Laat maar, Teh_Tehminator heeft em al geopendquote:Op woensdag 1 november 2006 00:25 schreef TwyLight het volgende:
Remlof![]()
![]()
!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[NB #2OO] Mijlpaal Bukake
quote:Op woensdag 1 november 2006 02:59 schreef TwyLight het volgende:
Afgelopen met [NB]Rust zacht
R.i.p. aan de nabestaanden![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 09:56 schreef jogy het volgende:
Ohja, als je per ongeluk een fipopost hebt geplaatst dan kan het zijn dat deze verwijderd is!
maak dan een andere slowchat dinges aan en stuur ze daar heenquote:Op woensdag 1 november 2006 12:27 schreef IQM het volgende:
Kan het slowchattend gepeupel uit mijn topic verwijderd worden?
Ik dank u.
donequote:Op woensdag 1 november 2006 12:27 schreef IQM het volgende:
Kan het slowchattend gepeupel uit mijn topic verwijderd worden?
Ik dank u.
oh nou dan ga je hier toch verder: GOEIEMIDDAG het is 1 november 2006 :Dquote:Op woensdag 1 november 2006 13:56 schreef guitarist.nl het volgende:
Er was toch een soort van regel dat als een topic goed loopt dat hij dan open mag blijven....
GM topic zat ik net zo gezellig te chatten
Hmmz, altijd zo, als hij langer open blijft is iedereen op eens dood.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:01 schreef remlof het volgende:
[..]
oh nou dan ga je hier toch verder: GOEIEMIDDAG het is 1 november 2006 :D
Nee, ik gaf alleen een mogelijk alternatief op het topic om in te baggeren.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mijn topic over Mister_Monkeyman Wordt op slot gegooid met de mededeling dat de user geband word, maar hij wordt niet gebanned. Mag ie dan weer open?
Jawel. Niet baggeren.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
En dat alternatief is? er is nu geen alternatief meer....
Je begrijpt me niet, dat is niet erg. Ik zal het duidelijk uitleggen voor je.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
En dat alternatief is? er is nu geen alternatief meer....
Toch blijven zowel je nieuwe kleurtje als je dominante manier van posten, me mateloos opwinden.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:51 schreef NJ het volgende:
[..]
Jawel. Niet baggeren.
Of hij doet het zelf, of ik help 'm een handje.
Opwinden.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:53 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Toch blijven zowel je nieuwe kleurtje als je dominante manier van posten, me mateloos opwinden.
Het eerste natuurlijk. Kijk naar wie het post.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:54 schreef NJ het volgende:
[..]
Opwinden.
Als in "geil van worden"? Of "irriteren"?
quote:Op woensdag 1 november 2006 15:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het eerste natuurlijk. Kijk naar wie het post.
één of andere kutbnewbie, en wat dan nog?quote:Op woensdag 1 november 2006 15:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het eerste natuurlijk. Kijk naar wie het post.
Jij. Moet. Vooral. Zo Doorgaan.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:58 schreef jogy het volgende:
[..]
één of andere kutbnewbie, en wat dan nog? [afbeelding]
Aah ja dat klopt oke bedankt een fijne dag nog fijne MOD!quote:Op woensdag 1 november 2006 15:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet, dat is niet erg. Ik zal het duidelijk uitleggen voor je.
Jij maakt een topic voor mister monkeyman om in te baggeren zodat hij uit andere topics blijft, nobel streven moet ik zeggen maar mijns inziens niet nodig.
Ik sluit het topic. Ik geef daarbij de melding dat bannen ook goed is (). Hiermee beweer ik niet dat de voornoemde user al geband wordt, ik geef alleen aan dat het ook een optie is als er een grens bereikt wordt wat betreft het gedrag van apemans.
In het kort: Jij opent een topic om in te baggeren, ik sluit het topic met de melding bannen is ook goed waarmee ik dus niet bedoel dat monkeyman al onderweg is naar het zogeheten banschap, enkel dat die optie ook aanwezig is als het gedrag van monkeyman bepaalde irritatiegrenzen overschrijdt.
quote:Op woensdag 1 november 2006 16:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Aah ja dat klopt oke bedankt een fijne dag nog fijne MOD!
Zie het nu pas: NJ adminquote:Op woensdag 1 november 2006 15:53 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Toch blijven zowel je nieuwe kleurtje als je dominante manier van posten, me mateloos opwinden.
En anders ga je me slaan met je newbie-powers ofzoquote:Op woensdag 1 november 2006 16:00 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Jij. Moet. Vooral. Zo Doorgaan.
quote:Op woensdag 1 november 2006 16:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Zie het nu pas: NJ admin![]()
![]()
Ik opereer het liefste vanuit de underdogpositie, waarin de tegenstander me hoegenaamd onderschat.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:07 schreef jogy het volgende:
[..]
En anders ga je me slaan met je newbie-powers ofzo.
De link weg-editten, maar het ranzige plaatje is geen probleem?quote:Op woensdag 1 november 2006 17:29 schreef SuperwormJim het volgende:
Goed dan, omdat jullie er nogal opgewonden van worden:
-weg link-
welk ranzige plaatje?quote:Op woensdag 1 november 2006 17:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De link weg-editten, maar het ranzige plaatje is geen probleem?
Erg smakelijk is het niet:quote:Op woensdag 1 november 2006 17:56 schreef remlof het volgende:
welk ranzige plaatje?
ow die, nou ja die is nog best keurig vergeleken met de plaatjes achter de link die jij posttequote:Op woensdag 1 november 2006 18:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Erg smakelijk is het niet:
--
Zien!quote:Op woensdag 1 november 2006 18:02 schreef remlof het volgende:
[..]
ow die, nou ja die is nog best keurig vergeleken met de plaatjes achter de link die jij postte
Je gaat me niet vertellen dat je mijn topic waar ik een half uur over heb gedaan op slot blijft omdat 2 baggerusers hem verneuken?quote:Op woensdag 1 november 2006 20:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Remlof, kun je mijn topic even verschonen het is verbaggert, nu al? Gothic voertuig!
Nee omdat jij om de een of andere reden "jood" moet gebruiken in elke post. Anders had ik em wel opgeschoond.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je mijn topic waar ik een half uur over heb gedaan op slot blijft omdat 2 baggerusers hem verneuken?
Góh, Piovan en Kopieermachine verbaggeren dat topic. Góh. En dat is jammer, want ze verbaggeren (góh) wederom een topic met een zekere potentie.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je mijn topic waar ik een half uur over heb gedaan op slot blijft omdat 2 baggerusers hem verneuken?
Haterquote:Op woensdag 1 november 2006 20:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee omdat jij om de een of andere reden "jood" moet gebruiken in elke post. Anders had ik em wel opgeschoond.
Jij houdt nog van me, ondanks mijn Gilles de la Tourettequote:Op woensdag 1 november 2006 20:42 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Góh, Piovan en Kopieermachine verbaggeren dat topic. Góh. En dat is jammer, want ze verbaggeren (góh) wederom een topic met een zekere potentie.
Ik doe dat met een reden, als Pizzakoppo iedereen voor jood uitmaakt, dan inderdaad ga ik baggeren.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:42 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Góh, Piovan en Kopieermachine verbaggeren dat topic. Góh. En dat is jammer, want ze verbaggeren (góh) wederom een topic met een zekere potentie.
Matige discussiepartner, jijquote:
PWND PizzaMajoor.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee omdat jij om de een of andere reden "jood" moet gebruiken in elke post. Anders had ik em wel opgeschoond.
Neuh, dat "jood" slaat ook totaal nergens op.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij houdt nog van me, ondanks mijn Gilles de la Tourette
Mee eens, zonder dat ''Jood'' zou het een puik topic geweest zijn... en had je ook geen last van mij gehadquote:Op woensdag 1 november 2006 20:47 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Neuh, dat "jood" slaat ook totaal nergens op.
Msn enzoquote:Op woensdag 1 november 2006 20:45 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Matige discussiepartner, jij. Je hebt een punt, remlof heeft een punt, genoeg voer voor argumentatie over en weer en jij komt met "Hater"
.
Herkansing in Gothic voertuig!!quote:Op woensdag 1 november 2006 20:47 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Mee eens, zonder dat ''Jood'' zou het een puik topic geweest zijn... en had je ook geen last van mij gehad![]()
Ik trek mijn handen er vanafquote:Op woensdag 1 november 2006 20:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Herkansing in Gothic voertuig!!
Geen gejood, geen gebagger!
Agree !quote:Op woensdag 1 november 2006 20:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Herkansing in Gothic voertuig!!
Geen gejood, geen gebagger!
Mijn weloprechte excusesquote:Op woensdag 1 november 2006 20:51 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Agree !en nu even normaal doen hé Pizzakoppo.. sommige mensen kunnen dit niet leuk vinden
![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Mijn weloprechte excusesZolang jij ook maar een creatie toevoegt
En ik danquote:Op woensdag 1 november 2006 20:57 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Uiteraard ! Komt voor de bakker lieferd
![]()
![]()
Hij had wel gelijk.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:20 schreef TwyLight het volgende:
Verdomme remlof. zit niet zo te azen op mij![]()
meer dan die poging van jouquote:Op donderdag 2 november 2006 00:12 schreef TwyLight het volgende:
Hmm. Voldoet niet echt aan de normen
nee alleen de FAQ en de policy waarschijnlijkquote:Op donderdag 2 november 2006 00:47 schreef TwyLight het volgende:
Lees hij niet heel FB door voor die gaat posten?
Puik idee jah, dat het ergels *gemeld word* zoals bijv:quote:Op donderdag 2 november 2006 00:57 schreef TwyLight het volgende:
Kan er trouwens niet iets gemaakt worden dat je kan zien of de FAQ is bijgewerkt of niet? nu moet ik heb elke dag lezen om het zelf te controleren...
Maak een topic in FBquote:Op donderdag 2 november 2006 00:57 schreef TwyLight het volgende:
Kan er trouwens niet iets gemaakt worden dat je kan zien of de FAQ is bijgewerkt of niet? nu moet ik heb elke dag lezen om het zelf te controleren...
Wanneer krijg ik een klikbare tag???quote:Op donderdag 2 november 2006 09:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Maak een topic in FB. Dit is voor ONZ-gerelateerde vragen.
Zodra je tof, blauw of een kuthond wordt.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:30 schreef EL_REY het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik een klikbare tag???
![]()
![]()
![]()
1 uit de 3 is niet slecht.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:34 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Zodra je tof, blauw of een kuthond wordt.
Heb je gezien hoeveel SC reeksen er al lopen in ONZ? We zitten er niet echt te wachten op nog eenquote:Op donderdag 2 november 2006 12:59 schreef sanger het volgende:
@remlof.
nav [F1]Sanger&Spooky4u SC Deel # 2 waarom mag dat niet? Nergens op Fok! kun je een SC topic starten.
ik zou juist denken dat die ene meer of minder niets uit zou moeten makenquote:Op donderdag 2 november 2006 13:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je gezien hoeveel SC reeksen er al lopen in ONZ? We zitten er niet echt te wachten op nog een
Helaaschquote:Op donderdag 2 november 2006 13:19 schreef sanger het volgende:
[..]
ik zou juist denken dat die ene meer of minder niets uit zou moeten maken
als prins zijnde ben ik alledrie!quote:Op donderdag 2 november 2006 12:34 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Zodra je tof, blauw of een kuthond wordt.
hoeveel dan?quote:Op donderdag 2 november 2006 13:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je gezien hoeveel SC reeksen er al lopen in ONZ? We zitten er niet echt te wachten op nog een
quote:Op donderdag 2 november 2006 14:39 schreef murp het volgende:
[..]
...en ik dacht dat NB de enige was....![]()
![]()
Minimaal 12 toch?quote:
En oldbies, dus feitelijk zelfs 9.quote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 15:10 schreef Chowi het volgende:
Dit is ook een SC-reeks, met gemak.
beffen is een hobby!!quote:Op donderdag 2 november 2006 15:41 schreef murp het volgende:
Bef is toch dag/nacht bagger?
quote:Op donderdag 2 november 2006 15:55 schreef EL_REY het volgende:
[..]
beffen is een hobby!!
beffen wordt pas bagger als de letter "e"wordt vervangen door de letter "a"
Die heb ik eerder voorbij zien komenquote:Op donderdag 2 november 2006 15:55 schreef EL_REY het volgende:
[..]
beffen is een hobby!!
beffen wordt pas bagger als de letter "e"wordt vervangen door de letter "a"
het is gewoon de volgende ronde, de nieuwe ster heeft gewonnenquote:Op donderdag 2 november 2006 22:06 schreef TC03 het volgende:
Remlof, waar slaat het op om mijn topic te sluiten en dan vervolgens door te verwijzen naar een lemming?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet waar, die ander was gewoon een lemming.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:30 schreef remlof het volgende:
[..]
het is gewoon de volgende ronde, de nieuwe ster heeft gewonnen
is op slotquote:Op donderdag 2 november 2006 22:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Willen jullie dit verwijderen
Doe hier Haaibaaike na !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |