abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52494899
Wtf is up met al die beloningen? .
pi_52538694
Gezocht: zelfstandige woonruimte in Den Bosch, per februari 2008

Over een half jaar moet ik helaas uit mijn appartementje (onderhuur) dus ik hoop iets anders te kunnen vinden! Huurprijs ongeveer 400- 600 euro per maand, minimaal 40m2. Dus als er iemand iets weet (mag eventueel weer legale onderhur zijn) dan hoor ik het graag! In een geschikt appartement dat eerder beschikbaar is dan februari 2008 (vanaf december bijvoorbeeld) ben ik misschien ook wel geinteresseerd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Pearll op 21-08-2007 21:30:40 ]
pi_52568364
Per 1 november 2007 heb ik een kamer te huur in een studentenhuis in Heerlen. De voorwaarde is wel dat je student moet zijn Wat gegevens over de kamer:
- ong. 15 m2
- huur: EUR 179,- p/m incl.
- kosten voor internet zijn ongeveer EUR 4,50 p/m
- wasmachine aanwezig (deze is van een huisgenoot, ong. EUR 1,00 per keer dat je wast)
- ong. 1 km van het centrum (op de fiets ben je er in 5 a 10 minuten)
- nette wijk van Heerlen
- bushalte voor de deur
to run away, but believe me, to die is your fate.....
pi_52572118
Ik zoek als aankomend student aan de UvA een kamer in Amsterdam!

Ik heb weinig eisen en ben erg makkelijk (niet roken, geen huisdier, etc), het moet alleen niet te duur zijn, en het liefst in en om het centrum OF in oost (omstreeks het science park).

Laat het me weten als je IETS voor me hebt!
graag op anoniem
pi_52630839
aanvulling op mn post over het appartementje in rotterdam centrum: foto's.
zie http://www.kamernet.nl/dsp_h_o.php?RFRID=306725
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_52712652
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:13 schreef pmdomela het volgende:
Ik zoek als aankomend student aan de UvA een kamer in Amsterdam! (woon er zelf al, maar word gek van mijn ouders)

Ik heb weinig eisen en ben erg makkelijk (niet roken, geen huisdier, etc), het moet alleen niet te duur zijn, en het liefst in en om het centrum OF in oost (omstreeks het science park).

Laat het me weten als je IETS voor me hebt!
graag op anoniem
pi_52904062
Ik heb eerder een oproepje geplaatst voor Utrecht, maar dat wilt nog niet echt lukken.

Daarom zoek ik nu ook een kamer in Hilversum. Mijn wensen zijn hetzelfde:
- 10 m² of groter
- Tot ¤ 320,- inclusief GWL/internet
- Minimaal 2 toffe huisgenoten
pi_52943131
Ik ben op zoek naar een 4-kamer appartement in Utrecht, het liefst centrum maar rand centrum of aangrenzende wijken zijn ook goed. Wil namelijk met 2 vrienden samen gaan wonen!

Ons budget is 1400 euro inclusief.

Als je iets weet stuur me een mailtje
pi_52944775
iemand toevallig ervaring met http://www.snelwoonruimte.nl/? ziet er opzich wel leuk uit als je voor een korte tijd een woonruimte zoekt
...::: Feyenoord < > Rotterdam:::...
  woensdag 5 september 2007 @ 19:20:26 #210
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_52965043
Op een mooie locatie gelegen 2 kamerappartement te koop in Voorburg, tegen Den Haag aan. Vlakbij A12 en A4 en ook op loopafstand (400 meter) van NS station Den Haag Laan van NOI. Trein, bus, randstadrail. Trein en tram ongeveer 2 tot 6 minuten naar Den Haag Centraal.

Appartement voorzien van glas in lood ramen,

Vraagprijs 125.000 euro k.k. zie: Van Egmondestraat 11 Voorburg

Indeling: open portiek, gang met berging en toilet, woon-/eetkamer (ca. 28 M²), keuken (ca. 7 M²), slaapkamer (ca. 15 M²), badkamer (ca. 7 M², dit jaar vernieuwd) met douche en vaste wastafel, achterbalkon (ca. 2,5 M²).

Bijzonderheden:
- woning is voorzien van origineel glas-in-lood
- woning is voorzien van CV
- slapende V.v.E.
- oplevering in overleg
- voorzijde woning beschut van inkijk door bomen
- In de woonkamer zijn 2 oude schouwen aanwezig, waarvan 1 van marmer. In de slaapkamer is nog een schouw aanwezig.
- Electrische ventilatie badkamer, met 2 aparte electrogroepen voor wasmachine en droger.
- Plafondventilator met verlichting in slaapkamer.

Foto's:

Vragen staat altijd vrij Bieden ook, goed bod is bindend

PS. Sorry buzzer
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_52994532
TVP, ik ga mijn woning er ook tussen zetten, gegevens en foto's komen snel.

Korte omschrijving alvast:

Appartement, 3 kamer, vve, 5 min van winkelcentum zuidplein, 15 min van centrum Rotterdam, ideaal voor starters, een of twee personen.

Foto's en details komen nog
  vrijdag 7 september 2007 @ 00:12:32 #212
66083 Platina
78th Element
pi_52995336
Ik zoek een studentenkamer(tje) in Nijmegen.
Ik heb weinig eisen dus bied maar wat aan zou ik zeggen
Ik ben overigens een jongen van 18, die graag sport en doet pokeren en ook wel een pilsje op kan

stuur me un email of un pm aub.
pi_53273681
Hoi iedereen,

Ik ben 20 jaar en studeer aan de lerarenopleiding Geschiedenis op de HU in Utrecht. Ik zit in het tweede jaar. Ik ben op zoek naar een kamer in Utrecht. Ik heb geen max dat ik uit wil geven en max grote ook niet.
Weet iemand iets? Ik hoor het graag
Xbox Live: koenpijl
pi_53273722
Ik zoek ook een kamer in Utrecht. Max. 330 euro en minimaal 14 m².
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_53274235
Te Huur per 01-10

Kamer 20m2 aan de rand van centrum Den Haag (Prins Hendrikplein, het Zeeheldenkwartier)

273 inclusief service kosten. (Excl 21 euro p/m voor internet, telefoon en wasmachine)

2 huisgenoten: Meisje (25, werkt) + Jongen (24, studeert)

Je MOET studeren in regio Den Haag (Leiden, Delft, Den Haag) en VOLTIJD!

Huis bestaat uit 3x20m2 kamers en ruime hal waar we allemaal onze klerenkast hebben staan. Gedeelde ruime keuken met alles erop en eraan en gedeelde douche toilet (de zittoilet) en nog aparte toilet (de staattoilet) Alles in goede staat, niet al te studentikoos en verwaarloost.

Meisje heeft sterke voorkeur en liefst niet te jong. (<20)

Reageren hier in het topic. Vóór vrijdag moet alles rond zijn! Stel je hier voor, wat je studeert, waarom je op kamers wilt, wij zullen dan bij interesse op jou reageren.
  donderdag 20 september 2007 @ 11:41:49 #216
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_53323177
GEZOCHT Per 1-12-2007 of zsm

Woonruimte voor een 24 jarige bijna afgestudeerde student.
Regio Rotterdam, bij voorkeur meerdere kamers en veilige plaats om auto te stallen.

Voor alle duidelijkheid:
  • Ik zoek een zelfstandige woning, zonder gedeelde voorzieningen.
  • Huur ±400-450 p/m
  • Koop ±100.000
  • Eigen UPC-kabelaansluiting is een vereiste.

Heb/weet je iets interessants mail dan naar
  • So we just called him Fred
    pi_53341578
    quote:
    Op donderdag 20 september 2007 11:41 schreef FredvZ het volgende:

Regio Rotterdam, bij voorkeur meerdere kamers en veilige plaats om auto te stallen.

Voor alle duidelijkheid:
  • Huur ±400-450 p/m
  • Koop ±100.000

Heb/weet je iets interessants mail dan naar [afbeelding]
  • U've got email
    pi_53427494
    GEZOCHT appartementje in Maastricht e.o.

Ik ben op zoek naar een zelfstandig appartementje in Maastricht of directe omgeving, In ieder geval met aparte woonkamer en een aparte slaapkamer en badkamer. Open keuken geen probleem maar dus geen studio. Maximale huur 600 euro excl. G/W/L

Het liefst per 1 januari 2008, maar iets eerder (1 dec. of 1 nov.) is ook prima.

Weet je iets? PM of Mail mij:

Alvast bedankt

[ Bericht 1% gewijzigd door 12bhippy op 24-09-2007 12:42:51 ]
      Moderator maandag 24 september 2007 @ 12:33:32 #219
    39093 crew  jitzzzze
    Banaan in je oor
    pi_53429343
    Gezocht: zelfstandige woonruimte in Amsterdam of Leiden. Voor een werkende jongere (man van 23).

Het liefst minimaal 3 kamers (incl woonkamer), geen gedeelde voorzieningen en een veilige plaats om een auto te parkeren.
    Het mooiste zou een koopwoning zijn, maar dat is niet de belangrijkste eis.

• Huur: max 500 per maand
  • Koop: Max 125.000

Heb je iets of weet je iets, mail dan naar jitzzzze @ hotmail.com
  • pi_53595807
    Te Koop Aangeboden:

In Rotterdam

Carnisse buurt 3 kamer appartement gelegen op de 2e verdieping met balkon aan de voorzijde en ruime berging in de onderbouw. Op loopafstand van het overdekte winkelcentrum "Zuidplein", met diverse uitvalswegen en openbaar vervoer.

2e etage: Entree, hal v.v. laminaatvloer, woonkamer 5,75 x 3,49m v.v. eikenkleurige laminaatvloer, deur naar het balkon 2,35 x 1,17m, standaard witte keuken 1,50 x 2,09m v.v. schroten betimmering en wasmachine aansluiting, , slaapkamer achterzijde 2,96 x 2,91m v.v. ahorn laminaatvloer, slaapkamer achterzijde 3,80 x 2,11m v.v. laminaatvloer, half betegelde lichtblauwe badkamer 1,60 x 1,50m met mozaïek vloertegeltjes v.v. douchehoek, wastafel en toilet.

Algemeen: knus appartement met gerenoveerde gevel, gelegen op eigen grond, volledig v.v. kunststof kozijnen met dubbele beglazing, verwarming middels Siegler gaskachel en warm water middels Fasto geiser, woonoppervlakte van ca. 50m2.

VvE: ¤ 90,25 per maand

Foto's:

Aangeboden door Dop&Dop makelaars

Vraagprijs: 79.500 K.K
      dinsdag 2 oktober 2007 @ 10:41:08 #221
    93231 Sosa
    Bolivian druglord
    pi_53635441

Kamer/woonruimte te huur in Arnhem gezocht!

Wie weet nog iets? Huurprijs max. ¤ 450,- euro.

I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
      woensdag 3 oktober 2007 @ 00:16:14 #222
    55709 Stereotomy
    Mens sana in corpore sano
    pi_53657848
    Gezocht (centrum) Eindhoven

• Zelfstandige woonruimte om te huren voor 2 nette, werkende jonge dames bij Philips 24jr oud, niet-roken
  • Minimaal twee gescheiden slaapkamers, gemeubileerd (met bedden), rest van huis ook gemeubileerd (wasmachine etc.)
  • Grootte woonkamer niet belangrijk
  • Minimaal 1 jaar beschikbaar
  • Max. 800-900 EUR pm excl. GWL afhankelijk van aangebodene
  • Nette, veilige buurt
  • Ingang per 1 November of iets eerder

Heb je iets? Laat het me weten via e-mail of PM. Wie weet komen we d'r uit.
  • Confidence through competence
      woensdag 3 oktober 2007 @ 00:20:04 #223
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_53657908
    quote:
    Op donderdag 20 september 2007 11:41 schreef FredvZ het volgende:

Voor alle duidelijkheid:
  • Huur ±400-450 p/m
  • Koop ±100.000

Heb/weet je iets interessants mail dan naar [afbeelding]
  • Rotterdam
    Kom naar Amsterdam, zoeken we samen een appartement
    Friends don't let friends remain beardless...
      zaterdag 6 oktober 2007 @ 10:03:38 #224
    16454 eNaSnI
    Zie signature
    pi_53738712
    Mijn ouders bieden een nieuwbouw 3-kamer appartement aan in Ede, gelegen op de eerste verdieping met twee balkons, zeer ruime berging, parkeergarage en gedeelde fietsenstalling. Zie voor meer informatie (en foto's): Funda

¤ 249.500 k.k.

Vandaag (6 oktober 2007) is er trouwens open huis!
    &lt;a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank"&gt;UTFS!!&lt;/a&gt;
    pi_54107495
    Beste mensen, ik ben op zoek naar een kamer in Zwolle. Momenteel ben ik aan het afstuderen in Nijverdal en studeer ik aan de Saxion Hogeschool de opleiding P&A. Ik ben 22 jaar en kom oorspronkelijk uit de Achterhoek. Ik ben per 1 december 2007 (later mag ook) op zoek naar een kamer van max. 280 euro incl. in Zwolle. Heel hartelijk bedankt voor reacties!
    pi_54526594
    -edit

cracker layout
    pi_54527073
    Hallo,

Ik ben Marleen een 18 jarige studente die op zoek is naar een kamer in een gezellig studentenhuis in Nijmegen. Ik houd van dansen, gezelligheid en uitgaan maar ondertusen ben ik toch een erg ijverige en serieuze studente. Ik ben netjes, vriendelijk, sociaal en noem maar op Kortom: ik ben de ideale huisgenote.
    Momenteel woon ik bij mijn ouders in Gennep, maar ik ben er helemaal aan toe om zelfstandig te worden en uit t huis te gaan . Daarbij zou 't voor mij ook gewoon een stuk makkelijker zijn als ik in Nijmegen woonde (dichterbij de universiteit, bij de uitgaansgelegenheden enz ).
    Ik zoek een kamer van min 12m2 en max 300e per maand, het liefst niet te ver uit t centrum. Weet je zo'n kamer, laat 't mij dan graag weten! (via pm ofzo)

Groetjes,

Marleen
    pi_54559174
    Gezocht: Woonruimte in Arnhem. Het liefst een 2- of 3 kamer appartement. Max 500 euro per maand.

Ben een werkende jongeman van 24 jaar. Meer info op aanvraag verkrijgbaar .
    pi_54609459
    Gezocht: Per 01-01-2008

Wij (24 jaar werkend m / 20 jaar studente v) zoeken per 2008 naar een leuk appartement binnen de ring van Amsterdam

liefst 2 kamer appartement
    budget is 650 euro per maand

Heb je iets? Laat het me weten via e-mail of PM.

ps. ik heb mogelijk 2 kamers vrij in mijn huidige studentenflat in Amsterdam nabij de HES en Inholland Diemen. Mocht ik een appartement vinden komen deze kamers vrij.. dus help me gauw!
    pi_54609600
    quote:
    Op woensdag 14 november 2007 20:10 schreef DancePlaza het volgende:
    Gezocht: Per 01-01-2008

Wij (24 jaar werkend m / 20 jaar studente v) zoeken per 2008 naar een leuk appartement binnen de ring van Amsterdam

liefst 2 kamer appartement
    budget is 650 euro per maand

Heb je iets? Laat het me weten via e-mail of PM.

ps. ik heb mogelijk 2 kamers vrij in mijn huidige studentenflat in Amsterdam nabij de HES en Inholland Diemen. Mocht ik een appartement vinden komen deze kamers vrij.. dus help me gauw!
    Heb net buiten de ring een leuk appartementje te koop
    5 minuten fietsen van het Vondelpark, 10 minuten van Leidseplein, tram, metro, trein en bus op 2 minuten loopafstand en zo op de ringweg en dus de snelweg
    And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
    The wisdom that the old can't give away
      vrijdag 16 november 2007 @ 22:25:41 #231
    140414 Vandaag...
    overwegend zonnig
    pi_54662227
    Ik zoek een zelfstandige woning in Arnhem Noord voor onbepaalde tijd.
    En niet in Presikhaaf.

Dus eigen voorzieningen en aparte slaapkamer, grootte is niet van belang, licht wel. Max 525,- incl.

Ik heb een vast inkomen en ben een betrouwbare huurder (referenties opvraagbaar), geen huisdieren, netjes en rustig.

Beetje een long shot maar wie weet.
    pi_54673348
    wat is er mis met Presikhaaf?

Ja doei.
    pi_54728930
    Beste kamerverhuurder,

Ik ben een 20-jarige politicologie student aan de UvA. Zoals de topictitel al doet vermoeden, ben ik naarstig opzoek naar een kamer of andersoortig woonruimte in Amsterdam. Mijn budget is maximaal zo rond de 400 euro per maand.

Hebt u woonruimte die u aan mij wilt verhuren. Reageer dan hier of PM me even.

Met vriendelijke groet,
    Floris Koch
    pi_54848606
    Te Koop,

Een hoekhuis in Heerhugowaard.

Indeling
    begane grond:
    Hal met wc, meterkast en gangkast.
    Woonkamer met open keuken,

Het plafond is zwart-spiegelend en licht spotjes.
    Woonkamer heeft ook spotjes maar die kan je ook dimmen.

De tuin zit op het zuid-westen, met een groot zonnenscherm erbij, wat midden in de zomer ook wel heel lekker is.
    en een waterkraantje.

Schuurtje is voorzien van electra,door de poort achter kom je op een parkeerplaats terecht,
    al het verkeer langs het huis kan alleen maar daar parkeren, best rustig eigenlijk,
    Straat voor het huis mag niet met de auto begaan worden, Dit is dan ook het enige huis met een parkeerplek voor de deur.

Eerste verdieping,
    Overloop, 3 slaapkamers en een badkamer. (bad, douche, 2de wc, wastafel)

Tweede verdieping
    Voorzolder met wasmachine en droger aansluiting en een grote zolderkamer die pas "klusklaar" gemaakt is,
    isolatie en gipsplaten zijn aangebracht,
    schilderen en leuke vloerbedekking leggen mag de nieuwe eigenaar doen.

Je kunt er per direct in,
    vraagprijs is 189.000 euro.
      Moderator dinsdag 27 november 2007 @ 15:39:24 #235
    1424 crew  Jimbo
    Gråtrunka
    pi_54871035
    ik zoek een kamer / huis rond rotterdam
    Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
    Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
    @:Jimbo voor mod, yeah *O*
    pi_54899117
    quote:
    Op zondag 30 september 2007 18:24 schreef wc-eend het volgende:
    Te Koop Aangeboden:

In Rotterdam

Carnisse buurt 3 kamer appartement gelegen op de 2e verdieping met balkon aan de voorzijde en ruime berging in de onderbouw. Op loopafstand van het overdekte winkelcentrum "Zuidplein", met diverse uitvalswegen en openbaar vervoer.

2e etage: Entree, hal v.v. laminaatvloer, woonkamer 5,75 x 3,49m v.v. eikenkleurige laminaatvloer, deur naar het balkon 2,35 x 1,17m, standaard witte keuken 1,50 x 2,09m v.v. schroten betimmering en wasmachine aansluiting, , slaapkamer achterzijde 2,96 x 2,91m v.v. ahorn laminaatvloer, slaapkamer achterzijde 3,80 x 2,11m v.v. laminaatvloer, half betegelde lichtblauwe badkamer 1,60 x 1,50m met mozaïek vloertegeltjes v.v. douchehoek, wastafel en toilet.

Algemeen: knus appartement met gerenoveerde gevel, gelegen op eigen grond, volledig v.v. kunststof kozijnen met dubbele beglazing, verwarming middels Siegler gaskachel en warm water middels Fasto geiser, woonoppervlakte van ca. 50m2.

VvE: ¤ 90,25 per maand

Foto's:
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]

Aangeboden door Dop&Dop makelaars

Vraagprijs: 79.500 K.K
      donderdag 29 november 2007 @ 07:55:28 #237
    4118 ToMaSZ
    Let the hammer fall!
    pi_54912316
    Te Koop:

Mijn 3-kamer appartement op één van de mooiste plekjes in Amsterdam: Nellestein (Gaasperdam) aan de Gaasperplas.
    Appartement is in 2006 flink opgeknapt: Nieuwe badkamer, nieuw toilet, nieuwe vloer door hele woning gelegd, alles geschilderd.

Indeling
    Centrale toegangshal met belpaneel, brievenbussen en video-intercom installatie. Afgesloten tweede hal met toegang tot berging, welke direct vooraan is gelegen. Lift naar tweede etage. Hal voor 3 woningen.

Toegangshal met groepenkast. Vanuit de hal toegang tot alle ruimtes.
    Gezellige ruime huiskamer met uitzicht op royaal gazon en groenvoorziening. Open keuken v.v. bar. Doorgang tot werkkamer/slaapkamer, van waaruit het op het zuid-oosten gelegen (overdekte) balkon toegankelijk is.
    Huiskamer en werk/slaapkamer gescheiden door een glazen wand.
    Ouderslaapkamer (13m2)
    De slaapkamer, eveneens met uitzicht op het Gaasperpark, is gelegen tegenover de moderne badkamer.
    Badkamer
    In 2006 vernieuwde ruime badkamer, wit betegeld, met douchecabine, wastafel en wasmachine-aansluiting.
    Toilet
    Separaat toilet met fonteintje (eveneens gerenoveerd in 2006).
    Bergruimte
    Ruime inpandige bergruimte bereikbaar vanuit de hal. 2e berging in de hal naast de lift. 3e (fietsen)berging op de begane grond.

Anders
    De Leerdamhof ligt aan de westkant van Nellestein (Gaasperdam). Met recht één van de mooiste plekjes die Amsterdam te bieden heeft. De gehele wijk is groen en autovrij. Vanuit uw appartement staat u in 2 minuten wandelen aan het water van de Gaasperplas met haar recreatiestranden, jachthaven en het voormalig floriadepark. Vanuit het op loopafstand gelegen metrostation, of vanaf de bushalte voor de deur is het een minuut of 15 naar het centrum van Amsterdam. Vanwaar 24 uur per dag weer bussen en metro's naar de Leerdamhof terug rijden. Op 5 minuten fietsen bevindt zich winkelcentrum Reigersbos. 8 minuten de andere kant uit de Amsterdamse Poort. AMC, Ikea etc. vlak om de hoek. Met de auto zit u in no-time op de ringwegen A9 en A10. De A1 en A2 zijn beiden binnen 5 minuten bereikbaar.

Servicekosten
    VvE-bijdrage appartement: E. 159,00 per maand, incl. verwarming, warm water, opstal- en glasverzekering.
    VvE-bijdrage parkeerplaats: E. 15,82 per maand.

Vraagprijs: 155.000 euro

paar Foto's

Staat te koop via Remax.

[ Bericht 0% gewijzigd door ToMaSZ op 29-11-2007 08:54:03 ]
    Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
      maandag 10 december 2007 @ 22:03:02 #238
    78500 Strijkplank
    Houd je vuurwerk in de hand!
    pi_55179000
    4 mannelijke studenten in een gezellig vrijstaand studentenhuis zoeken per 1 februari een nieuwe bewoner/bewoonster.

Wij delen een ruim vrijstaand huis in Diemen-Zuid op loopafstand van de metro met rechtstreekse verbinding op Amsterdam Centraal. De slaapkamer is circa 8m2. Verder een ruime woonkamer, keukenen twee badkamers. Huurprijs: ¤315.

Ben jij een gezellige en open minded student(e); reageer hier of op villadiemen@hotmail.com.
    Sommige dingen zijn moeilijk te voorspellen, met name de toekomst..
    http://youtube.com/watch?v=DUf32hm8FRM
    http://icecast.freeteam.nl:8000/repo
    pi_55179213
    quote:
    Op woensdag 28 november 2007 18:15 schreef wc-eend het volgende:

[..]
    Wil je dit niet verhuren?
    pi_55179696
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 22:10 schreef Koewam het volgende:

[..]

Wil je dit niet verhuren?
    Nee, bank staat niet toe, en ik heb al zat huurders.. Ik wil een koper.. Wrom wil je niet kopen?
    pi_55183241
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 22:03 schreef Strijkplank het volgende:
    4 mannelijke studenten in een gezellig vrijstaand studentenhuis zoeken per 1 februari een nieuwe bewoner/bewoonster.

Wij delen een ruim vrijstaand huis in Diemen-Zuid op loopafstand van de metro met rechtstreekse verbinding op Amsterdam Centraal. De slaapkamer is circa 8m2. Verder een ruime woonkamer, keukenen twee badkamers. Huurprijs: ¤315.

Ben jij een gezellige en open minded student(e); reageer hier of op villadiemen@hotmail.com.
    Welke straat?
    A.F.C. Ajax - Piet de Visser
      dinsdag 11 december 2007 @ 08:23:07 #242
    68591 twentemeisje
    Onmeunig Twents
    pi_55184782
    Wegens 'nog steeds te koop':

Te koop in Almelo
    Uitstekend en vrij op een hoek gelegen 4-kamer appartement met berging in het souterrain.

Indeling: entree, hal met intercom, slaapkamer, ruime woonkamer met gashaard en half open moderne keuken, aan zowel de voor- als de achterzijde is een ruim balkon, het tweede portaal biedt toegang tot de ouderslaapkamer, toiletruimte, badkamer met douchecabine en wastafel, derde slaapkamer met opstelplaats voor wasmachine- en droger.

Bijzonderheden: bouwjaar 1955, woonoppervlakte circa 112 m², Agpo HR combi (2004, lease), het appartement heeft aan zowel de voor- als de achterzijde een vrije ligging, is gelegen in een nette buurt nabij het stadshart van Almelo als ook het buitengebied de Gravenallee (beiden op slechts enkele minuten lopen), servicekosten bedragen ¤ 78,-- per maand. Mogelijkheid tot huren eigen parkeerplaats.

Vraagprijs: ¤ 129.500

(linksbovenin het rechterdeel van het complex)

(rechtsbovenin op deze foto)

PM me maar als je meer wilt weten...
    pi_55454375
    Gezocht: appartement in Utrecht voor mij (25, werkend) en mijn vriendin (21, Nederlands studerend). Aanvaarding zo snel mogelijk. Geen problemen met tijdelijke bewoning, mits dat tenminste voor een aantal maanden is.

Minimale oppervlakte 50m2; lokatie louter (ivm bereikbaarheid) in noordelijke helft van de stad.

Weet je iets? Ik hoor het graag!
      donderdag 3 januari 2008 @ 16:39:43 #244
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_55748724
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 22:03 schreef Strijkplank het volgende:

Volgens mij heb ik daar wel eens overnacht, ooit, in een dronken bui.
    Vows are spoken to be broken
    Feelings are intense, words are trivial
    Pleasures remain, so does the pain
    Words are meaningless and forgettable
      maandag 7 januari 2008 @ 13:03:56 #245
    10785 Smots
    The Angriest Dog In The World
    pi_55845387
    Ik plaats dit hier voor een vriendin van me.
    Zij is op zoek naar iemand die van eind feb.t/m eind mei 2008 haar huis wil huren in Haarlem centrum.
    Interesse? Vragen? ff mailen op smots [apestaartje] hotmail.com
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
      Moderator donderdag 10 januari 2008 @ 14:52:39 #246
    39093 crew  jitzzzze
    Banaan in je oor
    pi_55924258
    Gezocht in Amsterdam:

Een appartement wat minimaal aan de volgende eisen voldoet:
    - minimaal 50 m2
    - minimaal 3 kamers
    - maximaal 160.000
    - Gelegen in Amsterdam West, Centrum, Amsterdam Oost of een andere wijk met hetzelfde karakter.

Weet je iets of verkoop je iets, laat het me weten via PM of mail naar jitzzzze @ hotmail.com.
    pi_55937460
    quote:
    Op donderdag 10 januari 2008 14:52 schreef jitzzzze het volgende:
    Gezocht in Amsterdam:

Een appartement wat minimaal aan de volgende eisen voldoet:
    - minimaal 50 m2
    - minimaal 3 kamers
    - maximaal 160.000
    - Gelegen in Amsterdam West, Centrum, Amsterdam Oost of een andere wijk met hetzelfde karakter.

Weet je iets of verkoop je iets, laat het me weten via PM of mail naar jitzzzze @ hotmail.com.
    In rotterdam had ik wat voor je voor 74.500
    pi_55941016
    Na bijna 4 jaar met veel plezier in mijn appartement gewoond te hebben, heb ik de stap genomen om te verhuizen naar een nieuwbouwappartement. Daarom bied ik mijn appartement te koop aan.

Een mooie kans om betaalbaar, luxe, rustig en toch midden in de stad te wonen. Dat is dit fraaie appartement in "Villa Maxima". Hetgeen dat dit appartement op de begane grond helemaal bijzonder maakt is de royale stadstuin (circa 70 m2) met aparte zij-ingang. Uitstekend afgewerkt met hoogwaardige materialen en een bijzonder fraaie uitstraling zijn kenmerken die behoren bij deze woning en het complex waarvan de woning deel uit maakt.

INDELING

Begane grond
    Berging (circa 3 m²).
    Gezamenlijke entree met natuurstenen vloer, video-intercominstallatie, gezamenlijke
    meterkast, poetskast, oude stadsmuur geïntegreerd in architectuur en zichtbaar in hal.
    Zeer fraai trappenhuis, afgewerkt met hoogwaardige materialen zoals natuurstenen
    vloer, smeedijzeren hekwerken en mooie liftinstallatie.

Appartement
    Entree met tegelvloer voorzien van vloerverwarming, bergkast en open verbinding met
    woonkamer. Geheel betegelde toiletruimte met hangend closet en fonteintje. CV-ruimte
    met tegelvloer, CV-combi-ketel (bouwjaar 2004) en witgoedaansluitingen. Slaapkamer
    (circa 12 m²) met tegelvoer voorzien van vloerverwarming. Geheel betegelde
    badkamer (circa 5 m²) met ligbad en vaste wastafel. Woonkamer met tegelvloer
    voorzien van vloerverwarming en dubbele terrasdeuren naar tuin. Open keuken met
    tegelvloer voorzien van vloerverwarming, luxe en complete aanbouwkeuken in Lopstelling
    met granieten aanrechtblad, keramische kookplaat, afzuigkap, koelkast,
    diepvries, combimagnetron en vaatwasser. Totale oppervlakte woonkamer en keuken is
    circa 26 m². De op het zuidwesten georiënteerde stadstuin (circa 70 m²) is fraai en
    onderhoudsarm aangelegd en beschikt over een zijingang. De tuin is deels betegeld en
    deels beklinkerd en biedt veel privacy.

BEKNOPTE GEGEVENS
    Inhoud: ± 165 m³
    Woonoppervlakte: ± 60 m²
    Bouwjaar: 2004
    Onderhoudstoestand: uitstekend
    Isolatie: dak, spouwmuur- en vloerisolatie
    Dubbel glas: gehele appartement is voorzien van dubbele beglazing
    Bijdrage V.V.E.: ¤ 69,30 per maand
    Aanvaarding: in overleg

Voor meer informatie of een bezichtiging heb ik de makelaar ingeschakeld:
    Peters, Wiertz en Wijnands
    Roerderweg 24
    6041NS Roermond
    Telefoon (0475) 310040
    email: info@pww-makelaardij.nl
    pi_55941345
    Gezocht kamer in Amsterdam voor ongeveer: 400 / 450 euro p/m
    "The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
      Moderator vrijdag 11 januari 2008 @ 09:21:09 #250
    39093 crew  jitzzzze
    Banaan in je oor
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')