Pff... Of jullie komen gewoon ook rond die tijd binnenvallen. Dat kan ook, hè.quote:Op zondag 29 oktober 2006 07:52 schreef Lienekien het volgende:
Moet je maar op andere uren komen binnenvallen, broer.
Dus wij moeten allemaal maar voor jou opblijven, in plaats van dat jij gewoon eens op een christelijk uur aan de gezellige kout komt deelnemen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:46 schreef broer het volgende:
[..]
Pff... Of jullie komen gewoon ook rond die tijd binnenvallen. Dat kan ook, hè.
Overigens had ik dan weer als voordeel dat het mij op geen enkele manier kon ontgaan dat het wintertijd was geworden. Nachtbraken heeft soms toch zo zijn voordelen.
Wat ben je streng, vandaag.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:51 schreef Lienekien het volgende:
Dus wij moeten allemaal maar voor jou opblijven, in plaats van dat jij gewoon eens op een christelijk uur aan de gezellige kout komt deelnemen.
Over verjaardagen gesproken. Hoe was het gisteren?quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:00 schreef Isabeau het volgende:
Ja, en na oktober komt november en dat is de maand waarin ik jarig ben en alwéér ouder word
Tjee, en je wás al zo oud.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:00 schreef Isabeau het volgende:
Ja, en na oktober komt november en dat is de maand waarin ik jarig ben en alwéér ouder word
Sowieso sta je met dat "in de lucht zoenen en smakgeluiden produceren" redelijk voor paal.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:06 schreef Lienekien het volgende:
Is dat iets nieuws, dat je maar één keer wilt?Mensen verwachten dat natuurlijk niet, dus dan staan ze daar een beetje voor paal in de lucht te zoenen.
![]()
Maar in dit geval wordt het luchtzoenen omdat Isabeau geen wang toekeert.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Sowieso sta je met dat "in de lucht zoenen en smakgeluiden produceren" redelijk voor paal.
Volgens mij ga ik héél snel mijn rare rituelen bij het traplopen afleren, want ik viel me net toch een partij op m'n stuitje. Goedemorgen, zeg.
Ik feliciteer ook altijd alleen maar de jarige, de rest krijgt gewoon een begroeting.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb eigenlijk de hele avond met mijn vader en met een vriend van mijn broer zitten kletsenVerder was het wel okay. Ik heb ook alleen de jarige gefeliciteerd en de rest een hand gegeven zonder felicitatie. Alleen dat 1x willen kussen....dat moet ik nog onder de knie krijgen. Mannen (en vrouwen ook eigenlijk) doen bijna beledigd als je ze maar 1x wilt kussen.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:03 schreef Lienekien het volgende:
Dan moet je ook de consequenties maar dragen, hoor.![]()
Jij wil natuurlijk kussen en knuffelen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:57 schreef IQM het volgende:
Ik weiger een vrouw de hand te schudden! [afbeelding]!!!
Toe maar, apfelstudel! Ik bak dat hooguit af!quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net apfelstrudel gemaakt en ben nu muziek aan het luisteren ()
En mijn ouders komen zo op visite, vandaar de apfelstrudel. Maar met een boek op de bank gaan zitten klinkt ook aanlokkelijk.
Verdulleme, je hebt me door.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij wil natuurlijk kussen en knuffelen.![]()
3x zoenen is al standaard zolang als ik leef..., iig hier in het zuiden dan...quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:37 schreef Isabeau het volgende:
Ja, maar, dat was een paar jaar geleden niet de conventie. Ineens heeft iemand dat zomaar gewijzigd zonder mij daarin te raadplegen. Ik weiger![]()
jullie zijn gewoon meelopersquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:54 schreef Isabeau het volgende:
3x zoenen was standaard in het zuiden, maar zeker niet hie rin het noorden, AR.
Ter info: het is inderdaad andersom. Links is het eerste bij je als er iets aankomt, dus kijk je eerst en het vaakst naar die kant.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:34 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat het drie keer is omdat je ook drie keer kijkt bij het oversteken: een keer rechts, een keer links en dan nog een keer rechts. (Kan ook andersom zijn, ik ben niet zo goed in links en rechts.)
Ouders kan ik me nog wel voorstellen. Die feliciteer je met het feit dat ze iemand op de wereld hebben gezet die al zo lang meegaat... het is een soort compliment dan!quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
3x zoenen is al standaard zolang als ik leef..., iig hier in het zuiden dan...
In Brazilië is 2x zoenen de standaard trouwens. Vind ik ook prima
Maar wat ik me afvraag is welke pipo het verzonnen heeft om de ouders, broers, tantes, vrienden, buurmannen van de jarige ook te feliciteren?? Hebben die iets bereikt of gepresteerd wat een felicitatie waard is???
Ik heb het altijd maar flauwe kul gevonden, en ik doe er dan ook niet aan mee
Ik zie carnaval sowieso slechts als een slap excuus om je lam te zuipen, wat het voor mij oninteressant maakt om mee te maken.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:57 schreef Isabeau het volgende:
Net zoals ze hier ook steeds vaker carnaval gaan vieren; maar dat is hier gewoon een zuipfeest. In het zuiden is carnaval gewoon veel gezelliger. Nou ja, niet dat ik het ooit echt in het zuiden heb meegemaakt; ik ben een keer meegeweest met mijn familie in Arnhem. Al weet ik niet eens meer waar we heengingenLaat ik mijn mond dus maar houden over carnaval, eigenlijk weet ik er niets vanaf
![]()
ik vier ook geen carnavalquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie carnaval sowieso slechts als een slap excuus om je lam te zuipen, wat het voor mij oninteressant maakt om mee te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |