quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:43 schreef mark_dabomb het volgende:
M, 21 jaar, sportief, outgoing en DJ zoekt woonruimte in Tilburg. Minimaal 15 m2 en maximaal 280 euro p/m all-in. Ergens tussen Stappegoor en Centrum. Opleiding: CE IEMES
Verhuis zequote:Op maandag 30 oktober 2006 08:42 schreef MisterMe het volgende:
Beste mensen,
Ik studeer sinds dit jaar op de uithof aan de pabo en ben nu op zoek
naar een kamer/studio/appartementje redelijk centraal in utrecht.
Liefst centrum, wittevrouwen of ondiep ofzo maar laat vooral weten wat er
in de aanbieding is.
Mijn maximale prijs is 375,- per maand.
Ik plaats een oproep op meerdere plaatsen maar wie weet heb ik onder
de fokkers geluk:D als je iemand kent of je hebt zelf een kamer zou ik het super
vinden als je het ff liet weten!
bedankt, stijn
Canadaquote:Op maandag 30 oktober 2006 09:54 schreef Isegrim het volgende:
Waar kan ik dat huisje in de OP kopen?
Het is dat ik in mijn laatste jaar zit, anders had ik ook een kamer willen zoeken in Amsterdamquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach k kan wel weer een oproep doen voor amsterdam, maar zoals elke week schieten we daar vrij weinig mee op denk ik
Dat kan altijd nog, doe nog maar een andere studie voor volgend jaar en dan zoeken we een mooie grachtenpandjequote:Op maandag 30 oktober 2006 10:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is dat ik in mijn laatste jaar zit, anders had ik ook een kamer willen zoeken in Amsterdam
Ik zou zo ervoor willen gaanquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat kan altijd nog, doe nog maar een andere studie voor volgend jaar en dan zoeken we een mooie grachtenpandje
quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:27 schreef Autoreply het volgende:
Ik zoek helaas ook weer een kamer; mijn huis gaat in juli tegen de vlakte![]()
Delft dus, bij voorkeur de Balthasar vd Polweg of v Hasselt. Geen "groot" studentenhuis, maar klein (tussen de 2 en 5 man/vrouw)
Uiteraard ben ik cool, gezellig en gaaf![]()
(LR, 3e jaars, in de weekenden 's zomers altijd weg, 's winters meestal hier, uitgaanstype, redelijk serieus qua studie, knor)
Misschien moet je de plaats er even bij zetten? Die zie ik althans nergens staan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:36 schreef PhaE het volgende:
-verhaal-
ff op de aangeleverde site gekeken en het is in Apeldoornquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Misschien moet je de plaats er even bij zetten? Die zie ik althans nergens staan.
woopsie, done!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Misschien moet je de plaats er even bij zetten? Die zie ik althans nergens staan.
zoiets?quote:Op woensdag 6 december 2006 09:50 schreef Spekkiemonster het volgende:
weet iemand nog een leuke etage/appartement/studio in breda???
Misschien is Oosterhout een idee om te proberen? is vlakbijquote:Op woensdag 6 december 2006 11:57 schreef Spekkiemonster het volgende:
zoets inderdaad, alleen dan voor langere termijn.... wil niet over 5-6 maanden als ik net gesetteld ben weer verhuizen ....
Vanaf wanneer en hoe lang ?quote:
hehe misschien logeer een adresquote:Op donderdag 7 december 2006 14:35 schreef Spekkiemonster het volgende:
oosterhout kan ook ....
weet je wat te huur daar?
Ik heb reeds een kamer met 3 huisgenotesquote:
2 jaar inschrijving. Paar dagen geleden nog huisje afgewezen op het allerlaatste moment. Moest enkel contract nog tekenen. Maar ja, blijf dan ook in mn eigen stadje!quote:Op maandag 1 januari 2007 14:46 schreef Reinnn85 het volgende:
Same here..Delft. 2e jaars civiel, zoek een relaxt huis/kamer..max 2-3 personen. Liefst medebewoners die 20+ zijn..
Een huis huren zou t relaxt zijn, maar das nog vrij moeilijk in delft
Ze heeft het liefst een vrouw!quote:Ik heb een huisje in Assendorp. Ik zoek nu een huisgenootje zodat ik mijn
maandlasten beter kan financeren. Je mag gebruik maken van het hele huis
en ik verwacht een samenwerking van 50/50 in het schoonhouden van het
huis.
Bij de opmaak van je bericht de knop: "maak een link van deze tekst" gebruiken.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:55 schreef fr0x het volgende:
of als je snel bent deze http://huis-huren.marktplaats.nl/noord-holland-amsterdam/69656269-kamer-te-huur-in-oud-zuid.html?return=eJwlzU0KgzAQBeC7CLrTGF0lIsVepAwmbYL5I4nVtvTundDNe98MDAOc8o%2Fm%2FZQ4ZT2vkoS4qknlHDghmw%2FSdRbiloMByKlzhhzeafeQrlX7HonzPopWeWPAiRZsyjIKsGSlfT90KltzuUdvbyCe4FYpZtqcBkOkOft6XGg9Xg3GwhgrHMoOT4sz%2Bq1D4Yks%2Ffr3dmCX%2F2ifNA5DE2ZaTd8f2%2F9Cmw%3D%3D&df=1&fta=eNpNkstOAzEMRf8lC9axk%2FgV9VvQSEUwYhAVQ0sB8e%2Fk0QRmN0e2c6%2BvFyP73k3Mnd%2B2%2B8uy7S7vRt7cdTvA3XE%2FvL8a5A1MVfOGBt5j3t7taz3l7Wp5%2B7T8%2FGFP5%2FNbft1Xw7vTAeqMaO60PD64vJb%2B3YK59ViGLxa8fa%2Fmc3uVBFSC8iirKEUCQqoIO0LAWB5uKNyqVDRIaI1xNDJ6wFBR6oi9T0LSEI1G4vJhRTyqwKfEbbwMXeRD4liRzlkUAjYE%2Fm9%2Bgt4JQ78EiqTaGP57VEUaGw4EgW9yYVhgoMjaxMHNAxEBgu8rmiYicwJojOdGkkTu82QyDMH3Op0MfPRNC44YiKOWfTY2c1Au4fjGpg%2BuEnvdTIIjxp4ExulXfMmisTRZKqJ7rn9hpBJ12xUOH6IplANobMaRQgzSe6cPgkRa9P3spuZelut9vbhyZMeWP5pbPuoplmt2t%2F%2FL%2FP%2F5BcAPubQ%3D
beetje grote link hè? hoe kan dje dat betr doen ?
Kan dat eventueel ook tijdelijk? Ik ben nogal wanhopig op zoek naar een tijdelijke kamer van 1 februari t/m 31 juli, ik ga stage lopen bij de Librije, dus ze heeft erg weinig last van mequote:Op donderdag 11 januari 2007 00:52 schreef guitarist.nl het volgende:
Mijn zus heeft een kamer te huur in Zwolle
[..]
Ze heeft het liefst een vrouw!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb er eventueel wel een voor je van 4 maart tot 22 juli. PM me maar als je meer info wilt.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:59 schreef Euc- het volgende:
Ben nogal wanhopig op zoek naar een tijdelijke kamer in zwolle! Prijs: iig niet boven de 400/450 euro, periode van 1 feb. tot en met 31 juli! Als iemand iets weet, laat het me alsjeblieft weten! Heb nog maar 2 weken!
Heel erg bedankt, maar een maand later en een week korter gaat helaas niet werken. Ik ben best bereid om een kamer langer te huren dan ik hem eigenlijk nodig heb, maar korter gaat het gewoon niet worden. Mocht je iets anders weten hoor ik het graag van je!quote:Op maandag 15 januari 2007 17:17 schreef bruine_beer het volgende:
[..]
Ik heb er eventueel wel een voor je van 4 maart tot 22 juli. PM me maar als je meer info wilt.
Moet je proberen op de verlengde wassenaarseweg..quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:03 schreef Omkron het volgende:
Ik zoek nog steeds een kamer in Leiden. ?max.250'
Rotterdam is niet doorgegaan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:31 schreef Nachtdier het volgende:
Woei, na 4,5 jaar ingeschreven te hebben gestaan, eindelijk een huurwoning gevonden in mn eigen Rotterdam en ook nog eens in mn eigen wijkje!
Is een 4 kamer woning, die helaas 2,44 boven de huurtoeslagengrens ligt qua huur. Wil er samen met mn broer intrekken, maar er moeten voor blijvende huurtoeslag tenminste 3 mensen wonen het eerste half jaar anders is de woning niet' passend'.
Dus, een derde persoon gezocht die tijdelijk een kamer wil huren voor niet al te veel geld, zodat we na dat half jaar wel blijvend huursubsidie hebben!
Het betreft een woning gelegen aan de Kramerstraat in Rotterdam Alexanderpolder. Keuken wordt vernieuwd, douche ook, hele woning wordt eerst opgeknapt door woningbouw. Groot berghok aanwezig onder de woning.
Naar de Erasmus:
-15 minuten fietsen
-4 haltes met de metro (waar je een minuut heen moet lopen)
-metrostation Oosterflank - 1 minuut lopen.
NS station Alexander is 3 minuten fietsen (tenzij stoplicht op rood staat)
Voorwaarden van ons:
-lief![]()
-eerlijk![]()
-lekker![]()
-grote borsten![]()
-je moet kunnen koken![]()
-enz.
Eigenlijk is het belangrijkste dat je gewoon betrouwbaar bent en geen negermuziek keihard in je kamertje gaat draaien![]()
en de boel gewoon netjes laat.
Ik weet evt. wel iemand die daar misschien in is geinteresseerd..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:31 schreef Ingridh007 het volgende:
Vind het een hoop geld voor Arnhem.
Zoek iets soort gelijks over een tijdje in Nijmegen (max 700 incl) voor mijzelf en vriendlief.
Ik woon nu nog alleen in een 2 kamerapp (40m2) met eigen douche/keuken/toilet + dakterras (10m2) in het centrum van Eindhoven voor 430 incl
Hmm, daar wil ik wel voorbeelden van zien. Ik kan er nl geen één vinden die vergelijkbaar is...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:43 schreef Ingridh007 het volgende:
Op 3 kamer appartementen die ik op internet voorbij zie komen.
Nou moet ik zeggen dat ik nog nergens fysiek ben gaan kijken en de wijken in Arnhem niet ken, maar ik zie wel degelijk vergelijkbare woningen voor minder
Euc, wat bedoel je? Ik zoek iets in nijmegen en heb iets in eindhoven, maar voordat ik in eindhoven wegga heb ik nog niemand nodig die mn app overneemt :p
Als je weggaat, aub direct contact met mij opnemen! Ik woon nu in Eindhoven op een zolder (studentenhuisje), maar zou graag de boel over willen nemenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:43 schreef Ingridh007 het volgende:
Op 3 kamer appartementen die ik op internet voorbij zie komen.
Nou moet ik zeggen dat ik nog nergens fysiek ben gaan kijken en de wijken in Arnhem niet ken, maar ik zie wel degelijk vergelijkbare woningen voor minder
Euc, wat bedoel je? Ik zoek iets in nijmegen en heb iets in eindhoven, maar voordat ik in eindhoven wegga heb ik nog niemand nodig die mn app overneemt :p
toppie!quote:Op zondag 21 januari 2007 12:05 schreef Ingridh007 het volgende:
Wanneer ik eruit ga, laat ik het weten op fok
We krijgen per 8 maart de sleutel van ons nieuwe huis!quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:16 schreef Plus1 het volgende:
(Binnenkort) te huur aangeboden:
Een 3-kamer appartement in Arnhem-Noord![]()
Voordat ik de woning ga beschrijven eerst het volgende:
Wij (vriendin en ik) zijn op het moment nog op zoek naar een eengezinswoning in Arnhem en we verwachten binnen maximaal 3 maanden te verhuizen. Wanneer precies is dus nog onduidelijk, maar langer dan 3 maanden zal het zeker niet gaan duren. Houdt hier dus rekening mee als je interesse hebt in de woning!
De woning:
-woonkamer van 3 m 75 x 4 m 15
-slaapkamer van 3 m 75 x 4 m 15
-pc/hobbykamertje van 1 m 95 x 2 m 70
-eigen keuken
-eigen douce/wc
-dakterras van 20 m2 (hele dag zon!)
-inbouwkasten
Het is de 2e etage van een herenhuis, er wonen 3 mensen op de 1e verdieping. Met deze mensen deel je de voordeur, maar natuurlijk heb je binnen een eigen deur die op slot kan! Het zijn normale, werkende mensen en wij hebben er nog nooit last van gehad.
We hebben in juli 2006 alles geverfd en in de gehele woning ligt laminaat. De woning is voorzien van centrale verwarming (eigen ketel) en dubbel glas. Alleen de hobbykamer heeft geen dubbel glas.
De woning ligt op tien minuten fietsen van het station en het centrum van Arnhem. Met de auto is het nog geen 5 minuten rijden! In de straat vindt je oa een supermarkt, een slijterij, een snackbar, een kiosk. Bushaltes zijn op nog geen vijf minuten lopen.
De huurprijs is ¤ 745,- inclusief
![]()
Inbegrepen bij de huurprijs zijn:
-Servicekosten
-Waterschapslasten
-Wasmachine
-Koelkast
-Magnetron
-Oven
Waar moet je in ieder geval aan voldoen als huurder(s)?
-Vast contract hebben
-Geen grote huisdieren hebben (katten mogen wel)
Als je meer wil weten mag je hier vragen stellen![]()
Betere foto's volgen zo snel mogelijk!
[[url=http://aycu40.webshots.com/image/7399/2003678941477055861_th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://aycu40.webshots.com/image/7399/2003635231578389585_th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://aycu15.webshots.com/image/8934/2003669724862036869_th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://aycu01.webshots.com/image/8840/2003633118298766548_th.jpg]afbeelding][/URL]
PS: wij vragen geen bemiddelingskosten, het enige wat de verhuurder vraagt is een maand huur + borg.
http://www.speurders.nl/w(...)g_30_maastricht.htmlquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:41 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik zoek een appartementje in of rond Maastricht voor maximaal 400 euro per maand. Alles zelfstandig graag.Geef maar een gil.
Da's een kamer.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:51 schreef I_m_m_0 het volgende:
[..]
http://www.speurders.nl/w(...)g_30_maastricht.html
Wat dacht je hiervan?
Lama.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:37 schreef Isegrim het volgende:
Heeft er toevallig nog iemand iets in Rotterdam? Het hoeft niet voor lange tijd te zijn. Mijn vriend en ik willen samen iets gaan kopen, maar we bivakkeren nu samen op 36 vierkante meter en dat is wel erg klein. We willen een beetje gesetteld zijn qua baan enzo (allebei nu nog uitzendbaan) voordat we iets kopen, dus ik zoek een plekje voor een maand of zes...
Je bent net enkele dagen te laat... we hebben eergisteren een nieuwe huisgenoot aangenomen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:12 schreef moemoe het volgende:
Hai lieve mensjes!
Ik zou zo spoedig mogelijk in Utrecht willen wonen. Mijn eisen?
- minimaal 15 m2
- maximaal 400 euro
- het liefst een eigen keukentje
- niet in Lombok of Kanaleneiland
Ik ben tijdelijk gestopt met mijn studie Journalistiek, maar ga het in september weer oppakken. Op dit moment ben ik op zoek naar een baantje in Utrecht en dit gaat natuurlijk makkelijker als ik er eenmaal woon.
Als je nog meer wil weten kun je een kijkje nemen in mijn fotoboek of een PM versturen.
moemoe.
Of je maakt iemand even blij met een dooie mus.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:40 schreef CJ_S het volgende:
[..]
Je bent net enkele dagen te laat... we hebben eergisteren een nieuwe huisgenoot aangenomen.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Of je maakt iemand even blij met een dooie mus.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:40 schreef CJ_S het volgende:
[..]
Je bent net enkele dagen te laat... we hebben eergisteren een nieuwe huisgenoot aangenomen.
plus1, ik ben geinteresseerdquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:40 schreef Plus1 het volgende:
[..]
We krijgen per 8 maart de sleutel van ons nieuwe huis!![]()
![]()
Dus ons huis is per die datum beschikbaar!
En wat laat je dan achter in Arnhem? Een vriend van mij is nl. naarstig op zoek naar een betaalbaar app. in Arnhem.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:00 schreef iwantpie het volgende:
[..]
plus1, ik ben geinteresseerd
Ik woon nu in Arnhem Noord en mijn vriendin en ik zijn hard op zoek naar een 3 kamer appartement. Je kan mij mailen op versevis (at) gmail.com. Wil je ook een email sturen als het niet meer beschikbaar is. Alvast bedankt.
En: verkocht!quote:Op maandag 12 februari 2007 12:24 schreef mazeind het volgende:
Hallo mensen,
sinds vorige week staat mijn huis te koop. Indien je iemand bent óf kent die in Tilburg een koopwoning zoekt in deze prijscategorie, geef dan svp even onderstaande link door:
Vraagprijs: EUR 189.500
Foto's en link naar de verkopende makelaar via mijn site:
http://www.xs4all.nl/~antov/Website%20Antov/
Even stiekem offtopic... Heetenquote:
ook [offtopic]quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:05 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Even stiekem offtopic... HeetenDaar ben ik geboren
Ben wel benieuwd of ik je dan ken...
Ten noorden van Westerpark? Dan lig je in 't IJ!quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:53 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik woon reeds in Adam en ben op zoek naar een appartment/kamer van minstens 25m2 ten noorden van westerpark of liefst dapperbuurt. Help mij bitte!!!
Goed gezien hahaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:08 schreef EkzCluSivv het volgende:
(psst, je mist nog een plaats in je oproep)
Ik zoek eigenlijk hetzelfde ... pm staat aanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:40 schreef samdeman1984 het volgende:
Gezocht, appartement of studio voor 2 personen in Breda!
Huurprijs tot ¤600, wil er graag huursubsidie op los laten!
Als iemand iets weet, of toevallig verhuist, laat even iets weten of mail me naar:
thei0001@hz.nl
Overvecht ook een optie?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:10 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
GEZOCHT: KAMER/STUDIO IN UTRECHT (Maarssen)
Ik ben een 28 jarige werkende man die een nieuwe baan heeft gekregen in de regio van Utrecht. Ik heb helaas nooit de tijd genomen om een instrument te leren spelen en heb ook geen huisdieren. Daarnaast rook ik niet en zal voornamelijk thuis komen om te slapen. Kortom, een huurder die absoluut geen last kan veroorzaken.
Daarom ben ik per direct op zoek naar een kamer / studio of een appartement in de omgeving van Tuindorp / Wittevrouwen / Lombok / Wilhelminapark.
Het mag ook elders in Utrecht zijn (of in Maarssen) mits het een rustige buurt is.
Mocht u een dergelijke woning beschikbaar hebben of kent u iemand die nog een leuke huurder zoekt neem dan alsjeblieft contact met mij op.
U kunt mij bereiken via de mail: inutrechtwonen@gmail.com
Alvast vriendelijk bedankt!
Daan
Bedankt voor je reactie maar Overvecht is niet echt een wijk waar ik op zoek naar ben.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
Overvecht ook een optie?
kamer met balkon, 13m2 geloof ik
2 werkende mensen (man & vrouw)
2 studerende mensen (man & vrouw)
gezamelijke keuken, badkamer, toilet, wasmachine
9 hoog in een flat
maakt niet uit, t valt echt reuze mee, geen overlast, en lekker aan de uitvalswegen richting hilversum en richting a2 vanuit de a27quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:35 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie maar Overvecht is niet echt een wijk waar ik op zoek naar ben.
Maar ik zal het onthouden, mocht ik niks tegenkomen.
huur of koop?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:02 schreef Voiceless het volgende:
GEZOCHT: Woning AMSTERDAM
Hey!
Een vriendin en ik zijn op zoek naar een 3 kamerwoning in Amsterdam voor max 750¤
Zij woont anti-kraak en weet niet wanneer zij er uitgezet kan worden en ik woon in een sloopwoning waar ik waarschijnlijk in september uit moet.
We zijn met spoed op zoek dus.
Als iemand toevallig iets heeft/weet... PLEASE let me know!!!
X
Laat maar, er is blijkbaar een kameroverschot in Zwolle.. 2 dagen zoeken levert al een kamer op.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:24 schreef dolledingo het volgende:
Mijn vriendin is op zoek naar een kamer in Zwolle (per augustus/september). Het hoeft niet supergroot te zijn, als er een bed, bank en bureau kan staan is het al prima.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:02 schreef Voiceless het volgende:
GEZOCHT: Huurwoning AMSTERDAM
Hey!
Een vriendin en ik zijn op zoek naar een 3 kamerwoning in Amsterdam voor max 750¤
Een 3kamer woning voor 750???quote:Op zondag 24 juni 2007 23:32 schreef Nightanimal het volgende:
[..]
inderdaad dat vindt je dus echt niet voor 750 euro lol
wat jij wil snoesquote:Op zondag 1 juli 2007 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
iets met meerdere kamers is geen studio
Zeist is voor mij te ver weg, maar ik had wel een andere vraag. Mag je bijvoorbeeld vrienden voorrang geven op een SSHU kamer, als diegene zich nog niet zo heel lang (paar maanden) geleden heeft ingeschreven? Dat kan ik helemaal nergens vinden...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:52 schreef moemoe het volgende:
In mijn studentenhuis (Zeist) komen 3 kamers vrij, omdat 3 huisgenoten samen een huis hebben gekocht. Je moet wel ingeschreven zijn bij de SSHU. De kamers zijn 15m2, 238 euro huur (+ 30 euro huishoudkosten), wastafel op de kamer en een eigen balkon.
Binnen 15 minuten ben je op de Uithof en het is hier groen.
Als het je wat lijkt kun je me een PM sturen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:41 schreef Kickvors het volgende:
[..]
Zeist is voor mij te ver weg, maar ik had wel een andere vraag. Mag je bijvoorbeeld vrienden voorrang geven op een SSHU kamer, als diegene zich nog niet zo heel lang (paar maanden) geleden heeft ingeschreven? Dat kan ik helemaal nergens vinden...
misschien weet ik wel iets. Wat voor iemand ben je?quote:Op zondag 1 juli 2007 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zoek een huis!!
Ik ben een 22 jarige vrouw en zoek een zelfstandige 2-kamerwoning in ARNHEM.
Omdat ik al zelfstandig woon op 50m2 en aardig wat spullen heb en gewend ben aan mijn vrijheid op zoek naar een woning met 1 woonkamer en 1 slaapkamer. Slaapkamer hoeft niet groot te zijn, zolang er maar een tweepersoonsbed in kan en een kast.
Woonkamer is nu zo'n 20m2, maar kleiner mag natuurlijk: het gaat erom dat ik eigen voorzieningen en een voordeur heb (ivm huursubsidie).
Ik ga studeren aan de HAN, maar het hoeft niet om de hoek te liggen: met motor/fiets/OV kom ik overal wel.
Sta ingeschreven bij Entree.nu met een reistijdurgentie, dus maak best kans op een studentenwoning, maar aangezien ik 1 september begin wil ik niets aan het toeval overlaten en desnoods eerst particulier gaan huren en daarna zoeken naar iets anders.
Iemand?
Of je bent gewoon een beetje creatief, dan lukt alles wel.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:43 schreef Memento-Mori het volgende:je moet reageren en bij de bovenste 15 hospitanten eindigen, zou anders een mooie boel worden als iedereen vrienden en kennissen voorrang gaat lopen geven
Zo'n idee had ik inderdaad alquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Of je bent gewoon een beetje creatief, dan lukt alles wel.
Afzetterrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:52 schreef moemoe het volgende:
De kamers zijn 15m2, 238 euro huur (+ 30 euro huishoudkosten), wastafel op de kamer en een eigen balkon.
sociale huru kom je niet in via FOK!quote:Op maandag 25 juni 2007 10:24 schreef Voiceless het volgende:
[..]
Een 3kamer woning voor 750???
Niet lukken? Waarom betaald bijna iedereen die ik ken die een 3kamer woning heeft in Amsterdam dan onder de 750??
je hebt een PMquote:Op woensdag 4 juli 2007 01:51 schreef Sosa het volgende:
[..]
misschien weet ik wel iets. Wat voor iemand ben je?
dat doet de sshu he? voor die prijsquote:Op zondag 8 juli 2007 09:46 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Je gaat toch geen kippenhok in de outback verhuren voor zoveel geld...
ah.. je bent voorzien? Feliciteerd! Waar ga je nou wonen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:56 schreef motorbloempje het volgende:laat maar
ik heb gevonden
vendi, vidi, funda zou je bijna zeggen
in Klarendalquote:Op zondag 8 juli 2007 18:05 schreef Sosa het volgende:
[..]
ah.. je bent voorzien? Feliciteerd! Waar ga je nou wonen?
Jeetje, je kunt geen topic over woningen ed meer openen of jij staat er in... (ik trouwens ook)quote:Op donderdag 12 juli 2007 07:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
in Klarendalmooie rustige straat daar, in tegenstelling tot het grootste deel van die wijk
leuk 2 kamer iets, klein, maar knus
Jap maar met de trein ben je vanaf ede eerder in Limburg dan in Apeldoorn! wat een gedoe! maar is dichtbij,ik woon zeg maar tussen Arnhem en Apeldoorn in. (Al woon ik dan meer naar Arnhem toe)quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:58 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb dan ook een verhuis-fetish![]()
apeldoorn, das vlakbij Arnhem (relatief)
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:34 schreef SKa_BoSS het volgende:
Leuke woning gezocht in Goes, Zeeland! Groot genoeg voor 2 personen, maximaal 500 euri per maand kale huur.
Minimaal 2 slaapkamers, maar meer is altijd beter natuurlijk...
Ziet er leuk uit!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:58 schreef twentemeisje het volgende:
Te koop in Almelo
Uitstekend en vrij op een hoek gelegen 4-kamer appartement met berging in het souterrain.
Indeling: entree, hal met intercom, slaapkamer, ruime woonkamer met gashaard en half open moderne keuken, aan zowel de voor- als de achterzijde is een ruim balkon, het tweede portaal biedt toegang tot de ouderslaapkamer, toiletruimte, badkamer met douchecabine en wastafel, derde slaapkamer met opstelplaats voor wasmachine- en droger.
Bijzonderheden: bouwjaar 1955, woonoppervlakte circa 112 m², Agpo HR combi (2004, lease), het appartement heeft aan zowel de voor- als de achterzijde een vrije ligging, is gelegen in een nette buurt nabij het stadshart van Almelo als ook het buitengebied de Gravenallee (beiden op slechts enkele minuten lopen), servicekosten bedragen ¤ 78,-- per maand. Mogelijkheid tot huren eigen parkeerplaats.
Vraagprijs: ¤ 129.500
(linksbovenin het rechterdeel van het complex)
[afbeelding]
(rechtsbovenin op deze foto)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
PM me maar als je meer wilt weten...
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:13 schreef pmdomela het volgende:
Ik zoek als aankomend student aan de UvA een kamer in Amsterdam! (woon er zelf al, maar word gek van mijn ouders)
Ik heb weinig eisen en ben erg makkelijk (niet roken, geen huisdier, etc), het moet alleen niet te duur zijn, en het liefst in en om het centrum OF in oost (omstreeks het science park).
Laat het me weten als je IETS voor me hebt!
U've got emailquote:Op donderdag 20 september 2007 11:41 schreef FredvZ het volgende:
GEZOCHT Per 1-12-2007 of zsm
Woonruimte voor een 24 jarige bijna afgestudeerde student.
Regio Rotterdam, bij voorkeur meerdere kamers en veilige plaats om auto te stallen.
Voor alle duidelijkheid:Ik zoek een zelfstandige woning, zonder gedeelde voorzieningen. Huur ±400-450 p/m Koop ±100.000 Eigen UPC-kabelaansluiting is een vereiste.
Heb/weet je iets interessants mail dan naar [afbeelding]
Rotterdamquote:Op donderdag 20 september 2007 11:41 schreef FredvZ het volgende:
GEZOCHT Per 1-12-2007 of zsm
Woonruimte voor een 24 jarige bijna afgestudeerde student.
Regio Rotterdam, bij voorkeur meerdere kamers en veilige plaats om auto te stallen.
Voor alle duidelijkheid:Ik zoek een zelfstandige woning, zonder gedeelde voorzieningen. Huur ±400-450 p/m Koop ±100.000 Eigen UPC-kabelaansluiting is een vereiste.
Heb/weet je iets interessants mail dan naar [afbeelding]
Heb net buiten de ring een leuk appartementje te koopquote:Op woensdag 14 november 2007 20:10 schreef DancePlaza het volgende:
Gezocht: Per 01-01-2008
Wij (24 jaar werkend m / 20 jaar studente v) zoeken per 2008 naar een leuk appartement binnen de ring van Amsterdam
liefst 2 kamer appartement
budget is 650 euro per maand
Heb je iets? Laat het me weten via e-mail of PM.
ps. ik heb mogelijk 2 kamers vrij in mijn huidige studentenflat in Amsterdam nabij de HES en Inholland Diemen. Mocht ik een appartement vinden komen deze kamers vrij.. dus help me gauw!
quote:Op zondag 30 september 2007 18:24 schreef wc-eend het volgende:
Te Koop Aangeboden:
In Rotterdam
Carnisse buurt 3 kamer appartement gelegen op de 2e verdieping met balkon aan de voorzijde en ruime berging in de onderbouw. Op loopafstand van het overdekte winkelcentrum "Zuidplein", met diverse uitvalswegen en openbaar vervoer.
2e etage: Entree, hal v.v. laminaatvloer, woonkamer 5,75 x 3,49m v.v. eikenkleurige laminaatvloer, deur naar het balkon 2,35 x 1,17m, standaard witte keuken 1,50 x 2,09m v.v. schroten betimmering en wasmachine aansluiting, , slaapkamer achterzijde 2,96 x 2,91m v.v. ahorn laminaatvloer, slaapkamer achterzijde 3,80 x 2,11m v.v. laminaatvloer, half betegelde lichtblauwe badkamer 1,60 x 1,50m met mozaïek vloertegeltjes v.v. douchehoek, wastafel en toilet.
Algemeen: knus appartement met gerenoveerde gevel, gelegen op eigen grond, volledig v.v. kunststof kozijnen met dubbele beglazing, verwarming middels Siegler gaskachel en warm water middels Fasto geiser, woonoppervlakte van ca. 50m2.
VvE: ¤ 90,25 per maand
Foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aangeboden door Dop&Dop makelaars
Vraagprijs: 79.500 K.K
Nee, bank staat niet toe, en ik heb al zat huurders.. Ik wil een koper.. Wrom wil je niet kopen?quote:
Welke straat?quote:Op maandag 10 december 2007 22:03 schreef Strijkplank het volgende:
4 mannelijke studenten in een gezellig vrijstaand studentenhuis zoeken per 1 februari een nieuwe bewoner/bewoonster.
Wij delen een ruim vrijstaand huis in Diemen-Zuid op loopafstand van de metro met rechtstreekse verbinding op Amsterdam Centraal. De slaapkamer is circa 8m2. Verder een ruime woonkamer, keukenen twee badkamers. Huurprijs: ¤315.
Ben jij een gezellige en open minded student(e); reageer hier of op villadiemen@hotmail.com.
Volgens mij heb ik daar wel eens overnacht, ooit, in een dronken bui.quote:Op maandag 10 december 2007 22:03 schreef Strijkplank het volgende:
4 mannelijke studenten in een gezellig vrijstaand studentenhuis zoeken per 1 februari een nieuwe bewoner/bewoonster.
Wij delen een ruim vrijstaand huis in Diemen-Zuid op loopafstand van de metro met rechtstreekse verbinding op Amsterdam Centraal. De slaapkamer is circa 8m2. Verder een ruime woonkamer, keukenen twee badkamers. Huurprijs: ¤315.
Ben jij een gezellige en open minded student(e); reageer hier of op villadiemen@hotmail.com.
In rotterdam had ik wat voor je voor 74.500quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:52 schreef jitzzzze het volgende:
Gezocht in Amsterdam:
Een appartement wat minimaal aan de volgende eisen voldoet:
- minimaal 50 m2
- minimaal 3 kamers
- maximaal 160.000
- Gelegen in Amsterdam West, Centrum, Amsterdam Oost of een andere wijk met hetzelfde karakter.
Weet je iets of verkoop je iets, laat het me weten via PM of mail naar jitzzzze @ hotmail.com.
In rotterdam, daar heb ik toch niets aan?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:46 schreef wc-eend het volgende:
[..]
In rotterdam had ik wat voor je voor 74.500
Hence thequote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
In rotterdam, daar heb ik toch niets aan?
Aangeboden of gezocht?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:20 schreef kbeurden het volgende:
Kamer in Dublin, Ierland. Gemeubileerd en met internet. Max 800 Euro p/m.
Is deze al verkocht? Zo nee, wat voor buurt is dit, zuidplein staat nou niet echt bekend als "vriendelijke buurt"quote:
Het staat nog te koop, 74.500, de buurt valt wel mee, bij mij in de straat nog nooit problemen gehad, geen hangjongeren ofzo. je hebt vlakbij wel een parkje waar sávonds laat wat jongeren hangeren, maar het centrum van rotterdam is denk ik s'avonds onveiliger dan hier..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Is deze al verkocht? Zo nee, wat voor buurt is dit, zuidplein staat nou niet echt bekend als "vriendelijke buurt"Charlois enzo.
of pm mij evenquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:36 schreef VASND het volgende:
Gezocht in Nijmegen
Een appartement/woonruimte wat minimaal aan de volgende eisen voldoet:
- minimaal 2 slaapkamers + eigen woonkamer/keuken/badkamer.
- maximaal 600/maand
Weet je iets PM me ff of stuur een mailtje naar ivo[at]vasnd.com.
quote:Op zondag 17 februari 2008 20:05 schreef ghizzer het volgende:
Gezocht: per direct een kamer in Tilburg. Min. 12m2 en max. 270 euro incl. p.m.
gelieve niet te reageren bij zolderkamer of kamer met schuine wanden. Mogelijkheid tot internet is een must.
Over mezelf.. ik (bijna 23 jaar) ben net afgestudeerd Personeel & Arbeid (hbo-opleiding) en begin in september aan de opleiding Organisatiewetenschappen (master) aan de UvT. Tot die tijd werk ik (in Tilburg). ik hou van gezelligheid, een biertje en kijken naar een goeie pot voetbal, maar op z'n tijd ook om serieus aan de studie te werken.
mijn PM staat wagenwijd open voor reacties! Alvast heel hartelijk dank!
En in welke plaats staat deze woning?quote:Op zondag 17 februari 2008 13:21 schreef Gizlijntje het volgende:
Te koop mijn vrijstaande jaren ’30 woning
Ik denk Assenquote:Op maandag 18 februari 2008 09:49 schreef Soohr het volgende:
[..]
En in welke plaats staat deze woning?
Zuid is ook leuk.. en heb een 3 kamer appartament te koopquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:34 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Gezocht:
3 kamer Appartement in Rotterdam, max. 700 p/m in Noord, Delfshaven of Centrum
Mn pm weet je te vinden
Misschien wel handig als je erbij zet in welke stad dit isquote:Op donderdag 24 april 2008 13:33 schreef MaxC het volgende:
Kamer te huur aangeboden:
Nieuwe Ebbingestraat 106a
12 vierkante meter
Huurprijs: 275 incl. per maand
Kleine maar praktische kamer met inbouwkast en inbouwwasbak.
Ideale locatie: 1 minuut van de jumbo,
5 minuten van de faculteit
5 minuten van het centrum
2 rustige huisgenoten zonder verdere verplichtingen. Er staat een hoogslaper in die moet worden overgenomen. Nieuwprijs was 270 euro en ik verkoop hem voor 120. Hij is nog in perfecte staat.
Als je de kamer wilt krijg je hem ook, geen kijkavond
Kan per direct worden overgenomen
Lexbouhuijzen@gmail.com of 06-36146529
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |