Ik ook niet, en dat vinden mijn leeftijdsgenoten heel vreemd.quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:56 schreef Augustina het volgende:
Maar dat doe ik maar zelden, ik hou er wel van iedereen op de bek te vliegen.
Dat is nieuw voor me. Aardappels, wortels, ui... maar bonen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, in de hutspot gaan witte bonen.
Tja, recept van m'n vader. Je proeft de witte bonen ook niet, ze zijn vooral voor de structuur (geloof ik).quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:58 schreef k_man het volgende:
Dat is nieuw voor me. Aardappels, wortels, ui... maar bonen?
Sommige mensen doen er een moord voor.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:10 schreef k_man het volgende:
Witte bonen in tomatensaus...
Ja dat wel. Laatst zelfs zuurkoolstamppot. Maar niet die spamppot met worteltjes, want mijn moeder lust geen gekookste wortels.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:23 schreef Claudia_x het volgende:
Het kon toch zo zijn dat je een gebrekkig geheugen hebt.![]()
Maken ze wel boerenkool en andijviestamppot?
Originele spel- en taalfouten deel 4quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat wel. Laatst zelfs zuurkoolstamppot. Maar niet die spamppot met worteltjes, want mijn moeder lust geen gekookste wortels.
Dat komt omdat ik moe ben.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Originele spel- en taalfouten deel 4
Deze waren gewoon leuk.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik moe ben.
En de laatste tijd draai ik heel veel woorden, letters en lettergrepen om. Geen idee waar dat door komt.
Je lust geen rookworst, maar een hotdog wel?quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:29 schreef k_man het volgende:
Als er een hotdog bij zit is zuurkool best te eten.
Ja.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je lust geen rookworst, maar een hotdog wel?
Kan je niet ergens een cursus doen, Erik?quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Als "echte" homo zou ik ook een obsessie voor mijn uiterlijk, roze kleding, geverfd haar, gladgeschoren (op misschien een snor na) hoofd, elke nacht een andere bedpartner en een schriel lichaam moeten hebben.
Jawel, maar ik mag de darkroom nog niet in.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kan je niet ergens een cursus doen, Erik?
Ja, maar die heb ik niet genoemd omdat ik dat wel elk jaar trouw kijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |