Zeker niet voor degene die hij vervangt: Sara Kroos.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:31 schreef hoM3r het volgende:
Ad-just, enige terechte winnaar, vanaf het begin al verreweg de leukste, en wat mij betreft doet hij ook (nog) niet onder voor de andere lama's.
Hahahahaha! Jij had lama moeten worden!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:31 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Nee echt waar? Die drie reacties boven je zeiden wat anders
Dat kon ook niet anders.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:31 schreef SoupNazi het volgende:
Zeker niet voor degene die hij vervangt: Sara Kroos.
Kan erger hoor.quote:
Met z'n 'ja hey ik ben een Belg he'quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:32 schreef nikky het volgende:
Ik snapte ook totaal niet waarom die Alain naar de finale mocht. Zo grappig is hij niet.
Ja, bedoel ik. Zo verschrikkelijk rete-irritant.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Met z'n 'ja hey ik ben een Belg he'
Doet Jump toch ook nooitquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:34 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja, bedoel ik. Zo verschrikkelijk rete-irritant.
Ad-just, leuke gozert.
Ja, maar Jump is wél grappig.quote:
Ja belachelijk dat zijn vrienden in het publiek niet gewoon stil zijn.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:34 schreef SoupNazi het volgende:
Jezus, nu gaat iedereen lachen om al die grappen van Adjust ookal zijn ze niet grappig.
Ja idd, ik snap ook niet dat ad-just er even niet bij is met zijn hoofd nadat hij de finale heeft gewonnen.. Weird..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:37 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Ja belachelijk dat zijn vrienden in het publiek niet gewoon stil zijn.
totaal mee oneens..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:34 schreef Liquidootje het volgende:
De originele lama's zijn zo veel beter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |