abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55956442
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 09:21 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

In rotterdam, daar heb ik toch niets aan?
Hence the
pi_55956763
Iets in omgeving Maastricht voor mij. Met eigen keuken/wc/badkamer en waar ik een kat mag hebben. Voor maximaal 450 p.m.? Iemand? Help?
  vrijdag 11 januari 2008 @ 18:52:20 #253
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_55956889
Ik dan ook maar...
Kamer in Arnhem tot max. 325 per maand, liefst een studio. Laat maar wat weten, het heeft geen haast.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_56121374
Kamer in Dublin, Ierland. Gemeubileerd en met internet. Max 800 Euro p/m.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 16:38:57 #255
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_56133549
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 08:20 schreef kbeurden het volgende:
Kamer in Dublin, Ierland. Gemeubileerd en met internet. Max 800 Euro p/m.
Aangeboden of gezocht?
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_56155765
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 16:38 schreef eNaSnI het volgende:

[..]

Aangeboden of gezocht?
Ik neem aan dat de gemiddelde mens geen maximum stelt aan wat hij wil verdienen?
  woensdag 23 januari 2008 @ 15:45:16 #257
88662 johanmulder
Cat -> Ballistic
pi_56252094
Aangeboden in Amersfoort:

Lichte kamer van 12 m2 in een maisonette in hartje Amersfoort!
Je deelt de woning met 2 andere huisgenoten (22 en 24 jaar, net werkende in de IT) en is voorzien van:

• Een gedeelde woonkamer
  • Keuken met vaatwasser, keramisch kookplaat, etc,
  • badkamer met douche, ligbad en 2de toilet
  • Wasmachine/droger op zolder + dakterras

We zoeken een gezellige, ontspannen student/werkend persoon tussen de 20 en 30 jaar die overdag bezig is met zijn/haar studie en 's avonds/'s weekends tijd heeft voor een biertje, filmpje en vooral een muziekje. Zelf houden we erg van muziek en DJ apparatuur is bijv. ook aanwezig

Dit alles voor 360,- inclusief per maand. Hierin zit ook 20 mbit internet, tv aansluiting op je kamer, etc.
    360,- is niet heel goedkoop, maar je huurt eigenlijk 1/3 van een huis!

Voor meer informatie : http://www.kamernet.nl/kamer_amersfoort/334384
    Mailen kan naar : kamernet [a-kriebel] potzak [punt] com

Groeten, Johan
  • AMS-ALC-AUH-ATL-BCN-BRU-BHX-CVG-CPH-CDG-CHC-CUR-DCA-DEN-DTW-DUS-DXB-EWR-EIN-FRA-HEL-HKG-HYD-IAD-JFK-KBZ-KUL-LAX-LCY-LHR-LGA-MEL-MSP-NRN-OSL-PSA-RUH-SEA-SFO-SIN-STL-STN-SVO-SYD-SXM-TPA-TRF-YVR
      Moderator donderdag 24 januari 2008 @ 09:46:30 #258
    39093 crew  jitzzzze
    Banaan in je oor
    pi_56280741
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2008 09:46 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Aha, op die fietsch
    Geeft niet
    pi_56386465
    Niet geschoten, altijd mis...

Gezocht 3 kamer appartement in Almere-Stad of Haven! Huur 500 max. Iemand gouden tip?

PM me! thanx
    Je kunt beter altijd weten wat je zegt,
    dan altijd zeggen wat je weet...
    pi_56388153
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2008 18:48 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Geeft niet
    Is deze al verkocht? Zo nee, wat voor buurt is dit, zuidplein staat nou niet echt bekend als "vriendelijke buurt" Charlois enzo.
    Lambo of Rekt
    pi_56572086
    Ik heb een flat te huur in Alphen aan den Rijn van de periode juli 2008 en juli 2009.
    Dit omdat ik een jaar ga reizen.

Het is een flat in het centrum. 5 minuten fietsen van het centrum.

• 1 grote slaapkamer met 2 persoonsbed.
  • 1 keuken met koelkast vriezer en gasfornuis
  • 1 badkamer met wasmachine
  • 1 wc
  • 1 woonkamer met ongeveer de afmetingen van 8,5 meter x 3,5 meter.

De flat is volledig gemeubileerd.
    Foto's volgen op verzoek. En huur is 450 euro exclusief gas, water en licht.
  • Wii: 2627 - 7428 - 7812 - 5841
    Dagboek van een wereldreishttp://wreiziger.blogspot.com/
    Foto's: http://www.oypo.nl/jessica-de-heij
    pi_56581511
    quote:
    Op dinsdag 29 januari 2008 16:00 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Is deze al verkocht? Zo nee, wat voor buurt is dit, zuidplein staat nou niet echt bekend als "vriendelijke buurt" Charlois enzo.
    Het staat nog te koop, 74.500, de buurt valt wel mee, bij mij in de straat nog nooit problemen gehad, geen hangjongeren ofzo. je hebt vlakbij wel een parkje waar sávonds laat wat jongeren hangeren, maar het centrum van rotterdam is denk ik s'avonds onveiliger dan hier..
      donderdag 7 februari 2008 @ 15:36:35 #264
    138547 VASND
    Happen naar het baasje
    pi_56583971
    Gezocht in Nijmegen

Een appartement/woonruimte wat minimaal aan de volgende eisen voldoet:
    - minimaal 2 slaapkamers + eigen woonkamer/keuken/badkamer.
    - maximaal 600/maand

Weet je iets PM me ff of stuur een mailtje naar ivo[at]vasnd.com.
    -|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
    Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
    het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
    pi_56593583
    Gezocht in Maastricht:

Een kamer in een gezellige studentenhuis met daarin een eetkamer/woonkamer. Dat vind ik toch wel het belangrijkst .
    pi_56642177
    quote:
    Op donderdag 7 februari 2008 15:36 schreef VASND het volgende:
    Gezocht in Nijmegen

Een appartement/woonruimte wat minimaal aan de volgende eisen voldoet:
    - minimaal 2 slaapkamers + eigen woonkamer/keuken/badkamer.
    - maximaal 600/maand

Weet je iets PM me ff of stuur een mailtje naar ivo[at]vasnd.com.
    of pm mij even

idem namelijk
    Ja doei.
    pi_56644012
    Gezocht in Arnhem:

Een appartement met minimaal:

- 1 slaapkamer + eigen woonkamer/keuken/badkamer
    - maximaal 550/maand

Weet je iets, stuur mij een email op segadc(at)xs4all.nl
    pi_56698049
    Centraal gezet
    Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
    Winnaar Serie A-toto 2008-2009
    Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
    En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
    pi_56772713
    Hé,

Deze parttime FP-nieuwsposter en -pollmaker is net afgestudeerd ( elektrotechniek, TU Eindhoven) en ik begin per 1 april met mijn baan bij een strategieconsultancybedrijf in Amstelveen. Daarom zoek ik per direct een beetje leuke woonruimte in Amsterdam of eventueel in Amstelveen. Geen studentenhuis, daar ben ik inmiddels wel overheen. Ik heb een contract voor onbepaalde tijd en een prima salaris, dus betalingsverplichtingen zijn geen probleem.

Veel eisen heb ik verder niet, behalve dat ik niet heel veel boven de ¤ 900 excl. wil zitten en graag lager, maar als dat niet kan, dan is dat niet erg. Het liefst huur ik vanaf half maart, maar begin maart of zo is ook prima.

Geef alsjeblieft even een belletje (06-18112846) of stuur even een mailtje (zie profiel) als je iets voor me hebt. Ik hoor alles graag, ook als je denkt dat het misschien niks is. Dicht bij het Concergebouw of zo zou natuurlijk leuk zijn (ik ben een groot liefhebber van klassieke muziek) en andere mooie locaties zou ik ook leuk vinden, maar met alles wat een beetje leuk ligt, ben ik al heel blij.

Wie iets meer over me wil weten: toevallig sta ik deze maand in Nobiles Magazine (pagina 18 en verder). Je kunt dat hier online lezen: http://www.publitas.nl/nobiles/1_2008/magazine.php. Dan heb je een beetje een beeld.

O ja, ik rook niet en heb geen huisdieren.

Dankjewel!

Daan (DaanA )
    pi_56789501
    Te koop mijn vrijstaande jaren ’30 woning met garage, besloten achtertuin, eigen oprit en parkeergelegenheid. De woning is gesitueerd in het stadscentrum.

De woning is gelegen aan de Paul Krugerstraat. Perceelsgrootte 360 m². Inhoud woonhuis 310 m³.

Indeling:

Begane grond: Voor entree, hal met trapopgang, meterkast en kelder, woonkamer met houtkachel en openslaande tuindeuren. De voor- en achterramen zijn voorzien van glas in lood. Halfopen keuken voorzien van Miele inbouwapparatuur (oa koffieautomaat), aangebouwde bijkeuken met ketelopstelling en wasmachine-aansluiting. Toilet. Vrijstaande garage.

Eerste verdieping: Overloop, ramen voorzien van glas in lood. 3 slaapkamers, moderne badkamer met toilet, bad, aparte douche en badmeubel.

Tweede verdieping: via vlizotrap te bereiken, vliering over de gehele woning.

De woning is grotendeels voorzien van thermopane beglazing en van originele glas in lood ramen.
    Een vrijstaande garage van circa 3 bij 8,5 meter.

• Koopprijs ¤ 249.500 k.k.

Aanvaarding in overleg

Bouwjaar 1935
    Ligging In centrum
    Woonoppervlakte 100 m²
    Perceeloppervlakte 360 m²
    Inhoud 310 m²
    Isolatie Grotendeels voorzien van dubbel glas
    Verwarming C.V.-ketel, Nefit HR-ketel (gas, bouwjaar 2002)

Foto's:

Draai het om.
    pi_56789585
    Waarvan het idee je huis te verkopen op een forum?
    pi_56790008
    Nokken met die onzinnige biedingen.
    ijs_beer fan!
      zondag 17 februari 2008 @ 13:53:48 #273
    55693 Radio-silence
    Allememachies! Adri-anus toch
    pi_56790037
    250,50 incl....
    pi_56798526
    Gezocht: per direct een kamer in Tilburg. Min. 12m2 en max. 270 euro incl. p.m.

gelieve niet te reageren bij zolderkamer of kamer met schuine wanden. Mogelijkheid tot internet is een must.

Over mezelf.. ik (bijna 23 jaar) ben net afgestudeerd Personeel & Arbeid (hbo-opleiding) en begin in september aan de opleiding Organisatiewetenschappen (master) aan de UvT. Tot die tijd werk ik (in Tilburg). ik hou van gezelligheid, een biertje en kijken naar een goeie pot voetbal, maar op z'n tijd ook om serieus aan de studie te werken.

mijn PM staat wagenwijd open voor reacties! Alvast heel hartelijk dank!

[ Bericht 22% gewijzigd door ghizzer op 17-02-2008 20:12:04 ]
    pi_56798663
    quote:
    Op zondag 17 februari 2008 20:05 schreef ghizzer het volgende:
    Gezocht: per direct een kamer in Tilburg. Min. 12m2 en max. 270 euro incl. p.m.

gelieve niet te reageren bij zolderkamer of kamer met schuine wanden. Mogelijkheid tot internet is een must.

Over mezelf.. ik (bijna 23 jaar) ben net afgestudeerd Personeel & Arbeid (hbo-opleiding) en begin in september aan de opleiding Organisatiewetenschappen (master) aan de UvT. Tot die tijd werk ik (in Tilburg). ik hou van gezelligheid, een biertje en kijken naar een goeie pot voetbal, maar op z'n tijd ook om serieus aan de studie te werken.

mijn PM staat wagenwijd open voor reacties! Alvast heel hartelijk dank!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')