quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:11 schreef demins het volgende:
[..]
Babelfish herkent anders maar weinig van je spaans!![]()
Misschien moet je eerst proberen je in begrijpelijk nederlands uit te drukken![]()
right back at je Jappie!quote:
hoi jappiequote:
Je kon het weer niet laten, hè?!quote:
Wat heb ik nu weer gedaanquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:18 schreef Day het volgende:
[..]
Je kon het weer niet laten, hè?!![]()
En goeiemiddag allemaal![]()
Hmmmm, ik wou net zeggen!quote:
als je nog een woordvoerder zoekt aangaande je mening over Tijnquote:
aj!!!quote:
ja ...ik wou ook al zeggenquote:
is hij cv monteur dan ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
vraag je toch gewoon aan "bommels" ...of ie ut ff voor je fixed...![]()
... das niet leuk... lekker je dekens erbij pakkenquote:
dikke trui aanquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
aj!!!![]()
en nu??
Tis dat ik aande andere kant van het land woon, maar kom maar langs, hier is het warm!
ah joh maak je niet druk,jij gaat vreemd bij de vleetquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen flauw idee.......maar je sig kun je ook wel dumpen...![]()
moet zo nog weg,dus kan straks pasquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:24 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... das niet leuk... lekker je dekens erbij pakken
oho.....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:24 schreef Gladys het volgende:
[..]
dikke trui aanen mijn huisbaas gebeld... komt vrijdag pas kijken
Kon het maar, ik dacht dat we daar een taalclubje op gingen zetten, maar positieve input wordt blijkbaar niet gewaardeerdquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je moet niet ongevraagd je behoefte doen in FB.![]()
Vreemd gaan...vreemd gaan...wie heeft het hier over vreemd gaan...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:25 schreef Gladys het volgende:
[..]
ah joh maak je niet druk,jij gaat vreemd bij de vleetMag ik ook eens een keer ?
![]()
steek mijn tafel wel in de fikquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oho.....
nou sterkte. Kaarsjes aan!
ikquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vreemd gaan...vreemd gaan...wie heeft het hier over vreemd gaan...![]()
![]()
coooool ... kom ik ook wel ff kijken en opwarmenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:27 schreef Gladys het volgende:
[..]
steek mijn tafel wel in de fikKampvuuuuuur
is goedquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
coooool ... kom ik ook wel ff kijken en opwarmen
...hoe vaak moet ik het nog zeggen Manu....Timing....alles is altijd en eeuwig weer een kwestie van goede timing...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kon het maar, ik dacht dat we daar een taalclubje op gingen zetten, maar positieve input wordt blijkbaar niet gewaardeerd
...ik ben niet boos.....ik ben gekwetst......mijn hartje is aan gruzelementen......quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:28 schreef Gladys het volgende:
[..]
iken jij moet niet zo boos tegen mij doen
![]()
![]()
ik heb ook nog wel wat hout staan beneden...neem ik meteen wel ff meequote:
Ik zit nog in de opleidingsfase, als er ooit een BB 10 komt heb ik het waarschijnlijk doorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
...hoe vaak moet ik het nog zeggen Manu....Timing....alles is altijd en eeuwig weer een kwestie van goede timing...![]()
wat hij zegt. en overdaad schaadtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
...hoe vaak moet ik het nog zeggen Manu....Timing....alles is altijd en eeuwig weer een kwestie van goede timing...![]()
kom maar hier ik troost je welquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
...ik ben niet boos.....ik ben gekwetst......mijn hartje is aan gruzelementen......![]()
* Gladys gaat huilend op bed liggenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
...ik ben niet boos.....ik ben gekwetst......mijn hartje is aan gruzelementen......![]()
...waar precies heb je spijt van dan....en let wel...je hebt maar 1 kans.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:33 schreef Gladys het volgende:
[..]
* Gladys] gaat huilend op bed liggen [afbeelding
Jappie het spijt me![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lekker jappie! Rood wijntje graag!, bij nader inzien, doe maar een rode port, lekker met dit weer!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:35 schreef Jappie het volgende:
Wat te drinken iemand ? ......bestel maar aan de bar...dit rondje is van mij.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:22 schreef luciano het volgende:
[..]
[afbeelding]
HUILIE !![]()
![]()
![]()
Maar zoveel geluk dat hij ECHT gaat .... noway josé ...... hij heeft dezelfde soort " humor " als Nikky , twas maar een grapje , dus moet ik nog ff wachten met terugkomen naar FOK.........
Komt allemaal wel goed hoor .......![]()
shandy graagquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:35 schreef Jappie het volgende:
Wat te drinken iemand ? ......bestel maar aan de bar...dit rondje is van mij.![]()
![]()
KOUD BIERquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:35 schreef Jappie het volgende:
![]()
Een tarwebokje dan maar! Santé!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:35 schreef Jappie het volgende:
![]()
Dank u wel, heer Jappie. Ik vernam over uw herenleed, zoals hierboven beschreven. Mag ik u alle zielenkracht toewensen. Zo'n Gladys wenst men zijn ergste vijand niet toe!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
en een tarwebokje voor hr demins.
Dat u er veel vreugde aan moogt beleven.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |