hey Nossie!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:45 schreef Nostalgist het volgende:
Hallo allemaal !
Hee ! Buuv, jazeker ! Met jou ?quote:
ben nog niet verder gegaan...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:49 schreef Nostalgist het volgende:
Hoe vergaat het je in de krakercompetitie ?
Dag Nossie! Geen Nossies even!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:45 schreef Nostalgist het volgende:
Hallo allemaal !
Oh, ok..... Ik kijk met een scheef oog naar de streamsquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ben nog niet verder gegaan...![]()
kan zo wel weer even gaan zoeken. Maar kijk ook met één oog naar grey's anatomy...
hoiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:45 schreef Nostalgist het volgende:
Hallo allemaal !
Hé Demins !quote:
Je blijft niet alleen een simpele lul maar nu ga je nog liegen ookquote:
Lijkt me raar, ik heb de klok niet teruggezet, dus loop een uur voor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:56 schreef demins het volgende:
[..]
Hier is het al 2-0! Je streams lopen achter!![]()
Het zijn niet de streams die bij hem achter lopenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:56 schreef demins het volgende:
[..]
Hier is het al 2-0! Je streams lopen achter!![]()
Ik hou je op de hoogte! Let niet op LS! Ik herhaal: let niet op LS!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:56 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hé Demins !
Nee, even geen nossies meer. Howel het wel kan natuurlijk....
Is PSV aan het spelen ? Is het een mooie wedstrijd ?
...oe ..wat een hoop emoties in dit topic in ene...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je blijft niet alleen een simpele lul maar nu ga je nog liegen ook![]()
Kribbet!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je blijft niet alleen een simpele lul maar nu ga je nog liegen ook![]()
En buiten is het ook al zo stormachtig! Mijn jicht trekt weet op!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
...oe ..wat een hoop emoties in dit topic in ene...![]()
![]()
![]()
Oeh ik heb weer een typo van de meester zelfquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:02 schreef demins het volgende:
[..]
En buiten is het ook al zo stormachtig! Mijn jicht trekt weet op!![]()
Even gekeken maar zag dat die kut-eend weer bezig wasquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:59 schreef demins het volgende:
[..]
Kribbet!FB nog gelezen recentelijk?
![]()
duh...dat is de bevestiging op schrift van diezelfde post...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oeh ik heb weer een typo van de meester zelf![]()
Wees er zuinig op, jong!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Emotiesquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
...oe ..wat een hoop emoties in dit topic in ene...![]()
![]()
![]()
kribbetquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Even gekeken maar zag dat die kut-eend weer bezig wasDus snel weg geklikt.
Open ik SC, zie ik die @$#^&% van een LSFOK! is ook niet meer wat het geweest is
![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Even gekeken maar zag dat die kut-eend weer bezig wasDus snel weg geklikt.
Open ik SC, zie ik die @$#^&% van een LSFOK! is ook niet meer wat het geweest is
![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik durref het bijna niet te vragen...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
EmotiesLaat die eikel lekker in COS blijven
![]()
Ik heb niets om te luchtenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik durref het bijna niet te vragen...![]()
...lucht je hartje eens wat meer....![]()
De pillenbrug in Amsterdam?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:12 schreef Inodder het volgende:
Iemand n goede tip mbt. zware vrij verkrijgbare pijnstillers?[afbeelding]
Sssst niet te hard, anders komt kribs weer met zijn bebaarde drion 'grap'quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:12 schreef Inodder het volgende:
Iemand n goede tip mbt. zware vrij verkrijgbare pijnstillers?[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sssst niet te hard, anders komt kribs weer met zijn bebaarde drion 'grap'
Of hij gaat weer huilen over bepaalde knoppen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sssst niet te hard, anders komt kribs weer met zijn bebaarde drion 'grap'
Ik krijg wel een beetje honger inderdaadquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:12 schreef demins het volgende:
[..]
Verandering van spijs doet eten, kijk uit!![]()
Het lijkt de FB van vroegah welquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:16 schreef Jappie het volgende:
...jongens mag ik even zeggen dat ik het ouderwets gezellig vind hier...![]()
Natuurlijk, waarde vriend, spreek vrij uit!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:16 schreef Jappie het volgende:
...jongens mag ik even zeggen dat ik het ouderwets gezellig vind hier...![]()
Welke knopquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Of hij gaat weer huilen over bepaalde knoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |