ja, en als ik niet oppas loopt het hier ook vol...quote:
Hier schijnt de zon!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, en als ik niet oppas loopt het hier ook vol...![]()
mèn, wat een regen....
hmmz, onder jouw openingspost staat vollopen toch wat dubieus...
zou Manu zich trouwens geschoffeerd voelen? na een vriendelijke vraag niets meer van vernomen...![]()
shame on me...quote:
ja hoor,toch tot half 4 vanmorgenquote:
OMG! Ik weet niet in welke sector je werkt, maar ik zou een andere sector zoeken!quote:
vleesverwerkende sectorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:21 schreef demins het volgende:
[..]
OMG! Ik weet niet in welke sector je werkt, maar ik zou een andere sector zoeken!![]()
? Worden daarin ook al die prostituees uit de voormalige sowjet-staten verwerkt?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:22 schreef Gladys het volgende:
[..]
vleesverwerkende sectorMaar volgende week hoef ik pas om 2 uur 's middags te beginnen,das beter
ik zou zeggen vraag het ze eens als je er weer op bezoek gaatquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:25 schreef demins het volgende:
[..]
? Worden daarin ook al die prostituees uit de voormalige sowjet-staten verwerkt?![]()
![]()
Ze mogen toch niet praten met een mond volquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:35 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik zou zeggen vraag het ze eens als je er weer op bezoek gaat
en van wie mag dat niet ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:41 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ze mogen toch niet praten met een mond vol![]()
dan mogen ze dat bij demins toch welquote:
out of what?!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:05 schreef demins het volgende:
"The Doctor is OUT"
Dr heeft zich iemand verhangen aan een kapstokje in de FBquote:
Categorie "Klein Nieuws".quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:17 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dr heeft zich iemand verhangen aan een kapstokje in de FB![]()
uit welke regio kom jij?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:17 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dr heeft zich iemand verhangen aan een kapstokje in de FB![]()
eerder "out of order"quote:
broken beyond repairquote:
beats me, ik spreek geen spaans en lees het nog slechter...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]ben er maar even hoor
heeft TL trouwens een ban
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
beats me, ik spreek geen spaans en lees het nog slechter...![]()
![]()
geen idee waar hij woont, je kan mij alles wijs maken...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een talenknobbel he, maar dat moet ook wel als je in het buitenland woont
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een talenknobbel he, maar dat moet ook wel als je in het buitenland woont
wie had er dan geselecteerd moeten worden volgens jou?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:47 schreef Manu82 het volgende:
Afellay zit bij de voorselectie
Van Basten
Waarom is dat niet goed? Is toch een leuk spelertje?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:47 schreef Manu82 het volgende:
Afellay zit bij de voorselectie
Van Basten
vrienden van bb, ik ga weg, gefeliciteerd ... zoiets is hetquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
beats me, ik spreek geen spaans en lees het nog slechter...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:50 schreef demins het volgende:
[..]
Waarom is dat niet goed? Is toch een leuk spelertje?![]()
Ik heb me nog nooit zo dom gevoeld als nuquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar zolang Bassie daar woont, mag hij wmb voor Marokko kiezen. Ben bang dat Bassie een Yildirim probeert uit te halen :S
verklaar u nader?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar zolang Bassie daar woont, mag hij wmb voor Marokko kiezen. Ben bang dat Bassie een Yildirim probeert uit te halen :S
Is een speler selecteren zodat hij niet meer voor een ander land kan uitkomen. Afellay kan nu nog kiezen tussen Marokko en Nederland, zodra hij 1 minuut met het grote oranje heeft meegespeeld heeft hij officieel voor NL gekozen. Bij Yildirim heeft Bassie dat ook geprobeerd, alleen was het gelukkig voor hem een oefeninterland en mag hij nog voor Turkije uitkomenquote:
Bassie is van Basten en die woont in Marokko?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is een speler selecteren zodat hij niet meer voor een ander land kan uitkomen. Afellay kan nu nog kiezen tussen Marokko en Nederland, zodra hij 1 minuut met het grote oranje heeft meegespeeld heeft hij officieel voor NL gekozen. Bij Yildirim heeft Bassie dat ook geprobeerd, alleen was het gelukkig voor hem een oefeninterland en mag hij nog voor Turkije uitkomen
zing ik ajajjippiejippie jee, zing ik ajajjippiejippiejee, zing ik ajajjippie ajajjippie ajajjippiejippie jeequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:07 schreef demins het volgende:
[..]
Bassie is van Basten en die woont in Marokko?
Misschien kent hij mijn tante wel
Babelfish herkent anders maar weinig van je spaans!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:10 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind het best leuk om het FB in het Spaans of Portugees te gaan doen eigenlijk, is best educatief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |