ik vind dat jij op alles hebt gewonnen als je voor de trein springt, er een filmpje van maakt, en op fok zetquote:
daar ben ik te lief voorquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:15 schreef P8 het volgende:
[..]
ik vind dat jij op alles hebt gewonnen als je voor de trein springt, er een filmpje van maakt, en op fok zet
Probeer het zelf anders, pak dan wel een snel rijdende sneltrein.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:15 schreef P8 het volgende:
[..]
ik vind dat jij op alles hebt gewonnen als je voor de trein springt, er een filmpje van maakt, en op fok zet
opgebaarmoederquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Probeer het zelf anders, pak dan wel een snel rijdende sneltrein.
You go girl
als je kan bewijzen dat je paalbaar bent zal ik aardig doen. Zet maar een pic in je fotoboek, want van die ertenhoofden die daar staan kan ik echt geen harde plasser krijgenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
OMG dit is nog erger dan maikuuul-taal![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:24 schreef P8 het volgende:
[..]
als je kan bewijzen dat je paalbaar bent zal ik aardig doen. Zet maar een pic in je fotoboek, want van die ertenhoofden die daar staan kan ik echt geen harde plasser krijgen
blijkbaar nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:34 schreef P8 het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik ownde die noobs al toen ik in die luiers zat toch?
dat zal het zijnquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:37 schreef P8 het volgende:
o sorry mevrouw-ik-post-elke-dag-35-posts-op-fok-omdat-ik-al-heel-lang-geen-piemel-heb-gehad
kwaliteit is wel even wat belangrijker dan kwantiteit he![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:37 schreef P8 het volgende:
o sorry mevrouw-ik-post-elke-dag-35-posts-op-fok-omdat-ik-al-heel-lang-geen-piemel-heb-gehad
kwaliteit is wel even wat belangrijker dan kwantiteit he![]()
ja en nu ben je uitgeluld he. whahaha, ik ga dit topic morgen aan iedereen geven zodat iedereen kan zien dat je uitgeluld bent, en dan gaat iedereen je uitlachen en dan durf je niet meer op fok te komen HWHEHHEHEHEHEHWHWHEJAAAaaaaa!!!!loelerszquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:40 schreef P8 het volgende:
[..]
ja en nu ben je uitgeluld he. whahaha, ik ga dit topic morgen aan iedereen geven zodat iedereen kan zien dat je uitgeluld bent, en dan gaat iedereen je uitlachen en dan durf je niet meer op fok te komen HWHEHHEHEHEHEHWHWHEJAAAaaaaa!!!!loelersz
tuurlijk...nogmaals welterustenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:43 schreef P8 het volgende:
ok ik zal het niet doen omdat ik geen zelfmoord op mn geweten wil hebben![]()
moet je wel naaktpics van jezelf pm-en
wat? een vuist in je kont?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:47 schreef Pony-Lover het volgende:
ik heb trouwens gewonnen
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:56 schreef tho_Omas het volgende:
Intx. is Mr. Onz. De enige die afentoe nog leuke topics opent, die vervolgens weer verziekt worden door frituurmongooltjes en die rekelse kutzooi.
Wie zou het volgens jou dan moeten zijn?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:52 schreef EL_REY het volgende:
[..]
![]()
ga brood uitdelen bij het leger des heils![]()
Het schijnt dat Pony-Lover in de prijzen is gevallen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:11 schreef murp het volgende:
wie heeft er trouwens gewonnen?
Jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Het schijnt dat Pony-Lover in de prijzen is gevallen.
Maar je kent hem hč? Altijd bescheiden.![]()
Whahahaha wat een leuk woordgrapje!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:12 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Hee ikwilookwatzeggenikhadookwillenzeggen dat ik dus heb gewonnen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij was organisator, je had jezelf moeten uitsluiten van deelname. Zo gaat dat hč?!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zal maar niet zeggen dat ik ook gewonnen heb![]()
Hee dit waren wel de Lollerverkiezingenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Jij was organisator, je had jezelf moeten uitsluiten van deelname. Zo gaat dat hč?!
lollerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zal maar niet zeggen dat ik ook gewonnen heb![]()
Jaloersquote:
nimmerquote:
soms welquote:
Je bent 3e geworden in categorie 2 slechtste nieuwkomerquote:
Ik ben fakking jaloers op jouquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je bent 3e geworden in categorie 2 slechtste nieuwkomer4 stemmen en je bent 1 keer genomineerd als meest voorspelbare user
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |