abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juni 2007 @ 22:34:29 #151
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_50838778
Aangeboden in Utrecht:

Tijdelijke studentenkamer in Lunetten, gemeubileerd, keuken en badkamer gedeeld met 2 anderen.

Data, onder voorbehoud: eind november 2007 tot april 2008.

Huur: ongeveer 270,-, in overleg/onderhandeling.

Wie interesse/vragen heeft: hier reageren of pm-en (graag met emailadres voor reply); met dat laatste grootste kans op snel antwoord ;-)
*Think outside the box*
pi_50844241
Gezocht: Kamer in Groningen:

- Minimaal 18m2
- Gelegen dicht bij het centrum
- Maximaal ¤350,- inclusief g/wl

Ik ben een gezellige, sociale jongen die graag voor september nog even een kamer heeft
pi_50850097
Gezocht: Appartamentje / woning tussen hoofddorp en capelle.

- Huur of koop. (huurt ong 600)
- Minimaal 3 kamers
- Verder niet echt eisen.
pi_50855110
GEZOCHT

woonruimte Breda

Ik, vrouw 29 jaar, zoek zelfstandige woonruimte in of rond Breda.
Het hoeft geen groot paleis te zijn maar eigen voorzieningen en een aparte slaapkamer zou wel fijn zijn.

Pm aub als je iets weet??
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_50856803
Gezocht:

Ik zoek een kamer in Amsterdam (200-400 euro, 15m2+). Moet vanaf 1 dec 2007 uit mijn sjieke grachtenappartementen in het centrum en nu is het dus tijd voor een nieuwe kamer. Als je iets weet, de beloning komt wel in orde

Ik: Man, 22, hartstikke leuk.
Theorie: Ja. Praktijk... Nee.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 16:21:15 #156
148059 Pritt
Atheïst
pi_50862384
GEZOCHT: Kamer in Amsterdam

Hoi,

Ik ben een vrolijk en sociale 3e jaars bedrijfskunde-student die erg graag in Amsterdam wil wonen. Mijn hobby's zijn o.a.: Voetbal, hardlopen, FOK!/internet en stappen. Ik rook niet en heb ook geen alcoholverslaving.

Ik ben opzoek naar:

• Een kamer die in Amsterdam ligt en niet in randgemeente (ook geen Amsterdam Noord).

• Een kamer die voor onbeperkte tijd gehuurd kan worden (met wederzijds tevredenheid natuurlijk).

• Een kamer in een huis waar gezellige mensen wonen (oud of jong onbelangrijk zolang men maar jong van geest is, studentenhuis absoluut geen probleem mee ).

• Een kamer die maximaal all-incl. 400 euro kost.

Bent u/jij misschien wel degene die mij aan een mooi stulpje kan helpen?
    Stuur me dan een PM of laat hier even een berichtje achter!

Bedankt voor jullie aandacht.
  • A.F.C. Ajax - Piet de Visser
    pi_51024472
    Ik zoek een huis!!

Ik ben een 22 jarige vrouw en zoek een zelfstandige 2-kamerwoning in ARNHEM.

Omdat ik al zelfstandig woon op 50m2 en aardig wat spullen heb en gewend ben aan mijn vrijheid op zoek naar een woning met 1 woonkamer en 1 slaapkamer. Slaapkamer hoeft niet groot te zijn, zolang er maar een tweepersoonsbed in kan en een kast.

Woonkamer is nu zo'n 20m2, maar kleiner mag natuurlijk: het gaat erom dat ik eigen voorzieningen en een voordeur heb (ivm huursubsidie).

Ik ga studeren aan de HAN, maar het hoeft niet om de hoek te liggen: met motor/fiets/OV kom ik overal wel.

Sta ingeschreven bij Entree.nu met een reistijdurgentie, dus maak best kans op een studentenwoning, maar aangezien ik 1 september begin wil ik niets aan het toeval overlaten en desnoods eerst particulier gaan huren en daarna zoeken naar iets anders.

Iemand?
    Ja doei.
      zondag 1 juli 2007 @ 15:32:59 #158
    135299 Zrtlrnc
    Huillachkachel
    pi_51029166
    Gezocht in Enschede
    Voor 2 studenten, flatje/huisje/studio/kamers/appartement.
    2 slaapkamers, woonkamer, keuken, badkamer
    mét internet en tv als het even kan

pm me

[ Bericht 5% gewijzigd door Zrtlrnc op 01-07-2007 15:40:47 ]
    Eargasm. .Luister naar mijn waarschuwing!
    pi_51029259
    iets met meerdere kamers is geen studio
    Ja doei.
      zondag 1 juli 2007 @ 15:39:49 #160
    135299 Zrtlrnc
    Huillachkachel
    pi_51029350
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
    iets met meerdere kamers is geen studio
    wat jij wil snoes
    pi_51029488
    'snoes'....

optiefen
    Ja doei.
      zondag 1 juli 2007 @ 15:47:09 #162
    135299 Zrtlrnc
    Huillachkachel
    pi_51029554
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
    'snoes'....

optiefen
    ok

doei snoes
      dinsdag 3 juli 2007 @ 17:52:58 #163
    131278 moemoe
    #teampanda
    pi_51100759
    In mijn studentenhuis (Zeist) komen 3 kamers vrij, omdat 3 huisgenoten samen een huis hebben gekocht. Je moet wel ingeschreven zijn bij de SSHU. De kamers zijn 15m2, 238 euro huur (+ 30 euro huishoudkosten), wastafel op de kamer en een eigen balkon.

Binnen 15 minuten ben je op de Uithof en het is hier groen .

Als het je wat lijkt kun je me een PM sturen.
    pi_51102276
    quote:
    Op dinsdag 3 juli 2007 17:52 schreef moemoe het volgende:
    In mijn studentenhuis (Zeist) komen 3 kamers vrij, omdat 3 huisgenoten samen een huis hebben gekocht. Je moet wel ingeschreven zijn bij de SSHU. De kamers zijn 15m2, 238 euro huur (+ 30 euro huishoudkosten), wastafel op de kamer en een eigen balkon.

Binnen 15 minuten ben je op de Uithof en het is hier groen .

Als het je wat lijkt kun je me een PM sturen.
    Zeist is voor mij te ver weg, maar ik had wel een andere vraag. Mag je bijvoorbeeld vrienden voorrang geven op een SSHU kamer, als diegene zich nog niet zo heel lang (paar maanden) geleden heeft ingeschreven? Dat kan ik helemaal nergens vinden...
    pi_51102328
    quote:
    Op dinsdag 3 juli 2007 18:41 schreef Kickvors het volgende:

[..]

Zeist is voor mij te ver weg, maar ik had wel een andere vraag. Mag je bijvoorbeeld vrienden voorrang geven op een SSHU kamer, als diegene zich nog niet zo heel lang (paar maanden) geleden heeft ingeschreven? Dat kan ik helemaal nergens vinden...
    je moet reageren en bij de bovenste 15 hospitanten eindigen, zou anders een mooie boel worden als iedereen vrienden en kennissen voorrang gaat lopen geven
      woensdag 4 juli 2007 @ 01:51:06 #166
    93231 Sosa
    Bolivian druglord
    pi_51117263
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
    Ik zoek een huis!!

Ik ben een 22 jarige vrouw en zoek een zelfstandige 2-kamerwoning in ARNHEM.

Omdat ik al zelfstandig woon op 50m2 en aardig wat spullen heb en gewend ben aan mijn vrijheid op zoek naar een woning met 1 woonkamer en 1 slaapkamer. Slaapkamer hoeft niet groot te zijn, zolang er maar een tweepersoonsbed in kan en een kast.

Woonkamer is nu zo'n 20m2, maar kleiner mag natuurlijk: het gaat erom dat ik eigen voorzieningen en een voordeur heb (ivm huursubsidie).

Ik ga studeren aan de HAN, maar het hoeft niet om de hoek te liggen: met motor/fiets/OV kom ik overal wel.

Sta ingeschreven bij Entree.nu met een reistijdurgentie, dus maak best kans op een studentenwoning, maar aangezien ik 1 september begin wil ik niets aan het toeval overlaten en desnoods eerst particulier gaan huren en daarna zoeken naar iets anders.

Iemand?
    misschien weet ik wel iets. Wat voor iemand ben je?
    I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
      woensdag 4 juli 2007 @ 16:08:17 #167
    131278 moemoe
    #teampanda
    pi_51134613
    quote:
    Op dinsdag 3 juli 2007 18:43 schreef Memento-Mori het volgende:
    je moet reageren en bij de bovenste 15 hospitanten eindigen, zou anders een mooie boel worden als iedereen vrienden en kennissen voorrang gaat lopen geven
    Of je bent gewoon een beetje creatief, dan lukt alles wel.
    pi_51141178
    quote:
    Op woensdag 4 juli 2007 16:08 schreef moemoe het volgende:

[..]

Of je bent gewoon een beetje creatief, dan lukt alles wel.
    Zo'n idee had ik inderdaad al . Ik weet genoeg, bedankt!
    pi_51141374
    quote:
    Op dinsdag 3 juli 2007 17:52 schreef moemoe het volgende:
    De kamers zijn 15m2, 238 euro huur (+ 30 euro huishoudkosten), wastafel op de kamer en een eigen balkon.
    Afzetterrrrrrrrrrrrr
    pi_51141396
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 10:24 schreef Voiceless het volgende:

[..]

Een 3kamer woning voor 750???
    Niet lukken? Waarom betaald bijna iedereen die ik ken die een 3kamer woning heeft in Amsterdam dan onder de 750??
    sociale huru kom je niet in via FOK!
      woensdag 4 juli 2007 @ 23:44:04 #171
    131278 moemoe
    #teampanda
    pi_51151885
    quote:
    Op woensdag 4 juli 2007 19:19 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Afzetterrrrrrrrrrrrr
    pi_51152209
    quote:
    Op woensdag 4 juli 2007 01:51 schreef Sosa het volgende:

[..]

misschien weet ik wel iets. Wat voor iemand ben je?
    je hebt een PM
    Ja doei.
    pi_51181883
    toch maar weer es schieten, ik zoek nog steeds iets in amsterdam zelfstandig max 600 euro p/m... nog student

owja, en ik ben gezellig (veel gezelliger dan die andere mensen!!!)

[ Bericht 31% gewijzigd door GWD op 05-07-2007 22:08:37 ]
    Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
      zaterdag 7 juli 2007 @ 23:41:03 #174
    74865 Pumatje
    Wij stelen die kazen!
    pi_51247087
    Hee ik zou graag willen vragen of iemand iets weet voor een Kamer/huisje/appartement te Nijmegen

Ik ga namelijk de studie Communicatie management studeren en aangezien ik een vriendin heb die graag meewil zoek ik iets voor 2 personen. Ons maximum budget is 700 euro ( in aparte gevallen mag dat afwijken naar boven ).

Mijn leeftijd is 22 jaar, en gezien het feit dat ik geen huisdieren heb en de eenmansband droom heb opgegeven kan ik me niet inbeelden dat ik van last kan zijn voor andere bewoners.

De persoon die iets kan tonen aan me wat geschikt is voor 2 personen, in ons budget past en in het Centrum of erg dicht daar bij in de buurt te Nijmegen ligt krijgt hier 75,- euro voor.

Ik hoor het graag!
    [DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
    pi_51247526
    laat maar ik heb gevonden

vendi, vidi, funda zou je bijna zeggen
    Ja doei.
    pi_51254297
    quote:
    Op woensdag 4 juli 2007 23:44 schreef moemoe het volgende:

[..]
    Je gaat toch geen kippenhok in de outback verhuren voor zoveel geld...
    pi_51258810
    quote:
    Op zondag 8 juli 2007 09:46 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Je gaat toch geen kippenhok in de outback verhuren voor zoveel geld...
    dat doet de sshu he? voor die prijs
      zondag 8 juli 2007 @ 18:05:23 #178
    93231 Sosa
    Bolivian druglord
    pi_51264990
    quote:
    Op zaterdag 7 juli 2007 23:56 schreef motorbloempje het volgende:
    laat maar ik heb gevonden

vendi, vidi, funda zou je bijna zeggen
    ah.. je bent voorzien? Feliciteerd! Waar ga je nou wonen?
    I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
    pi_51266733
    ik zoek nog steeds zelfstandige woonruimte in hilversum, amersfoort of omgeving
    max 550 incl
      donderdag 12 juli 2007 @ 04:41:28 #180
    168979 Plasterk
    Is de plas sterk?
    pi_51384325
    gezocht: kamer of appartement waarop ik huursubsidie kan krijgen in Zwolle per 1 september 2007, wie o wie
    pi_51384666
    quote:
    Op zondag 8 juli 2007 18:05 schreef Sosa het volgende:

[..]

ah.. je bent voorzien? Feliciteerd! Waar ga je nou wonen?
    in Klarendal mooie rustige straat daar, in tegenstelling tot het grootste deel van die wijk

leuk 2 kamer iets, klein, maar knus
    Ja doei.
      woensdag 18 juli 2007 @ 19:49:12 #182
    161756 hierissiedan
    second first impression
    pi_51603375
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 07:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

in Klarendal mooie rustige straat daar, in tegenstelling tot het grootste deel van die wijk

leuk 2 kamer iets, klein, maar knus
    Jeetje, je kunt geen topic over woningen ed meer openen of jij staat er in... (ik trouwens ook)

Maar ik heb waarschijnlijk een baan in Apeldoorn. en om de kosten een beetje laag te houden wil ik er gaan verhuizen. Naar Apeldoorn dus.

Dus wie er een leuke kamer vanaf 20m2 in Apeldoorn weet, wilt die geen dan een berichtje achterlaten? (liefst met info over de kamer)
    Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
    pi_51603673
    ik heb dan ook een verhuis-fetish

apeldoorn, das vlakbij Arnhem (relatief)
    Ja doei.
      woensdag 18 juli 2007 @ 20:08:00 #184
    161756 hierissiedan
    second first impression
    pi_51604036
    quote:
    Op woensdag 18 juli 2007 19:58 schreef motorbloempje het volgende:
    ik heb dan ook een verhuis-fetish

apeldoorn, das vlakbij Arnhem (relatief)
    Jap maar met de trein ben je vanaf ede eerder in Limburg dan in Apeldoorn! wat een gedoe! maar is dichtbij,ik woon zeg maar tussen Arnhem en Apeldoorn in. (Al woon ik dan meer naar Arnhem toe)

Over je fetisj, laat je gaan! je leeft maar een keer!
    (met andere woorden je gaat maar 1 keer van luxe naar een kamer! )
      donderdag 19 juli 2007 @ 07:34:07 #185
    25618 SKa_BoSS
    ruder than you!
    pi_51617420
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 09:34 schreef SKa_BoSS het volgende:
    Leuke woning gezocht in Goes, Zeeland! Groot genoeg voor 2 personen, maximaal 500 euri per maand kale huur.

Minimaal 2 slaapkamers, maar meer is altijd beter natuurlijk...
    Voorzien!
    pi_51690463
    Ik ben op zoek naar zelfstandige woonruimte in Rotterdam, voor 1 persoon. Eisen: minimaal 3 kamers of op zijn minst 2 grote. Balkon of evt tuin waar je beetje relaxed kan zitten. Huis moet in redelijke staat zijn, en de buurt/straat moet beetje leuk en net zijn. Hoeft niet in centrum maar wel beetje centraal (wil binnen 20min in centrum zitten per fiets).
    Huur max 500 euro exclusief.

Ik heb al wel wat aanbiedingen gehad maar die voldeden niet aan mijn eisen (rotbuurt, baggerhuis, te ver van centrum, te klein, te duur, geen balkon), of alles voldeed wel maar er waren andere gegadigden, dus als je wat leuks hebt laat me weten, per PM of naar huisgezocht apestaart farenji punt net.
      woensdag 25 juli 2007 @ 10:25:39 #187
    166653 DR34M3R
    *Knuffel!*
    pi_51809841
    Gezocht: Woonhuis of 3-kamerappartement in Veldhoven. Ivm scheiding z.s.m., huurprijs max. 575 euro per maand. 1 Volw, 2 kinderen (4 en 5,5 jaar)
    Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
    But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
      donderdag 26 juli 2007 @ 15:02:33 #188
    98135 TeleluvR
    Maar een Gretsch is ook goed!
    pi_51855289
    gezocht
    Voor een Russische studente zoek ik een kamer voor de periode van 31 augustus tot 12 september (12 dagen) in Leiden of directe omgeving. Periode is zoals je ziet zeer kort en vanwege haar korte verblijf hier is het lastig een kamer te vinden. Aardige, rustige niet-rokende studente, uiteraard alleen Engels sprekend.
    Reacties worden ten zeerste op prijs gesteld, bij voorkeur per E-mail (zie profiel)
      vrijdag 27 juli 2007 @ 22:42:45 #189
    138258 LasTeR
    Run for your life.
    pi_51900867
    GEZOCHT ARNHEM

Ik zoek eigenlijk nog vóór 1 September een kamer in Arnhem. 12m2+ en rond de 300 euro. Weet iemand iets of verhuur je zelf iets stuur me dan aub een PM. Ik ga aan de HAN studeren en anders is mijn reistijd te groot. Ik sta ingeschreven bij Entree sinds een week maar zoek via alle wegen zo snel mogelijk een kamer. Vast bedankt!! (Liefst een studio of zelfstandige studentenwoning maar met andere studenten is ook goed)
    Elk huis z’n kruiswoordraadsels
    Iedereen z'n plaats aan tafel
    Maar ik kom wat later, ik kom wat later
    pi_52043112
    Aangeboden in Friesland , Stiens , 8 km. van Leeuwarden af

Prijs: ¤ 269.000,00

VRIJSTAAND WOONHUIS MET GESCHAKELDE GARAGE EN ZONNIGE TUIN (Z) GELEGEN IN RUSTIGE WOONWIJK D'ORIENT.

Begane grond:
    Indeling: Entree, ruime hal, beuken parket, hard houten opentrap, toilet met fontein, gangkast. U-vormige woonkamer (50m2) met open haard met schouw, beuken parket, schuifpui, royale half open keuken met inbouwapparatuur waaronder o.a. een vaatwasser. Bijkeuken met wasmachineaansluiting, CV (Nefit HR Combi) deur naar tuin en garage, tuin met vijverpartij en nieuwe sierbestrating en hardhouten vlonders. Garage met openslaande deuren en deur naar tuin. 1e verdieping: overloop, gehele verdieping voorzien van laminaat, 5 slaapkamers (resp. 18 m2, 11 m2, 12 m2, 11 m2 en 7 m2), badkamer, geheel betegeld, ligbad, douche, wastafel en 2e toilet. 2e verdieping: royale zolder bereikbaar via vlizotrap. De gehele woning is voorzien van dubbele beglazing, verwarming dmv centrale verwarming (1998).

Aantal kamers: 6
    Aantal slaapkamers: 5
    Soort woning: Vrijstaand
    Bouwjaar: 1981
    Inhoud: 435 m3
    Perceeloppervlakte: 382 m2
    Soort bouw: bestaande bouw

Als je interresse hebt, google dan even op Felixwei 54 , dan komen er wel een aantal contactmogelijkheden naar boven. of je stuurt een PM.

Bedankt!
    Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
      donderdag 2 augustus 2007 @ 13:58:37 #191
    68591 twentemeisje
    Onmeunig Twents
    pi_52044576
    Te koop in Almelo
    Uitstekend en vrij op een hoek gelegen 4-kamer appartement met berging in het souterrain.

Indeling: entree, hal met intercom, slaapkamer, ruime woonkamer met gashaard en half open moderne keuken, aan zowel de voor- als de achterzijde is een ruim balkon, het tweede portaal biedt toegang tot de ouderslaapkamer, toiletruimte, badkamer met douchecabine en wastafel, derde slaapkamer met opstelplaats voor wasmachine- en droger.

Bijzonderheden: bouwjaar 1955, woonoppervlakte circa 112 m², Agpo HR combi (2004, lease), het appartement heeft aan zowel de voor- als de achterzijde een vrije ligging, is gelegen in een nette buurt nabij het stadshart van Almelo als ook het buitengebied de Gravenallee (beiden op slechts enkele minuten lopen), servicekosten bedragen ¤ 78,-- per maand. Mogelijkheid tot huren eigen parkeerplaats.

Vraagprijs: ¤ 129.500

(linksbovenin het rechterdeel van het complex)

(rechtsbovenin op deze foto)

PM me maar als je meer wilt weten...
    pi_52045484
    quote:
    Op donderdag 2 augustus 2007 13:58 schreef twentemeisje het volgende:
    Te koop in Almelo
    Uitstekend en vrij op een hoek gelegen 4-kamer appartement met berging in het souterrain.

Indeling: entree, hal met intercom, slaapkamer, ruime woonkamer met gashaard en half open moderne keuken, aan zowel de voor- als de achterzijde is een ruim balkon, het tweede portaal biedt toegang tot de ouderslaapkamer, toiletruimte, badkamer met douchecabine en wastafel, derde slaapkamer met opstelplaats voor wasmachine- en droger.

Bijzonderheden: bouwjaar 1955, woonoppervlakte circa 112 m², Agpo HR combi (2004, lease), het appartement heeft aan zowel de voor- als de achterzijde een vrije ligging, is gelegen in een nette buurt nabij het stadshart van Almelo als ook het buitengebied de Gravenallee (beiden op slechts enkele minuten lopen), servicekosten bedragen ¤ 78,-- per maand. Mogelijkheid tot huren eigen parkeerplaats.

Vraagprijs: ¤ 129.500

(linksbovenin het rechterdeel van het complex)
    [afbeelding]
    (rechtsbovenin op deze foto)
    [afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

PM me maar als je meer wilt weten...
    Ziet er leuk uit!
    Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
      donderdag 2 augustus 2007 @ 14:35:21 #193
    68591 twentemeisje
    Onmeunig Twents
    pi_52045568
    quote:
    Op donderdag 2 augustus 2007 14:32 schreef _Qmars_ het volgende:

[..]

Ziet er leuk uit!
    Thanks, nu nog een koper
      donderdag 2 augustus 2007 @ 15:30:09 #194
    161756 hierissiedan
    second first impression
    pi_52046748
    Nog steeds een kamer van ong 20M2 gezocht in Apeldoorn. Dus weet je wat!? Laat het me zeker weten weten!
    pi_52219501
    te huur aangeboden wegens reis van 5 maanden: onderhuur van midden november tot midden april.
    2 a 3 kamer appartement in een rustige zijstraat van de nieuwe binnenweg in rotterdam centrum, vlakbij centraal station (5min lopen). Oppervlakte 60-65 m2
    ruime slaapkamer, grote woonkamer, ruime keuken met inloop opbergkast.
    Volledig gemeubileerd (kledingkasten, evt bed zonder matras, buro, 2 banken, 1 stoel, eettafel+stoelen, lampen, gordijnen, tv-meubel+ grote 80cm tv+ video, keuken: wat apparatuur en kasten in de opbergkast).
    Geen mogelijkheid tot parkeervergunning voor zover ik nu inschat (aangezien het om onderhuur gaat, die vergunningen gaan mbv huurcontract en kentekenbewijs).
    met internet, tv en telefonie (gewoon op goed vertrouwen: je betaalt achteraf)

prijs voor all-in: 700 euro p/m. Hierop verdienen we nauwelijks, maar wij zijn al blij als iemand op ons huisje past, en zo voorkomen we dubbele kosten. het liefst hebben we een stelletje, maar dat is geen must. Max 2 personen.

Bij interesse kan ik wat foto's mailen.

ps. qua veiligheid: hier is ons nog nooit iets overkomen. alle fietsen hebben we nog en de auto staat gewoon buiten op straat: geen probleem. Aardige buren en omgeving, geen bovenburen.
    voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
    pi_52292061
    Gezocht / te ruil

Ik ben op zoek in Groningen naar een 3/4 kamerappartement / studio / appartement / woonboot om te huren.

Ik heb in de aanbieding: een slaapkamer + woonkamertje in een huis met 2 medebewoners. ong. 18 m2, 330 euro.

Tips / aanbiedingen zijn welkom.
    Don't argue with me, I will drag you down to my level and beat you with experience
    pi_52321231
    nog even een aanvulling op mn rotterdam advertentie:er zitten ook afwasmachine, wasmachine, kookplaat, oven/magnetron en nog meer keukenapparaten bij.
    voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
      maandag 13 augustus 2007 @ 18:31:39 #198
    139230 El_Chica_Del_Fuego
    Nee, ik wil geen Mac }:|
    pi_52336778
    Aangeboden in Utrecht:

Tijdelijke kamer in Lunetten, in rustig en netjes studentenhuis. 18 m2, gemeubileerd, eigen wastafel. Gedeeld met 2 anderen: wasmachine, badkamer, woonkamer, keuken en groot balkon. Lunetten (ieg dit huis..) is ongeveer 'n kwartier fietsen naar het station & 't centrum.

Data: eind november 2007 tot maart 2008 (ongeveer).

Evt. met 2 tamme ratjes, die ook nog verzorging behoeven voor dezelfde periode (en als je die liever niet wil, zullen ze dus ook niet aanwezig zijn..).

Huur: ongeveer 250,-, in overleg/onderhandeling.

Bij vragen en/of interesse, zie ik wel 'n berichtje of 'n PM'tje verschijnen (graag met emailadres...)!
    *Think outside the box*
    pi_52395250
    GEZOCHT:
    1 of 2 studentenkamers in Rotterdam of omgeving (Delft, Dordrecht?)

Ik zou graag met een medestudent een 2-kamerwoning betrekken. Maar de tijd begint te dringen, dus ik zou ook genoegen nemen met een 1persoons-kamer.

Ik heb 300 euro te bieden. Met z'n tweeën zou dit 600 zijn.

M'n mail-adres staat in m'n profiel. Een PM'tje is ook goed.
    pi_52488842
    Gezocht: Woonruimte in Amsterdam

Ik (22, man) ben op zoek naar een nieuwe kamer in Amsterdam, aangezien ik in december eruit zal moeten. Ik zoek een kamer tot 400 euro per maand en binnen de ring van Amsterdam. Op dit moment woon ik bij het rembrandtplein, maar op zoveel geluk reken ik deze keer absoluut niet.

Als jij iets weet, heb je dubbel geluk: je krijgt een leuke huisgenoot erbij (of die vriend van je doe je een plezier) en je krijgt een beloning naar keuze.

Dus: stuur een PM, stuur een mail of ga in Amsterdam op zoek naar me.
    Theorie: Ja. Praktijk... Nee.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')