maric in de finale had thuisgehoren obv wat ze hebben laten zien. Die Alain is veel te berekenend imo. Ad-Just en Rob zijn echt leuk en horen er ook thuis. Toch hoop ik dat Ad-Just gaat winnen, die is echt leuk.
A.s. vrijdag de finale en wij zijn niet thuis, zitten dan bij de musical Doe Maar!! Maar even opnemen dan.
Hoe gaat de finale eigenlijk in zn werk? Komen de echte lama's er dan ook bij? Het lijkt mij dat zij er ook in betrokken moeten worden, zij moeten straks met één van die drie samenwerken.
Op het UT-terrein?quote:Op zondag 18 februari 2007 17:58 schreef Diaan73 het volgende:
Okay leuk. Van de studio had ik ook wel begrepen, maar verder lieten ze er erg weinig over los.
Wij gaan 21 maart a.s. naar een optreden van De Lama's, ik ben benieuwd of de nieuwe lama's (alledrie) er dan ook al bij zijn....
Inderdaad. Ik kan me voorstellen dat die show wel wat langer was in Carré, en kijkers krijgen ze sowieso wel, dus waarom niet wat langer?quote:Op zondag 18 februari 2007 15:45 schreef MeerZienDanAnders het volgende:
Ik vind zowiezo dat je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig te zien krijgt.... 3 grappen, FLITS jury ...... wtf
Ik denk dat ze daar bij BNN vastzitten aan de uitzendschema's en andere programma's die ook uitgezonden moeten en willen worden. Toch hoop ik dat op de één of andere manier de volledige show te zien is. Ook van de Bonte Avond en de show in Delft.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:57 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kan me voorstellen dat die show wel wat langer was in Carré, en kijkers krijgen ze sowieso wel, dus waarom niet wat langer?
Aangezien je als kijker moet stemmen is dat soms wel eens lastig. Als ze dan net alleen de allerbeste grappen laten zien terwijl ´de beste´ ook veel slechte grappen maakt die er dan uitgeknipt worden......quote:Op zondag 18 februari 2007 19:32 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar bij BNN vastzitten aan de uitzendschema's en andere programma's die ook uitgezonden moeten en willen worden. Toch hoop ik dat op de één of andere manier de volledige show te zien is. Ook van de Bonte Avond en de show in Delft.
Ik vermoed dat alleen het publiek ter plekke mag stemmen, aangezien het inderdaad dan de commerciële kant op gaat.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:47 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Aangezien je als kijker moet stemmen is dat soms wel eens lastig. Als ze dan net alleen de allerbeste grappen laten zien terwijl ´de beste´ ook veel slechte grappen maakt die er dan uitgeknipt worden......
Volgens mij zou het beter zijn als Tijl, Ruben en Ruben zelf de nieuwe Lama zouden kiezen...toch?! Het concept dat zij nu hebben werkt....dat blijkt....en zij moeten samenwerken met de nieuwe Lama.....
Of denk ik nu niet commercieel genoeg (lees: lopen ze al die sms-jes/geld mis)
De publieken kunnen wel degelijk SMS-acties houden hoor, maar dan tegen een lager tarief dan je bij de commercieelen ziet (zogenaamd 'om de kosten te dekken'). Vaak zie je dan bedragen als 25ct/pob.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:03 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat alleen het publiek ter plekke mag stemmen, aangezien het inderdaad dan de commerciële kant op gaat.
Zo...staan er zoveel spelfouten in de NRC next?! *grapje*quote:Op maandag 19 februari 2007 14:19 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik lees zojuist dit in mijn nrc next. Ik heb het even geprobeerd te googlen, maar kan geen online versie vinden. Ik zal een paar zinnen overtypen.
"manipulatie bij Lamaverkiezing?"
Rotterdam. Tijdens de halve finale van het bnn tv programma lama gezocht hebben toeschouwers in carré gezien dat er is gemanipuleerd met de stembriefjes die de toeschouwers mochten invullen. Fans vanéén van de deelnemers, Rob Kemps, bleven in de pauze ion de zaal zitten en gingen ong niet gebruikte stembriefjes invullen. "Ze liepen naar een deel war neimand had gezete, maar waar wel stembriefjes algen. Ze heben denk ik vijftig briefjes ingevuld"zegt Saskia Huygen die ook in de zaal was. het waren volgens Hughen fans van Kemps "Rob heeft tijdens zijn optredens altijd een oranje vest aan, dus ik neem aa dat het fans van hem waren want ze waren ook in het oran je gekleed" (... hoop blabla overd e lama's at we toch al weten)
Rob Kemps heeft de meeste publieksstemmen gekregen, bevestigt een woordvoerder van BNN. "De nummers twee en drie, Alain en Adjust, zaten daar redelijk valk achter."Jurylid Arjen Lubahc vertelt dat Rob ook in de topdrie van de jury zat en dus ook zonder extra publieksstemmen de finale zou hebben gehaald.
En als ze het helemaal correct gaan spelen mag je ook maar één maal per gsm-nummer sms'en.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De publieken kunnen wel degelijk SMS-acties houden hoor, maar dan tegen een lager tarief dan je bij de commercieelen ziet (zogenaamd 'om de kosten te dekken'). Vaak zie je dan bedragen als 25ct/pob.
Relativeer-poging?quote:Op maandag 19 februari 2007 14:19 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik lees zojuist dit in mijn nrc next. Ik heb het even geprobeerd te googlen, maar kan geen online versie vinden. Ik zal een paar zinnen overtypen.
"manipulatie bij Lamaverkiezing?"
(....)
Jurylid Arjen Lubahc vertelt dat Rob ook in de topdrie van de jury zat en dus ook zonder extra publieksstemmen de finale zou hebben gehaald.
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:44 schreef Ikook het volgende:
Uit het Eindhovens Dagblad van vandaag :
Lama: 'Ik heb de lach aan mijn kont hangen'
door Miel Timmers
BEST – Met zijn 1 meter 93, honderd kilo en blije kop is Rob Kemps uit Best een opvallende verschijning. Bijna altijd draagt hij een oranje trainingsjack met daaronder een blauw shirt van de Rolling Stones. „Dit hoort bij mij. Hier voel ik me goed in."
,,Bovendien zie je geen zweetvlekken onder je oksels als ik dit draag. Dat vind ik zo smerig.” Op straat wordt Kemps geregeld herkend. Nog een voordeel van zijn opvallende oranje outfit. „Ik ken jou van tv”, zegt een jonge moeder als zij café Knooppunt op het station in Best binnenstapt.
Gisteravond was de zesde uitzending van het tv-programma Lama Gezocht, waarin de omroep BNN op zoek is naar een improvisatietalent dat een tv- seizoen lang mag meespelen in De Lama’s. Er meldden zich ruim zevenduizend gegadigden bij BNN.
In een bomvol Carré in Amsterdam sleepte Kemps de publieksprijs in de wacht én een finaleplaats. Alain, Ad-Just en Rob Kemps maken volgende week vrijdag in een liveshow uit wie van hen de beste is. Kemps wordt opgewonden bij de gedachte daaraan. Als een spraakwaterval vertelt hij over zijn Lama-avontuur. Het plezier en de motivatie om er iets van te maken, druipen er vanaf. Strijdbaar: „ Nu ik in de finale sta, wil ik die ook gewoon winnen.” Dit is Kemps’ jongensdroom.
Op de bühne staan is niet nieuw voor de frietbakker bij de Bestse snackbar aan de Nieuwstraat. In de rol van zijn grote voorbeeld André van Duin won hij geregeld playbackwedstrijden. Sinds drie jaar is hij, ook succesvol, tonproater in Best. „Ik krijg een enorme kick als mensen om mijn grappen lachen. Daar doe ik het voor.”
Aanvankelijk kreeg ook Kemps kritiek van Lama-coach Bob Maclaren. „Ik was geen teamspeler, wilde me te graag bewijzen en de beslissende grap maken. Daar heb ik van geleerd.” Nu worden vooral Kemps’ goede timing, zijn grappige hoofd en zijn spelplezier geroemd. „Ik heb de lach aan m’n kont hangen.” Kemps is de meest onervaren van de drie finalisten. „ Kansloos ben ik zeker niet. Ik heb de publieksprijs in Carré gewonnen.” Ook de winnaar van de finale wordt straks aangewezen via sms’jes van de kijkers. Winnen of niet, Kemps hoopt dat zijn tv-optredens hoe dan ook een opstapje zijn naar iets groots. „Van grapjas zijn, wil ik mijn werk maken. Als ik win, ben ik de gelukkigste man van de wereld.”
Link naar het artikel (staat nog een kleine foto bij).
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:25 schreef NrSiX het volgende:
iemand een linkje naar uitzendinggemist :$
ehm... wat dacht je van www.uitzendinggemist.nl ???quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:25 schreef NrSiX het volgende:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:25 schreef NrSiX het volgende:
Als je geen slechte meer wil zien zul je moeten wachten tot de finale.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:44 schreef Queen_Bee het volgende:
Meh, vanaf waar moet k die audities gaan kijken? Ik heb geen zin om al die slechte weer te zien, plaatsvervangend schaamte enzo
Ik had het aangezet en gelijk weer afgezet, wanneer komt die finalequote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:51 schreef Lod het volgende:
[..]
Als je geen slechte meer wil zien zul je moeten wachten tot de finale.
Hoop ik![]()
misschien had ik er ffquote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:25 schreef Lod het volgende:
En dan nu in "de slechtste", de slechtste manier om de weg te vragen:
[..]
mee eensquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:00 schreef Sammetje het volgende:
Conclusie:
Ad just moet gewoon winnen!!!
on eensquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:00 schreef Sammetje het volgende:
Conclusie:
Ad just moet gewoon winnen!!!
Bedankt Hankster. Eindelijk iemand die het met mij eens is. Alleen die kop irriteert me al.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:14 schreef Hankster het volgende:
En Rob..tsja..wat die nou in de finale doetEcht een héle irritante kerel.
Denk dat de poll voor zich spreekt!quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:26 schreef StArcheo het volgende:
[..]
Bedankt Hankster. Eindelijk iemand die het met mij eens is. Alleen die kop irriteert me al.
I'll join the clubquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:26 schreef StArcheo het volgende:
[..]
Bedankt Hankster. Eindelijk iemand die het met mij eens is. Alleen die kop irriteert me al.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:26 schreef StArcheo het volgende:
[..]
Ik vind hem ook scheitirritant. Hij is die auditieronde doorgekomen doordat hij Alain als medespeler had, 1 z'n 1tje is hij helemaal niet grappig.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:23 schreef Hankster het volgende:
[..]
echt iedereen die ik ken en die Lama Gezocht een beetje volgt heeft ook een schijthekel aan Rob...wat voor publiek hebben ze in Carré toegelaten dat hij de publieksstem heeft gekregen...want hoewel Ad-Just en Alain er gewoon bovenuit steken moet ik toch toegeven dat Marc toch wel behoorlijk is gegroeid door de afleveringen heen. Meer dan Rob imo
Ik ben trouwens benieuwd hoe de 2 andere nieuwe Lama's het zullen doen
Want hoewel ik Jeroen nou niet altijd hi-la-risch vind, vond ik het toch wel een hele geslaagde aflevering toen hij gast-lama was.
Die andere kerel ken ik eigenlijk niet zo...
Hoe kom je daar nou bijquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:23 schreef Hankster het volgende:
want hoewel Ad-Just en Alain er gewoon bovenuit steken
Sammetje wil ook wel een zoenscene met Ruben Nicolai doenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:20 schreef 7eVeNL het volgende:
Misschien krijgt Rob, Ruben nicholai morgen wel uit de kast met één van zijn zoen sketches
Dit is dan wel weer 10 punten voor BNN...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:54 schreef Sammetje het volgende:
Zag trouwens op de site van BNN dat je vanavond ook via Internet mag/kan stemmen, dus niet alleen per telefoon of SMS.
neehee!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:56 schreef MeerZienDanAnders het volgende:
[..]
Dit is dan wel weer 10 punten voor BNN...alhoewel.....
zie de GeenStijl actie al voor me..... Help een Brabander de Lama's in.
![]()
zullen we vanavond de grappen van alain gaan tellen, die belgie gerelateerd zijn?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:46 schreef Canisfire het volgende:
Alian is ook veel beter maar als hij vanavond gespannen is heb je er niets aan.
Ad-just komt uit Tilburg, dus die is ook gewoon braboquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:56 schreef MeerZienDanAnders het volgende:
[..]
Dit is dan wel weer 10 punten voor BNN...alhoewel.....
zie de GeenStijl actie al voor me..... Help een Brabander de Lama's in.
![]()
Tijdens zijn audities vond ik hem wel gevat, daarna werd het steeds minder en eigenlijk nooit leuk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:34 schreef skiczukie het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat iemand ooit in die Alain heeft gezien, maar goed.
Dan maar hopen dat ze de juiste de Lama's in helpenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ad-just komt uit Tilburg, dus die is ook gewoon brabo
En dan vooral de zinnen met "iek ben een vlaming"quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
zullen we vanavond de grappen van alain gaan tellen, die belgie gerelateerd zijn?
Als het goed is, is het vanavond live vanuit Arnhem hoor. Je kan ook stemmen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:18 schreef Grimm het volgende:
stond nou laatst de uitslag al op teletekst?
Dat deed hij drie keer helaas voor hem was het allemaal tijdens hetzelfde optreden.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
zullen we vanavond de grappen van alain gaan tellen, die belgie gerelateerd zijn?
Dat was dus ook mijn gedachte toen ik het zag...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:00 schreef Tinkepink het volgende:
Heeft die sukkel gewoon weer zijn oranje jasje aan!
Stel hè? Stel dat hij de nieuwe lama wordt... moeten we dan de komende seizoenen steeds tegen dat rare vieze jasje aankijken?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat was dus ook mijn gedachte toen ik het zag...
Volgens mij is het z'n 'lucky-vest'
Eens.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:
1 Ad-Just
2. Alain
3. Rob, maar vooral omdat hij zo'n niet echt uitstraling heeft
Rob gaat de hele uitzending al niet goed. Hij matched niet met de "echte" lama`s.quote:
Ik geloof dat de instellingen van je TV niet goed staan, want dat bij mij is dat jasje elke week oranje.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:15 schreef flugeltje het volgende:
die belg is Alain, in dat rode jasje is Rob en die lange met die kin is Ad-just
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |