Isolerende ondervloer.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:25 schreef Lienekien het volgende:
Op 'broer' rijmt echt van alles. Moer, stoer, hoer...
Het deed me denken aan de gedichtjes die Do2 ooit maakte voor de dames en heren in dit topic.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:27 schreef IQM het volgende:
Wá(n)t?
Oh. En je denkt wel dat de rest van het gedicht op waarheid berust?quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hebt heus geen sikkie, en als je die wel hebt dan zou ik graag een foto van jouw sikkie zien.
Oh, nou ja. Dat kan.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:28 schreef broer het volgende:
[..]
Het deed me denken aan de gedichtjes die Do2 ooit maakte voor de dames en heren in dit topic.
De tweede couplet (er is een ander worrd wat hiervoor gebruikt wordt, maar dat is me ontschoten) zeker niet. Het eerste zou zomaar kunnen. op het sikkie na.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh. En je denkt wel dat de rest van het gedicht op waarheid berust?
Het couplet, hè.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De tweede couplet (er is een ander worrd wat hiervoor gebruikt wordt, maar dat is me ontschoten) zeker niet. Het eerste zou zomaar kunnen. op het sikkie na.
Niet perse, maar het zou kunnen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Het couplet, hè.
Dus jij ziet mij wel aan voor een stickie-rokende jongeman?
Niet perse, maar het zou kunnen.quote:En jij denkt dat mijn lid van een dusdanige grootte is dat ik hem 'pikkie' noem?
Zal ik weer even naar het 'Originele spel- en taalfouten'-topic wandelen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet perse, maar het zou kunnen.
[..]
Niet perse, maar het zou kunnen.
Niet perse, hoor.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Zal ik weer even naar het 'Originele spel- en taalfouten'-topic wandelen?
Wat is er mis met couplet?quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:36 schreef wyccie het volgende:
Strofe?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:37 schreef Lienekien het volgende:
Wat is er mis met couplet?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
(er is een ander worrd wat hiervoor gebruikt wordt, maar dat is me ontschoten)
Nondeknetter, hoe schrijf je dat kutwoord dan? Of zijn het twee woorden? Want alles wat ik probeer is fout, tenminste, dat meen ik me te herinneren.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Zal ik weer even naar het 'Originele spel- en taalfouten'-topic wandelen?
'per se'quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nondeknetter, hoe schrijf je dat kutwoord dan? Of zijn het twee woorden? Want alles wat ik probeer is fout, tenminste, dat meen ik me te herinneren.
Per se.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nondeknetter, hoe schrijf je dat kutwoord dan? Of zijn het twee woorden? Want alles wat ik probeer is fout, tenminste, dat meen ik me te herinneren.
En hij weet te veelquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:42 schreef Lienekien het volgende:
(Jezus, Erik en wyccie, wat is die Mark_V vervelend.)
't Is een dubbele punten topic, dat is altijd nét iets erger dan een gewoon topic.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:54 schreef broer het volgende:
Ik vind het maar zenuwslopend, die Algemene Kennisquiz.
Die post ik zodra ik een nieuw interieur heb.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:58 schreef wyccie het volgende:
Broer, waar blijven de foto's van je vernieuwde interieur?
Wat heb je gisteren de hele dag gedaan, dan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:59 schreef broer het volgende:
Die post ik zodra ik een nieuw interieur heb.
Kopland was wat minder, ik twijfelde al. Ik heb weinig onthouden van de literatuurgeschiedenis.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:02 schreef Lienekien het volgende:
J.C. Bloem vond ik een goede gok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |