Hence thequote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
In rotterdam, daar heb ik toch niets aan?
Aangeboden of gezocht?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:20 schreef kbeurden het volgende:
Kamer in Dublin, Ierland. Gemeubileerd en met internet. Max 800 Euro p/m.
Is deze al verkocht? Zo nee, wat voor buurt is dit, zuidplein staat nou niet echt bekend als "vriendelijke buurt"quote:
Het staat nog te koop, 74.500, de buurt valt wel mee, bij mij in de straat nog nooit problemen gehad, geen hangjongeren ofzo. je hebt vlakbij wel een parkje waar sávonds laat wat jongeren hangeren, maar het centrum van rotterdam is denk ik s'avonds onveiliger dan hier..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Is deze al verkocht? Zo nee, wat voor buurt is dit, zuidplein staat nou niet echt bekend als "vriendelijke buurt"Charlois enzo.
of pm mij evenquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:36 schreef VASND het volgende:
Gezocht in Nijmegen
Een appartement/woonruimte wat minimaal aan de volgende eisen voldoet:
- minimaal 2 slaapkamers + eigen woonkamer/keuken/badkamer.
- maximaal 600/maand
Weet je iets PM me ff of stuur een mailtje naar ivo[at]vasnd.com.
quote:Op zondag 17 februari 2008 20:05 schreef ghizzer het volgende:
Gezocht: per direct een kamer in Tilburg. Min. 12m2 en max. 270 euro incl. p.m.
gelieve niet te reageren bij zolderkamer of kamer met schuine wanden. Mogelijkheid tot internet is een must.
Over mezelf.. ik (bijna 23 jaar) ben net afgestudeerd Personeel & Arbeid (hbo-opleiding) en begin in september aan de opleiding Organisatiewetenschappen (master) aan de UvT. Tot die tijd werk ik (in Tilburg). ik hou van gezelligheid, een biertje en kijken naar een goeie pot voetbal, maar op z'n tijd ook om serieus aan de studie te werken.
mijn PM staat wagenwijd open voor reacties! Alvast heel hartelijk dank!
En in welke plaats staat deze woning?quote:Op zondag 17 februari 2008 13:21 schreef Gizlijntje het volgende:
Te koop mijn vrijstaande jaren ’30 woning
Ik denk Assenquote:Op maandag 18 februari 2008 09:49 schreef Soohr het volgende:
[..]
En in welke plaats staat deze woning?
Zuid is ook leuk.. en heb een 3 kamer appartament te koopquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:34 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Gezocht:
3 kamer Appartement in Rotterdam, max. 700 p/m in Noord, Delfshaven of Centrum
Mn pm weet je te vinden
Misschien wel handig als je erbij zet in welke stad dit isquote:Op donderdag 24 april 2008 13:33 schreef MaxC het volgende:
Kamer te huur aangeboden:
Nieuwe Ebbingestraat 106a
12 vierkante meter
Huurprijs: 275 incl. per maand
Kleine maar praktische kamer met inbouwkast en inbouwwasbak.
Ideale locatie: 1 minuut van de jumbo,
5 minuten van de faculteit
5 minuten van het centrum
2 rustige huisgenoten zonder verdere verplichtingen. Er staat een hoogslaper in die moet worden overgenomen. Nieuwprijs was 270 euro en ik verkoop hem voor 120. Hij is nog in perfecte staat.
Als je de kamer wilt krijg je hem ook, geen kijkavond
Kan per direct worden overgenomen
Lexbouhuijzen@gmail.com of 06-36146529
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |