1 2 3 | Alberto_Vermicelli 9 stemmen Oshiro 7 Stemmen |
1 2 3 | KaMo 11 Stemmen Sala-adin 4 Stemmen |
1 2 3 | Pussydeluxe 11 Stemmen Biogarde 11 Stemmen |
1 2 3 | Pussydeluxe 13 Stemmen Yvonne 12 Stemmen |
1 2 3 | Remlof 7 Stemmen Intxaurraga 7 Stemmen |
1 2 3 | SeaOfLove 13 Stemmen Moemoe 5 Stemmen |
1 2 3 | Remlof 23 Stemmen Biogarde 2 Stemmen |
1 2 3 | SeaOfLove 8 Stemmen Mimic_ 7 Stemmen |
1 2 3 | Most_Wanted 10 Stemmen KaMo 3 Stemmen |
1 2 3 | Yvonne 10 Stemmen BaajGuardian 6 Stemmen |
1 2 3 | Yvonne 4 Stemmen Cerror 3 Stemmen |
1 2 3 | Dribbel_ 12 Stemmen BrauN 9 Stemmen |
quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:21 schreef Bierbroeder het volgende:
Gefeliciteerd allemaal![]()
Waar is het bier?
Vraag het cerror!quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:21 schreef Bierbroeder het volgende:
Gefeliciteerd allemaal![]()
Waar is het bier?
quote:
Wat domquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:59 schreef HuHu het volgende:
Heey SF, je hebt je eigen naam verkeerd geschreven in de OP.
[ code verwijderd ]
Mooiquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:00 schreef Biogarde het volgende:
Een gedicht. Een gedicht van Bi0.
Ik zag iets moois. Ik zag iets moois en geks.
Zag de einduitslag en stond perplex.
Geen vulkaan zonder lava.
Wel de prijs voor de leukste ava.
Pin me er niet aan vast, dus geen gepin.
Zo tof dat jullie me verkozen tot Mr. ONZin.
Zo mooi dit![]()
![]()
1 2 3 | Remlof 7 Stemmen Intxaurraga 7 Stemmen |
Aaaaaaaahquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:10 schreef IQM het volgende:
[ code verwijderd ]
Hier klopt iets niet...Intx op 3? En Bio op 1?![]()
Die van mij ook graag. Beidequote:Op zondag 22 oktober 2006 20:10 schreef SeaOfLove het volgende:
S-F...mag ik dat plaatje van geilste milf los hebben?
Dat is een hele goede vraag.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:13 schreef Niwa het volgende:
Wordt Maikuuul nu gebanned?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:13 schreef Niwa het volgende:
Wordt Maikuuul nu gebanned?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:10 schreef SeaOfLove het volgende:
S-F...mag ik dat plaatje van geilste milf los hebben?
Dat kanquote:
Njah helaas je stond dagen bovenaan met je bier gebruikquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:22 schreef remlof het volgende:
ooh 2x runner-up! nou ja, gefeli winners!
Tof! Mag ik mn ava een beutje aanpassen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Bio & SOL
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nou ja, ik gun het cerror van harte hoorquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Njah helaas je stond dagen bovenaan met je bier gebruikEn toen kwamen de cerror fans
![]()
Ja hoor tuurlijk mag dat !quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Tof! Mag ik mn ava een beutje aanpassen?![]()
Ik vroeg iets!quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:52 schreef mcDavid het volgende:
En de categorie "user met tofste gesloopte-stuiterbal-waar-een-gezichtje-van-gemaakt-is in de avatar"?
Oja ....quote:
ik zei toch niet "meest herkenbare gesloopte stuiterbal in avatar"quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Oja ....
Als je categorie 12 had gewonnen dan had je die prijs gewonnenMaar je hebt die niet gewonnen dus pech
Nee die categorie bestaat niet dus die kan je ook niet winnenquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik zei toch niet "meest herkenbare gesloopte stuiterbal in avatar"
2 x in de top 3quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:08 schreef KaMo het volgende:
Ik heb er niet één !
Jij bent dus echt niet de beste nieuwkomer he heaumeaux.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
2 x in de top 3Je was bijna slechtste nieuwkomer
![]()
Wel 2 nominaties !! slechtste nieuwkomer en leukste nieuwkomerquote:
Ik wil medelijdenquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wel 2 nominaties !! slechtste nieuwkomer en leukste nieuwkomer![]()
Oke dat kan je denken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:12 schreef Piovan het volgende:
[..]
Jij bent dus echt niet de beste nieuwkomer he heaumeaux.
JE bent organisator en je wint direct zoiets, in feite ben je een dikke kutuser.
Ik erger mij hier dood aan, vals speler.
![]()
Was sticky enzo. Jammer dan.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:18 schreef Piovan het volgende:
Ik zit hier vaak en ik heb niet 1 keer een stemtopic gezien.
Grromormormormr. oneone
?quote:
En waarom ben ik niet genomineerd, ik ben een van de beste,quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Was sticky enzo. Jammer dan.![]()
ik ken je niet eensquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:19 schreef Piovan het volgende:
[..]
En waarom ben ik niet genomineerd, ik ben een van de beste,
die wat genomineerd zijn zie je amper topickzz vanvalsspelers
Ja, wie ben je? Waarom ben je zo aan het huilen?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:19 schreef Piovan het volgende:
[..]
En waarom ben ik niet genomineerd, ik ben een van de beste,
die wat genomineerd zijn zie je amper topickzz vanvalsspelers
quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:24 schreef Piovan het volgende:
[..]
schrijf mijn naam goed jij drommels drommels
jaquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zijn er nog vragen of opmerkingen betreffend de uitslag ?
jaquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zijn er nog vragen of opmerkingen betreffend de uitslag ?
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:12 schreef Pony-Lover het volgende:
ik heb gewonnen
wie ben jij?quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:22 schreef Piovan het volgende:
[..]
Rot op dan ben je pas echt een n00b
Iedereen die regelmatig in ONZ is kent mij![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:15 schreef KaMo het volgende:
waarom ben ik de enige die Piovan kent?
geen idee....quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:15 schreef KaMo het volgende:
waarom ben ik de enige die Piovan kent?
Je moet me niet gaan lopen nalullen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:19 schreef Dirktator het volgende:
Ik eis een recount!!![]()
Nou ja, volgend jaar maar weer een nieuwe kleaun lanceren, ditmaal geen heaumeaukapper uit België
quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:19 schreef Dirktator het volgende:
Nou ja, volgend jaar maar weer een nieuwe kleaun lanceren, ditmaal geen heaumeaukapper uit België
PM me, ik zal wat bedenken... ik heb nog een vol jaar...quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:33 schreef Chowi het volgende:
Is het mogelijk dat volgend jaar de lollerverkiezingen mij een maand van tevoren gemeld worden? Dan zet ik namelijk even een toffe stunt op poten, waardoor ik een eigen, nieuwe categorie krijg..
quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:33 schreef Chowi het volgende:
Is het mogelijk dat volgend jaar de lollerverkiezingen mij een maand van tevoren gemeld worden? Dan zet ik namelijk even een toffe stunt op poten, waardoor ik een eigen, nieuwe categorie krijg..
quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat kan
Mits er iets met tieten gebeurd of iets dergelijks [afbeelding]
oh okeequote:Op zondag 22 oktober 2006 23:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Die Lollerverkiezingen hè? #4 Napraat topic
quote:
quote:
ha ha haquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
!!
Ik moest het grapje even maken![]()
murp, ik vind je niet meer lief.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:44 schreef murp het volgende:
[..]
ha ha ha![]()
wanneer ga je nou een fotoboek maken?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:47 schreef MilkyWay het volgende:
[..]
murp, ik vind je niet meer lief.
Groetjes, je ex.
ik heb niet van die lekkere exenquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:47 schreef MilkyWay het volgende:
[..]
murp, ik vind je niet meer lief.
Groetjes, je ex.
ik heb op Tonks gestemd, het lijkt of iedereen hem vergeten is....quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:51 schreef SuperRogier het volgende:
Ik geloof dat iedereen retejaloers is op maikuul en daarom tegen em heeft gestemd..
Maargoed, dat zal wel zo zijn aangezien ik hem soms wel grappig vind![]()
heeft fietsje niet nodigquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:44 schreef murp het volgende:
[..]
ha ha ha![]()
wanneer ga je nou een fotoboek maken?
mens-erger-je-niet is koelerquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:03 schreef Maisnon het volgende:
Volgende keer gaan we bij mij thuis ganzebord spelen
quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:24 schreef SeaOfLove het volgende:
Maarrre...fiets, zonder vervelend te willen zijn: kan mijn ava wat trager, anders krijg ik straks weer commentaar![]()
had ik maar 1 stem meer gehad ...hadden we een gedeelde 3de plekquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:09 schreef oshiro het volgende:
Ben ik als weinig-poster toch nog 3e geworden in de newbie categorie
Ik bedank voor de 'eer'.quote:
dat kanquote:
Ik vind dat remlof de award verdiende.quote:
Vertelquote:Op maandag 23 oktober 2006 11:05 schreef SiemeN het volgende:
Er is bedrog in het spel! Ik heis een hertelling!
Jij had op nummer één moeten staan.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:10 schreef Intxaurraga het volgende:
Deze uitslag erken ik niet.
Geeft niks hoor, poedeliewoepsie.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:27 schreef IQM het volgende:
Ja, die vraagtekens komen door de stomme webserver ofzo.
oh?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:44 schreef _mimic het volgende:
Stomme users! Het is toch wel duidelijk dat IK het meeste lik!
Ik eis een HERVERKIEZING!
ik heb een mooierequote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Mooi. Fok! is up, dus ik kan weer pimpen met mijn nieuwe avater.
Welk gare ding?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:59 schreef Maikuuul het volgende:
YESgewonnen !
Ff me avater veranderen jezweets !
Ey kan iemand dat gare ding niet uit me avater halen ?
Wat klopt er niet volgens jou ?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:36 schreef EL_REY het volgende:
ik stel een motie van wantrouwen in richting meneer huppeldepupeerdepuup...
klopt niet deze uitslag
allesquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat klopt er niet volgens jou ?![]()
Dat gouden ding wat je ziet als mijn avater eindigt !quote:
Van die verkiezing in 2005 bedoel jequote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat gouden ding wat je ziet als mijn avater eindigt !
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat klopt er niet volgens jou ?![]()
Jij had mr onzin moeten worden zekerquote:
Ik ben blij voor je.. nee echt.. Hoera!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:50 schreef Pony-Lover het volgende:
en dat is leuk
Wat aardig van jequote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:52 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je.. nee echt.. Hoera!
zie pmquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:35 schreef P8 het volgende:
waarom stemde misshobje op mij als meest gehate user
Vroegah had ze wel fotos, maar meerdere klachten kwamen binnen bij computer groothandels dat de TFT schermen niet tegen kwijl op het beeldscherm konden dus heeft ze uit voorzorg de fotos verwijdert voor publieke toegang.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:06 schreef JDude het volgende:
Een "geylste milf" met enkel Smurfen in d'r fotoboek, best knap.
nee ik nietquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij had mr onzin moeten worden zeker![]()
Smurfin is best geil toch?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:06 schreef JDude het volgende:
Jah...dat heb ik weer goed gedaanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:06 schreef JDude het volgende:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jah...dat heb ik weer goed gedaan![]()
en dat is leuk?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:16 schreef Pony-Lover het volgende:
ik heb trouwens gewonnen
Ik ben blij voor je.. nee echt.. Hoera!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:16 schreef Pony-Lover het volgende:
ik heb trouwens gewonnen
nee ikquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:23 schreef moemoe het volgende:
De liefste Fokker! had ik echt gewonnen.
Ik denk het wel ja. Mocht er nog behoefte zijn om SERIEUS verder te kletsen over de uitslag dan mag er nog een deeltje geopend wordenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dit is het laatste Lollerverkiezingstopic toch? Toch?
WIE???quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:58 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Dacht dat ik wel de leukste nieuwkomer zou worden
4chan,Gajin4Koma,Happy Nergro,Pedobear, Miss Honey, Koekje erbij en de andere shops
Oke baasquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja. Mocht er nog behoefte zijn om SERIEUS verder te kletsen over de uitslag dan mag er nog een deeltje geopend worden![]()
ik vind dat jij op alles hebt gewonnen als je voor de trein springt, er een filmpje van maakt, en op fok zetquote:
daar ben ik te lief voorquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:15 schreef P8 het volgende:
[..]
ik vind dat jij op alles hebt gewonnen als je voor de trein springt, er een filmpje van maakt, en op fok zet
Probeer het zelf anders, pak dan wel een snel rijdende sneltrein.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:15 schreef P8 het volgende:
[..]
ik vind dat jij op alles hebt gewonnen als je voor de trein springt, er een filmpje van maakt, en op fok zet
opgebaarmoederquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Probeer het zelf anders, pak dan wel een snel rijdende sneltrein.
You go girl
als je kan bewijzen dat je paalbaar bent zal ik aardig doen. Zet maar een pic in je fotoboek, want van die ertenhoofden die daar staan kan ik echt geen harde plasser krijgenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
OMG dit is nog erger dan maikuuul-taal![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:24 schreef P8 het volgende:
[..]
als je kan bewijzen dat je paalbaar bent zal ik aardig doen. Zet maar een pic in je fotoboek, want van die ertenhoofden die daar staan kan ik echt geen harde plasser krijgen
blijkbaar nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:34 schreef P8 het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik ownde die noobs al toen ik in die luiers zat toch?
dat zal het zijnquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:37 schreef P8 het volgende:
o sorry mevrouw-ik-post-elke-dag-35-posts-op-fok-omdat-ik-al-heel-lang-geen-piemel-heb-gehad
kwaliteit is wel even wat belangrijker dan kwantiteit he![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:37 schreef P8 het volgende:
o sorry mevrouw-ik-post-elke-dag-35-posts-op-fok-omdat-ik-al-heel-lang-geen-piemel-heb-gehad
kwaliteit is wel even wat belangrijker dan kwantiteit he![]()
ja en nu ben je uitgeluld he. whahaha, ik ga dit topic morgen aan iedereen geven zodat iedereen kan zien dat je uitgeluld bent, en dan gaat iedereen je uitlachen en dan durf je niet meer op fok te komen HWHEHHEHEHEHEHWHWHEJAAAaaaaa!!!!loelerszquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:40 schreef P8 het volgende:
[..]
ja en nu ben je uitgeluld he. whahaha, ik ga dit topic morgen aan iedereen geven zodat iedereen kan zien dat je uitgeluld bent, en dan gaat iedereen je uitlachen en dan durf je niet meer op fok te komen HWHEHHEHEHEHEHWHWHEJAAAaaaaa!!!!loelersz
tuurlijk...nogmaals welterustenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:43 schreef P8 het volgende:
ok ik zal het niet doen omdat ik geen zelfmoord op mn geweten wil hebben![]()
moet je wel naaktpics van jezelf pm-en
wat? een vuist in je kont?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:47 schreef Pony-Lover het volgende:
ik heb trouwens gewonnen
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:56 schreef tho_Omas het volgende:
Intx. is Mr. Onz. De enige die afentoe nog leuke topics opent, die vervolgens weer verziekt worden door frituurmongooltjes en die rekelse kutzooi.
Wie zou het volgens jou dan moeten zijn?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:52 schreef EL_REY het volgende:
[..]
![]()
ga brood uitdelen bij het leger des heils![]()
Het schijnt dat Pony-Lover in de prijzen is gevallen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:11 schreef murp het volgende:
wie heeft er trouwens gewonnen?
Jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Het schijnt dat Pony-Lover in de prijzen is gevallen.
Maar je kent hem hè? Altijd bescheiden.![]()
Whahahaha wat een leuk woordgrapje!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:12 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Hee ikwilookwatzeggenikhadookwillenzeggen dat ik dus heb gewonnen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij was organisator, je had jezelf moeten uitsluiten van deelname. Zo gaat dat hè?!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zal maar niet zeggen dat ik ook gewonnen heb![]()
Hee dit waren wel de Lollerverkiezingenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Jij was organisator, je had jezelf moeten uitsluiten van deelname. Zo gaat dat hè?!
lollerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zal maar niet zeggen dat ik ook gewonnen heb![]()
Jaloersquote:
nimmerquote:
soms welquote:
Je bent 3e geworden in categorie 2 slechtste nieuwkomerquote:
Ik ben fakking jaloers op jouquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je bent 3e geworden in categorie 2 slechtste nieuwkomer4 stemmen en je bent 1 keer genomineerd als meest voorspelbare user
![]()
is de mijne niet hip?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:11 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ben fakking jaloers op jou
Check die avatar dan
Gewoon fucking hip man!
Je bent ook best een lekker wijf.quote:
ja wat hij zegtquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:36 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Je bent ook best een lekker wijf.
Ik hoop dat ik iets gewonnen heb.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:12 schreef TwyLight het volgende:
Wie heeft eigenlijk gewonnen?
Wat is er niet eerlijk gegaan dan ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:23 schreef EL_REY het volgende:
waarom moet er nog over de uitslag gediscussieerd worden...
tis gewoon doorgestoken kaart wat ik je zeg!
Die had zondermeer gewonnen in de categorie "Beste Fok!extensie voor Firefox"quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:32 schreef murp het volgende:
whoops
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Die had zondermeer gewonnen in de categorie "Beste Fok!extensie voor Firefox"
Als die categorie bestaan had dan hè?
leg eens uit....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Die had zondermeer gewonnen in de categorie "Beste Fok!extensie voor Firefox"
Als die categorie bestaan had dan hè?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:02 schreef remlof het volgende:
[..]
zie hier: PI's in QuickReply - De Firefox Extensie! 4
maar ik heb gewonnenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:23 schreef EL_REY het volgende:
waarom moet er nog over de uitslag gediscussieerd worden...
tis gewoon doorgestoken kaart wat ik je zeg!
Om 1 of andere vage reden heb ik daar niet voor gekozen of misschien ben ik het wel gewoon vergeten om ONZ er bij te zettenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:17 schreef murp het volgende:
vraagje: die gasten die gewonnen hebben zoals S-F. bij hun staat leukste nieuwkomer ofzo he?
moet er in dat plaatje niet ONZ staan?
was wel handig geweest..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Om 1 of andere vage reden heb ik daar niet voor gekozen of misschien ben ik het wel gewoon vergeten om ONZ er bij te zetten![]()
Iedereen snapt toch wel dat die debiele avatars hier weg komenquote:
nee...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Iedereen snapt toch wel dat die debiele avatars hier weg komen
dat valt nog te betwijfelen...quote:
Zal toch nietquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Er komt toch niet nog een deel hè...
quote:
Zou ik trouwens mijn plaatje ook nog los mogen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als er animo voor is
En nu die na-apers van een fokawards er zijn met hun 2000 categorieën
![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:32 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Zou ik trouwens mijn plaatje ook nog los mogen?
alvast bedankt![]()
![]()
Ja dank jequote:Op vrijdag 3 november 2006 21:20 schreef remlof het volgende:
Ow jah P-L nog gefeliciteerd he?
Daar wil ik een icoontje voorquote:De poedelprijs is voor: Yvonne, desondanks dat zij genomineerd was voor 8 verschillende categorieën heeft zij niets gewonnen.
Ga ik voor je makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |