Schat, heerlijk.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga zometeen de hutspot opzetten, JAM, dus als je opschiet kun je nog mee-eten.
[afbeelding]
Het ziet er niet echt smakelijk uit, he?
In een kraakpand.quote:
Het is OK baby, er staan dikke, DIKKE speakers en ik heb net een nieuwe CD van Charles Mingus gehaald.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:17 schreef Lienekien het volgende:
Jeetje.
Nee; zeer zeker niet. Ik zal het even kort samenvatten, de dingen die geregeld moeten worden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:21 schreef Lienekien het volgende:
Is de verloving nou uit? Ben je eindelijk vrij, JAM?
Geld; poker.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar haal je toch geld en internet vandaan, JAM. Ja, geld van gokken waarschijnlijk.
Nee; integendeel. Het is er heel gezellig. De mensen aldaar luisteren niet naar tekno en gebruiken niet al teveel drugs en het zijn bijzonder goede schakers.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:21 schreef Augustina het volgende:
Klinkt heel ongezellig, JAM.
Ja, dat moet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:26 schreef JAM het volgende:
Zeg, hoe zit het met die meet trouwens, moet dat perse in dat aparte topic besproken worden? Ik vind dat zulk iets burgelijks, dat van die aparte topics..
Geen idee, maar het is populair onder homo's.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:07 schreef Lienekien het volgende:
Wat vind je daar zo typisch 'homo' aan, dan?
Da's een pluspunt Augustina.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:59 schreef Augustina het volgende:
Ik heb wel eens over d'r gelezen, k_man.
Dat méén je niet!quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Huh? In het Algemene Kennisspelletjestopic is zojuist een vraag over le Corbusier (ofzo) geplaatst.
Ik vind van dat leer en van die stangetjes en zo wel leuk.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:08 schreef k_man het volgende:
Ben je een liefhebber van Le Corbusier Lienekien?
Tja, ik zou voor de oorspronkelijkheid gaan. Maar ja, daarmee haal je automatisch een deel van de dynamische geschiedenis van de villa weg. Inderdaad een dilemma.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:03 schreef k_man het volgende:
[..]
Da's een pluspunt Augustina.![]()
Die villa van haar, E.1027, is een restauratieproject met een boeiend dilemma. Moet de villa gerestaureerd worden zoals Eileen Gray 'm bedoeld had? Of moeten de door Le Corbusier aangebrachte wandschilderingen behouden blijven? Terwijl Gray die zelf vreselijk vond, 'vandalisme' zelfs. Vernieling van haar ontwerp.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waar komt de naam Vuurland vandaan?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:24 schreef Nesle het volgende:
Door vuur?
quote:
En zat dat lekker?quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:30 schreef broer het volgende:
Ik heb zojuist een stuk in een boek gelezen.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
IQ, hiervan ga je toch vanzelf glimlachen:
[..]
[..]
[..]
!
Omdat jij dan 'Ja, IQM?" zou zeggen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:38 schreef wyccie het volgende:
Waarom een vraagteken?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |