is de mijne niet hip?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:11 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ben fakking jaloers op jou
Check die avatar dan
Gewoon fucking hip man!
Je bent ook best een lekker wijf.quote:
ja wat hij zegtquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:36 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Je bent ook best een lekker wijf.
Ik hoop dat ik iets gewonnen heb.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:12 schreef TwyLight het volgende:
Wie heeft eigenlijk gewonnen?
Wat is er niet eerlijk gegaan dan ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:23 schreef EL_REY het volgende:
waarom moet er nog over de uitslag gediscussieerd worden...
tis gewoon doorgestoken kaart wat ik je zeg!
Die had zondermeer gewonnen in de categorie "Beste Fok!extensie voor Firefox"quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:32 schreef murp het volgende:
whoops
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Die had zondermeer gewonnen in de categorie "Beste Fok!extensie voor Firefox"
Als die categorie bestaan had dan hè?
leg eens uit....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Die had zondermeer gewonnen in de categorie "Beste Fok!extensie voor Firefox"
Als die categorie bestaan had dan hè?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:02 schreef remlof het volgende:
[..]
zie hier: PI's in QuickReply - De Firefox Extensie! 4
maar ik heb gewonnenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:23 schreef EL_REY het volgende:
waarom moet er nog over de uitslag gediscussieerd worden...
tis gewoon doorgestoken kaart wat ik je zeg!
Om 1 of andere vage reden heb ik daar niet voor gekozen of misschien ben ik het wel gewoon vergeten om ONZ er bij te zettenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:17 schreef murp het volgende:
vraagje: die gasten die gewonnen hebben zoals S-F. bij hun staat leukste nieuwkomer ofzo he?
moet er in dat plaatje niet ONZ staan?
was wel handig geweest..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Om 1 of andere vage reden heb ik daar niet voor gekozen of misschien ben ik het wel gewoon vergeten om ONZ er bij te zetten![]()
Iedereen snapt toch wel dat die debiele avatars hier weg komenquote:
nee...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Iedereen snapt toch wel dat die debiele avatars hier weg komen
dat valt nog te betwijfelen...quote:
Zal toch nietquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Er komt toch niet nog een deel hè...
quote:
Zou ik trouwens mijn plaatje ook nog los mogen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als er animo voor is
En nu die na-apers van een fokawards er zijn met hun 2000 categorieën
![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:32 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Zou ik trouwens mijn plaatje ook nog los mogen?
alvast bedankt![]()
![]()
Ja dank jequote:Op vrijdag 3 november 2006 21:20 schreef remlof het volgende:
Ow jah P-L nog gefeliciteerd he?
Daar wil ik een icoontje voorquote:De poedelprijs is voor: Yvonne, desondanks dat zij genomineerd was voor 8 verschillende categorieën heeft zij niets gewonnen.
Ga ik voor je makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |