Wat een goeie grapquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Of hij gaat weer huilen over bepaalde knoppen.
waar?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:16 schreef Jappie het volgende:
...jongens mag ik even zeggen dat ik het ouderwets gezellig vind hier...![]()
Net als...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:19 schreef Nostalgist het volgende:
Maarruh, is TL ook op weekend naar zijn broer ?
Zou dat de reden zijn dat ik geen contact meer heb met mijn ouders?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat een goeie grapZou bijna vergeten dat je een nazi kind bent
![]()
Vleugeltje....quote:
Still taking the straight and narrow?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zou dat de reden zijn dat ik geen contact meer heb met mijn ouders?
Moet je de kleenex al hebben huilie?![]()
Het blijven turken, he!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:25 schreef Nostalgist het volgende:
Bijna 1-0 voor PSV.... maar helaas een muurtje...
Hier bvquote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat een goeie grapZou bijna vergeten dat je een nazi kind bent
![]()
The boys...zijn een beetje druk...maar ze hebben je echt wel zien binnenkomen hoor...duurt vast niet lang meer voor de eerste je durft aan te spreken.quote:
heej klodderquote:
Vleugeltje naar broer van TL op weekend? En TL nu ook (wel wat vroeg vertrokken...)? Wie wil hij beschermen?quote:
... lekker tochquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
hier oortjes...kijk dan goed om je heen...een en al liefde de laatste 20 / 30 posts...![]()
ach maakt nix uit hoorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
The boys...zijn een beetje druk...maar ze hebben je echt wel zien binnenkomen hoor...duurt vast niet lang meer voor de eerste je durft aan te spreken.
hoi noddiequote:
Zwaarder dan 400 mg....? Niet doen hoor. Echt slecht voor je! Wat voor pijn is het ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:30 schreef Inodder het volgende:
Weet iemand nog wat beters als ibuprofen wat je gewoon zonder recept kunt krijgen?
sex!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:30 schreef Inodder het volgende:
Weet iemand nog wat beters als ibuprofen wat je gewoon zonder recept kunt krijgen?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:30 schreef Inodder het volgende:
Vleugeltje was weg. TL groet in het spaans..... Ik vroeg me af waar hij heen is....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:30 schreef demins het volgende:
[..]
Vleugeltje naar broer van TL op weekend? En TL nu ook (wel wat vroeg vertrokken...)? Wie wil hij beschermen?![]()
Dat zeg ik! De Pillenbrug. Vragen naar Rooie Knol. Zeg maar dat ik het gezegd heb!quote:
fles drank? scheermesjes? pistool ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:30 schreef Inodder het volgende:
heejquote:
Vleugeltje is terug. TL komt niet meer terug!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vleugeltje was weg. TL groet in het spaans..... Ik vroeg me af waar hij heen is....![]()
... hallo ...hou de praktijk ff schoonquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:34 schreef Gladys het volgende:
[..]
fles drank? scheermesjes? pistool ?
rug spieren/bovenarmen/ (hoofd)quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:31 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zwaarder dan 400 mg....? Niet doen hoor. Echt slecht voor je! Wat voor pijn is het ?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:30 schreef Inodder het volgende:
Mijn waarde hr demins wat zegt u nu toch ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:33 schreef demins het volgende:
[..]
Dat zeg ik! De Pillenbrug. Vragen naar Rooie Knol. Zeg maar dat ik het gezegd heb!![]()
Gladysquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:30 schreef Gladys het volgende:
[..]
ach maakt nix uit hoorGenegeerd worden is ook wel weer eens lekker
![]()
Is't officieel ? Niets in MED toch ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:35 schreef demins het volgende:
[..]
Vleugeltje is terug. TL komt niet meer terug!![]()
daar is maar 1 woord voorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:36 schreef Inodder het volgende:
[..]
rug spieren/bovenarmen/ (hoofd)
heb ff kozijntjuh [lees complete pui] van 400 kg met 3 man lopen tillen waarvan twee aan de ander kant als mij en ik had de zware onderkant met t lood en de stapeldorpels in de deuren
Puur medicinaal gebruik, heer Jappie, puur medicinaal gebruik!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mijn waarde hr demins wat zegt u nu toch ?...of mag ik hieruit opmaken dat u op doktersrecept ook wel eens een paar grammetjes bent wezen "scoren" ...om het maar eens in moderne yuppentaal uit te drukken
![]()
sinds vanmiddag heb t gevoel dat mn bovenarmen helemaal afgescheurd zijnquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
aleve.
lamaar, ik las het al...
aleve helt wel, maar weet niet of het voor spierpijn werkt. hoelang heb je deze pijn al?
hij wil je vriendinnetje inpikkenquote:
We vieren het tot het tegendeel bewezen is!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:37 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Is't officieel ? Niets in MED toch ?
Uiteraard...mag ik u dan misschien ook vragen of u dat heeft gecombineerd met een gesubsidieerd bezoekje aan de dames ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:39 schreef demins het volgende:
[..]
Puur medicinaal gebruik, heer Jappie, puur medicinaal gebruik!![]()
Ik dacht dat je genegeerd wou worden, ik kan ook niks verkeerd doen bij jouquote:
Ik heb mijn hoersubsidie van 2006 er in één avond doorge... Woorden schieten mij te kort!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uiteraard...mag ik u dan misschien ook vragen of u dat heeft gecombineerd met een gesubsidieerd bezoekje aan de dames ?![]()
Ik duik nog ff de kroeg inquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:41 schreef demins het volgende:
[..]
We vieren het tot het tegendeel bewezen is!![]()
Dat nemen ze ons niet meer af!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |