ik vind dat jij op alles hebt gewonnen als je voor de trein springt, er een filmpje van maakt, en op fok zetquote:
daar ben ik te lief voorquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:15 schreef P8 het volgende:
[..]
ik vind dat jij op alles hebt gewonnen als je voor de trein springt, er een filmpje van maakt, en op fok zet
Probeer het zelf anders, pak dan wel een snel rijdende sneltrein.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:15 schreef P8 het volgende:
[..]
ik vind dat jij op alles hebt gewonnen als je voor de trein springt, er een filmpje van maakt, en op fok zet
opgebaarmoederquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Probeer het zelf anders, pak dan wel een snel rijdende sneltrein.
You go girl
als je kan bewijzen dat je paalbaar bent zal ik aardig doen. Zet maar een pic in je fotoboek, want van die ertenhoofden die daar staan kan ik echt geen harde plasser krijgenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
OMG dit is nog erger dan maikuuul-taal![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:24 schreef P8 het volgende:
[..]
als je kan bewijzen dat je paalbaar bent zal ik aardig doen. Zet maar een pic in je fotoboek, want van die ertenhoofden die daar staan kan ik echt geen harde plasser krijgen
blijkbaar nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:34 schreef P8 het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik ownde die noobs al toen ik in die luiers zat toch?
dat zal het zijnquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:37 schreef P8 het volgende:
o sorry mevrouw-ik-post-elke-dag-35-posts-op-fok-omdat-ik-al-heel-lang-geen-piemel-heb-gehad
kwaliteit is wel even wat belangrijker dan kwantiteit he![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:37 schreef P8 het volgende:
o sorry mevrouw-ik-post-elke-dag-35-posts-op-fok-omdat-ik-al-heel-lang-geen-piemel-heb-gehad
kwaliteit is wel even wat belangrijker dan kwantiteit he![]()
ja en nu ben je uitgeluld he. whahaha, ik ga dit topic morgen aan iedereen geven zodat iedereen kan zien dat je uitgeluld bent, en dan gaat iedereen je uitlachen en dan durf je niet meer op fok te komen HWHEHHEHEHEHEHWHWHEJAAAaaaaa!!!!loelerszquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:40 schreef P8 het volgende:
[..]
ja en nu ben je uitgeluld he. whahaha, ik ga dit topic morgen aan iedereen geven zodat iedereen kan zien dat je uitgeluld bent, en dan gaat iedereen je uitlachen en dan durf je niet meer op fok te komen HWHEHHEHEHEHEHWHWHEJAAAaaaaa!!!!loelersz
tuurlijk...nogmaals welterustenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:43 schreef P8 het volgende:
ok ik zal het niet doen omdat ik geen zelfmoord op mn geweten wil hebben![]()
moet je wel naaktpics van jezelf pm-en
wat? een vuist in je kont?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:47 schreef Pony-Lover het volgende:
ik heb trouwens gewonnen
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:56 schreef tho_Omas het volgende:
Intx. is Mr. Onz. De enige die afentoe nog leuke topics opent, die vervolgens weer verziekt worden door frituurmongooltjes en die rekelse kutzooi.
Wie zou het volgens jou dan moeten zijn?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:52 schreef EL_REY het volgende:
[..]
![]()
ga brood uitdelen bij het leger des heils![]()
Het schijnt dat Pony-Lover in de prijzen is gevallen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:11 schreef murp het volgende:
wie heeft er trouwens gewonnen?
Jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Het schijnt dat Pony-Lover in de prijzen is gevallen.
Maar je kent hem hè? Altijd bescheiden.![]()
Whahahaha wat een leuk woordgrapje!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:12 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Hee ikwilookwatzeggenikhadookwillenzeggen dat ik dus heb gewonnen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij was organisator, je had jezelf moeten uitsluiten van deelname. Zo gaat dat hè?!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zal maar niet zeggen dat ik ook gewonnen heb![]()
Hee dit waren wel de Lollerverkiezingenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Jij was organisator, je had jezelf moeten uitsluiten van deelname. Zo gaat dat hè?!
lollerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zal maar niet zeggen dat ik ook gewonnen heb![]()
Jaloersquote:
nimmerquote:
soms welquote:
Je bent 3e geworden in categorie 2 slechtste nieuwkomerquote:
Ik ben fakking jaloers op jouquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je bent 3e geworden in categorie 2 slechtste nieuwkomer4 stemmen en je bent 1 keer genomineerd als meest voorspelbare user
![]()
is de mijne niet hip?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:11 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ben fakking jaloers op jou
Check die avatar dan
Gewoon fucking hip man!
Je bent ook best een lekker wijf.quote:
ja wat hij zegtquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:36 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Je bent ook best een lekker wijf.
Ik hoop dat ik iets gewonnen heb.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:12 schreef TwyLight het volgende:
Wie heeft eigenlijk gewonnen?
Wat is er niet eerlijk gegaan dan ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:23 schreef EL_REY het volgende:
waarom moet er nog over de uitslag gediscussieerd worden...
tis gewoon doorgestoken kaart wat ik je zeg!
Die had zondermeer gewonnen in de categorie "Beste Fok!extensie voor Firefox"quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:32 schreef murp het volgende:
whoops
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Die had zondermeer gewonnen in de categorie "Beste Fok!extensie voor Firefox"
Als die categorie bestaan had dan hè?
leg eens uit....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Die had zondermeer gewonnen in de categorie "Beste Fok!extensie voor Firefox"
Als die categorie bestaan had dan hè?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:02 schreef remlof het volgende:
[..]
zie hier: PI's in QuickReply - De Firefox Extensie! 4
maar ik heb gewonnenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:23 schreef EL_REY het volgende:
waarom moet er nog over de uitslag gediscussieerd worden...
tis gewoon doorgestoken kaart wat ik je zeg!
Om 1 of andere vage reden heb ik daar niet voor gekozen of misschien ben ik het wel gewoon vergeten om ONZ er bij te zettenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:17 schreef murp het volgende:
vraagje: die gasten die gewonnen hebben zoals S-F. bij hun staat leukste nieuwkomer ofzo he?
moet er in dat plaatje niet ONZ staan?
was wel handig geweest..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Om 1 of andere vage reden heb ik daar niet voor gekozen of misschien ben ik het wel gewoon vergeten om ONZ er bij te zetten![]()
Iedereen snapt toch wel dat die debiele avatars hier weg komenquote:
nee...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Iedereen snapt toch wel dat die debiele avatars hier weg komen
dat valt nog te betwijfelen...quote:
Zal toch nietquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Er komt toch niet nog een deel hè...
quote:
Zou ik trouwens mijn plaatje ook nog los mogen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als er animo voor is
En nu die na-apers van een fokawards er zijn met hun 2000 categorieën
![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:32 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Zou ik trouwens mijn plaatje ook nog los mogen?
alvast bedankt![]()
![]()
Ja dank jequote:Op vrijdag 3 november 2006 21:20 schreef remlof het volgende:
Ow jah P-L nog gefeliciteerd he?
Daar wil ik een icoontje voorquote:De poedelprijs is voor: Yvonne, desondanks dat zij genomineerd was voor 8 verschillende categorieën heeft zij niets gewonnen.
Ga ik voor je makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |