ja, en als ik niet oppas loopt het hier ook vol...quote:
Hier schijnt de zon!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, en als ik niet oppas loopt het hier ook vol...![]()
mèn, wat een regen....
hmmz, onder jouw openingspost staat vollopen toch wat dubieus...
zou Manu zich trouwens geschoffeerd voelen? na een vriendelijke vraag niets meer van vernomen...![]()
shame on me...quote:
ja hoor,toch tot half 4 vanmorgenquote:
OMG! Ik weet niet in welke sector je werkt, maar ik zou een andere sector zoeken!quote:
vleesverwerkende sectorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:21 schreef demins het volgende:
[..]
OMG! Ik weet niet in welke sector je werkt, maar ik zou een andere sector zoeken!![]()
? Worden daarin ook al die prostituees uit de voormalige sowjet-staten verwerkt?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:22 schreef Gladys het volgende:
[..]
vleesverwerkende sectorMaar volgende week hoef ik pas om 2 uur 's middags te beginnen,das beter
ik zou zeggen vraag het ze eens als je er weer op bezoek gaatquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:25 schreef demins het volgende:
[..]
? Worden daarin ook al die prostituees uit de voormalige sowjet-staten verwerkt?![]()
![]()
Ze mogen toch niet praten met een mond volquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:35 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik zou zeggen vraag het ze eens als je er weer op bezoek gaat
en van wie mag dat niet ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:41 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ze mogen toch niet praten met een mond vol![]()
dan mogen ze dat bij demins toch welquote:
out of what?!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:05 schreef demins het volgende:
"The Doctor is OUT"
Dr heeft zich iemand verhangen aan een kapstokje in de FBquote:
Categorie "Klein Nieuws".quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:17 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dr heeft zich iemand verhangen aan een kapstokje in de FB![]()
uit welke regio kom jij?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:17 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dr heeft zich iemand verhangen aan een kapstokje in de FB![]()
eerder "out of order"quote:
broken beyond repairquote:
beats me, ik spreek geen spaans en lees het nog slechter...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]ben er maar even hoor
heeft TL trouwens een ban
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
beats me, ik spreek geen spaans en lees het nog slechter...![]()
![]()
geen idee waar hij woont, je kan mij alles wijs maken...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een talenknobbel he, maar dat moet ook wel als je in het buitenland woont
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een talenknobbel he, maar dat moet ook wel als je in het buitenland woont
wie had er dan geselecteerd moeten worden volgens jou?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:47 schreef Manu82 het volgende:
Afellay zit bij de voorselectie
Van Basten
Waarom is dat niet goed? Is toch een leuk spelertje?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:47 schreef Manu82 het volgende:
Afellay zit bij de voorselectie
Van Basten
vrienden van bb, ik ga weg, gefeliciteerd ... zoiets is hetquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
beats me, ik spreek geen spaans en lees het nog slechter...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:50 schreef demins het volgende:
[..]
Waarom is dat niet goed? Is toch een leuk spelertje?![]()
Ik heb me nog nooit zo dom gevoeld als nuquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar zolang Bassie daar woont, mag hij wmb voor Marokko kiezen. Ben bang dat Bassie een Yildirim probeert uit te halen :S
verklaar u nader?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar zolang Bassie daar woont, mag hij wmb voor Marokko kiezen. Ben bang dat Bassie een Yildirim probeert uit te halen :S
Is een speler selecteren zodat hij niet meer voor een ander land kan uitkomen. Afellay kan nu nog kiezen tussen Marokko en Nederland, zodra hij 1 minuut met het grote oranje heeft meegespeeld heeft hij officieel voor NL gekozen. Bij Yildirim heeft Bassie dat ook geprobeerd, alleen was het gelukkig voor hem een oefeninterland en mag hij nog voor Turkije uitkomenquote:
Bassie is van Basten en die woont in Marokko?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is een speler selecteren zodat hij niet meer voor een ander land kan uitkomen. Afellay kan nu nog kiezen tussen Marokko en Nederland, zodra hij 1 minuut met het grote oranje heeft meegespeeld heeft hij officieel voor NL gekozen. Bij Yildirim heeft Bassie dat ook geprobeerd, alleen was het gelukkig voor hem een oefeninterland en mag hij nog voor Turkije uitkomen
zing ik ajajjippiejippie jee, zing ik ajajjippiejippiejee, zing ik ajajjippie ajajjippie ajajjippiejippie jeequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:07 schreef demins het volgende:
[..]
Bassie is van Basten en die woont in Marokko?
Misschien kent hij mijn tante wel
Babelfish herkent anders maar weinig van je spaans!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:10 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind het best leuk om het FB in het Spaans of Portugees te gaan doen eigenlijk, is best educatief
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:11 schreef demins het volgende:
[..]
Babelfish herkent anders maar weinig van je spaans!![]()
Misschien moet je eerst proberen je in begrijpelijk nederlands uit te drukken![]()
right back at je Jappie!quote:
hoi jappiequote:
Je kon het weer niet laten, hè?!quote:
Wat heb ik nu weer gedaanquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:18 schreef Day het volgende:
[..]
Je kon het weer niet laten, hè?!![]()
En goeiemiddag allemaal![]()
Hmmmm, ik wou net zeggen!quote:
als je nog een woordvoerder zoekt aangaande je mening over Tijnquote:
aj!!!quote:
ja ...ik wou ook al zeggenquote:
is hij cv monteur dan ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
vraag je toch gewoon aan "bommels" ...of ie ut ff voor je fixed...![]()
... das niet leuk... lekker je dekens erbij pakkenquote:
dikke trui aanquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
aj!!!![]()
en nu??
Tis dat ik aande andere kant van het land woon, maar kom maar langs, hier is het warm!
ah joh maak je niet druk,jij gaat vreemd bij de vleetquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen flauw idee.......maar je sig kun je ook wel dumpen...![]()
moet zo nog weg,dus kan straks pasquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:24 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... das niet leuk... lekker je dekens erbij pakken
oho.....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:24 schreef Gladys het volgende:
[..]
dikke trui aanen mijn huisbaas gebeld... komt vrijdag pas kijken
Kon het maar, ik dacht dat we daar een taalclubje op gingen zetten, maar positieve input wordt blijkbaar niet gewaardeerdquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je moet niet ongevraagd je behoefte doen in FB.![]()
Vreemd gaan...vreemd gaan...wie heeft het hier over vreemd gaan...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:25 schreef Gladys het volgende:
[..]
ah joh maak je niet druk,jij gaat vreemd bij de vleetMag ik ook eens een keer ?
![]()
steek mijn tafel wel in de fikquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oho.....
nou sterkte. Kaarsjes aan!
ikquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vreemd gaan...vreemd gaan...wie heeft het hier over vreemd gaan...![]()
![]()
coooool ... kom ik ook wel ff kijken en opwarmenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:27 schreef Gladys het volgende:
[..]
steek mijn tafel wel in de fikKampvuuuuuur
is goedquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
coooool ... kom ik ook wel ff kijken en opwarmen
...hoe vaak moet ik het nog zeggen Manu....Timing....alles is altijd en eeuwig weer een kwestie van goede timing...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kon het maar, ik dacht dat we daar een taalclubje op gingen zetten, maar positieve input wordt blijkbaar niet gewaardeerd
...ik ben niet boos.....ik ben gekwetst......mijn hartje is aan gruzelementen......quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:28 schreef Gladys het volgende:
[..]
iken jij moet niet zo boos tegen mij doen
![]()
![]()
ik heb ook nog wel wat hout staan beneden...neem ik meteen wel ff meequote:
Ik zit nog in de opleidingsfase, als er ooit een BB 10 komt heb ik het waarschijnlijk doorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
...hoe vaak moet ik het nog zeggen Manu....Timing....alles is altijd en eeuwig weer een kwestie van goede timing...![]()
wat hij zegt. en overdaad schaadtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
...hoe vaak moet ik het nog zeggen Manu....Timing....alles is altijd en eeuwig weer een kwestie van goede timing...![]()
kom maar hier ik troost je welquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
...ik ben niet boos.....ik ben gekwetst......mijn hartje is aan gruzelementen......![]()
* Gladys gaat huilend op bed liggenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
...ik ben niet boos.....ik ben gekwetst......mijn hartje is aan gruzelementen......![]()
...waar precies heb je spijt van dan....en let wel...je hebt maar 1 kans.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:33 schreef Gladys het volgende:
[..]
* Gladys] gaat huilend op bed liggen [afbeelding
Jappie het spijt me![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lekker jappie! Rood wijntje graag!, bij nader inzien, doe maar een rode port, lekker met dit weer!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:35 schreef Jappie het volgende:
Wat te drinken iemand ? ......bestel maar aan de bar...dit rondje is van mij.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:22 schreef luciano het volgende:
[..]
[afbeelding]
HUILIE !![]()
![]()
![]()
Maar zoveel geluk dat hij ECHT gaat .... noway josé ...... hij heeft dezelfde soort " humor " als Nikky , twas maar een grapje , dus moet ik nog ff wachten met terugkomen naar FOK.........
Komt allemaal wel goed hoor .......![]()
shandy graagquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:35 schreef Jappie het volgende:
Wat te drinken iemand ? ......bestel maar aan de bar...dit rondje is van mij.![]()
![]()
KOUD BIERquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:35 schreef Jappie het volgende:
![]()
Een tarwebokje dan maar! Santé!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:35 schreef Jappie het volgende:
![]()
Dank u wel, heer Jappie. Ik vernam over uw herenleed, zoals hierboven beschreven. Mag ik u alle zielenkracht toewensen. Zo'n Gladys wenst men zijn ergste vijand niet toe!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
en een tarwebokje voor hr demins.
Dat u er veel vreugde aan moogt beleven.![]()
lekkerrrrquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:39 schreef Jappie het volgende:
KOUD bier een shandy en iets lekkers coming up....
en nu wil ik nog een tequilaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:39 schreef Jappie het volgende:
KOUD bier een shandy en iets lekkers coming up....
het zijn de nuances hr deminsquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:44 schreef demins het volgende:
[..]
Dank u wel, heer Jappie. Ik vernam over uw herenleed, zoals hierboven beschreven. Mag ik u alle zielenkracht toewensen. Zo'n Gladys wenst men zijn ergste vijand niet toe!![]()
ben je alvast aan het indrinken ofzo?!quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ben je alvast aan het indrinken ofzo?!![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
en een tequilla voor de vlotte leerling..![]()
issut ergens live ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]nog niet, over een half uur beginnen we
![]()
quote:
Het is toch potdomme CL ??? het zal toch wel ergens live worden uitgezonden...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar de persoon met wie ik nogal veel samen werk heb ik net in de auto gezet dus word wel op de hoogte gehouden
Ja, ergens op NL 1,2,3 ofzo tochquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het is toch potdomme CL ??? het zal toch wel ergens live worden uitgezonden...![]()
Nou, Nederland 1, 2 en 3, dan heb je het plaatje wel compleet!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, ergens op NL 1,2,3 ofzo tochweet die zenderverdeling niet uit m'n kop
Okay dan....gezegend zijt uwer spijs en dat het u wel moge smakenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:21 schreef demins het volgende:
Heer Jappie, sociale verplichtingen zijn mijn deel, maar ik ben op tijd terug voor de voetbalmatch!![]()
"The Doctor is OUT" (to dinner)
eet smakelijk buuvquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:24 schreef debuurvrouw het volgende:
boerenkool is klaar! dus wij zijn ff eten...![]()
Pffff...eindelijk. bij mij ook.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:37 schreef puntoortje het volgende:
deel 2 ligt er ook in...*O*
Nu je het er toch over hebt.... Is Bommie echt ziek?quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:10 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nu je het er toch over hebt.... Is Bommie echt ziek?
aloha buuv..... zit je er ook klaar voor?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:14 schreef debuurvrouw het volgende:
sooow, daar ben ik weer
alle delen plat.. en dan nu:![]()
vast....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
aloha buuv..... zit je er ook klaar voor?![]()
o ja lekker ...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:14 schreef debuurvrouw het volgende:
sooow, daar ben ik weer
alle delen plat.. en dan nu:![]()
fusball naturlich...wass sonst.. ?quote:
goddank niet zeg!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
fusball naturlich...wass sonst.. ?![]()
Heb je de opstellingen en de taktische concepten voor me ?![]()
Wat ga je dan kijken ? American pie ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
goddank niet zeg!![]()
alleen de nederlandse competitie bijhouden is uitdaging genoeg...![]()
grey's anatomyquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat ga je dan kijken ? American pie ?![]()
![]()
Daar heb je die kuteend weer, die het geen fuck interesseert of je kinderen naar bed zijn of nietquote:
WTF is "grey's anatomy" ? ...het klinkt als iets extreem ranzigs.....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
grey's anatomy![]()
Amerikan pie ken ik al...![]()
nee!! is leuk! is grappig en gevat en toch leuk enzo.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
WTF is "grey's anatomy" ? ...het klinkt als iets extreem ranzigs.....![]()
ziet er uit als een foute dokterssoap...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee!! is leuk! is grappig en gevat en toch leuk enzo.
't is op net5 dus zal wel een vrouwendingetje zijn...
grey's anatomy
Heeeeeeééé! kuteend! Welkom terug van eigenlijk nooit weggeweest!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar heb je die kuteend weer, die het geen fuck interesseert of je kinderen naar bed zijn of niet![]()
2x opgehokt hoorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:35 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Heeeeeeééé! kuteend! Welkom terug van eigenlijk nooit weggeweest!
En? Niet verder besmet geraakt?quote:
? wat bedoel jequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:33 schreef puntoortje het volgende:
zo die van mij zitten innodder het water
klopt! maar dan leuk!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
ziet er uit als een foute dokterssoap...![]()
...ha ha haquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
? wat bedoel je![]()
ps meld zich ff aan en gaat FB/SV lezen![]()
dan moet je je virusscanner wat upgraden eendquote:
Niet dat ik weet, al denken anderen daar waarschijnlijk anders overquote:
hey Nossie!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:45 schreef Nostalgist het volgende:
Hallo allemaal !
Hee ! Buuv, jazeker ! Met jou ?quote:
ben nog niet verder gegaan...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:49 schreef Nostalgist het volgende:
Hoe vergaat het je in de krakercompetitie ?
Dag Nossie! Geen Nossies even!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:45 schreef Nostalgist het volgende:
Hallo allemaal !
Oh, ok..... Ik kijk met een scheef oog naar de streamsquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ben nog niet verder gegaan...![]()
kan zo wel weer even gaan zoeken. Maar kijk ook met één oog naar grey's anatomy...
hoiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:45 schreef Nostalgist het volgende:
Hallo allemaal !
Hé Demins !quote:
Je blijft niet alleen een simpele lul maar nu ga je nog liegen ookquote:
Lijkt me raar, ik heb de klok niet teruggezet, dus loop een uur voor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:56 schreef demins het volgende:
[..]
Hier is het al 2-0! Je streams lopen achter!![]()
Het zijn niet de streams die bij hem achter lopenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:56 schreef demins het volgende:
[..]
Hier is het al 2-0! Je streams lopen achter!![]()
Ik hou je op de hoogte! Let niet op LS! Ik herhaal: let niet op LS!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:56 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hé Demins !
Nee, even geen nossies meer. Howel het wel kan natuurlijk....
Is PSV aan het spelen ? Is het een mooie wedstrijd ?
...oe ..wat een hoop emoties in dit topic in ene...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je blijft niet alleen een simpele lul maar nu ga je nog liegen ook![]()
Kribbet!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je blijft niet alleen een simpele lul maar nu ga je nog liegen ook![]()
En buiten is het ook al zo stormachtig! Mijn jicht trekt weet op!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
...oe ..wat een hoop emoties in dit topic in ene...![]()
![]()
![]()
Oeh ik heb weer een typo van de meester zelfquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:02 schreef demins het volgende:
[..]
En buiten is het ook al zo stormachtig! Mijn jicht trekt weet op!![]()
Even gekeken maar zag dat die kut-eend weer bezig wasquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:59 schreef demins het volgende:
[..]
Kribbet!FB nog gelezen recentelijk?
![]()
duh...dat is de bevestiging op schrift van diezelfde post...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oeh ik heb weer een typo van de meester zelf![]()
Wees er zuinig op, jong!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Emotiesquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
...oe ..wat een hoop emoties in dit topic in ene...![]()
![]()
![]()
kribbetquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Even gekeken maar zag dat die kut-eend weer bezig wasDus snel weg geklikt.
Open ik SC, zie ik die @$#^&% van een LSFOK! is ook niet meer wat het geweest is
![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Even gekeken maar zag dat die kut-eend weer bezig wasDus snel weg geklikt.
Open ik SC, zie ik die @$#^&% van een LSFOK! is ook niet meer wat het geweest is
![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik durref het bijna niet te vragen...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
EmotiesLaat die eikel lekker in COS blijven
![]()
Ik heb niets om te luchtenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik durref het bijna niet te vragen...![]()
...lucht je hartje eens wat meer....![]()
De pillenbrug in Amsterdam?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:12 schreef Inodder het volgende:
Iemand n goede tip mbt. zware vrij verkrijgbare pijnstillers?[afbeelding]
Sssst niet te hard, anders komt kribs weer met zijn bebaarde drion 'grap'quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:12 schreef Inodder het volgende:
Iemand n goede tip mbt. zware vrij verkrijgbare pijnstillers?[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sssst niet te hard, anders komt kribs weer met zijn bebaarde drion 'grap'
Of hij gaat weer huilen over bepaalde knoppen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sssst niet te hard, anders komt kribs weer met zijn bebaarde drion 'grap'
Ik krijg wel een beetje honger inderdaadquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:12 schreef demins het volgende:
[..]
Verandering van spijs doet eten, kijk uit!![]()
Het lijkt de FB van vroegah welquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:16 schreef Jappie het volgende:
...jongens mag ik even zeggen dat ik het ouderwets gezellig vind hier...![]()
Natuurlijk, waarde vriend, spreek vrij uit!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:16 schreef Jappie het volgende:
Welke knopquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Of hij gaat weer huilen over bepaalde knoppen.
Wat een goeie grapquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Of hij gaat weer huilen over bepaalde knoppen.
waar?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:16 schreef Jappie het volgende:
Net als...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:19 schreef Nostalgist het volgende:
Maarruh, is TL ook op weekend naar zijn broer ?
Zou dat de reden zijn dat ik geen contact meer heb met mijn ouders?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat een goeie grapZou bijna vergeten dat je een nazi kind bent
![]()
Vleugeltje....quote:
Still taking the straight and narrow?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zou dat de reden zijn dat ik geen contact meer heb met mijn ouders?
Moet je de kleenex al hebben huilie?![]()
Het blijven turken, he!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:25 schreef Nostalgist het volgende:
Bijna 1-0 voor PSV.... maar helaas een muurtje...
Hier bvquote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat een goeie grapZou bijna vergeten dat je een nazi kind bent
![]()
The boys...zijn een beetje druk...maar ze hebben je echt wel zien binnenkomen hoor...duurt vast niet lang meer voor de eerste je durft aan te spreken.quote:
heej klodderquote:
Vleugeltje naar broer van TL op weekend? En TL nu ook (wel wat vroeg vertrokken...)? Wie wil hij beschermen?quote:
... lekker tochquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
hier oortjes...kijk dan goed om je heen...een en al liefde de laatste 20 / 30 posts...![]()
ach maakt nix uit hoorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
The boys...zijn een beetje druk...maar ze hebben je echt wel zien binnenkomen hoor...duurt vast niet lang meer voor de eerste je durft aan te spreken.
hoi noddiequote:
Zwaarder dan 400 mg....? Niet doen hoor. Echt slecht voor je! Wat voor pijn is het ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:30 schreef Inodder het volgende:
Weet iemand nog wat beters als ibuprofen wat je gewoon zonder recept kunt krijgen?
sex!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:30 schreef Inodder het volgende:
Weet iemand nog wat beters als ibuprofen wat je gewoon zonder recept kunt krijgen?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:30 schreef Inodder het volgende:
Vleugeltje was weg. TL groet in het spaans..... Ik vroeg me af waar hij heen is....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:30 schreef demins het volgende:
[..]
Vleugeltje naar broer van TL op weekend? En TL nu ook (wel wat vroeg vertrokken...)? Wie wil hij beschermen?![]()
Dat zeg ik! De Pillenbrug. Vragen naar Rooie Knol. Zeg maar dat ik het gezegd heb!quote:
fles drank? scheermesjes? pistool ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:30 schreef Inodder het volgende:
heejquote:
Vleugeltje is terug. TL komt niet meer terug!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vleugeltje was weg. TL groet in het spaans..... Ik vroeg me af waar hij heen is....![]()
... hallo ...hou de praktijk ff schoonquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:34 schreef Gladys het volgende:
[..]
fles drank? scheermesjes? pistool ?
rug spieren/bovenarmen/ (hoofd)quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:31 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zwaarder dan 400 mg....? Niet doen hoor. Echt slecht voor je! Wat voor pijn is het ?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:30 schreef Inodder het volgende:
Mijn waarde hr demins wat zegt u nu toch ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:33 schreef demins het volgende:
[..]
Dat zeg ik! De Pillenbrug. Vragen naar Rooie Knol. Zeg maar dat ik het gezegd heb!![]()
Gladysquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:30 schreef Gladys het volgende:
[..]
ach maakt nix uit hoorGenegeerd worden is ook wel weer eens lekker
![]()
Is't officieel ? Niets in MED toch ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:35 schreef demins het volgende:
[..]
Vleugeltje is terug. TL komt niet meer terug!![]()
daar is maar 1 woord voorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:36 schreef Inodder het volgende:
[..]
rug spieren/bovenarmen/ (hoofd)
heb ff kozijntjuh [lees complete pui] van 400 kg met 3 man lopen tillen waarvan twee aan de ander kant als mij en ik had de zware onderkant met t lood en de stapeldorpels in de deuren
Puur medicinaal gebruik, heer Jappie, puur medicinaal gebruik!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mijn waarde hr demins wat zegt u nu toch ?...of mag ik hieruit opmaken dat u op doktersrecept ook wel eens een paar grammetjes bent wezen "scoren" ...om het maar eens in moderne yuppentaal uit te drukken
![]()
sinds vanmiddag heb t gevoel dat mn bovenarmen helemaal afgescheurd zijnquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
aleve.
lamaar, ik las het al...
aleve helt wel, maar weet niet of het voor spierpijn werkt. hoelang heb je deze pijn al?
hij wil je vriendinnetje inpikkenquote:
We vieren het tot het tegendeel bewezen is!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:37 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Is't officieel ? Niets in MED toch ?
Uiteraard...mag ik u dan misschien ook vragen of u dat heeft gecombineerd met een gesubsidieerd bezoekje aan de dames ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:39 schreef demins het volgende:
[..]
Puur medicinaal gebruik, heer Jappie, puur medicinaal gebruik!![]()
Ik dacht dat je genegeerd wou worden, ik kan ook niks verkeerd doen bij jouquote:
Ik heb mijn hoersubsidie van 2006 er in één avond doorge... Woorden schieten mij te kort!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uiteraard...mag ik u dan misschien ook vragen of u dat heeft gecombineerd met een gesubsidieerd bezoekje aan de dames ?![]()
Ik duik nog ff de kroeg inquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:41 schreef demins het volgende:
[..]
We vieren het tot het tegendeel bewezen is!![]()
Dat nemen ze ons niet meer af!!!
dan zou ik terug gaan naar de dokter. vaak krijg je naast de dyclofenac ook diazepam voorgeschreven. (pijnstiiler/spierontspanner)quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:38 schreef Inodder het volgende:
k heb wel Diclofenac voor mn rug maar da is ook niks
......oortjes oortjes...foei...je lijkt bommels wel.....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hij wil je vriendinnetje inpikken![]()
dag eendje! !quote:
ach iedereen doet het beter bij mij dan dat ik zelf doe... dus ....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat je genegeerd wou worden, ik kan ook niks verkeerd doen bij jou![]()
![]()
donders...dat is krasquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:44 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb mijn hoersubsidie van 2006 er in één avond doorge... Woorden schieten mij te kort!![]()
Diclofenac heb ik eerder al eens gekregen toen kon ik niet eens uit bed komenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan zou ik terug gaan naar de dokter. vaak krijg je naast de dyclofenac ook diazepam voorgeschreven. (pijnstiiler/spierontspanner)
dyclofenac is best heftig. niet zelf gaan rommelen, naar de arts!! denk om je maag....
Oei... Gewoon rust nemen...Is het beste....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:40 schreef Inodder het volgende:
[..]
sinds vanmiddag heb t gevoel dat mn bovenarmen helemaal afgescheurd zijn![]()
Maaak me cheekkk!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dag eendje! !jezelf lekker marineren in sterke drank! dat komt de smaak zeer ten goede...
![]()
![]()
![]()
diclofenac is een ontstekingsremmer en werkt pijnstillend.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:47 schreef Inodder het volgende:
[..]
Diclofenac heb ik eerder al eens gekregen toen kon ik niet eens uit bed komen
hielp niet echt heb de volgende dag de doses maar ver3voudigd k kon zo weer lopen maag geen problemen toen wel voor gewaarschuwd
maar volgens mij ontspant dat de spieren ofzo dit is anders denk ik helpt nu iig niet tegen de pijn in mn armen
Wat hij zegt! Diclofenac helpt vooral bij jicht en lumbago, zeg maar spierverkrampingen. Dit lijkt me een spiertrauma of spierblessure. Een gewone pijnstiller in iets verhoogde dosering (paracetamol bv) en rust kunnen wat verlichting brengen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Oei... Gewoon rust nemen...Is het beste....
ben nog niet slapen hoor,gewoon beetje muziek luisterenquote:
nu ja...voor later dan alvast..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:56 schreef Gladys het volgende:
[..]
ben nog niet slapen hoor,gewoon beetje muziek luisteren![]()
Wil je dat nóóit meer doen!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:56 schreef Gladys het volgende:
[..]
kan je het nog een beetje volhouden, zo zonder verwarming?!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:56 schreef Gladys het volgende:
[..]
Ze zit muziek te luisteren!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kan je het nog een beetje volhouden, zo zonder verwarming?!
quote:
ja en?!quote:
mag ik dat nog altijd zelf bepalen ?quote:
Ze het gezwaaid van doei!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja en?!![]()
ze heeft toch niet gezegd dat ze de computer uitdeed?
ja eigenlijk best welquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kan je het nog een beetje volhouden, zo zonder verwarming?!
en daarna nog gepost...quote:
Geef gelijk de eindstand, joh!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zei het een uur geleden toch al 1-0 PSV![]()
ow gelukkig!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:02 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja eigenlijk best welheb het zelf warm
![]()
huhquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
......oortjes oortjes...foei...je lijkt bommels wel.....![]()
....een vlinder gevangen in een (hoe mooi ook zijnde) liefdescocon had net zo goed weer gewoon een rups kunnen zijn...
![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:05 schreef demins het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Ik begrijp die vrouwen niet!![]()
Die variatie heb ik inderdaad ook even overwogen, maar ik wilde niet alle schepen achter mij verbranden.quote:
ow pa-lease...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien kan KRIBBET het verraden.![]()
ach, even een hart onder de riem. Ik voel me nog niet onbegrepen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:08 schreef demins het volgende:
[..]
Die variatie heb ik inderdaad ook even overwogen, maar ik wilde niet alle schepen achter mij verbranden.![]()
1-0 voor Pisvee, totaal onverdiendquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien kan KRIBBET het verraden.![]()
Als je maar het gevoel hebt dat er aan gewerkt wordt, he?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach, even een hart onder de riem. Ik voel me nog niet onbegrepen.![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:11 schreef demins het volgende:
[..]
Als je maar het gevoel hebt dat er aan gewerkt wordt, he?![]()
ik zei doei omdat ik geen zin meer heb om te posten voor nu iigquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:05 schreef demins het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Ik begrijp die vrouw niet!![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:12 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik zei doei omdat ik geen zin meer heb om te posten voor nu iig![]()
![]()
ja jappie, goed jappiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |