Jammer dat de (oude)Lama´s niet om hun mening gevraagd werd ipv de jury (waar je weinig aan had)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:59 schreef stame het volgende:
Ad-Just gestemd. Goede humor heeft die gast en past het beste bij de andere lama's.
Om Rob kon ik in het begin nog wel lachen, maar werd langzamerhand irritant.
Alain nooit echt super gevonden.
Leek of de 3 oude lama's ook meer de voorkeur gaven aan Ad-Just.
Idd, bij het moordwapen had hij het niet helemaal begrepen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:59 schreef Xrenity het volgende:
Rob probeerde een beetje te grappig te zijn bij het moordspel.
Volgens mij dacht ie dat het om een grafzerk ging in plaats van een putdeksel.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Idd, bij het moordwapen had hij het niet helemaal begrepen.
Hij improviseerde in zijn enthousiasme een kruis erbij waardoor het mis ging.
Daar sluit ik mij geheel bij aanquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Van mij mag die Ad-Just wel winnen. Rob vind ik niet grappig, Alain wordt op den duur wat flauw.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:21 schreef Liquidootje het volgende:
Wtf. Was er eerder vandaag een uitzending geweest?? en nu is het gewoon de uitslag??
Draai Rob en Alain om en je hebt mijn meningquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Van mij mag die Ad-Just wel winnen. Rob vind ik niet grappig, Alain wordt op den duur wat flauw.
We zijn het er met z'n allen iig over eens dat Ad-Just mag winnen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Draai Rob en Alain om en je hebt mijn mening.
Bij gebrek aan beter was hij de beste.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:24 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
We zijn het er met z'n allen iig over eens dat Ad-Just mag winnen..
Idem.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:27 schreef PeRi het volgende:
Alain heb ik geen enkele keer om moeten lachen en Rob is iets vol van zichzelf, totaal geen samenspel. Ik heb 1x per sms op Ad-Just gestemd. En een ' aantal' keer per internet.
Stil het wordt spannend!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:27 schreef Liquidootje het volgende:
Fuck man, wie heeft de uitzending gecapped
Hij leek op voorhand de winnaarquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:29 schreef SigmundFreud het volgende:
Alain niet -- terecht.
Nee echt waar? Die drie reacties boven je zeiden wat andersquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:30 schreef Renesite het volgende:
Het is: ADJUST!
Zeker niet voor degene die hij vervangt: Sara Kroos.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:31 schreef hoM3r het volgende:
Ad-just, enige terechte winnaar, vanaf het begin al verreweg de leukste, en wat mij betreft doet hij ook (nog) niet onder voor de andere lama's.
Hahahahaha! Jij had lama moeten worden!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:31 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Nee echt waar? Die drie reacties boven je zeiden wat anders
Dat kon ook niet anders.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:31 schreef SoupNazi het volgende:
Zeker niet voor degene die hij vervangt: Sara Kroos.
Kan erger hoor.quote:
Met z'n 'ja hey ik ben een Belg he'quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:32 schreef nikky het volgende:
Ik snapte ook totaal niet waarom die Alain naar de finale mocht. Zo grappig is hij niet.
Ja, bedoel ik. Zo verschrikkelijk rete-irritant.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Met z'n 'ja hey ik ben een Belg he'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |