Urgentie zijn ze al een hele poos mee bezig, krijgen ze dus niet.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:49 schreef Matness het volgende:
en volgens mij kan hij ze helemaal niet zo snel eruitzetten, ik weet niet hoor
je bent als huurder toch beschermd? ook als je particulier huurt?
Geen contract helaas heb ik begrepen... Ireth, ik ga eens kijken of ik iets vind.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:49 schreef Matness het volgende:
en volgens mij kan hij ze helemaal niet zo snel eruitzetten, ik weet niet hoor
je bent als huurder toch beschermd? ook als je particulier huurt?
Waar dan ook in Limburg! Ze kunnen alleen niet meer missen aan huur dan max. 400, ze zoeken dus ook niet iets absurds, zoals ik al zei: als er muren zijn en er een dak op zit zijn ze al tevreden!quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:53 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Geen contract helaas heb ik begrepen... Ireth, ik ga eens kijken of ik iets vind.
Is simpelveld een optie? Ik weet dat ze hier ook verhuren voor iets langer, als je tussen twee huizen in zit zeg maar... (gulpen en bemelen doen dat ook)
Bel woning zuid Nuth. Ik weet dat naast ons 2 huizen vrij komen. Aan één huis zijn ze aan het verbouwen, daarna wordt het weer voor de huur opengesteld.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waar dan ook in Limburg! Ze kunnen alleen niet meer missen aan huur dan max. 400, ze zoeken dus ook niet iets absurds, zoals ik al zei: als er muren zijn en er een dak op zit zijn ze al tevreden!
Contact opnemen dan, met de diverse bungalowparken. Die zijn nu blij met elk verhuurd huisje, misschien wordt het wat...quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waar dan ook in Limburg! Ze kunnen alleen niet meer missen aan huur dan max. 400, ze zoeken dus ook niet iets absurds, zoals ik al zei: als er muren zijn en er een dak op zit zijn ze al tevreden!
Zou toch moeten kunnen hoor, vanaf woensdag staan ze op straat, da's een heel andere uitgangspositie. Oké, je komt in een hok en hebt weinig te willen, maar wel een dak boven je hoofd.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:52 schreef Ireth het volgende:
Urgentie zijn ze al een hele poos mee bezig, krijgen ze dus niet.
Tegenwoordig geven wooningbouw verenigingen geen urgenties meer af. Of in heel uitzonderlijke gevallen. Wat dit dus waarschijnlijk niet zal zijn.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zou toch moeten kunnen hoor, vanaf woensdag staan ze op straat, da's een heel andere uitgangspositie. Oké, je komt in een hok en hebt weinig te willen, maar wel een dak boven je hoofd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |