allesquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat klopt er niet volgens jou ?![]()
Dat gouden ding wat je ziet als mijn avater eindigt !quote:
Van die verkiezing in 2005 bedoel jequote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat gouden ding wat je ziet als mijn avater eindigt !
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat klopt er niet volgens jou ?![]()
Jij had mr onzin moeten worden zekerquote:
Ik ben blij voor je.. nee echt.. Hoera!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:50 schreef Pony-Lover het volgende:
en dat is leuk
Wat aardig van jequote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:52 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je.. nee echt.. Hoera!
zie pmquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:35 schreef P8 het volgende:
waarom stemde misshobje op mij als meest gehate user
Vroegah had ze wel fotos, maar meerdere klachten kwamen binnen bij computer groothandels dat de TFT schermen niet tegen kwijl op het beeldscherm konden dus heeft ze uit voorzorg de fotos verwijdert voor publieke toegang.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:06 schreef JDude het volgende:
Een "geylste milf" met enkel Smurfen in d'r fotoboek, best knap.
nee ik nietquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij had mr onzin moeten worden zeker![]()
Smurfin is best geil toch?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:06 schreef JDude het volgende:
Jah...dat heb ik weer goed gedaanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:06 schreef JDude het volgende:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jah...dat heb ik weer goed gedaan![]()
en dat is leuk?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:16 schreef Pony-Lover het volgende:
ik heb trouwens gewonnen
Ik ben blij voor je.. nee echt.. Hoera!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:16 schreef Pony-Lover het volgende:
ik heb trouwens gewonnen
nee ikquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:23 schreef moemoe het volgende:
De liefste Fokker! had ik echt gewonnen.
Ik denk het wel ja. Mocht er nog behoefte zijn om SERIEUS verder te kletsen over de uitslag dan mag er nog een deeltje geopend wordenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dit is het laatste Lollerverkiezingstopic toch? Toch?
WIE???quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:58 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Dacht dat ik wel de leukste nieuwkomer zou worden
4chan,Gajin4Koma,Happy Nergro,Pedobear, Miss Honey, Koekje erbij en de andere shops
Oke baasquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja. Mocht er nog behoefte zijn om SERIEUS verder te kletsen over de uitslag dan mag er nog een deeltje geopend worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |