lekker belangrijk...ik wissel met de week van sig tegenwoordig...soms wat korter dan een week en soms wat langerquote:
truste....en ja, we gaan echtquote:Op maandag 30 oktober 2006 03:12 schreef SnowDoggg het volgende:
Ja ... ik ben naar bedTruste iedereen
(als jullie nog gaan slapen
)
1 minuut te vroegquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:59 schreef remlof het volgende:
schop!
volgens mij loopt de server achter, ik schopte dit topic nadat het nieuws van 12 uur op radio 1 al was begonnen...quote:
Ik heb geen probleem, ik heb alles gefixt....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
He!
Ijsmeis --> insert headbang smiley.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem, ik heb alles gefixt....
We hebben dezelfde sneeuw
IJsmeis sneeuw roelt.
Misschien word het dan toch nog gezellig als er weer wat mensen hier komenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:54 schreef The_Terminator het volgende:
Ah, topic #200
Hier moet ik gewoon ff posten![]()
quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:25 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Heey maak je moeder eens wakker....
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:00 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
[..]
Hier dus:
Goedemorgen, Maandag 30 Oktober 2006
Dat zou hij iid voor mij moeten hebbenquote:
Nanquote:
Of we eren dit topic door er heel zuinig mee om te gaan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:38 schreef oshiro het volgende:
Als-stront-door-een-trechter-topic, wat een oneerbaarheid voor dit jubileum-geval
Je hebt gelijkquote:
Avondquote:
Niet wakker maken... dan volgt de rest vanzelfquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:05 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik heb zin in friet en mijn pink slaapt.![]()
We kunnen ook doorslaan in het erenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Of we eren dit topic door er heel zuinig mee om te gaan?
SD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |