Mijn piemel slaaptquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:09 schreef PrintScreen het volgende:
Niet wakker maken... dan volgt de rest vanzelf
* NanKing meldtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
We kunnen ook doorslaan in het eren![]()
Iemand?
Dat doettie toch al maanden?quote:
Braafquote:
Beetje inzet en willen werken zit er niet meer heden ten dagenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja slaapkopdat ding voert verdomme niks uit.
de mentaliteit van tegenwoordig.
quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:10 schreef remlof het volgende:
Meld maar als je em nog open wil hebben om middernacht
Niet zon grote mond he, anders bind ik je vastquote:Op woensdag 1 november 2006 00:27 schreef The_Terminator het volgende:
En nu posten schooiers, anders is het weer zo dood![]()
En wat had je in gedachten, als het een tijdje loopt wordt het waarschijnlijk ook snel minder. BeF is ook niet altijd even druk, maar heeft wel een vaste kliek users die het levendig houden. Dit begin je hier ook steeds meer te zien.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:28 schreef TwyLight het volgende:
Dit moet maar het laatste deel zijn er er mot maar wat nieuws bedacht worden
BN bagger in de nachtquote:Op woensdag 1 november 2006 00:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En wat had je in gedachten, als het een tijdje loopt wordt het waarschijnlijk ook snel minder. BeF is ook niet altijd even druk, maar heeft wel een vaste kliek users die het levendig houden. Dit begin je hier ook steeds meer te zien.
ja als ik zeg dat er wat anders verzonnen moet worden, betkend niet dat ik dat moet doenquote:Op woensdag 1 november 2006 00:32 schreef remlof het volgende:
[..]
jah hallo alleen een naamswijziging
Denk niet dat je er veel mee opschietquote:
Of je zet iets aandachttrekkends in de titel. Of een soort thema-iets, elke nacht iets anders. Een nacht truth or dare, een nacht plaatjes raden, een nacht tieten zoeken. Zoiets.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:35 schreef The_Terminator het volgende:
Naja, nog een nachtje proberen... Mocht het ook nu niets worden, jammer dan. Kunnen we in iedergeval het Mijlpaal topic nog even volbaggeren.
Als mensen NB zien schrikken ze alquote:Op woensdag 1 november 2006 00:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Of je zet iets aandachttrekkends in de titel. Of een soort thema-iets, elke nacht iets anders. Een nacht truth or dare, een nacht plaatjes raden, een nacht tieten zoeken. Zoiets.![]()
Dan worden er mensen verkracht?quote:Op woensdag 1 november 2006 00:37 schreef TwyLight het volgende:
Ik wens wel graag een topic waar ik voortaan een beetje mijn ei kwijt, want ik denk dat jllie allemaal weten wat er anders gaat gebeuren![]()
![]()
Ik dacht eerst ook dat jullie diva's waren.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:39 schreef TwyLight het volgende:
NB heeft tegenwoordig een reputatie zodat bijna niemand meer post
Geen mensen, wel de ONZ indexquote:Op woensdag 1 november 2006 00:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan worden er mensen verkracht?
Hij heeft genoeg van Surveilleren en is gaan fietsen.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:42 schreef boem-dikkie het volgende:
waar is S-F trouwens de hele tijd? en ik ben nog actief poster hoor
Dienstplichtquote:Op woensdag 1 november 2006 00:42 schreef boem-dikkie het volgende:
waar is S-F trouwens de hele tijd? en ik ben nog actief poster hoor
quote:Op woensdag 1 november 2006 00:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hij heeft genoeg van Surveilleren en is gaan fietsen.![]()
owja op die homo opleidingquote:
ff kijkenquote:Op woensdag 1 november 2006 00:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit leek me wel een goeie vervanging voor NB Twy:
IK NEUK JE ZUS!!!!11111EINZ![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |