Mooi man, een topiclink als plaatjequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:37 schreef Momus_ het volgende:
Eerste keer dat ik moest lachen om Tubgirl.quote:
Ik heb dat oude plaatje niet.... ik zal eens ff googlen of ik wat kan vindenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:41 schreef Je-ko.nl het volgende:
Gabberin zei je toch?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:44 schreef P8 het volgende:
haar voorhoofd is niet goed gekalibreert
Als je niet weet wat het is zal je het zelf ook wel zijnquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:46 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
MLORK, PLORK... wat betekent t anyway![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:47 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Als je niet weet wat het is zal je het zelf ook wel zijn![]()
stampteefquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:53 schreef nvido het volgende:
Ze is er ook alleen maar beter uit gaan zien he, lekkere stampteef
Wow je bent wel stoerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:15 schreef Kiteless het volgende:
Nog eentje
[afbeelding]
"Uh, heeft iemand de valium gezien......?"
Hehehe, lilluk met de hoofdletter "lil"
Mja, dat ben ikquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:18 schreef P8 het volgende:
dat is wel een vent toch?
Kom op zeg, als je kunt uitdelen moet je ook kunnen incasseren hoorquote:
T fuckt me niet veel eigenlijk, vind t alleen een beetje gaarquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:22 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Kom op zeg, als je kunt uitdelen moet je ook kunnen incasseren hoor
"Ja dan had jij in de OP net zo goed foto's kunnen posten van iedereen die er een beetje anders uitziet maar dat doe je ook niet"quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:25 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
T fuckt me niet veel eigenlijk, vind t alleen een beetje gaarKan je net zo goed van ieder1 die haar basht een foto posten, maar dat doe je ook niet
Ja manquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:30 schreef Kiteless het volgende:
[..]
"Ja dan had jij in de OP net zo goed foto's kunnen posten van iedereen die er een beetje anders uitziet maar dat doe je ook niet"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |