dan zou ik terug gaan naar de dokter. vaak krijg je naast de dyclofenac ook diazepam voorgeschreven. (pijnstiiler/spierontspanner)quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:38 schreef Inodder het volgende:
k heb wel Diclofenac voor mn rug maar da is ook niks
......oortjes oortjes...foei...je lijkt bommels wel.....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hij wil je vriendinnetje inpikken![]()
dag eendje! !quote:
ach iedereen doet het beter bij mij dan dat ik zelf doe... dus ....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat je genegeerd wou worden, ik kan ook niks verkeerd doen bij jou![]()
![]()
donders...dat is krasquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:44 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb mijn hoersubsidie van 2006 er in één avond doorge... Woorden schieten mij te kort!![]()
Diclofenac heb ik eerder al eens gekregen toen kon ik niet eens uit bed komenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan zou ik terug gaan naar de dokter. vaak krijg je naast de dyclofenac ook diazepam voorgeschreven. (pijnstiiler/spierontspanner)
dyclofenac is best heftig. niet zelf gaan rommelen, naar de arts!! denk om je maag....
Oei... Gewoon rust nemen...Is het beste....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:40 schreef Inodder het volgende:
[..]
sinds vanmiddag heb t gevoel dat mn bovenarmen helemaal afgescheurd zijn![]()
Maaak me cheekkk!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dag eendje! !jezelf lekker marineren in sterke drank! dat komt de smaak zeer ten goede...
![]()
![]()
![]()
diclofenac is een ontstekingsremmer en werkt pijnstillend.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:47 schreef Inodder het volgende:
[..]
Diclofenac heb ik eerder al eens gekregen toen kon ik niet eens uit bed komen
hielp niet echt heb de volgende dag de doses maar ver3voudigd k kon zo weer lopen maag geen problemen toen wel voor gewaarschuwd
maar volgens mij ontspant dat de spieren ofzo dit is anders denk ik helpt nu iig niet tegen de pijn in mn armen
Wat hij zegt! Diclofenac helpt vooral bij jicht en lumbago, zeg maar spierverkrampingen. Dit lijkt me een spiertrauma of spierblessure. Een gewone pijnstiller in iets verhoogde dosering (paracetamol bv) en rust kunnen wat verlichting brengen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Oei... Gewoon rust nemen...Is het beste....
ben nog niet slapen hoor,gewoon beetje muziek luisterenquote:
nu ja...voor later dan alvast..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:56 schreef Gladys het volgende:
[..]
ben nog niet slapen hoor,gewoon beetje muziek luisteren![]()
Wil je dat nóóit meer doen!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:56 schreef Gladys het volgende:
[..]
kan je het nog een beetje volhouden, zo zonder verwarming?!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:56 schreef Gladys het volgende:
[..]
Ze zit muziek te luisteren!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kan je het nog een beetje volhouden, zo zonder verwarming?!
quote:
ja en?!quote:
mag ik dat nog altijd zelf bepalen ?quote:
Ze het gezwaaid van doei!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja en?!![]()
ze heeft toch niet gezegd dat ze de computer uitdeed?
ja eigenlijk best welquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kan je het nog een beetje volhouden, zo zonder verwarming?!
en daarna nog gepost...quote:
Geef gelijk de eindstand, joh!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zei het een uur geleden toch al 1-0 PSV![]()
ow gelukkig!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:02 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja eigenlijk best welheb het zelf warm
![]()
huhquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
......oortjes oortjes...foei...je lijkt bommels wel.....![]()
....een vlinder gevangen in een (hoe mooi ook zijnde) liefdescocon had net zo goed weer gewoon een rups kunnen zijn...
![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:05 schreef demins het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Ik begrijp die vrouwen niet!![]()
Die variatie heb ik inderdaad ook even overwogen, maar ik wilde niet alle schepen achter mij verbranden.quote:
ow pa-lease...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien kan KRIBBET het verraden.![]()
ach, even een hart onder de riem. Ik voel me nog niet onbegrepen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:08 schreef demins het volgende:
[..]
Die variatie heb ik inderdaad ook even overwogen, maar ik wilde niet alle schepen achter mij verbranden.![]()
1-0 voor Pisvee, totaal onverdiendquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien kan KRIBBET het verraden.![]()
Als je maar het gevoel hebt dat er aan gewerkt wordt, he?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach, even een hart onder de riem. Ik voel me nog niet onbegrepen.![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:11 schreef demins het volgende:
[..]
Als je maar het gevoel hebt dat er aan gewerkt wordt, he?![]()
ik zei doei omdat ik geen zin meer heb om te posten voor nu iigquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:05 schreef demins het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Ik begrijp die vrouw niet!![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:12 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik zei doei omdat ik geen zin meer heb om te posten voor nu iig![]()
![]()
ja jappie, goed jappiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |