Voor die 40 posts die je er nog kan plaatsen? Nah.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:01 schreef TwyLight het volgende:
Sluit de andere NB a.u.b.
dit is de goede.
ja hoor, bij jou ook?quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:41 schreef gateh het volgende:
alles goed bij de modjes?
Maar dan gaan ze alleen maar liggen bedervenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:07 schreef jogy het volgende:
Ik leg de gare rapen wel even in de kelder voor latere consumptie.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:53 schreef remlof het volgende:
Vraag maar aan Momus_
Ow nee, die komt nooit meer terug
Topic had wel potentie.....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:42 schreef yvonne het volgende:
Momus_ zit in de prullenbak
shit happens!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:39 schreef TheSorrow het volgende:
remlof, in je quote zeg je -weg- , maar het actuele plaatje laat je staan...Yolanthe Van Kasbergen
je zet m toch zelf in je fotoboek?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:20 schreef TheSorrow het volgende:
Kijk eens wie we daar hebben!
Altijd leuk als mensen fotoboek foto's zonder toestemming posten...
als jij een foto in het fotoboek zet, kan je bijna zeker weten dat jou foto op het forum komt...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:26 schreef TheSorrow het volgende:
Juist, en daar staat ie best toch? Hoeft toch niet persé op t forum zelf? Daarom maak je een fotoboek aan, zodat ze DAARIN kunnen kijken... lijkt mij dan hoor
dit is een ban waard!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:28 schreef The_Terminator het volgende:
Hmm...
Klik maar niet als je een zwakke maag hebt: http://www.cu2.nl/forum.php/thread_view/25/9571/?page=1
Ik heb mn fobo al een aardige tijd, en dit is voor t eerst dat een of andere koeft zomaar een foto postquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:28 schreef murp het volgende:
[..]
als jij een foto in het fotoboek zet, kan je bijna zeker weten dat jou foto op het forum komt...
dat gebeurd heel vaak, misschien niet netjes, maar toch gebeurd het...
volgens mij niet, volgens mij mag je gewoon foto's op het forum gooien...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:30 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik heb mn fobo al een aardige tijd, en dit is voor t eerst dat een of andere hoeft zomaar een foto postEn tis niet met toestemming, ik d8 dat daar regels over waren?
Waren inderdaad. En in principe is het wel zo dat wanneer je mensen voor lul kan zetten je er zelf ook tegen moet kunnenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:30 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik heb mn fobo al een aardige tijd, en dit is voor t eerst dat een of andere koeft zomaar een foto postEn tis niet met toestemming, ik d8 dat daar regels over waren?
Ah ok... dan heb ik t misschien misquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:32 schreef murp het volgende:
[..]
volgens mij niet, volgens mij mag je gewoon foto's op het forum gooien...
Ik kan er ook wel tegen hoor, ik keek er alleen van op dat opeens mijn foto daar wasquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Waren inderdaad. En in principe is het wel zo dat wanneer je mensen voor lul kan zetten je er zelf ook tegen moet kunnen.
pcies, wat hij doet moet hij weten, tis toch geen verschrikkelijke foto?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:34 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ah ok... dan heb ik t misschien misMaarja, als hij/zij (twijfel nog steeds wat t is) daar opgewonden van raakt van mijn foto's posten moet hij/zij dat vooral doen
Vind t maar gaar tbh
Ag ik lig er niet wakker van, ik kon me alleen herinneren dat t bepaalde regels had ofzo, die kennelijk niet meer gelden.....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:34 schreef remlof het volgende:
Je hebt die foto zelf geupload naar fok... Je kan em natuurlijk weghalen, of uploaden met een andere filenaam
Mja zo denk ik er ook over (dat de foto niet verschrikkelijk isquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:36 schreef murp het volgende:
[..]
pcies, wat hij doet moet hij weten, tis toch geen verschrikkelijke foto?
moet je mijn fotoboek eens bekijken
opgelost slotje...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:37 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Mja zo denk ik er ook over (dat de foto niet verschrikkelijk is)
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:36 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ag ik lig er niet wakker van, ik kon me alleen herinneren dat t bepaalde regels had ofzo, die kennelijk niet meer gelden.....
boeiend!
Haha, mja dan laat ik t wel wetenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:38 schreef jogy het volgende:
[..]. De FAQ is een tijdje geleden aangepast inderdaad. Natuurlijk mocht deze of gene echt helemaal wild gaan met je foto's dan is het een ander verhaal.
Hij is weer op zwartquote:
Hij knippert Zwart Blauw Zwart Blauw Blauw Zwart Blauzwartquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |