lekkerrrrquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:39 schreef Jappie het volgende:
KOUD bier een shandy en iets lekkers coming up....
en nu wil ik nog een tequilaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:39 schreef Jappie het volgende:
KOUD bier een shandy en iets lekkers coming up....
het zijn de nuances hr deminsquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:44 schreef demins het volgende:
[..]
Dank u wel, heer Jappie. Ik vernam over uw herenleed, zoals hierboven beschreven. Mag ik u alle zielenkracht toewensen. Zo'n Gladys wenst men zijn ergste vijand niet toe!![]()
ben je alvast aan het indrinken ofzo?!quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ben je alvast aan het indrinken ofzo?!![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
en een tequilla voor de vlotte leerling..![]()
issut ergens live ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]nog niet, over een half uur beginnen we
![]()
quote:
Het is toch potdomme CL ??? het zal toch wel ergens live worden uitgezonden...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar de persoon met wie ik nogal veel samen werk heb ik net in de auto gezet dus word wel op de hoogte gehouden
Ja, ergens op NL 1,2,3 ofzo tochquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het is toch potdomme CL ??? het zal toch wel ergens live worden uitgezonden...![]()
Nou, Nederland 1, 2 en 3, dan heb je het plaatje wel compleet!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, ergens op NL 1,2,3 ofzo tochweet die zenderverdeling niet uit m'n kop
Okay dan....gezegend zijt uwer spijs en dat het u wel moge smakenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:21 schreef demins het volgende:
Heer Jappie, sociale verplichtingen zijn mijn deel, maar ik ben op tijd terug voor de voetbalmatch!![]()
"The Doctor is OUT" (to dinner)
eet smakelijk buuvquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:24 schreef debuurvrouw het volgende:
boerenkool is klaar! dus wij zijn ff eten...![]()
Pffff...eindelijk. bij mij ook.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:37 schreef puntoortje het volgende:
deel 2 ligt er ook in...*O*
Nu je het er toch over hebt.... Is Bommie echt ziek?quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:10 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nu je het er toch over hebt.... Is Bommie echt ziek?
aloha buuv..... zit je er ook klaar voor?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:14 schreef debuurvrouw het volgende:
sooow, daar ben ik weer
alle delen plat.. en dan nu:![]()
vast....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
aloha buuv..... zit je er ook klaar voor?![]()
o ja lekker ...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:14 schreef debuurvrouw het volgende:
sooow, daar ben ik weer
alle delen plat.. en dan nu:![]()
fusball naturlich...wass sonst.. ?quote:
goddank niet zeg!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
fusball naturlich...wass sonst.. ?![]()
Heb je de opstellingen en de taktische concepten voor me ?![]()
Wat ga je dan kijken ? American pie ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
goddank niet zeg!![]()
alleen de nederlandse competitie bijhouden is uitdaging genoeg...![]()
grey's anatomyquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat ga je dan kijken ? American pie ?![]()
![]()
Daar heb je die kuteend weer, die het geen fuck interesseert of je kinderen naar bed zijn of nietquote:
WTF is "grey's anatomy" ? ...het klinkt als iets extreem ranzigs.....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
grey's anatomy![]()
Amerikan pie ken ik al...![]()
nee!! is leuk! is grappig en gevat en toch leuk enzo.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
WTF is "grey's anatomy" ? ...het klinkt als iets extreem ranzigs.....![]()
ziet er uit als een foute dokterssoap...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee!! is leuk! is grappig en gevat en toch leuk enzo.
't is op net5 dus zal wel een vrouwendingetje zijn...
grey's anatomy
Heeeeeeééé! kuteend! Welkom terug van eigenlijk nooit weggeweest!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar heb je die kuteend weer, die het geen fuck interesseert of je kinderen naar bed zijn of niet![]()
2x opgehokt hoorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:35 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Heeeeeeééé! kuteend! Welkom terug van eigenlijk nooit weggeweest!
En? Niet verder besmet geraakt?quote:
? wat bedoel jequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:33 schreef puntoortje het volgende:
zo die van mij zitten innodder het water
klopt! maar dan leuk!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
ziet er uit als een foute dokterssoap...![]()
...ha ha haquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
? wat bedoel je![]()
ps meld zich ff aan en gaat FB/SV lezen![]()
dan moet je je virusscanner wat upgraden eendquote:
Niet dat ik weet, al denken anderen daar waarschijnlijk anders overquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |