Maar als jij iemand anders was, had ik het niet eens willen weten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:44 schreef wyccie het volgende:
Als ik iemand anders was zou ik zeggen dat je zoiets niet mag vragen.
Ik ben 24.
Da's het dubbele van twaalf, maar de helft van 48.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:44 schreef wyccie het volgende:
Als ik iemand anders was zou ik zeggen dat je zoiets niet mag vragen.
Ik ben 24.
En wat lelijk dat ik letters en cijfers door elkaar gebruik in één zin om getallen uit te drukkenquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's het dubbele van twaalf, maar de helft van 48.
Jou kunnen ze goed gebruiken bij de Pabo.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's het dubbele van twaalf, maar de helft van 48.
Nee, nog steeds niet. Voel me nog steeds niet vrolijk genoeg om dat aan te kunnen.quote:
Er zijn heel veel iemand andersen. Daar zit vast wel iemand bij waarvan jij ook de leeftijd wil weten!quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:45 schreef IQM het volgende:
Maar als jij iemand anders was, had ik het niet eens willen weten.
Nee, dat is goed. 1 -20 in letters, en vanaf 20 in cijfers. (Wat ik nu dus niet goed doe).quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
En wat lelijk dat ik letters en cijfers door elkaar gebruik in één zin om getallen uit te drukken.
Aha, weer wat geleerd.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dat is goed. 1 -20 in letters, en vanaf 20 in cijfers. (Wat ik nu dus niet goed doe).
Dat klopt dan met 1-20. En de tientallen etc.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:50 schreef k_man het volgende:
Mijn stelregel is meer dan drie lettergrepen in cijfers.
Dan wil je dus de nadruk leggen op het getal.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Of op een kassabon.
Of als je bijvoorbeeld zeventien en 23 in één zin hebt. Dat ziet er niet uit. Dan zou ik zeventien ook in cijfers schrijven.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:53 schreef IQM het volgende:
Maar er zijn natuurlijk ook uitzonderingen. Als je bijvoorbeeld de nadruk wilt leggen op het cijfer.
Oh.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan wil je dus de nadruk leggen op het getal.
Uhuh.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:57 schreef broer het volgende:
[..]
Of als je bijvoorbeeld zeventien en 23 in één zin hebt. Dat ziet er niet uit. Dan zou ik zeventien ook in cijfers schrijven.
Aha, nou dan meen ik dit nog steeds:quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En wat lelijk dat ik letters en cijfers door elkaar gebruik in één zin om getallen uit te drukken.
Niet op FOK!quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:49 schreef wyccie het volgende:
Er zijn heel veel iemand andersen. Daar zit vast wel iemand bij waarvan jij ook de leeftijd wil weten!
Hmm, je hebt gelijk. Dat was ik blijkbaar al vergeten. Ik doe dat dus zelf niet uit gemakzucht.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:53 schreef IQM het volgende:
Maar tientallen tot honderd schrijf je ook in letters. Net als honderdtallen tot duizend. Enzovoort.
Van degenen waarvan je het zou willen weten, weet je het waarschijnlijk al.quote:
wyccie was tot nu toe de enige van wie ik het wel wilde weten, maar van wie ik het niet wist.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van degenen waarvan je het zou willen weten, weet je het waarschijnlijk al.
Op msn vind ik taalregen over het algemeen wat minder belangrijk, hoewel ik me toch vreselijk stoor aan typefouten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, je hebt gelijk. Dat was ik blijkbaar al vergeten. Ik doe dat dus zelf niet uit gemakzucht.
Op MSN hou ik me niet zo aan die regels. Dan schrijf ik 1-20 ook in cijfers. Maar goed, dat vinden de mensen met wie ik MSN dan ook niet erg.
'taalregen'quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op msn vind ik taalregen over het algemeen wat minder belangrijk, hoewel ik me toch vreselijk stoor aan typefouten.
Wat? Typefouten maken? Helaas niet expres, en ik zit meer dan 50% van mijn posts altijd te editen, omdat ik typefouten zie staan, maar soms mis ik er wat.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:05 schreef wyccie het volgende:
Dat doet ie expres, hè. Hij vindt het een eer om in dat topic te staan.
Dat zijn zulke lelijke woorden dat ik er altijd omheen schrijf.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:07 schreef wyccie het volgende:
Laatst bedacht ik dus dat het voltooid deelwoord van quoten ook gequotet moet zijn, omdat het ook geüpdatet is.
Zo schreef ik het wel, maar gequotet zou logisch zijn als je het met updaten vergelijkt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is toch gequoot?
Je bent niet de enige...quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:07 schreef wyccie het volgende:
Laatst bedacht ik dus dat het voltooid deelwoord van quoten ook gequotet moet zijn, omdat het ook geüpdatet is.
Dat AKQ topic is dus echt een hel. In de haast typ ik nog wel eens domme dingen, maar ik mag daar dus niet editten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:08 schreef wyccie het volgende:
Ik edit me ook een ongeluk. Genant is het wel als je fout in een quote staat.
Niet?quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat AKQ topic is dus echt een hel. In de haast type ik nog wel eens domme dingen, maar ik mag daar dus niet editten.
Pfff, die FOK!-kapotmakende, inlikkende, gebande kutuser hoef ik dus écht niet meer terug te zien, hè.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet nog dat in de goede oude tijd Bupatih de goede vorm wist. Oh, Bupatih...
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Pfff, die FOK!-kapotmakende, inlikkende, gebande kutuser hoef ik dus écht niet meer terug te zien, hè.
Ja.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Je bent het er dus mee eens? [afbeelding]
Ik zal het onthouden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wel als je slowchat natuurlijk. Maar niet de post waarin je een antwoord op de vraag geeft.
Dat ik geïnteresseerd ben in iemands leeftijd wil nog niet zeggen dat ik die persoon meteen een ode ga brengen voor zijn/haar gehele oeuvre.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wacht rustig op 'Mijn ode aan wyccie'.![]()
Wat was de vraag?quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:50 schreef k_man het volgende:
Mijn stelregel is meer dan drie lettergrepen in cijfers.
Wat zegt Lienekien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |