quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:43 schreef mark_dabomb het volgende:
M, 21 jaar, sportief, outgoing en DJ zoekt woonruimte in Tilburg. Minimaal 15 m2 en maximaal 280 euro p/m all-in. Ergens tussen Stappegoor en Centrum. Opleiding: CE IEMES
Verhuis zequote:Op maandag 30 oktober 2006 08:42 schreef MisterMe het volgende:
Beste mensen,
Ik studeer sinds dit jaar op de uithof aan de pabo en ben nu op zoek
naar een kamer/studio/appartementje redelijk centraal in utrecht.
Liefst centrum, wittevrouwen of ondiep ofzo maar laat vooral weten wat er
in de aanbieding is.
Mijn maximale prijs is 375,- per maand.
Ik plaats een oproep op meerdere plaatsen maar wie weet heb ik onder
de fokkers geluk:D als je iemand kent of je hebt zelf een kamer zou ik het super
vinden als je het ff liet weten!
bedankt, stijn
Canadaquote:Op maandag 30 oktober 2006 09:54 schreef Isegrim het volgende:
Waar kan ik dat huisje in de OP kopen?
Het is dat ik in mijn laatste jaar zit, anders had ik ook een kamer willen zoeken in Amsterdamquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach k kan wel weer een oproep doen voor amsterdam, maar zoals elke week schieten we daar vrij weinig mee op denk ik
Dat kan altijd nog, doe nog maar een andere studie voor volgend jaar en dan zoeken we een mooie grachtenpandjequote:Op maandag 30 oktober 2006 10:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is dat ik in mijn laatste jaar zit, anders had ik ook een kamer willen zoeken in Amsterdam
Ik zou zo ervoor willen gaanquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat kan altijd nog, doe nog maar een andere studie voor volgend jaar en dan zoeken we een mooie grachtenpandje
quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:27 schreef Autoreply het volgende:
Ik zoek helaas ook weer een kamer; mijn huis gaat in juli tegen de vlakte![]()
Delft dus, bij voorkeur de Balthasar vd Polweg of v Hasselt. Geen "groot" studentenhuis, maar klein (tussen de 2 en 5 man/vrouw)
Uiteraard ben ik cool, gezellig en gaaf![]()
(LR, 3e jaars, in de weekenden 's zomers altijd weg, 's winters meestal hier, uitgaanstype, redelijk serieus qua studie, knor)
Misschien moet je de plaats er even bij zetten? Die zie ik althans nergens staan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:36 schreef PhaE het volgende:
-verhaal-
ff op de aangeleverde site gekeken en het is in Apeldoornquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Misschien moet je de plaats er even bij zetten? Die zie ik althans nergens staan.
woopsie, done!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Misschien moet je de plaats er even bij zetten? Die zie ik althans nergens staan.
zoiets?quote:Op woensdag 6 december 2006 09:50 schreef Spekkiemonster het volgende:
weet iemand nog een leuke etage/appartement/studio in breda???
Misschien is Oosterhout een idee om te proberen? is vlakbijquote:Op woensdag 6 december 2006 11:57 schreef Spekkiemonster het volgende:
zoets inderdaad, alleen dan voor langere termijn.... wil niet over 5-6 maanden als ik net gesetteld ben weer verhuizen ....
Vanaf wanneer en hoe lang ?quote:
hehe misschien logeer een adresquote:Op donderdag 7 december 2006 14:35 schreef Spekkiemonster het volgende:
oosterhout kan ook ....
weet je wat te huur daar?
Ik heb reeds een kamer met 3 huisgenotesquote:
2 jaar inschrijving. Paar dagen geleden nog huisje afgewezen op het allerlaatste moment. Moest enkel contract nog tekenen. Maar ja, blijf dan ook in mn eigen stadje!quote:Op maandag 1 januari 2007 14:46 schreef Reinnn85 het volgende:
Same here..Delft. 2e jaars civiel, zoek een relaxt huis/kamer..max 2-3 personen. Liefst medebewoners die 20+ zijn..
Een huis huren zou t relaxt zijn, maar das nog vrij moeilijk in delft
Ze heeft het liefst een vrouw!quote:Ik heb een huisje in Assendorp. Ik zoek nu een huisgenootje zodat ik mijn
maandlasten beter kan financeren. Je mag gebruik maken van het hele huis
en ik verwacht een samenwerking van 50/50 in het schoonhouden van het
huis.
Bij de opmaak van je bericht de knop: "maak een link van deze tekst" gebruiken.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:55 schreef fr0x het volgende:
of als je snel bent deze http://huis-huren.marktplaats.nl/noord-holland-amsterdam/69656269-kamer-te-huur-in-oud-zuid.html?return=eJwlzU0KgzAQBeC7CLrTGF0lIsVepAwmbYL5I4nVtvTundDNe98MDAOc8o%2Fm%2FZQ4ZT2vkoS4qknlHDghmw%2FSdRbiloMByKlzhhzeafeQrlX7HonzPopWeWPAiRZsyjIKsGSlfT90KltzuUdvbyCe4FYpZtqcBkOkOft6XGg9Xg3GwhgrHMoOT4sz%2Bq1D4Yks%2Ffr3dmCX%2F2ifNA5DE2ZaTd8f2%2F9Cmw%3D%3D&df=1&fta=eNpNkstOAzEMRf8lC9axk%2FgV9VvQSEUwYhAVQ0sB8e%2Fk0QRmN0e2c6%2BvFyP73k3Mnd%2B2%2B8uy7S7vRt7cdTvA3XE%2FvL8a5A1MVfOGBt5j3t7taz3l7Wp5%2B7T8%2FGFP5%2FNbft1Xw7vTAeqMaO60PD64vJb%2B3YK59ViGLxa8fa%2Fmc3uVBFSC8iirKEUCQqoIO0LAWB5uKNyqVDRIaI1xNDJ6wFBR6oi9T0LSEI1G4vJhRTyqwKfEbbwMXeRD4liRzlkUAjYE%2Fm9%2Bgt4JQ78EiqTaGP57VEUaGw4EgW9yYVhgoMjaxMHNAxEBgu8rmiYicwJojOdGkkTu82QyDMH3Op0MfPRNC44YiKOWfTY2c1Au4fjGpg%2BuEnvdTIIjxp4ExulXfMmisTRZKqJ7rn9hpBJ12xUOH6IplANobMaRQgzSe6cPgkRa9P3spuZelut9vbhyZMeWP5pbPuoplmt2t%2F%2FL%2FP%2F5BcAPubQ%3D
beetje grote link hè? hoe kan dje dat betr doen ?
Kan dat eventueel ook tijdelijk? Ik ben nogal wanhopig op zoek naar een tijdelijke kamer van 1 februari t/m 31 juli, ik ga stage lopen bij de Librije, dus ze heeft erg weinig last van mequote:Op donderdag 11 januari 2007 00:52 schreef guitarist.nl het volgende:
Mijn zus heeft een kamer te huur in Zwolle
[..]
Ze heeft het liefst een vrouw!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb er eventueel wel een voor je van 4 maart tot 22 juli. PM me maar als je meer info wilt.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:59 schreef Euc- het volgende:
Ben nogal wanhopig op zoek naar een tijdelijke kamer in zwolle! Prijs: iig niet boven de 400/450 euro, periode van 1 feb. tot en met 31 juli! Als iemand iets weet, laat het me alsjeblieft weten! Heb nog maar 2 weken!
Heel erg bedankt, maar een maand later en een week korter gaat helaas niet werken. Ik ben best bereid om een kamer langer te huren dan ik hem eigenlijk nodig heb, maar korter gaat het gewoon niet worden. Mocht je iets anders weten hoor ik het graag van je!quote:Op maandag 15 januari 2007 17:17 schreef bruine_beer het volgende:
[..]
Ik heb er eventueel wel een voor je van 4 maart tot 22 juli. PM me maar als je meer info wilt.
Moet je proberen op de verlengde wassenaarseweg..quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:03 schreef Omkron het volgende:
Ik zoek nog steeds een kamer in Leiden. ?max.250'
Rotterdam is niet doorgegaan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:31 schreef Nachtdier het volgende:
Woei, na 4,5 jaar ingeschreven te hebben gestaan, eindelijk een huurwoning gevonden in mn eigen Rotterdam en ook nog eens in mn eigen wijkje!
Is een 4 kamer woning, die helaas 2,44 boven de huurtoeslagengrens ligt qua huur. Wil er samen met mn broer intrekken, maar er moeten voor blijvende huurtoeslag tenminste 3 mensen wonen het eerste half jaar anders is de woning niet' passend'.
Dus, een derde persoon gezocht die tijdelijk een kamer wil huren voor niet al te veel geld, zodat we na dat half jaar wel blijvend huursubsidie hebben!
Het betreft een woning gelegen aan de Kramerstraat in Rotterdam Alexanderpolder. Keuken wordt vernieuwd, douche ook, hele woning wordt eerst opgeknapt door woningbouw. Groot berghok aanwezig onder de woning.
Naar de Erasmus:
-15 minuten fietsen
-4 haltes met de metro (waar je een minuut heen moet lopen)
-metrostation Oosterflank - 1 minuut lopen.
NS station Alexander is 3 minuten fietsen (tenzij stoplicht op rood staat)
Voorwaarden van ons:
-lief![]()
-eerlijk![]()
-lekker![]()
-grote borsten![]()
-je moet kunnen koken![]()
-enz.
Eigenlijk is het belangrijkste dat je gewoon betrouwbaar bent en geen negermuziek keihard in je kamertje gaat draaien![]()
en de boel gewoon netjes laat.
Ik weet evt. wel iemand die daar misschien in is geinteresseerd..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:31 schreef Ingridh007 het volgende:
Vind het een hoop geld voor Arnhem.
Zoek iets soort gelijks over een tijdje in Nijmegen (max 700 incl) voor mijzelf en vriendlief.
Ik woon nu nog alleen in een 2 kamerapp (40m2) met eigen douche/keuken/toilet + dakterras (10m2) in het centrum van Eindhoven voor 430 incl
Hmm, daar wil ik wel voorbeelden van zien. Ik kan er nl geen één vinden die vergelijkbaar is...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:43 schreef Ingridh007 het volgende:
Op 3 kamer appartementen die ik op internet voorbij zie komen.
Nou moet ik zeggen dat ik nog nergens fysiek ben gaan kijken en de wijken in Arnhem niet ken, maar ik zie wel degelijk vergelijkbare woningen voor minder
Euc, wat bedoel je? Ik zoek iets in nijmegen en heb iets in eindhoven, maar voordat ik in eindhoven wegga heb ik nog niemand nodig die mn app overneemt :p
Als je weggaat, aub direct contact met mij opnemen! Ik woon nu in Eindhoven op een zolder (studentenhuisje), maar zou graag de boel over willen nemenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:43 schreef Ingridh007 het volgende:
Op 3 kamer appartementen die ik op internet voorbij zie komen.
Nou moet ik zeggen dat ik nog nergens fysiek ben gaan kijken en de wijken in Arnhem niet ken, maar ik zie wel degelijk vergelijkbare woningen voor minder
Euc, wat bedoel je? Ik zoek iets in nijmegen en heb iets in eindhoven, maar voordat ik in eindhoven wegga heb ik nog niemand nodig die mn app overneemt :p
toppie!quote:Op zondag 21 januari 2007 12:05 schreef Ingridh007 het volgende:
Wanneer ik eruit ga, laat ik het weten op fok
We krijgen per 8 maart de sleutel van ons nieuwe huis!quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:16 schreef Plus1 het volgende:
(Binnenkort) te huur aangeboden:
Een 3-kamer appartement in Arnhem-Noord![]()
Voordat ik de woning ga beschrijven eerst het volgende:
Wij (vriendin en ik) zijn op het moment nog op zoek naar een eengezinswoning in Arnhem en we verwachten binnen maximaal 3 maanden te verhuizen. Wanneer precies is dus nog onduidelijk, maar langer dan 3 maanden zal het zeker niet gaan duren. Houdt hier dus rekening mee als je interesse hebt in de woning!
De woning:
-woonkamer van 3 m 75 x 4 m 15
-slaapkamer van 3 m 75 x 4 m 15
-pc/hobbykamertje van 1 m 95 x 2 m 70
-eigen keuken
-eigen douce/wc
-dakterras van 20 m2 (hele dag zon!)
-inbouwkasten
Het is de 2e etage van een herenhuis, er wonen 3 mensen op de 1e verdieping. Met deze mensen deel je de voordeur, maar natuurlijk heb je binnen een eigen deur die op slot kan! Het zijn normale, werkende mensen en wij hebben er nog nooit last van gehad.
We hebben in juli 2006 alles geverfd en in de gehele woning ligt laminaat. De woning is voorzien van centrale verwarming (eigen ketel) en dubbel glas. Alleen de hobbykamer heeft geen dubbel glas.
De woning ligt op tien minuten fietsen van het station en het centrum van Arnhem. Met de auto is het nog geen 5 minuten rijden! In de straat vindt je oa een supermarkt, een slijterij, een snackbar, een kiosk. Bushaltes zijn op nog geen vijf minuten lopen.
De huurprijs is ¤ 745,- inclusief
![]()
Inbegrepen bij de huurprijs zijn:
-Servicekosten
-Waterschapslasten
-Wasmachine
-Koelkast
-Magnetron
-Oven
Waar moet je in ieder geval aan voldoen als huurder(s)?
-Vast contract hebben
-Geen grote huisdieren hebben (katten mogen wel)
Als je meer wil weten mag je hier vragen stellen![]()
Betere foto's volgen zo snel mogelijk!
[[url=http://aycu40.webshots.com/image/7399/2003678941477055861_th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://aycu40.webshots.com/image/7399/2003635231578389585_th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://aycu15.webshots.com/image/8934/2003669724862036869_th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://aycu01.webshots.com/image/8840/2003633118298766548_th.jpg]afbeelding][/URL]
PS: wij vragen geen bemiddelingskosten, het enige wat de verhuurder vraagt is een maand huur + borg.
http://www.speurders.nl/w(...)g_30_maastricht.htmlquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:41 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik zoek een appartementje in of rond Maastricht voor maximaal 400 euro per maand. Alles zelfstandig graag.Geef maar een gil.
Da's een kamer.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:51 schreef I_m_m_0 het volgende:
[..]
http://www.speurders.nl/w(...)g_30_maastricht.html
Wat dacht je hiervan?
Lama.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:37 schreef Isegrim het volgende:
Heeft er toevallig nog iemand iets in Rotterdam? Het hoeft niet voor lange tijd te zijn. Mijn vriend en ik willen samen iets gaan kopen, maar we bivakkeren nu samen op 36 vierkante meter en dat is wel erg klein. We willen een beetje gesetteld zijn qua baan enzo (allebei nu nog uitzendbaan) voordat we iets kopen, dus ik zoek een plekje voor een maand of zes...
Je bent net enkele dagen te laat... we hebben eergisteren een nieuwe huisgenoot aangenomen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:12 schreef moemoe het volgende:
Hai lieve mensjes!
Ik zou zo spoedig mogelijk in Utrecht willen wonen. Mijn eisen?
- minimaal 15 m2
- maximaal 400 euro
- het liefst een eigen keukentje
- niet in Lombok of Kanaleneiland
Ik ben tijdelijk gestopt met mijn studie Journalistiek, maar ga het in september weer oppakken. Op dit moment ben ik op zoek naar een baantje in Utrecht en dit gaat natuurlijk makkelijker als ik er eenmaal woon.
Als je nog meer wil weten kun je een kijkje nemen in mijn fotoboek of een PM versturen.
moemoe.
Of je maakt iemand even blij met een dooie mus.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:40 schreef CJ_S het volgende:
[..]
Je bent net enkele dagen te laat... we hebben eergisteren een nieuwe huisgenoot aangenomen.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Of je maakt iemand even blij met een dooie mus.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:40 schreef CJ_S het volgende:
[..]
Je bent net enkele dagen te laat... we hebben eergisteren een nieuwe huisgenoot aangenomen.
plus1, ik ben geinteresseerdquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:40 schreef Plus1 het volgende:
[..]
We krijgen per 8 maart de sleutel van ons nieuwe huis!![]()
![]()
Dus ons huis is per die datum beschikbaar!
En wat laat je dan achter in Arnhem? Een vriend van mij is nl. naarstig op zoek naar een betaalbaar app. in Arnhem.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:00 schreef iwantpie het volgende:
[..]
plus1, ik ben geinteresseerd
Ik woon nu in Arnhem Noord en mijn vriendin en ik zijn hard op zoek naar een 3 kamer appartement. Je kan mij mailen op versevis (at) gmail.com. Wil je ook een email sturen als het niet meer beschikbaar is. Alvast bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |