quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:13 schreef pmdomela het volgende:
Ik zoek als aankomend student aan de UvA een kamer in Amsterdam! (woon er zelf al, maar word gek van mijn ouders)
Ik heb weinig eisen en ben erg makkelijk (niet roken, geen huisdier, etc), het moet alleen niet te duur zijn, en het liefst in en om het centrum OF in oost (omstreeks het science park).
Laat het me weten als je IETS voor me hebt!
U've got emailquote:Op donderdag 20 september 2007 11:41 schreef FredvZ het volgende:
GEZOCHT Per 1-12-2007 of zsm
Woonruimte voor een 24 jarige bijna afgestudeerde student.
Regio Rotterdam, bij voorkeur meerdere kamers en veilige plaats om auto te stallen.
Voor alle duidelijkheid:Ik zoek een zelfstandige woning, zonder gedeelde voorzieningen. Huur ±400-450 p/m Koop ±100.000 Eigen UPC-kabelaansluiting is een vereiste.
Heb/weet je iets interessants mail dan naar [afbeelding]
Rotterdamquote:Op donderdag 20 september 2007 11:41 schreef FredvZ het volgende:
GEZOCHT Per 1-12-2007 of zsm
Woonruimte voor een 24 jarige bijna afgestudeerde student.
Regio Rotterdam, bij voorkeur meerdere kamers en veilige plaats om auto te stallen.
Voor alle duidelijkheid:Ik zoek een zelfstandige woning, zonder gedeelde voorzieningen. Huur ±400-450 p/m Koop ±100.000 Eigen UPC-kabelaansluiting is een vereiste.
Heb/weet je iets interessants mail dan naar [afbeelding]
Heb net buiten de ring een leuk appartementje te koopquote:Op woensdag 14 november 2007 20:10 schreef DancePlaza het volgende:
Gezocht: Per 01-01-2008
Wij (24 jaar werkend m / 20 jaar studente v) zoeken per 2008 naar een leuk appartement binnen de ring van Amsterdam
liefst 2 kamer appartement
budget is 650 euro per maand
Heb je iets? Laat het me weten via e-mail of PM.
ps. ik heb mogelijk 2 kamers vrij in mijn huidige studentenflat in Amsterdam nabij de HES en Inholland Diemen. Mocht ik een appartement vinden komen deze kamers vrij.. dus help me gauw!
quote:Op zondag 30 september 2007 18:24 schreef wc-eend het volgende:
Te Koop Aangeboden:
In Rotterdam
Carnisse buurt 3 kamer appartement gelegen op de 2e verdieping met balkon aan de voorzijde en ruime berging in de onderbouw. Op loopafstand van het overdekte winkelcentrum "Zuidplein", met diverse uitvalswegen en openbaar vervoer.
2e etage: Entree, hal v.v. laminaatvloer, woonkamer 5,75 x 3,49m v.v. eikenkleurige laminaatvloer, deur naar het balkon 2,35 x 1,17m, standaard witte keuken 1,50 x 2,09m v.v. schroten betimmering en wasmachine aansluiting, , slaapkamer achterzijde 2,96 x 2,91m v.v. ahorn laminaatvloer, slaapkamer achterzijde 3,80 x 2,11m v.v. laminaatvloer, half betegelde lichtblauwe badkamer 1,60 x 1,50m met mozaïek vloertegeltjes v.v. douchehoek, wastafel en toilet.
Algemeen: knus appartement met gerenoveerde gevel, gelegen op eigen grond, volledig v.v. kunststof kozijnen met dubbele beglazing, verwarming middels Siegler gaskachel en warm water middels Fasto geiser, woonoppervlakte van ca. 50m2.
VvE: ¤ 90,25 per maand
Foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aangeboden door Dop&Dop makelaars
Vraagprijs: 79.500 K.K
Nee, bank staat niet toe, en ik heb al zat huurders.. Ik wil een koper.. Wrom wil je niet kopen?quote:
Welke straat?quote:Op maandag 10 december 2007 22:03 schreef Strijkplank het volgende:
4 mannelijke studenten in een gezellig vrijstaand studentenhuis zoeken per 1 februari een nieuwe bewoner/bewoonster.
Wij delen een ruim vrijstaand huis in Diemen-Zuid op loopafstand van de metro met rechtstreekse verbinding op Amsterdam Centraal. De slaapkamer is circa 8m2. Verder een ruime woonkamer, keukenen twee badkamers. Huurprijs: ¤315.
Ben jij een gezellige en open minded student(e); reageer hier of op villadiemen@hotmail.com.
Volgens mij heb ik daar wel eens overnacht, ooit, in een dronken bui.quote:Op maandag 10 december 2007 22:03 schreef Strijkplank het volgende:
4 mannelijke studenten in een gezellig vrijstaand studentenhuis zoeken per 1 februari een nieuwe bewoner/bewoonster.
Wij delen een ruim vrijstaand huis in Diemen-Zuid op loopafstand van de metro met rechtstreekse verbinding op Amsterdam Centraal. De slaapkamer is circa 8m2. Verder een ruime woonkamer, keukenen twee badkamers. Huurprijs: ¤315.
Ben jij een gezellige en open minded student(e); reageer hier of op villadiemen@hotmail.com.
In rotterdam had ik wat voor je voor 74.500quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:52 schreef jitzzzze het volgende:
Gezocht in Amsterdam:
Een appartement wat minimaal aan de volgende eisen voldoet:
- minimaal 50 m2
- minimaal 3 kamers
- maximaal 160.000
- Gelegen in Amsterdam West, Centrum, Amsterdam Oost of een andere wijk met hetzelfde karakter.
Weet je iets of verkoop je iets, laat het me weten via PM of mail naar jitzzzze @ hotmail.com.
In rotterdam, daar heb ik toch niets aan?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:46 schreef wc-eend het volgende:
[..]
In rotterdam had ik wat voor je voor 74.500
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |