Wij haddenen vroeger thuis zelfs een schrift met spreekwoorden en gezegden die alleen in onze eigen kring golden. Maar die boterjus stond daar niet in, ik dacht dat gewoon een normale uitdrukking was.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, zo.!
Wij doen thuis niet aan rare uitdrukkingen.
Da's leuk, zo'n schriftje.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Wij haddenen vroeger thuis zelfs een schrift met spreekwoorden en gezegden die alleen in onze eigen kring golden. Maar die boterjus stond daar niet in, ik dacht dat gewoon een normale uitdrukking was.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:29 schreef Lienekien het volgende:
Enge man bij de supermarkt. Riep mij allerlei onwelvoeglijkheden toe. Ik heb er nog op gelet of hij me niet achterna fietste.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:43 schreef sigme het volgende:
Ik ben niet echt bekend in TTK, ik hoop dat ik hier even bij de slowchatters iets mag droppen.
Waarschijnlijk is sommigen de uitdrukking "Wat nu wat nu zei Pichegru?" wel bekend. Wij hadden daar thuis nog een vervolgzinnetje op, maar dat zie ik nergens (google) door anderen gebruikt worden. Kent iemand het zinnetje volgend op wat nu wat nu zei Pichegru?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:53 schreef Godslasteraar het volgende:
![]()
deja vu, Sigme?![]()
ben je idd aan het stalken
(edit: of beter: nostalgie?)
moeten jullie nu eens kijken hoe ik behandeld wordtquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:55 schreef sigme het volgende:
Godslasteraar! In je hok! En dat is hierrrrrrrrrr!
Godslasteraar! Het is erg genoeg dat ik zojuist zo gruwelijk slordig typte. Dit kan je ze hier niet aandoen joh.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:01 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
moeten jullie nu eens kijken hoe ik behandeld wordt![]()
whehehequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Godslasteraar! Het is erg genoeg dat ik zojuist zo gruwelijk slordig typte. Dit kan je ze hier niet aandoen joh.
Hier, in de herkansingquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:11 schreef Godslasteraar het volgende:
trouwens hoe zat het nu met die feauteautjes die ik had gemist?![]()
Alles.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:38 schreef sigme het volgende:
Wat is er begerenswaardig aan (het zijn van) Urbanus?
Racistisch? Hoezo dat? Hij is heus niet racistischer dan andere cabaretiers. En dan nog vraag ik me af hoe racistisch ze echt zijn.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:56 schreef broer het volgende:
[..]
Humorloos, racistisch en al jaren en jaren ingehaald door de tijd?
Leuk dat je kijkt, maar zie je hem ook?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:08 schreef IQM het volgende:
Thomas van Luyn: Kijk mij
Ik kijk, Thomas.
Ik zie hem!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Leuk dat je kijkt, maar zie je hem ook?
Ik ga Texas chainsaw kijken. Een beroerde remake, maar het is de gedachte die telt vanavond.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Blijkbaar zijn er in mijn stadsdeel struikrovers actief.
Vreemd genoeg heb ik in 2 dagen tijd 2 of 3 topics gemistquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:53 schreef broer het volgende:
En bovendien een topic waar maar zeer weinig in gepost wordt.
Goedemorgen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 07:52 schreef Lienekien het volgende:
Moet je maar op andere uren komen binnenvallen, broer.
Goedemorgen.
Nee, ik heb wel een oom die Gert heet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Aangaande familiebanden: iets wat me al langer op de toppen van mijn vingers ligt: heb je een neef/broer die Gerrit heet?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:15 schreef Augustina het volgende:
Vannacht hield mijn dochter een halloween-slaapfeestje. Breng ik net de kinderen naar huis, slapen al die ouders nog.Ben ik straal vergeten dat de klok nog een uur terug moest.
![]()
Ik wist het gisterenavond, was het vanochtend toen ik wakker werd even vergeten, en bedacht toen dat de bovenburen het ook wel niet zullen hebben geweten, want om 8 uur wintertijd liepen ze al te timmeren.quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:14 schreef Claudia_x het volgende:
Hm, ik moet toch eens het journaal gaan kijken. Ik had geen idee dat vannacht de wintertijd inging.
Pff... Of jullie komen gewoon ook rond die tijd binnenvallen. Dat kan ook, hè.quote:Op zondag 29 oktober 2006 07:52 schreef Lienekien het volgende:
Moet je maar op andere uren komen binnenvallen, broer.
Dus wij moeten allemaal maar voor jou opblijven, in plaats van dat jij gewoon eens op een christelijk uur aan de gezellige kout komt deelnemen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:46 schreef broer het volgende:
[..]
Pff... Of jullie komen gewoon ook rond die tijd binnenvallen. Dat kan ook, hè.
Overigens had ik dan weer als voordeel dat het mij op geen enkele manier kon ontgaan dat het wintertijd was geworden. Nachtbraken heeft soms toch zo zijn voordelen.
Wat ben je streng, vandaag.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:51 schreef Lienekien het volgende:
Dus wij moeten allemaal maar voor jou opblijven, in plaats van dat jij gewoon eens op een christelijk uur aan de gezellige kout komt deelnemen.
Over verjaardagen gesproken. Hoe was het gisteren?quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:00 schreef Isabeau het volgende:
Ja, en na oktober komt november en dat is de maand waarin ik jarig ben en alwéér ouder word
Tjee, en je wás al zo oud.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:00 schreef Isabeau het volgende:
Ja, en na oktober komt november en dat is de maand waarin ik jarig ben en alwéér ouder word
Sowieso sta je met dat "in de lucht zoenen en smakgeluiden produceren" redelijk voor paal.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:06 schreef Lienekien het volgende:
Is dat iets nieuws, dat je maar één keer wilt?Mensen verwachten dat natuurlijk niet, dus dan staan ze daar een beetje voor paal in de lucht te zoenen.
![]()
Maar in dit geval wordt het luchtzoenen omdat Isabeau geen wang toekeert.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Sowieso sta je met dat "in de lucht zoenen en smakgeluiden produceren" redelijk voor paal.
Ik feliciteer ook altijd alleen maar de jarige, de rest krijgt gewoon een begroeting.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb eigenlijk de hele avond met mijn vader en met een vriend van mijn broer zitten kletsenVerder was het wel okay. Ik heb ook alleen de jarige gefeliciteerd en de rest een hand gegeven zonder felicitatie. Alleen dat 1x willen kussen....dat moet ik nog onder de knie krijgen. Mannen (en vrouwen ook eigenlijk) doen bijna beledigd als je ze maar 1x wilt kussen.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:03 schreef Lienekien het volgende:
Dan moet je ook de consequenties maar dragen, hoor.![]()
Jij wil natuurlijk kussen en knuffelen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:57 schreef IQM het volgende:
Ik weiger een vrouw de hand te schudden! [afbeelding]!!!
Toe maar, apfelstudel! Ik bak dat hooguit af!quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net apfelstrudel gemaakt en ben nu muziek aan het luisteren ()
En mijn ouders komen zo op visite, vandaar de apfelstrudel. Maar met een boek op de bank gaan zitten klinkt ook aanlokkelijk.
Verdulleme, je hebt me door.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij wil natuurlijk kussen en knuffelen.![]()
3x zoenen is al standaard zolang als ik leef..., iig hier in het zuiden dan...quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:37 schreef Isabeau het volgende:
Ja, maar, dat was een paar jaar geleden niet de conventie. Ineens heeft iemand dat zomaar gewijzigd zonder mij daarin te raadplegen. Ik weiger![]()
jullie zijn gewoon meelopersquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:54 schreef Isabeau het volgende:
3x zoenen was standaard in het zuiden, maar zeker niet hie rin het noorden, AR.
Ter info: het is inderdaad andersom. Links is het eerste bij je als er iets aankomt, dus kijk je eerst en het vaakst naar die kant.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:34 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat het drie keer is omdat je ook drie keer kijkt bij het oversteken: een keer rechts, een keer links en dan nog een keer rechts. (Kan ook andersom zijn, ik ben niet zo goed in links en rechts.)
Ouders kan ik me nog wel voorstellen. Die feliciteer je met het feit dat ze iemand op de wereld hebben gezet die al zo lang meegaat... het is een soort compliment dan!quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
3x zoenen is al standaard zolang als ik leef..., iig hier in het zuiden dan...
In Brazilië is 2x zoenen de standaard trouwens. Vind ik ook prima
Maar wat ik me afvraag is welke pipo het verzonnen heeft om de ouders, broers, tantes, vrienden, buurmannen van de jarige ook te feliciteren?? Hebben die iets bereikt of gepresteerd wat een felicitatie waard is???
Ik heb het altijd maar flauwe kul gevonden, en ik doe er dan ook niet aan mee
Ik zie carnaval sowieso slechts als een slap excuus om je lam te zuipen, wat het voor mij oninteressant maakt om mee te maken.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:57 schreef Isabeau het volgende:
Net zoals ze hier ook steeds vaker carnaval gaan vieren; maar dat is hier gewoon een zuipfeest. In het zuiden is carnaval gewoon veel gezelliger. Nou ja, niet dat ik het ooit echt in het zuiden heb meegemaakt; ik ben een keer meegeweest met mijn familie in Arnhem. Al weet ik niet eens meer waar we heengingenLaat ik mijn mond dus maar houden over carnaval, eigenlijk weet ik er niets vanaf
![]()
ik vier ook geen carnavalquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie carnaval sowieso slechts als een slap excuus om je lam te zuipen, wat het voor mij oninteressant maakt om mee te maken.
Ik ook niet, en dat vinden mijn leeftijdsgenoten heel vreemd.quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:56 schreef Augustina het volgende:
Maar dat doe ik maar zelden, ik hou er wel van iedereen op de bek te vliegen.
Dat is nieuw voor me. Aardappels, wortels, ui... maar bonen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, in de hutspot gaan witte bonen.
Tja, recept van m'n vader. Je proeft de witte bonen ook niet, ze zijn vooral voor de structuur (geloof ik).quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:58 schreef k_man het volgende:
Dat is nieuw voor me. Aardappels, wortels, ui... maar bonen?
Sommige mensen doen er een moord voor.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:10 schreef k_man het volgende:
Witte bonen in tomatensaus...
Ja dat wel. Laatst zelfs zuurkoolstamppot. Maar niet die spamppot met worteltjes, want mijn moeder lust geen gekookste wortels.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:23 schreef Claudia_x het volgende:
Het kon toch zo zijn dat je een gebrekkig geheugen hebt.![]()
Maken ze wel boerenkool en andijviestamppot?
Originele spel- en taalfouten deel 4quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat wel. Laatst zelfs zuurkoolstamppot. Maar niet die spamppot met worteltjes, want mijn moeder lust geen gekookste wortels.
Dat komt omdat ik moe ben.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Originele spel- en taalfouten deel 4
Deze waren gewoon leuk.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik moe ben.
En de laatste tijd draai ik heel veel woorden, letters en lettergrepen om. Geen idee waar dat door komt.
Je lust geen rookworst, maar een hotdog wel?quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:29 schreef k_man het volgende:
Als er een hotdog bij zit is zuurkool best te eten.
Ja.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je lust geen rookworst, maar een hotdog wel?
Kan je niet ergens een cursus doen, Erik?quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Als "echte" homo zou ik ook een obsessie voor mijn uiterlijk, roze kleding, geverfd haar, gladgeschoren (op misschien een snor na) hoofd, elke nacht een andere bedpartner en een schriel lichaam moeten hebben.
Jawel, maar ik mag de darkroom nog niet in.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kan je niet ergens een cursus doen, Erik?
Ja, maar die heb ik niet genoemd omdat ik dat wel elk jaar trouw kijk.quote:
Schat, heerlijk.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga zometeen de hutspot opzetten, JAM, dus als je opschiet kun je nog mee-eten.
[afbeelding]
Het ziet er niet echt smakelijk uit, he?
In een kraakpand.quote:
Het is OK baby, er staan dikke, DIKKE speakers en ik heb net een nieuwe CD van Charles Mingus gehaald.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:17 schreef Lienekien het volgende:
Jeetje.
Nee; zeer zeker niet. Ik zal het even kort samenvatten, de dingen die geregeld moeten worden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:21 schreef Lienekien het volgende:
Is de verloving nou uit? Ben je eindelijk vrij, JAM?
Geld; poker.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar haal je toch geld en internet vandaan, JAM. Ja, geld van gokken waarschijnlijk.
Nee; integendeel. Het is er heel gezellig. De mensen aldaar luisteren niet naar tekno en gebruiken niet al teveel drugs en het zijn bijzonder goede schakers.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:21 schreef Augustina het volgende:
Klinkt heel ongezellig, JAM.
Ja, dat moet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:26 schreef JAM het volgende:
Zeg, hoe zit het met die meet trouwens, moet dat perse in dat aparte topic besproken worden? Ik vind dat zulk iets burgelijks, dat van die aparte topics..
Geen idee, maar het is populair onder homo's.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:07 schreef Lienekien het volgende:
Wat vind je daar zo typisch 'homo' aan, dan?
Da's een pluspunt Augustina.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:59 schreef Augustina het volgende:
Ik heb wel eens over d'r gelezen, k_man.
Dat méén je niet!quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Huh? In het Algemene Kennisspelletjestopic is zojuist een vraag over le Corbusier (ofzo) geplaatst.
Ik vind van dat leer en van die stangetjes en zo wel leuk.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:08 schreef k_man het volgende:
Ben je een liefhebber van Le Corbusier Lienekien?
Tja, ik zou voor de oorspronkelijkheid gaan. Maar ja, daarmee haal je automatisch een deel van de dynamische geschiedenis van de villa weg. Inderdaad een dilemma.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:03 schreef k_man het volgende:
[..]
Da's een pluspunt Augustina.![]()
Die villa van haar, E.1027, is een restauratieproject met een boeiend dilemma. Moet de villa gerestaureerd worden zoals Eileen Gray 'm bedoeld had? Of moeten de door Le Corbusier aangebrachte wandschilderingen behouden blijven? Terwijl Gray die zelf vreselijk vond, 'vandalisme' zelfs. Vernieling van haar ontwerp.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waar komt de naam Vuurland vandaan?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:24 schreef Nesle het volgende:
Door vuur?
quote:
En zat dat lekker?quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:30 schreef broer het volgende:
Ik heb zojuist een stuk in een boek gelezen.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
IQ, hiervan ga je toch vanzelf glimlachen:
[..]
[..]
[..]
!
Omdat jij dan 'Ja, IQM?" zou zeggen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:38 schreef wyccie het volgende:
Waarom een vraagteken?
Maar als jij iemand anders was, had ik het niet eens willen weten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:44 schreef wyccie het volgende:
Als ik iemand anders was zou ik zeggen dat je zoiets niet mag vragen.
Ik ben 24.
Da's het dubbele van twaalf, maar de helft van 48.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:44 schreef wyccie het volgende:
Als ik iemand anders was zou ik zeggen dat je zoiets niet mag vragen.
Ik ben 24.
En wat lelijk dat ik letters en cijfers door elkaar gebruik in één zin om getallen uit te drukkenquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's het dubbele van twaalf, maar de helft van 48.
Jou kunnen ze goed gebruiken bij de Pabo.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's het dubbele van twaalf, maar de helft van 48.
Nee, nog steeds niet. Voel me nog steeds niet vrolijk genoeg om dat aan te kunnen.quote:
Er zijn heel veel iemand andersen. Daar zit vast wel iemand bij waarvan jij ook de leeftijd wil weten!quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:45 schreef IQM het volgende:
Maar als jij iemand anders was, had ik het niet eens willen weten.
Nee, dat is goed. 1 -20 in letters, en vanaf 20 in cijfers. (Wat ik nu dus niet goed doe).quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
En wat lelijk dat ik letters en cijfers door elkaar gebruik in één zin om getallen uit te drukken.
Aha, weer wat geleerd.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dat is goed. 1 -20 in letters, en vanaf 20 in cijfers. (Wat ik nu dus niet goed doe).
Dat klopt dan met 1-20. En de tientallen etc.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:50 schreef k_man het volgende:
Mijn stelregel is meer dan drie lettergrepen in cijfers.
Dan wil je dus de nadruk leggen op het getal.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Of op een kassabon.
Of als je bijvoorbeeld zeventien en 23 in één zin hebt. Dat ziet er niet uit. Dan zou ik zeventien ook in cijfers schrijven.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:53 schreef IQM het volgende:
Maar er zijn natuurlijk ook uitzonderingen. Als je bijvoorbeeld de nadruk wilt leggen op het cijfer.
Oh.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan wil je dus de nadruk leggen op het getal.
Uhuh.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:57 schreef broer het volgende:
[..]
Of als je bijvoorbeeld zeventien en 23 in één zin hebt. Dat ziet er niet uit. Dan zou ik zeventien ook in cijfers schrijven.
Aha, nou dan meen ik dit nog steeds:quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En wat lelijk dat ik letters en cijfers door elkaar gebruik in één zin om getallen uit te drukken.
Niet op FOK!quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:49 schreef wyccie het volgende:
Er zijn heel veel iemand andersen. Daar zit vast wel iemand bij waarvan jij ook de leeftijd wil weten!
Hmm, je hebt gelijk. Dat was ik blijkbaar al vergeten. Ik doe dat dus zelf niet uit gemakzucht.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:53 schreef IQM het volgende:
Maar tientallen tot honderd schrijf je ook in letters. Net als honderdtallen tot duizend. Enzovoort.
Van degenen waarvan je het zou willen weten, weet je het waarschijnlijk al.quote:
wyccie was tot nu toe de enige van wie ik het wel wilde weten, maar van wie ik het niet wist.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van degenen waarvan je het zou willen weten, weet je het waarschijnlijk al.
Op msn vind ik taalregen over het algemeen wat minder belangrijk, hoewel ik me toch vreselijk stoor aan typefouten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, je hebt gelijk. Dat was ik blijkbaar al vergeten. Ik doe dat dus zelf niet uit gemakzucht.
Op MSN hou ik me niet zo aan die regels. Dan schrijf ik 1-20 ook in cijfers. Maar goed, dat vinden de mensen met wie ik MSN dan ook niet erg.
'taalregen'quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op msn vind ik taalregen over het algemeen wat minder belangrijk, hoewel ik me toch vreselijk stoor aan typefouten.
Wat? Typefouten maken? Helaas niet expres, en ik zit meer dan 50% van mijn posts altijd te editen, omdat ik typefouten zie staan, maar soms mis ik er wat.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:05 schreef wyccie het volgende:
Dat doet ie expres, hè. Hij vindt het een eer om in dat topic te staan.
Dat zijn zulke lelijke woorden dat ik er altijd omheen schrijf.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:07 schreef wyccie het volgende:
Laatst bedacht ik dus dat het voltooid deelwoord van quoten ook gequotet moet zijn, omdat het ook geüpdatet is.
Zo schreef ik het wel, maar gequotet zou logisch zijn als je het met updaten vergelijkt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is toch gequoot?
Je bent niet de enige...quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:07 schreef wyccie het volgende:
Laatst bedacht ik dus dat het voltooid deelwoord van quoten ook gequotet moet zijn, omdat het ook geüpdatet is.
Dat AKQ topic is dus echt een hel. In de haast typ ik nog wel eens domme dingen, maar ik mag daar dus niet editten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:08 schreef wyccie het volgende:
Ik edit me ook een ongeluk. Genant is het wel als je fout in een quote staat.
Niet?quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat AKQ topic is dus echt een hel. In de haast type ik nog wel eens domme dingen, maar ik mag daar dus niet editten.
Pfff, die FOK!-kapotmakende, inlikkende, gebande kutuser hoef ik dus écht niet meer terug te zien, hè.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet nog dat in de goede oude tijd Bupatih de goede vorm wist. Oh, Bupatih...
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Pfff, die FOK!-kapotmakende, inlikkende, gebande kutuser hoef ik dus écht niet meer terug te zien, hè.
Ja.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Je bent het er dus mee eens? [afbeelding]
Ik zal het onthouden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wel als je slowchat natuurlijk. Maar niet de post waarin je een antwoord op de vraag geeft.
Dat ik geïnteresseerd ben in iemands leeftijd wil nog niet zeggen dat ik die persoon meteen een ode ga brengen voor zijn/haar gehele oeuvre.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wacht rustig op 'Mijn ode aan wyccie'.![]()
Wat was de vraag?quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:50 schreef k_man het volgende:
Mijn stelregel is meer dan drie lettergrepen in cijfers.
Wat zegt Lienekien?
Regels over het schrijven van getallen.quote:
Tot en met twintig voluit, daarna alleen de tientallen voluit. Boven de honderd is het weer anders.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Regels over het schrijven van getallen.
Nou ja, dat komt haast op hetzelfde neer dus.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Tot en met twintig voluit, daarna alleen de tientallen voluit. Boven de honderd is het weer anders.
Ik heb je typefout verbeterd.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hebt heus geen sikkie, en als je die wel hebt dan zou ik graag een foto van jouw sikkie pikkie zien.
Mijn ode aan Lienekienquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:23 schreef wyccie het volgende:
![]()
Waar staat het gedichtje voor Lienekien? Ik wil weten of haar gedicht mooier is dan die voor mij. (Moet haast wel)![]()
Isolerende ondervloer.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:25 schreef Lienekien het volgende:
Op 'broer' rijmt echt van alles. Moer, stoer, hoer...
Het deed me denken aan de gedichtjes die Do2 ooit maakte voor de dames en heren in dit topic.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:27 schreef IQM het volgende:
Wá(n)t?
Oh. En je denkt wel dat de rest van het gedicht op waarheid berust?quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hebt heus geen sikkie, en als je die wel hebt dan zou ik graag een foto van jouw sikkie zien.
Oh, nou ja. Dat kan.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:28 schreef broer het volgende:
[..]
Het deed me denken aan de gedichtjes die Do2 ooit maakte voor de dames en heren in dit topic.
De tweede couplet (er is een ander worrd wat hiervoor gebruikt wordt, maar dat is me ontschoten) zeker niet. Het eerste zou zomaar kunnen. op het sikkie na.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh. En je denkt wel dat de rest van het gedicht op waarheid berust?
Het couplet, hè.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De tweede couplet (er is een ander worrd wat hiervoor gebruikt wordt, maar dat is me ontschoten) zeker niet. Het eerste zou zomaar kunnen. op het sikkie na.
Niet perse, maar het zou kunnen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Het couplet, hè.
Dus jij ziet mij wel aan voor een stickie-rokende jongeman?
Niet perse, maar het zou kunnen.quote:En jij denkt dat mijn lid van een dusdanige grootte is dat ik hem 'pikkie' noem?
Zal ik weer even naar het 'Originele spel- en taalfouten'-topic wandelen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet perse, maar het zou kunnen.
[..]
Niet perse, maar het zou kunnen.
Niet perse, hoor.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Zal ik weer even naar het 'Originele spel- en taalfouten'-topic wandelen?
Wat is er mis met couplet?quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:36 schreef wyccie het volgende:
Strofe?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:37 schreef Lienekien het volgende:
Wat is er mis met couplet?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
(er is een ander worrd wat hiervoor gebruikt wordt, maar dat is me ontschoten)
Nondeknetter, hoe schrijf je dat kutwoord dan? Of zijn het twee woorden? Want alles wat ik probeer is fout, tenminste, dat meen ik me te herinneren.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Zal ik weer even naar het 'Originele spel- en taalfouten'-topic wandelen?
'per se'quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nondeknetter, hoe schrijf je dat kutwoord dan? Of zijn het twee woorden? Want alles wat ik probeer is fout, tenminste, dat meen ik me te herinneren.
Per se.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nondeknetter, hoe schrijf je dat kutwoord dan? Of zijn het twee woorden? Want alles wat ik probeer is fout, tenminste, dat meen ik me te herinneren.
En hij weet te veelquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:42 schreef Lienekien het volgende:
(Jezus, Erik en wyccie, wat is die Mark_V vervelend.)
't Is een dubbele punten topic, dat is altijd nét iets erger dan een gewoon topic.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:54 schreef broer het volgende:
Ik vind het maar zenuwslopend, die Algemene Kennisquiz.
Die post ik zodra ik een nieuw interieur heb.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:58 schreef wyccie het volgende:
Broer, waar blijven de foto's van je vernieuwde interieur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |