Mag Gert morgen doen, met foto's van F_L en zijn eigen brakke GSM camera.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:32 schreef Day het volgende:
Oh en APK en Gert; een leuk verslagje zou misschien wel leuk zijn?
Gewoon een ideetje?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:01 schreef BB6kijker het volgende:
Ik ook niet, maar sluit niet uit dat zijn opa en oma dat wel waren. Toen het zuiden werd bevrijd in 1944 vluchtten veel; NSB'ers naar het Land van Heusden en Altena (jaja, daar ligt Werkendam) en de Bommelerwaard. Dus een potentiele NSB'er is hij denk ik wel.
hmm jeroen of sem die begon met zo'n uitspraak maar dat kunnen we wel uitzoekenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:36 schreef Bluezz het volgende:
Zoals jullie (misschien) weten stoor ik me niet gauw aan iets, maar een vergelijking met Jeroen en zijn woongebied en automatisch NSB eraan verbinden gaat mij te ver.
Het gaat om deze quote :
[..]
Mag je jeroen een NSBer noemen omdat hij Tijn nomineerde?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 05:16 schreef neferhone het volgende:
sem begon
en voor de rest waar slaat dit op?
bullshit weet je zelf ook welquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 05:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mag je jeroen een NSBer noemen omdat hij Tijn nomineerde?
En heeft de plaats waar hij woont daar invloed op, volgens sommige namelijk wel![]()
Ik geef je alleen maar heel vriendelijk antwoord?quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 05:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik geef je alleen maar heel vriendelijk antwoord?![]()
Daar draait het volgens mij allemaal om
Ik heb dat zelf niet bedacht, ik had het ook wel gelezen, maar vond het (toen) niet eens de moeite om op te reageren
En dat meen je serieus ? ik bedoel, dat geneuzel van Hepie en Hepie over hun bezoek aan de live valt niet onder onzinnige SC ??quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:23 schreef teamlead het volgende:
Mogguh
- Iemand een NSB-er noemen omdat ie in een of ander vaag dorp woont, slaat nergens op en is dus ook niet nodig. Voor zover ik weet was het in dit geval echter een reactie op iets dat op de streams gezegd werd. Nog steeds niet gewenst, maar da's het probleem van Hummie
- onzinnige SC (de meest recente althans) verwijderd
- Peter: zo provocend was je niet
Is dat eigenlijk veel werk, sc verwijderen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:07 schreef teamlead het volgende:
ik zei dan ook niet voor niets "de meest recente"
En je zei "onzinnige".quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:07 schreef teamlead het volgende:
ik zei dan ook niet voor niets "de meest recente"
Schiet nou maar op met dat topic en de fotoows..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:17 schreef Gert het volgende:
[..]
En je zei "onzinnige".![]()
Maar alleen al de verongelijkte reacties van dat kleinzielige gepeupel hier, zijn de moeite waard.![]()
Hij bedoelt gewoon weer SC van mijquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:21 schreef demins het volgende:
Goed om te horen, inderdaad, dat niet geheel onzinnige SC weer getolereerd wordt! Mag ik de brochure "Zinnig / Onzinnig: moderne ideeen over SC" per omgaande van u ontvangen?
Pardonquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:01 schreef teamlead het volgende:
Eend.. tyf nou gewoon eens op met dat calimero-syndroom van je.
Zal proberen om net zo duidelijk te worden danquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:03 schreef teamlead het volgende:
lijkt me een heel duidelijke zin
boehoefuckinghoequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zal proberen om net zo duidelijk te worden dan
Tief jij maar op met dat machtswellustige subjectieve gedelete van je
Ik ben overigens niet de enige die dat opvalt
oei.. heb ik een post van jou niet gedeltequote:Bovendien staat er nog een vraag open die je vast door al dat deleten over het hoofd gezien heb, maar als je dat wel laat staan, kan je hem net zo goed beantwoorden, want dat was kennelijk niet onzinnig![]()
Dat selectief gehak van jouw neemt ietwat groteske vormen aan, misschien is het niet verkeerd in dit stadium wat afstand te nemen, de verschillende posts nog even door te nemen en feedback te geven op de door eend gestelde vraag.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
boehoefuckinghoe
- de posts die van jou gedelete zijn waren simpelweg SC.
- niet alleen posts van jou zijn gedelte
- het interesseert me geen hol of jij mensen wel of niet van jouw gelijk hebt kunnen overtuigen
[..]
oei.. heb ik een post van jou niet gedelteDan moet ik zeker even niet opgelet hebben
![]()
Ik kan dat niet verstaan, dus wat mij betreft onzinnige slowchat, rijp om te deletenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:23 schreef teamlead het volgende:
"Amigos de la BB, yo me voy. Felicidades."
Volgens mij betekent het: "Vrienden van BB, ik ga me verhangen! Gelukkig nieuwjaar!".quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kan dat niet verstaan, dus wat mij betreft onzinnige slowchat, rijp om te deleten
Volgens mij is dit een reply uit de "Ongezien de tyfus" reeksquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kan dat niet verstaan, dus wat mij betreft onzinnige slowchat, rijp om te deleten
Had dat dan maar een jaar eerder gedaan. Nu hoeft het niet meer.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:23 schreef teamlead het volgende:
Usted tiene a ningunos amigos aquí, me / NOS hacen feliz, y van.............quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:23 schreef teamlead het volgende:
Julio Iglesias?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:37 schreef luciano het volgende:
Usted tiene a ningunos amigos aquí, me / NOS hacen feliz, y van.............
HUILIE !quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:23 schreef teamlead het volgende:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:02 schreef Gert het volgende:
Wij waren vanavond in de studio bij de live-uitzending!!! [afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
Eigenlijk mocht APK dit aan jullie vertellen, maar ik kon het niet langer voor me houden!!!![]()
![]()
![]()
Waarom gaat dit bericht niet over het "Kleine Nieuws" van vandaag?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:42 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Statler en Waldorf on tour....
Ik zie het helemaal voor me...
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:49 schreef demins het volgende:
[..]
Waarom gaat dit bericht niet over het "Kleine Nieuws" van vandaag?![]()
quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:23 schreef teamlead het volgende:
Oh dat... Je denkt toch niet dat die zich laat wegjagen door die kuteend?quote:
Dat is de vraag, misschien moet je een "TL blijf alsjeblieft hier" topic openenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:57 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Oh dat... Je denkt toch niet dat die zich laat wegjagen door die kuteend?
Wie heeft het over wegjagen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:57 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Oh dat... Je denkt toch niet dat die zich laat wegjagen door die kuteend?
Misschien ook niet!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat is de vraag, misschien moet je een "TL blijf alsjeblieft hier" topic openen
Heb je een spit?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:03 schreef flugeltje het volgende:
Heeft iemand hier een recept voor eend aan het spit?
Ik heb een spit, ik heb wijn, ik heb nog wel wat kruiden en die eend vang ik nog welquote:
Laten we de eend niet verkopen grillen voor hij gevangen is!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb een spit, ik heb wijn, ik heb nog wel wat kruiden en die eend vang ik nog wel
Ach kom op nou, een beetje spielerij van mijn zijde is ineens demonisatie?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:24 schreef PH52 het volgende:
Ik mag de dames en heren fanatici hier er misschien wel even op wijzen dat wat er hier gebeurt valt onder de noemer demoniseren. Er is sprake van een regelrechte hetze tegen een bepaalde poster alhier welke wordt gevoed ( onder andere) door allerlei laag blauw gespuis. Dmv het steeds weer in een hoekje drijven van deze user rest hem niets anders dan met welonderbouwde posts het hier tentoongepreide onvermogen aan het daglicht te brengen.
Ik verklaar hierbij dan ook mijn onvoorwaardelijke steun aan PC-eend in zijn strijd tegen willekeur en censuur in dit FB topic.
Uhh.. dat probeerde-ie ook.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach kom op nou, een beetje spielerij van mijn zijde is ineens demonisatie?
Ik probeer de boel juist wat luchtiger te maken, misschien zou jij dat ook eens moeten doen.
Zou het echt? Zou hij een grappetje maken met fluugs??quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhh.. dat probeerde-ie ook.![]()
Zeker, het kwam uit onverwachte hoek, maar zelfs zure opa laat de teugels weleens vieren.![]()
Deze post gaat je nog zuur opbreken...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zou het echt? Zou hij een grappetje maken met fluugs??
Dat ik dat toch nog een keer mee mag maken...
* traantje wegpinkt
sh*tquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Deze post gaat je nog zuur opbreken...![]()
![]()
eend, maar dan wel te pruimenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:03 schreef flugeltje het volgende:
Heeft iemand hier een recept voor eend aan het spit?
Jij wou de eend terug, stond laatst nog in je sigquote:
die ouwe, die wil ik terug!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij wou de eend terug, stond laatst nog in je sig![]()
Als je dan krijgt waar je om vraagt moet je verder ook niet zeiken![]()
Bovendien heb ik weinig verkeerds gedaan volgens mij
Van mij welquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
enne, beetje prikkelen mag toch wel...![]()
Welnee. Schattig juist, die "ik had het heus wel door hoor!"-posts.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Deze post gaat je nog zuur opbreken...![]()
![]()
Zo was die post dus niet bedoeld, ik had 'm namelijk écht niet door en was al in de veronderstelling dat ik tot zondag aan toe in discussie zou moeten over demonisatie en voortrekkerijquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Welnee. Schattig juist, die "ik had het heus wel door hoor!"-posts.![]()
Ik zou de euforie nog even uitstellen tot PH hier zelf op heeft gereageerd!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zo was die post dus niet bedoeld, ik had 'm namelijk écht niet door en was al in de veronderstelling dat ik tot zondag aan toe in discussie zou moeten over demonisatie en voortrekkerij
We zijn alvast begonnenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:54 schreef neferhone het volgende:
ok en nu gewoon feestje?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
We zijn alvast begonnen![]()
Vind je het niet gezellig dan![]()
![]()
Daar gaat onze pretweek!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zo was die post dus niet bedoeld, ik had 'm namelijk écht niet door en was al in de veronderstelling dat ik tot zondag aan toe in discussie zou moeten over demonisatie en voortrekkerij
Ik had er al op gerekend, steek maar in mijn rug,... als er nog plaats isquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:20 schreef Day het volgende:
[..]
Daar gaat onze pretweek!
Ik had net al m'n messen geslepen.![]()
De bullseye zit al volquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had er al op gerekend, steek maar in mijn rug,... als er nog plaats is
Vind ik ook. TIjd voor een nieuwe slachtoffer. PC Eend is zó BB 2005quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De bullseye zit al vol
We kunnen alleen nog op de buitenste ringen mikken, is geen lol aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |