Dat maakt duidelijk dat je niet sliktquote:
Ja leukquote:
Heb je enig idee hoe groot dat ding is, die kan ik nooit doorslikken.quote:Op maandag 30 oktober 2006 02:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat maakt duidelijk dat je niet slikt![]()
Ik heb seizoen 1 en 2 gedownload, en ben na 3 afleveringen seizoen 2 gestopt met kijkenquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:06 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Ja leuk
[..]
Heb je enig idee hoe groot dat ding is, die kan ik nooit doorslikken.
Mannenquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:06 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe groot dat ding is, die kan ik nooit doorslikken.
Ik vind Lost nog steeds geweldig! Van de week effe aflevering 3 en 4 van seizoen 3 kijkenquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 1 en 2 gedownload, en ben na 3 afleveringen seizoen 2 gestopt met kijkenniks meer aan.
Daaromquote:
dt prblm hb k okquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:18 schreef SnowDoggg het volgende:
Fok! is volgens mij nog steeds een beetje door de war!Ik zie soms ook van die rare tekens...

Same herequote:Op maandag 30 oktober 2006 02:18 schreef SnowDoggg het volgende:
Fok! is volgens mij nog steeds een beetje door de war!Ik zie soms ook van die rare tekens...
Doei, ik ook zo.quote:Op maandag 30 oktober 2006 02:21 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga weer eens een poging wagen om te slapen, Doei
TLquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:21 schreef TwyLight het volgende:
Trustequote:Op maandag 30 oktober 2006 02:21 schreef TwyLight het volgende:
ik zeg nixquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:21 schreef TwyLight het volgende:
_nylz_....... Remlof [afbeelding]
Ik wou posten, en toen kon het niet, en toen dacht ik dat ik een ban had, en toen
quote:Op maandag 30 oktober 2006 02:37 schreef TwyLight het volgende:
hmmde baas van slapen en alle bedden hebben een complot tegen mij
Kan ik niet toelatenquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:39 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohja en ik wil de groeten doen aan Sebasser
heb ik ook, kan niet slapen door die stomme sexreclame's op tv, ik lig telkens in een deuk door die shitquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:37 schreef TwyLight het volgende:
hmmde baas van slapen en alle bedden hebben een complot tegen mij
Die kijk ik nietquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:40 schreef Pindax0r het volgende:
heb ik ook, kan niet slapen door die stomme sexreclame's op tv, ik lig telkens in een deuk door die shit
quote:Op maandag 30 oktober 2006 02:40 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
heb ik ook, kan niet slapen door die stomme sexreclame's op tv, ik lig telkens in een deuk door die shit
Misschien ook maar eens slapenquote:
Nou ja... iig een poging totquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens slapen
Morgen gezond weer opquote:
joh je bent toch capabel enzo...jeweetsquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:55 schreef Pindax0r het volgende:
ik heb zin om flink naar de tering te gaan, maar toch maar niet, morgen is het maandag ffs
ja tocchhh, twakjequote:Op maandag 30 oktober 2006 02:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
joh je bent toch capabel enzo...jeweets![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |