abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47964041
Ik ben opzoek naar een studentenwoning in Utrecht voor een half jaar. In ruil daarvoor heb ik een studentenwoning in Amsterdam. Lijkt het je wat om een half jaartje in de mooiste stad van Nederland ( ) te wonen zonder verdere verplichtingen laat dan wat van je horen!
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  dinsdag 3 april 2007 @ 16:22:09 #102
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_47967987
Ik ben voorzichtig op zoek naar een kamer/woonruimte in Rotterdam, mocht iemand iets weten voor een schappelijke prijs en oppervlakte (20m2+) stuur me een PM of een emailtje.
pi_47978894
Ik ga volgend jaar in Den Bosch studeren en ben op zoek naar een kamer. Weet iemand iets? Mail me!! (zie profiel)
pi_48621777
Dag Fokkers,

Mijn vriendin en ik zijn op zoek naar 'n appartement in Utrecht.
Het liefst willen wij particulier huren dus ken je iemand die een appartement verhuurd
of wellicht verhuur je zelf iets dan zijn wij zeer geinteresseerd.

Wij zijn reeds afgestudeerd en werkend.
pi_48677309
quote:
Op maandag 12 februari 2007 12:24 schreef mazeind het volgende:
Hallo mensen,

sinds vorige week staat mijn huis te koop. Indien je iemand bent óf kent die in Tilburg een koopwoning zoekt in deze prijscategorie, geef dan svp even onderstaande link door:

Vraagprijs: EUR 189.500

Foto's en link naar de verkopende makelaar via mijn site:

http://www.xs4all.nl/~antov/Website%20Antov/
En: verkocht!

Bij voorbaat dank voor alle felicitaties
"A man who views the world the same at 50 as he did at 20 has wasted 30 years of his life."- Muhammed Ali
  vrijdag 27 april 2007 @ 08:53:01 #106
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_48766001
Omdat zeiksnor buzzer geen eigen topic toeliet, moest ik hem hier maar plaatsen

In Groningen stad aan de rand van de Oosterparkwijk - nabij het Pioenpark gelegen, geheel gerenoveerde EENGEZINS TUSSENWONING met tuin en balkon.
De woning is geschikt voor meerdere doeleinden: voor 'normale' bewoning, voor combinatie wonen & werken of voor studentenbewoning.

Indeling
Begane grond: entree/hal, toilet, slaapkamer ca. 10 m2 (mogelijkheid voor kantoor/werkkamer), moderne badkamer ca. 5 m² voorzien van ligbad met douche en wastafel, achterkamer ca. 9 m2 (is nu in gebruik als berging) met deur naar de tuin.
Eerste verdieping: overloop, tweede toilet, woonkamer ca. 17 m2 met toegang tot frans balkon, royale woonkeuken (bouwjaar 2004) is ca. 13 m2; voorzien van 5-pits gaskookplaat, wasemkap en afwasmachine en heeft toegang tot het balkon - over de gehele breedte - gelegen op het westen.
Tweede verdieping: overloop, ruime slaapkamer ca. 17 m2 met twee vaste kasten, tweede badkamer ca. 3 m2 voorzien van douche en wastafel, stookruimte met wasmachine-aansluiting, royale bergruimte en via een losse trap is de vliering bereikbaar.

Informatie
* bouwperiode 1945-1959
* van binnen en buiten uitstekend onderhouden: de woning is zo te betrekken!
* inhoud woning 330 m3
* woonoppervlak 120 m2
* perceeloppervlak 74 m2
* warm water en verwarming via Agpo hr c.v.-combiketel en zonneboiler (met zonnepanelen), bouwjaar 2003
* vloerisolatie en geheel voorzien van dubbele beglazing
* achtertuin ca. 4 x 5 m. op het zuidwesten, met achterom
* erfpacht is afgekocht t/m 2 juni 2033.

badkamer benedenverdieping

slaapkamer beneden

Keuken

Woonkamer

Slaapkamer boven

Badkamer boven

Vraagprijs: 189.500,- euro

Voor info en een bezichtiging graag contact opnemen met mij!
Ik stuur je wel door naar mijn makelaar.
  vrijdag 27 april 2007 @ 18:16:05 #107
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_48785218
Gezocht: Kamer in Nijmegen!

Ik ben op zoek naar een kamer in Nijmegen. Dit per 1 juli / 1 augustus. Dus ben jij nog op zoek naar een gezellige huisgenoot, of ken je iemand die op zoek is naar iemand die aan dat signalement voldoet, laat het me dan weten!

Alvast bedankt.
pi_48787954

OPEN HUIS
Zaterdag 28 april ben je van 11:00 tot 15:00 hartelijk welkom om deze woning te bezichtigen!
Adres:
De Lange Slag 38
8111 CL Heeten

Als je een andere dag de woning wil bezichtigen kan hier natuurlijk een afspraak voor worden gemaakt!

OMSCHRIJVING WONING:
Modern vrijstaand huis gebouwd onder architectuur in 1995, met veel lichtinval. Grondstuk van379 m2, gelegen in de mooie omgeving van de Sallandse Heuvelrug, ver boven de zeespiegel, op loopafstand van openbaar vervoer naar Deventer/Arnhem en Zwolle/Enschede. Voorzien van een ruime garage, een aparte carport, tuin rondom en gelegen op een rustige hoek vlak bijwinkels en voorzieningen.

INDELING:
Begane grond:
Royale hal met fraaie wenteltrap. WC met hangtoilet. Woonkamer met plavuizenvloer, voorzien van vloerverwarming (2003). Woonkeuken met inbouwapparatuur: o.a. inductie (2003), vaatwasser, parketvloer en terrasdeur. Toegang tot ruime, geheel betegelde droge kelder (10 m2).Bijkeuken met aansluitingen voor wasmachine en droger. C.V. hoogrendementsketel van Bosch en deur naar garage (28 m2), welke is voorzien van koud en warm water.

Eerste verdieping:
Overloop, drie (slaap)kamers, luxe badkamer, uitgevoerd met ligbad en aparte doucheruimte, wastafel en 2e hangtoilet.

Tweede verdieping:
Via vaste trap naar zolder met 3 ramen, mogelijkheid om een extra kamer te realiseren. Aansluiting op CV is voorbereid.

De fraai in 2003 geheel nieuw aangelegde onderhoudsvrije tuin, beschikt over verschillende terassen, een vijver en tuinverlichting. Tuinhuisje met electrische aansluitingen en verlichting. Naast de tuin bevindt zich een grote carport (2003). Ook geschikt voor camper of caravan.

Om een indruk te krijgen van de verrassende indeling en van het afwerkingsniveau dient u deze woning beslist van binnen te zien!

AANVAARDING: DIRECT
VRAAGPRIJS: E 369.000,- K.K.

MEER FOTO'S TE ZIEN OP: http://delangeslag38.web-log.nl
Website: www.makelaarsland.nl/house.aspx?id=7276

[ Bericht 1% gewijzigd door DirtyHarry op 27-04-2007 20:06:12 ]
pi_48792698
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 19:39 schreef DirtyHarry het volgende:

knip
Even stiekem offtopic... Heeten Daar ben ik geboren Ben wel benieuwd of ik je dan ken...
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_48976736
Ik woon reeds in Adam en ben op zoek naar een appartment/kamer van minstens 25m2 ten noorden van westerpark of liefst dapperbuurt. Help mij bitte!!!
  vrijdag 4 mei 2007 @ 10:39:00 #111
72366 DirtyHarry
Poehé :P
pi_48995562
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 22:05 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Even stiekem offtopic... Heeten Daar ben ik geboren Ben wel benieuwd of ik je dan ken...
ook [offtopic]
Ikzelf heb nooit in Heeten gewoond. Wel van mijn 8e tot mijn 18e in Raalte gewoond
  vrijdag 4 mei 2007 @ 10:41:32 #112
104367 Thrackan
new and improved
pi_48995634
Ik ben voorzichtig op zoek geslagen naar een appartementje/woning voor 1 á 2 personen in het Westland... Als iemand wat heeft hoor ik het graag!
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
pi_49032554
Gezocht appartement in Den bosch of omgeving
Open your eyes and see the truth !!
pi_49032720
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 19:53 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik woon reeds in Adam en ben op zoek naar een appartment/kamer van minstens 25m2 ten noorden van westerpark of liefst dapperbuurt. Help mij bitte!!!
Ten noorden van Westerpark? Dan lig je in 't IJ!
  maandag 7 mei 2007 @ 15:17:51 #115
166706 -Luxury-
Voor jou! - www.dorinda.eu
pi_49102427
Ik ben met spoed eigenlijk wel op zoek naar een woning in Twente. Het maakt niet heel erg uit waar in Twente; koop of huur!

Samen met mijn vriend en huisdieren wil ik de woning betrekken. Voor een huurwoning willen we 500-700 euro ongeveer betalen per maand. Over een eventueel voorschot van een paar maanden is altijd te praten.

Als het een koopwoning betreft willen we gaan tot ongeveer 150 000 euro (excl. k.k.).

We zoeken een woning van zo'n 100 vierkante meter, met een mogelijkheid tot het parkeren van je auto op eigen terrein of in een garage. Het liefst met tuin(tje).
Voor logo's, reclame en teksten: www.dorinda.eu
  maandag 7 mei 2007 @ 22:52:41 #116
176763 EkzCluSivv
One Of A Kind..
pi_49122813
Hey!

Ik zoek een kamer/appartement voor 1 of 2 personen in Groningen-stad. Overal zie ik dat je connecties nodig hebt voor een goede kamer. Wat ik hier dus vraag eigenlijk is iemand die 'connecties' heeft . Of natuurlijk een rechtstreekse kamer.

Zouden de personen die daar mogelijkheid tot heeft, mij willen helpen . Daarvoor verzin ik wel wat leuks.

Alvast bedankt .

n.b.

Ben een zeer net persoon
Max. 350eu per maand voor 1 persoon.
It takes a minute to learn, but a lifetime to master...
  vrijdag 11 mei 2007 @ 01:10:16 #117
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_49254399
GEZOCHT: KAMER/STUDIO IN UTRECHT (Maarssen)

Ik ben een 28 jarige werkende man die een nieuwe baan heeft gekregen in de regio van Utrecht. Ik heb helaas nooit de tijd genomen om een instrument te leren spelen en heb ook geen huisdieren. Daarnaast rook ik niet en zal voornamelijk thuis komen om te slapen. Kortom, een huurder die absoluut geen last kan veroorzaken.

Daarom ben ik per direct op zoek naar een kamer / studio of een appartement in de omgeving van Tuindorp / Wittevrouwen / Lombok / Wilhelminapark.
Het mag ook elders in Utrecht zijn (of in Maarssen) mits het een rustige buurt is.

Mocht u een dergelijke woning beschikbaar hebben of kent u iemand die nog een leuke huurder zoekt neem dan alsjeblieft contact met mij op.

U kunt mij bereiken via de mail: inutrechtwonen@gmail.com

Alvast vriendelijk bedankt!

Daan
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
pi_49390907
Gezocht, appartement of studio voor 2 personen in Breda!
Huurprijs tot ¤600, wil er graag huursubsidie op los laten!

Als iemand iets weet, of toevallig verhuist, laat even iets weten of mail me naar:

thei0001@hz.nl

[ Bericht 1% gewijzigd door samdeman1984 op 15-05-2007 10:55:21 ]
Chill
  dinsdag 15 mei 2007 @ 09:08:20 #119
176763 EkzCluSivv
One Of A Kind..
pi_49391465
(psst, je mist nog een plaats in je oproep )
pi_49394149
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 09:08 schreef EkzCluSivv het volgende:
(psst, je mist nog een plaats in je oproep )
Goed gezien haha
Chill
pi_49394188
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 08:40 schreef samdeman1984 het volgende:
Gezocht, appartement of studio voor 2 personen in Breda!
Huurprijs tot ¤600, wil er graag huursubsidie op los laten!

Als iemand iets weet, of toevallig verhuist, laat even iets weten of mail me naar:

thei0001@hz.nl
Ik zoek eigenlijk hetzelfde ... pm staat aan
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 mei 2007 @ 11:06:56 #122
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_49394439
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 01:10 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
GEZOCHT: KAMER/STUDIO IN UTRECHT (Maarssen)

Ik ben een 28 jarige werkende man die een nieuwe baan heeft gekregen in de regio van Utrecht. Ik heb helaas nooit de tijd genomen om een instrument te leren spelen en heb ook geen huisdieren. Daarnaast rook ik niet en zal voornamelijk thuis komen om te slapen. Kortom, een huurder die absoluut geen last kan veroorzaken.

Daarom ben ik per direct op zoek naar een kamer / studio of een appartement in de omgeving van Tuindorp / Wittevrouwen / Lombok / Wilhelminapark.
Het mag ook elders in Utrecht zijn (of in Maarssen) mits het een rustige buurt is.

Mocht u een dergelijke woning beschikbaar hebben of kent u iemand die nog een leuke huurder zoekt neem dan alsjeblieft contact met mij op.

U kunt mij bereiken via de mail: inutrechtwonen@gmail.com

Alvast vriendelijk bedankt!

Daan
Overvecht ook een optie?
kamer met balkon, 13m2 geloof ik
2 werkende mensen (man & vrouw)
2 studerende mensen (man & vrouw)
gezamelijke keuken, badkamer, toilet, wasmachine
9 hoog in een flat
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 15 mei 2007 @ 11:35:17 #123
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_49395220
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 11:06 schreef Ynske het volgende:

[..]

Overvecht ook een optie?
kamer met balkon, 13m2 geloof ik
2 werkende mensen (man & vrouw)
2 studerende mensen (man & vrouw)
gezamelijke keuken, badkamer, toilet, wasmachine
9 hoog in een flat
Bedankt voor je reactie maar Overvecht is niet echt een wijk waar ik op zoek naar ben.
Maar ik zal het onthouden, mocht ik niks tegenkomen.
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 mei 2007 @ 12:04:21 #124
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_49396134
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 11:35 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie maar Overvecht is niet echt een wijk waar ik op zoek naar ben.
Maar ik zal het onthouden, mocht ik niks tegenkomen.
maakt niet uit, t valt echt reuze mee, geen overlast, en lekker aan de uitvalswegen richting hilversum en richting a2 vanuit de a27
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 24 mei 2007 @ 15:10:47 #125
139280 Ohno
It's me babe
pi_49726595
Gezocht: Woonruimte omgeving Amersfoort.

Ik werk sinds een jaar in A'foort en forens nu tussen IJmuiden en A'foort. Dit kost zeer veel tijd. Dus wil ik graag dichter bij kantoor wonen zodat ik meer tijd over houdt om te sporten, lezen enz.

Wie weet er iets? Let me know.
pi_49794555
Gezocht: woonruimte in Utrecht
Hoi, Ik ben Esther 19 jaar en ben 2e jaars Journalistiek. In September ga ik drie maanden op stage in Utrecht. Ik ben daarom op zoek naar een kamer in Utrecht! Niet alleen omdat het reizen flink wat tijd in beslag zou nemen maar ook omdat ik de stad goed wil leren kennen.. Nog ff een korte omschrijving.. Ik ga graag uit eten, op stap. Vermaak me ook met thuis met vrienden gezellig avondje filmpje.
"Nothing can come of nothing: speak again."
pi_49969798
TVP

Woonruimte in zwijndrecht in de aanbieding trouwens
pi_50082423
Ik heb nog een mooi vrijstaand huisje in het Midden van Limburg te koop staan
In een rustig en gezellig dorpje nabij Roermond!

Fraaie vrijstaande woning met garage, moderne keuken, luxe badkamer, carport en
geheel omsloten achtertuin met vrije achterom. Gelegen op rustige locatie in
Sint Odiliënberg.

De indeling is als volgt:

Begane grond: entree / hal met meterkast en toilet (2006); woonkamer met
licht eiken parketvloer; open keuken met moderne opstand voorzien van
vaatwasser, koelkast, combi-magnetron, RVS afzuigkap (schouwmodel) en 5 ⤓pits
gaskookplaat met wokbrander;

1e Verdieping: overloop; 3 slaapkamers; badkamer (2006) met Whirlpool,
toilet en vaste wastafel

2e Verdieping: via vaste trap te bereiken; bergzolder met cv-opstelling

De gemoderniseerde woning is geheel voorzien van rolluiken en gedeeltelijk
voorzien van dubbele beglazing. De geheel omsloten en verzorgde achtertuin is
gelegen op het zuid-oosten. In dichte nabijheid zijn diverse voorzieningen en
Roermond ligt op enkele autominuten.

Inhoud: ca. 425 m³.
Woonoppervlakte: 90 m².
Perceeloppervlakte: ca. 2.91 are.
Bouwjaar: 1969.
Aanvaarding: direct.

Prijs: ¤ 224.500,-
  maandag 4 juni 2007 @ 09:16:27 #129
88662 johanmulder
Cat -> Ballistic
pi_50082798
Beste Fok!ers,

Ik, afstuderende IT-er van 21 jaar, ben op zoek naar woonruimte in Utrecht of Amersfoort
- (semi)zelfstandige woonruimte met minimaal eigen keuken en als het meezit ook eigen douche/toilet.
- 25 m2 of groter, mag zowel studio als appartement zijn.
- Vanaf 1 juli/augustus tot minimaal 1 februari
- Maximaal 450,- per maand incl. (netto)

Ga je zelf ergens uit, ken je iemand die wat over heeft of wat dan ook,
laat het me weten via de PM / Mail in profiel. Ik heb een bovenwoning (650,- excl. per maand) in het mooie Otterlo (Ede 10km, Apeldoorn 15km, Arnhem 20km) voor je als ruilwoning, maar dat hoeft natuurlijk niet. Ook hiervoor kan je me een PM of Mail sturen.

Alvast bedankt!
AMS-ALC-AUH-ATL-BCN-BRU-BHX-CVG-CPH-CDG-CHC-CUR-DCA-DEN-DTW-DUS-DXB-EWR-EIN-FRA-HEL-HKG-HYD-IAD-JFK-KBZ-KUL-LAX-LCY-LHR-LGA-MEL-MSP-NRN-OSL-PSA-RUH-SEA-SFO-SIN-STL-STN-SVO-SYD-SXM-TPA-TRF-YVR
pi_50430076
2 Studenten (Hbo/Uni) van 25 zijn op zoek naar:

2 persoonsappartementje in Enschede met minimaal:

2 slaapkamers
1 woonkamer/keuken
1 badkamer
1 toilet

Wij zijn 2 serieuze jongens (gewoon vrienden ) die na allebei na een aantal jaar op kamers gezeten te hebben daar de buik vol van hebben. Voor de duidelijkheid: we willen graag huren
pi_50467327
AANGEBODEN:

Gemeubileerde woonruimte in Woerden
(12 minuten vanaf Utrecht met trein) en 10 minuten van het Station.
Slaapkamer van 7m² +
Gezamenlijk gebruik van woonkamer/balkon/keuken/douche/berging,
Totale oppervlakte is 40m²
Beschikbaar per 1 juli 2007
Op 3e verdieping (is lift aanwezig)
Liefst voor langere tijd,
All in(ook draadloos internet) prijs ¤300
interesse? PM me
Doeg,
pi_50518816
edit: zie mijn post hieronder

[ Bericht 96% gewijzigd door duzz op 18-06-2007 13:11:15 ]
  zondag 17 juni 2007 @ 18:42:41 #133
176763 EkzCluSivv
One Of A Kind..
pi_50551369
Hey!

Ik zoek een kamer/appartement voor 1 of 2 personen in Groningen-stad. Overal zie ik dat je connecties nodig hebt voor een goede kamer. Wat ik hier dus vraag eigenlijk is iemand die 'connecties' heeft . Of natuurlijk een rechtstreekse kamer.

Zouden de personen die daar mogelijkheid tot heeft, mij willen helpen . Daarvoor verzin ik wel wat leuks.

Wensen:

10m2 +
Het liefs dicht bij het Zernikecomplex of grote markt.

Alvast bedankt .

n.b.

Ben een zeer net persoon
Max. 350eu per maand voor 1 persoon.
  zondag 17 juni 2007 @ 18:55:04 #134
151613 krab
Ich bin ein Beliner(bol)
pi_50551729
Zoek optrekje in Amsterdam, liefst ruil. Meel me voor meer info.
NEIN!
pi_50574477
Ik herzie mijn oproep:

Per direct gezocht: leuke woonruimte, zelfstandig met eigen douche/keuken/toilet.

Groningen of omgeving.

Max. 550 euro per maand INCL.

Ik ben: vrouw, 22 jaar, net 3 jaar samengewoond, wegens relatiebreuk nu op zoek naar woonruimte.
In september begin ik met een studie MWD (maatschappelijk werk) aan de HanzeHogeschool. Ik ben zeer netjes en rustig, volwassen, zelfstandig en ik rook niet.
pi_50576873
Aangeboden in Leiden :

een appartementje (560 euro exclusief) op de begane grond van een oud woonhuis aan de Hoge Morsweg in Leiden.

In het huis zijn 2 appartementen gemaakt en de onderste verdieping komt te huur. Bij het huis zit een oprijlaantje waar je de auto kunt parkeren (dus altijd plaats), schuurtje (gedeeld wordt met bewoner van eerste verdieping) en een tuin aan het water (de oude rijn)!

Het appartement is geheel zelfstanding, maar de GWL, kabel,telefoon+internet aansluiting wordt gedeeld met het apartement erboven (samen ongeveer 100 euro) .

Indeling :

voordeur aan zijkant van het huis, waar de auto staat. Aparte douche, apart toilet, keukentje, woonkamer (met inbouwkast) en een slaapkamer met inbouwkast.

reactie alleen per e-mail, kijkavond verplicht.

Huur zou ingaan op 23 juli, kijkavond a.s. zondag 24 juni 20:00.

reacties naar fok@interstyles.nl

[ Bericht 5% gewijzigd door WVL_KsZeN op 18-06-2007 16:22:58 (fotos bijgevoegd :)) ]
pi_50609132
GEZOCHT: Huurwoning AMSTERDAM

Hey!
Een vriendin en ik zijn op zoek naar een 3 kamerwoning in Amsterdam voor max 750¤
Zij woont anti-kraak en weet niet wanneer zij er uitgezet kan worden en ik woon in een sloopwoning waar ik waarschijnlijk in september uit moet.
We zijn met spoed op zoek dus.

Als iemand toevallig iets heeft/weet... PLEASE let me know!!!

X

[ Bericht 0% gewijzigd door Voiceless op 19-06-2007 13:16:10 ]
I hear and I forget. I see and I remember. I do and I understand.
  Moderator dinsdag 19 juni 2007 @ 12:29:06 #138
5428 crew  miss_sly
pi_50610057
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:02 schreef Voiceless het volgende:
GEZOCHT: Woning AMSTERDAM

Hey!
Een vriendin en ik zijn op zoek naar een 3 kamerwoning in Amsterdam voor max 750¤
Zij woont anti-kraak en weet niet wanneer zij er uitgezet kan worden en ik woon in een sloopwoning waar ik waarschijnlijk in september uit moet.
We zijn met spoed op zoek dus.

Als iemand toevallig iets heeft/weet... PLEASE let me know!!!

X
huur of koop?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_50611640
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]

huur of koop?
Huren!
pi_50649511
KAMER IN NIJMEGEN GEZOCHT!

Hoi allemaal!

Ik ben een 19 jarige studente Nederlandse taal en cultuur en ik ben al heel lang op zoek naar een kamer in de stad Nijmegen zelf (ik zit nu in een dorp buiten de stad). Ken of ben jij een verhuurder van een kamer van minimaal 12m2 voor maximaal 310 euro, laat het me dan weten. Ik wil echt supergraag zonder veel geregel een keertje kunnen stappen en naar vrienden gaan. Ik ben rustig, niet-rokend en hou wel van gezelligheid in huis, samen eten, filmpje kijken, etc.
Wie helpt me???

Groetjes Lizanne

[ Bericht 3% gewijzigd door Lixi op 20-06-2007 12:53:46 ]
pi_50707956
Mijn vriendin is op zoek naar een kamer in Zwolle (per augustus/september). Het hoeft niet supergroot te zijn, als er een bed, bank en bureau kan staan is het al prima.
pi_50726512
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 22:24 schreef dolledingo het volgende:
Mijn vriendin is op zoek naar een kamer in Zwolle (per augustus/september). Het hoeft niet supergroot te zijn, als er een bed, bank en bureau kan staan is het al prima.
Laat maar, er is blijkbaar een kameroverschot in Zwolle.. 2 dagen zoeken levert al een kamer op.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 22:40:06 #143
161756 hierissiedan
second first impression
pi_50745625
Na een tijd in geschreven te staan via woonstede in Ede, heb ik maar geen geluk om via hun een huisje aangeboden te krijgen...Dus nu maar via deze weg.

Ik zoek:
een kamer/etage/appartement/studio etc in Ede
Voorwaarden zijn:
Eigen keuken
liefste douche en toilet ook voor eigen gebruik, maar delen met 1 a 2 personen is te proberen.
moet minimaal 1 kamer hebben meer is altijd welkom
De prijs: tussen de 400 en 600 euro in de maand (bij al-in)

ik hoor het wel als je wat hebt!
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
pi_50773091
Aangezien het nog niet echt wil lukken bij de SSH probeer ik het hier ook maar even

Ik zoek een kamer in Utrecht in een studentenhuis. Ik heb niet zoveel eisen:
  • Vanaf 11m²
  • Maximaal ¤ 300,- incl.
  • Liefst omgeving Centrum, Uithof of Tuindorp (maar erg veel maakt het eigenlijk niet uit)

Reageren kan via PM
  • pi_50779976
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 12:02 schreef Voiceless het volgende:
    GEZOCHT: Huurwoning AMSTERDAM

Hey!
    .

get real
    pi_50781006
    Kamer inRotterdam, Delft, Den Haag, of Leiden gezocht.

Mijn persoon is excentriek edoch rustig en cultureel geïnteresseerd. Techniek student, 18 jaar sociaal vaardig en ik stink niet. Ik ben opgeruimd en kan af en toe eens flink de slappe lach krijgen. Etcetera, PM!

Dus dat. Maximum budget ¤300,- , liefst geen gigantisch studentenhuis, liefst in een binnenstad.

[ Bericht 1% gewijzigd door Koewam op 24-06-2007 19:25:17 (typo) ]
    pi_50792181
    Ik herzie mijn oproep:

Per direct gezocht: leuke woonruimte, zelfstandig met eigen douche/keuken/toilet.
    Amersfoort, Hilversum of omgeving.

Max. 550 euro per maand INCL.
    Mijn voorkeur gaat uit naar een 2kamer app.

Ik ben: vrouw, 22 jaar, net 3 jaar samengewoond, wegens relatiebreuk nu op zoek naar woonruimte.
    In september begin ik met een studie MWD (maatschappelijk werk) aan de HanzeHogeschool. Ik ben zeer netjes en rustig, volwassen, zelfstandig en ik rook niet.
    pi_50804103
    quote:
    Op zondag 24 juni 2007 09:08 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

.

get real
    inderdaad dat vindt je dus echt niet voor 750 euro lol
      maandag 25 juni 2007 @ 09:34:15 #149
    25618 SKa_BoSS
    ruder than you!
    pi_50811267
    Leuke woning gezocht in Goes, Zeeland! Groot genoeg voor 2 personen, maximaal 500 euri per maand kale huur.

Minimaal 2 slaapkamers, maar meer is altijd beter natuurlijk...
    pi_50812411
    quote:
    Op zondag 24 juni 2007 23:32 schreef Nightanimal het volgende:

[..]

inderdaad dat vindt je dus echt niet voor 750 euro lol
    Een 3kamer woning voor 750???
    Niet lukken? Waarom betaald bijna iedereen die ik ken die een 3kamer woning heeft in Amsterdam dan onder de 750??
      maandag 25 juni 2007 @ 22:34:29 #151
    139230 El_Chica_Del_Fuego
    Nee, ik wil geen Mac }:|
    pi_50838778
    Aangeboden in Utrecht:

Tijdelijke studentenkamer in Lunetten, gemeubileerd, keuken en badkamer gedeeld met 2 anderen.

Data, onder voorbehoud: eind november 2007 tot april 2008.

Huur: ongeveer 270,-, in overleg/onderhandeling.

Wie interesse/vragen heeft: hier reageren of pm-en (graag met emailadres voor reply); met dat laatste grootste kans op snel antwoord ;-)
    *Think outside the box*
    pi_50844241
    Gezocht: Kamer in Groningen:

- Minimaal 18m2
    - Gelegen dicht bij het centrum
    - Maximaal ¤350,- inclusief g/wl

Ik ben een gezellige, sociale jongen die graag voor september nog even een kamer heeft
    pi_50850097
    Gezocht: Appartamentje / woning tussen hoofddorp en capelle.

- Huur of koop. (huurt ong 600)
    - Minimaal 3 kamers
    - Verder niet echt eisen.
    pi_50855110
    GEZOCHT

woonruimte Breda

Ik, vrouw 29 jaar, zoek zelfstandige woonruimte in of rond Breda.
    Het hoeft geen groot paleis te zijn maar eigen voorzieningen en een aparte slaapkamer zou wel fijn zijn.

Pm aub als je iets weet??
    Zoals ma kamper piet zegt:
    ~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
    pi_50856803
    Gezocht:

Ik zoek een kamer in Amsterdam (200-400 euro, 15m2+). Moet vanaf 1 dec 2007 uit mijn sjieke grachtenappartementen in het centrum en nu is het dus tijd voor een nieuwe kamer. Als je iets weet, de beloning komt wel in orde

Ik: Man, 22, hartstikke leuk.
    Theorie: Ja. Praktijk... Nee.
      dinsdag 26 juni 2007 @ 16:21:15 #156
    148059 Pritt
    Atheïst
    pi_50862384
    GEZOCHT: Kamer in Amsterdam

Hoi,

Ik ben een vrolijk en sociale 3e jaars bedrijfskunde-student die erg graag in Amsterdam wil wonen. Mijn hobby's zijn o.a.: Voetbal, hardlopen, FOK!/internet en stappen. Ik rook niet en heb ook geen alcoholverslaving.

Ik ben opzoek naar:

• Een kamer die in Amsterdam ligt en niet in randgemeente (ook geen Amsterdam Noord).

• Een kamer die voor onbeperkte tijd gehuurd kan worden (met wederzijds tevredenheid natuurlijk).

• Een kamer in een huis waar gezellige mensen wonen (oud of jong onbelangrijk zolang men maar jong van geest is, studentenhuis absoluut geen probleem mee ).

• Een kamer die maximaal all-incl. 400 euro kost.

Bent u/jij misschien wel degene die mij aan een mooi stulpje kan helpen?
    Stuur me dan een PM of laat hier even een berichtje achter!

Bedankt voor jullie aandacht.
  • A.F.C. Ajax - Piet de Visser
    pi_51024472
    Ik zoek een huis!!

Ik ben een 22 jarige vrouw en zoek een zelfstandige 2-kamerwoning in ARNHEM.

Omdat ik al zelfstandig woon op 50m2 en aardig wat spullen heb en gewend ben aan mijn vrijheid op zoek naar een woning met 1 woonkamer en 1 slaapkamer. Slaapkamer hoeft niet groot te zijn, zolang er maar een tweepersoonsbed in kan en een kast.

Woonkamer is nu zo'n 20m2, maar kleiner mag natuurlijk: het gaat erom dat ik eigen voorzieningen en een voordeur heb (ivm huursubsidie).

Ik ga studeren aan de HAN, maar het hoeft niet om de hoek te liggen: met motor/fiets/OV kom ik overal wel.

Sta ingeschreven bij Entree.nu met een reistijdurgentie, dus maak best kans op een studentenwoning, maar aangezien ik 1 september begin wil ik niets aan het toeval overlaten en desnoods eerst particulier gaan huren en daarna zoeken naar iets anders.

Iemand?
    Ja doei.
      zondag 1 juli 2007 @ 15:32:59 #158
    135299 Zrtlrnc
    Huillachkachel
    pi_51029166
    Gezocht in Enschede
    Voor 2 studenten, flatje/huisje/studio/kamers/appartement.
    2 slaapkamers, woonkamer, keuken, badkamer
    mét internet en tv als het even kan

pm me

[ Bericht 5% gewijzigd door Zrtlrnc op 01-07-2007 15:40:47 ]
    Eargasm. .Luister naar mijn waarschuwing!
    pi_51029259
    iets met meerdere kamers is geen studio
    Ja doei.
      zondag 1 juli 2007 @ 15:39:49 #160
    135299 Zrtlrnc
    Huillachkachel
    pi_51029350
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
    iets met meerdere kamers is geen studio
    wat jij wil snoes
    pi_51029488
    'snoes'....

optiefen
    Ja doei.
      zondag 1 juli 2007 @ 15:47:09 #162
    135299 Zrtlrnc
    Huillachkachel
    pi_51029554
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
    'snoes'....

optiefen
    ok

doei snoes
      dinsdag 3 juli 2007 @ 17:52:58 #163
    131278 moemoe
    #teampanda
    pi_51100759
    In mijn studentenhuis (Zeist) komen 3 kamers vrij, omdat 3 huisgenoten samen een huis hebben gekocht. Je moet wel ingeschreven zijn bij de SSHU. De kamers zijn 15m2, 238 euro huur (+ 30 euro huishoudkosten), wastafel op de kamer en een eigen balkon.

Binnen 15 minuten ben je op de Uithof en het is hier groen .

Als het je wat lijkt kun je me een PM sturen.
    pi_51102276
    quote:
    Op dinsdag 3 juli 2007 17:52 schreef moemoe het volgende:
    In mijn studentenhuis (Zeist) komen 3 kamers vrij, omdat 3 huisgenoten samen een huis hebben gekocht. Je moet wel ingeschreven zijn bij de SSHU. De kamers zijn 15m2, 238 euro huur (+ 30 euro huishoudkosten), wastafel op de kamer en een eigen balkon.

Binnen 15 minuten ben je op de Uithof en het is hier groen .

Als het je wat lijkt kun je me een PM sturen.
    Zeist is voor mij te ver weg, maar ik had wel een andere vraag. Mag je bijvoorbeeld vrienden voorrang geven op een SSHU kamer, als diegene zich nog niet zo heel lang (paar maanden) geleden heeft ingeschreven? Dat kan ik helemaal nergens vinden...
    pi_51102328
    quote:
    Op dinsdag 3 juli 2007 18:41 schreef Kickvors het volgende:

[..]

Zeist is voor mij te ver weg, maar ik had wel een andere vraag. Mag je bijvoorbeeld vrienden voorrang geven op een SSHU kamer, als diegene zich nog niet zo heel lang (paar maanden) geleden heeft ingeschreven? Dat kan ik helemaal nergens vinden...
    je moet reageren en bij de bovenste 15 hospitanten eindigen, zou anders een mooie boel worden als iedereen vrienden en kennissen voorrang gaat lopen geven
      woensdag 4 juli 2007 @ 01:51:06 #166
    93231 Sosa
    Bolivian druglord
    pi_51117263
    quote:
    Op zondag 1 juli 2007 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
    Ik zoek een huis!!

Ik ben een 22 jarige vrouw en zoek een zelfstandige 2-kamerwoning in ARNHEM.

Omdat ik al zelfstandig woon op 50m2 en aardig wat spullen heb en gewend ben aan mijn vrijheid op zoek naar een woning met 1 woonkamer en 1 slaapkamer. Slaapkamer hoeft niet groot te zijn, zolang er maar een tweepersoonsbed in kan en een kast.

Woonkamer is nu zo'n 20m2, maar kleiner mag natuurlijk: het gaat erom dat ik eigen voorzieningen en een voordeur heb (ivm huursubsidie).

Ik ga studeren aan de HAN, maar het hoeft niet om de hoek te liggen: met motor/fiets/OV kom ik overal wel.

Sta ingeschreven bij Entree.nu met een reistijdurgentie, dus maak best kans op een studentenwoning, maar aangezien ik 1 september begin wil ik niets aan het toeval overlaten en desnoods eerst particulier gaan huren en daarna zoeken naar iets anders.

Iemand?
    misschien weet ik wel iets. Wat voor iemand ben je?
    I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
      woensdag 4 juli 2007 @ 16:08:17 #167
    131278 moemoe
    #teampanda
    pi_51134613
    quote:
    Op dinsdag 3 juli 2007 18:43 schreef Memento-Mori het volgende:
    je moet reageren en bij de bovenste 15 hospitanten eindigen, zou anders een mooie boel worden als iedereen vrienden en kennissen voorrang gaat lopen geven
    Of je bent gewoon een beetje creatief, dan lukt alles wel.
    pi_51141178
    quote:
    Op woensdag 4 juli 2007 16:08 schreef moemoe het volgende:

[..]

Of je bent gewoon een beetje creatief, dan lukt alles wel.
    Zo'n idee had ik inderdaad al . Ik weet genoeg, bedankt!
    pi_51141374
    quote:
    Op dinsdag 3 juli 2007 17:52 schreef moemoe het volgende:
    De kamers zijn 15m2, 238 euro huur (+ 30 euro huishoudkosten), wastafel op de kamer en een eigen balkon.
    Afzetterrrrrrrrrrrrr
    pi_51141396
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 10:24 schreef Voiceless het volgende:

[..]

Een 3kamer woning voor 750???
    Niet lukken? Waarom betaald bijna iedereen die ik ken die een 3kamer woning heeft in Amsterdam dan onder de 750??
    sociale huru kom je niet in via FOK!
      woensdag 4 juli 2007 @ 23:44:04 #171
    131278 moemoe
    #teampanda
    pi_51151885
    quote:
    Op woensdag 4 juli 2007 19:19 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Afzetterrrrrrrrrrrrr
    pi_51152209
    quote:
    Op woensdag 4 juli 2007 01:51 schreef Sosa het volgende:

[..]

misschien weet ik wel iets. Wat voor iemand ben je?
    je hebt een PM
    Ja doei.
    pi_51181883
    toch maar weer es schieten, ik zoek nog steeds iets in amsterdam zelfstandig max 600 euro p/m... nog student

owja, en ik ben gezellig (veel gezelliger dan die andere mensen!!!)

[ Bericht 31% gewijzigd door GWD op 05-07-2007 22:08:37 ]
    Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
      zaterdag 7 juli 2007 @ 23:41:03 #174
    74865 Pumatje
    Wij stelen die kazen!
    pi_51247087
    Hee ik zou graag willen vragen of iemand iets weet voor een Kamer/huisje/appartement te Nijmegen

Ik ga namelijk de studie Communicatie management studeren en aangezien ik een vriendin heb die graag meewil zoek ik iets voor 2 personen. Ons maximum budget is 700 euro ( in aparte gevallen mag dat afwijken naar boven ).

Mijn leeftijd is 22 jaar, en gezien het feit dat ik geen huisdieren heb en de eenmansband droom heb opgegeven kan ik me niet inbeelden dat ik van last kan zijn voor andere bewoners.

De persoon die iets kan tonen aan me wat geschikt is voor 2 personen, in ons budget past en in het Centrum of erg dicht daar bij in de buurt te Nijmegen ligt krijgt hier 75,- euro voor.

Ik hoor het graag!
    [DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
    pi_51247526
    laat maar ik heb gevonden

vendi, vidi, funda zou je bijna zeggen
    Ja doei.
    pi_51254297
    quote:
    Op woensdag 4 juli 2007 23:44 schreef moemoe het volgende:

[..]
    Je gaat toch geen kippenhok in de outback verhuren voor zoveel geld...
    pi_51258810
    quote:
    Op zondag 8 juli 2007 09:46 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Je gaat toch geen kippenhok in de outback verhuren voor zoveel geld...
    dat doet de sshu he? voor die prijs
      zondag 8 juli 2007 @ 18:05:23 #178
    93231 Sosa
    Bolivian druglord
    pi_51264990
    quote:
    Op zaterdag 7 juli 2007 23:56 schreef motorbloempje het volgende:
    laat maar ik heb gevonden

vendi, vidi, funda zou je bijna zeggen
    ah.. je bent voorzien? Feliciteerd! Waar ga je nou wonen?
    I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
    pi_51266733
    ik zoek nog steeds zelfstandige woonruimte in hilversum, amersfoort of omgeving
    max 550 incl
      donderdag 12 juli 2007 @ 04:41:28 #180
    168979 Plasterk
    Is de plas sterk?
    pi_51384325
    gezocht: kamer of appartement waarop ik huursubsidie kan krijgen in Zwolle per 1 september 2007, wie o wie
    pi_51384666
    quote:
    Op zondag 8 juli 2007 18:05 schreef Sosa het volgende:

[..]

ah.. je bent voorzien? Feliciteerd! Waar ga je nou wonen?
    in Klarendal mooie rustige straat daar, in tegenstelling tot het grootste deel van die wijk

leuk 2 kamer iets, klein, maar knus
    Ja doei.
      woensdag 18 juli 2007 @ 19:49:12 #182
    161756 hierissiedan
    second first impression
    pi_51603375
    quote:
    Op donderdag 12 juli 2007 07:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

in Klarendal mooie rustige straat daar, in tegenstelling tot het grootste deel van die wijk

leuk 2 kamer iets, klein, maar knus
    Jeetje, je kunt geen topic over woningen ed meer openen of jij staat er in... (ik trouwens ook)

Maar ik heb waarschijnlijk een baan in Apeldoorn. en om de kosten een beetje laag te houden wil ik er gaan verhuizen. Naar Apeldoorn dus.

Dus wie er een leuke kamer vanaf 20m2 in Apeldoorn weet, wilt die geen dan een berichtje achterlaten? (liefst met info over de kamer)
    pi_51603673
    ik heb dan ook een verhuis-fetish

apeldoorn, das vlakbij Arnhem (relatief)
    Ja doei.
      woensdag 18 juli 2007 @ 20:08:00 #184
    161756 hierissiedan
    second first impression
    pi_51604036
    quote:
    Op woensdag 18 juli 2007 19:58 schreef motorbloempje het volgende:
    ik heb dan ook een verhuis-fetish

apeldoorn, das vlakbij Arnhem (relatief)
    Jap maar met de trein ben je vanaf ede eerder in Limburg dan in Apeldoorn! wat een gedoe! maar is dichtbij,ik woon zeg maar tussen Arnhem en Apeldoorn in. (Al woon ik dan meer naar Arnhem toe)

Over je fetisj, laat je gaan! je leeft maar een keer!
    (met andere woorden je gaat maar 1 keer van luxe naar een kamer! )
      donderdag 19 juli 2007 @ 07:34:07 #185
    25618 SKa_BoSS
    ruder than you!
    pi_51617420
    quote:
    Op maandag 25 juni 2007 09:34 schreef SKa_BoSS het volgende:
    Leuke woning gezocht in Goes, Zeeland! Groot genoeg voor 2 personen, maximaal 500 euri per maand kale huur.

Minimaal 2 slaapkamers, maar meer is altijd beter natuurlijk...
    Voorzien!
    pi_51690463
    Ik ben op zoek naar zelfstandige woonruimte in Rotterdam, voor 1 persoon. Eisen: minimaal 3 kamers of op zijn minst 2 grote. Balkon of evt tuin waar je beetje relaxed kan zitten. Huis moet in redelijke staat zijn, en de buurt/straat moet beetje leuk en net zijn. Hoeft niet in centrum maar wel beetje centraal (wil binnen 20min in centrum zitten per fiets).
    Huur max 500 euro exclusief.

Ik heb al wel wat aanbiedingen gehad maar die voldeden niet aan mijn eisen (rotbuurt, baggerhuis, te ver van centrum, te klein, te duur, geen balkon), of alles voldeed wel maar er waren andere gegadigden, dus als je wat leuks hebt laat me weten, per PM of naar huisgezocht apestaart farenji punt net.
      woensdag 25 juli 2007 @ 10:25:39 #187
    166653 DR34M3R
    *Knuffel!*
    pi_51809841
    Gezocht: Woonhuis of 3-kamerappartement in Veldhoven. Ivm scheiding z.s.m., huurprijs max. 575 euro per maand. 1 Volw, 2 kinderen (4 en 5,5 jaar)
    Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
    But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
      donderdag 26 juli 2007 @ 15:02:33 #188
    98135 TeleluvR
    Maar een Gretsch is ook goed!
    pi_51855289
    gezocht
    Voor een Russische studente zoek ik een kamer voor de periode van 31 augustus tot 12 september (12 dagen) in Leiden of directe omgeving. Periode is zoals je ziet zeer kort en vanwege haar korte verblijf hier is het lastig een kamer te vinden. Aardige, rustige niet-rokende studente, uiteraard alleen Engels sprekend.
    Reacties worden ten zeerste op prijs gesteld, bij voorkeur per E-mail (zie profiel)
      vrijdag 27 juli 2007 @ 22:42:45 #189
    138258 LasTeR
    Run for your life.
    pi_51900867
    GEZOCHT ARNHEM

Ik zoek eigenlijk nog vóór 1 September een kamer in Arnhem. 12m2+ en rond de 300 euro. Weet iemand iets of verhuur je zelf iets stuur me dan aub een PM. Ik ga aan de HAN studeren en anders is mijn reistijd te groot. Ik sta ingeschreven bij Entree sinds een week maar zoek via alle wegen zo snel mogelijk een kamer. Vast bedankt!! (Liefst een studio of zelfstandige studentenwoning maar met andere studenten is ook goed)
    Elk huis z’n kruiswoordraadsels
    Iedereen z'n plaats aan tafel
    Maar ik kom wat later, ik kom wat later
    pi_52043112
    Aangeboden in Friesland , Stiens , 8 km. van Leeuwarden af

Prijs: ¤ 269.000,00

VRIJSTAAND WOONHUIS MET GESCHAKELDE GARAGE EN ZONNIGE TUIN (Z) GELEGEN IN RUSTIGE WOONWIJK D'ORIENT.

Begane grond:
    Indeling: Entree, ruime hal, beuken parket, hard houten opentrap, toilet met fontein, gangkast. U-vormige woonkamer (50m2) met open haard met schouw, beuken parket, schuifpui, royale half open keuken met inbouwapparatuur waaronder o.a. een vaatwasser. Bijkeuken met wasmachineaansluiting, CV (Nefit HR Combi) deur naar tuin en garage, tuin met vijverpartij en nieuwe sierbestrating en hardhouten vlonders. Garage met openslaande deuren en deur naar tuin. 1e verdieping: overloop, gehele verdieping voorzien van laminaat, 5 slaapkamers (resp. 18 m2, 11 m2, 12 m2, 11 m2 en 7 m2), badkamer, geheel betegeld, ligbad, douche, wastafel en 2e toilet. 2e verdieping: royale zolder bereikbaar via vlizotrap. De gehele woning is voorzien van dubbele beglazing, verwarming dmv centrale verwarming (1998).

Aantal kamers: 6
    Aantal slaapkamers: 5
    Soort woning: Vrijstaand
    Bouwjaar: 1981
    Inhoud: 435 m3
    Perceeloppervlakte: 382 m2
    Soort bouw: bestaande bouw

Als je interresse hebt, google dan even op Felixwei 54 , dan komen er wel een aantal contactmogelijkheden naar boven. of je stuurt een PM.

Bedankt!
    Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
      donderdag 2 augustus 2007 @ 13:58:37 #191
    68591 twentemeisje
    Onmeunig Twents
    pi_52044576
    Te koop in Almelo
    Uitstekend en vrij op een hoek gelegen 4-kamer appartement met berging in het souterrain.

Indeling: entree, hal met intercom, slaapkamer, ruime woonkamer met gashaard en half open moderne keuken, aan zowel de voor- als de achterzijde is een ruim balkon, het tweede portaal biedt toegang tot de ouderslaapkamer, toiletruimte, badkamer met douchecabine en wastafel, derde slaapkamer met opstelplaats voor wasmachine- en droger.

Bijzonderheden: bouwjaar 1955, woonoppervlakte circa 112 m², Agpo HR combi (2004, lease), het appartement heeft aan zowel de voor- als de achterzijde een vrije ligging, is gelegen in een nette buurt nabij het stadshart van Almelo als ook het buitengebied de Gravenallee (beiden op slechts enkele minuten lopen), servicekosten bedragen ¤ 78,-- per maand. Mogelijkheid tot huren eigen parkeerplaats.

Vraagprijs: ¤ 129.500

(linksbovenin het rechterdeel van het complex)

(rechtsbovenin op deze foto)

PM me maar als je meer wilt weten...
    pi_52045484
    quote:
    Op donderdag 2 augustus 2007 13:58 schreef twentemeisje het volgende:
    Te koop in Almelo
    Uitstekend en vrij op een hoek gelegen 4-kamer appartement met berging in het souterrain.

Indeling: entree, hal met intercom, slaapkamer, ruime woonkamer met gashaard en half open moderne keuken, aan zowel de voor- als de achterzijde is een ruim balkon, het tweede portaal biedt toegang tot de ouderslaapkamer, toiletruimte, badkamer met douchecabine en wastafel, derde slaapkamer met opstelplaats voor wasmachine- en droger.

Bijzonderheden: bouwjaar 1955, woonoppervlakte circa 112 m², Agpo HR combi (2004, lease), het appartement heeft aan zowel de voor- als de achterzijde een vrije ligging, is gelegen in een nette buurt nabij het stadshart van Almelo als ook het buitengebied de Gravenallee (beiden op slechts enkele minuten lopen), servicekosten bedragen ¤ 78,-- per maand. Mogelijkheid tot huren eigen parkeerplaats.

Vraagprijs: ¤ 129.500

(linksbovenin het rechterdeel van het complex)
    [afbeelding]
    (rechtsbovenin op deze foto)
    [afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

PM me maar als je meer wilt weten...
    Ziet er leuk uit!
    Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
      donderdag 2 augustus 2007 @ 14:35:21 #193
    68591 twentemeisje
    Onmeunig Twents
    pi_52045568
    quote:
    Op donderdag 2 augustus 2007 14:32 schreef _Qmars_ het volgende:

[..]

Ziet er leuk uit!
    Thanks, nu nog een koper
      donderdag 2 augustus 2007 @ 15:30:09 #194
    161756 hierissiedan
    second first impression
    pi_52046748
    Nog steeds een kamer van ong 20M2 gezocht in Apeldoorn. Dus weet je wat!? Laat het me zeker weten weten!
    pi_52219501
    te huur aangeboden wegens reis van 5 maanden: onderhuur van midden november tot midden april.
    2 a 3 kamer appartement in een rustige zijstraat van de nieuwe binnenweg in rotterdam centrum, vlakbij centraal station (5min lopen). Oppervlakte 60-65 m2
    ruime slaapkamer, grote woonkamer, ruime keuken met inloop opbergkast.
    Volledig gemeubileerd (kledingkasten, evt bed zonder matras, buro, 2 banken, 1 stoel, eettafel+stoelen, lampen, gordijnen, tv-meubel+ grote 80cm tv+ video, keuken: wat apparatuur en kasten in de opbergkast).
    Geen mogelijkheid tot parkeervergunning voor zover ik nu inschat (aangezien het om onderhuur gaat, die vergunningen gaan mbv huurcontract en kentekenbewijs).
    met internet, tv en telefonie (gewoon op goed vertrouwen: je betaalt achteraf)

prijs voor all-in: 700 euro p/m. Hierop verdienen we nauwelijks, maar wij zijn al blij als iemand op ons huisje past, en zo voorkomen we dubbele kosten. het liefst hebben we een stelletje, maar dat is geen must. Max 2 personen.

Bij interesse kan ik wat foto's mailen.

ps. qua veiligheid: hier is ons nog nooit iets overkomen. alle fietsen hebben we nog en de auto staat gewoon buiten op straat: geen probleem. Aardige buren en omgeving, geen bovenburen.
    voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
    pi_52292061
    Gezocht / te ruil

Ik ben op zoek in Groningen naar een 3/4 kamerappartement / studio / appartement / woonboot om te huren.

Ik heb in de aanbieding: een slaapkamer + woonkamertje in een huis met 2 medebewoners. ong. 18 m2, 330 euro.

Tips / aanbiedingen zijn welkom.
    Don't argue with me, I will drag you down to my level and beat you with experience
    pi_52321231
    nog even een aanvulling op mn rotterdam advertentie:er zitten ook afwasmachine, wasmachine, kookplaat, oven/magnetron en nog meer keukenapparaten bij.
    voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
      maandag 13 augustus 2007 @ 18:31:39 #198
    139230 El_Chica_Del_Fuego
    Nee, ik wil geen Mac }:|
    pi_52336778
    Aangeboden in Utrecht:

Tijdelijke kamer in Lunetten, in rustig en netjes studentenhuis. 18 m2, gemeubileerd, eigen wastafel. Gedeeld met 2 anderen: wasmachine, badkamer, woonkamer, keuken en groot balkon. Lunetten (ieg dit huis..) is ongeveer 'n kwartier fietsen naar het station & 't centrum.

Data: eind november 2007 tot maart 2008 (ongeveer).

Evt. met 2 tamme ratjes, die ook nog verzorging behoeven voor dezelfde periode (en als je die liever niet wil, zullen ze dus ook niet aanwezig zijn..).

Huur: ongeveer 250,-, in overleg/onderhandeling.

Bij vragen en/of interesse, zie ik wel 'n berichtje of 'n PM'tje verschijnen (graag met emailadres...)!
    *Think outside the box*
    pi_52395250
    GEZOCHT:
    1 of 2 studentenkamers in Rotterdam of omgeving (Delft, Dordrecht?)

Ik zou graag met een medestudent een 2-kamerwoning betrekken. Maar de tijd begint te dringen, dus ik zou ook genoegen nemen met een 1persoons-kamer.

Ik heb 300 euro te bieden. Met z'n tweeën zou dit 600 zijn.

M'n mail-adres staat in m'n profiel. Een PM'tje is ook goed.
    pi_52488842
    Gezocht: Woonruimte in Amsterdam

Ik (22, man) ben op zoek naar een nieuwe kamer in Amsterdam, aangezien ik in december eruit zal moeten. Ik zoek een kamer tot 400 euro per maand en binnen de ring van Amsterdam. Op dit moment woon ik bij het rembrandtplein, maar op zoveel geluk reken ik deze keer absoluut niet.

Als jij iets weet, heb je dubbel geluk: je krijgt een leuke huisgenoot erbij (of die vriend van je doe je een plezier) en je krijgt een beloning naar keuze.

Dus: stuur een PM, stuur een mail of ga in Amsterdam op zoek naar me.
    Theorie: Ja. Praktijk... Nee.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')