gwoon rauw?quote:Op woensdag 1 november 2006 15:39 schreef gateh het volgende:
opeten
geloofde hem ook al nietquote:
Dat jij tubgirl niet durft te postenquote:Op woensdag 1 november 2006 15:41 schreef KopieerMachine het volgende:
*denkt aan een foto....zal ik hem posten, zal ik hem niet posten zal ik hem posten of zal ik hem niet posten*
Wat denken jullie ?
quote:Op woensdag 1 november 2006 15:46 schreef Chowi het volgende:
Ik zal wel even een foto-handleiding posten waarin ik uitleg waar ik tampons in het dagelijks leven voor gebruik.
wtf komt er uit jouw navel dan?quote:Op woensdag 1 november 2006 15:37 schreef DerBolle het volgende:
waar kan je ze nog meer voor gebruiken?
navel schoonmaken
wtfquote:Op woensdag 1 november 2006 15:49 schreef KopieerMachine het volgende:
WHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE
[afbeelding]
Mama, wat eten we vanavond?quote:Op woensdag 1 november 2006 15:49 schreef KopieerMachine het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 november 2006 15:49 schreef KopieerMachine het volgende:
[afbeelding]
moiobsexhaha.jpgquote:Op woensdag 1 november 2006 15:49 schreef KopieerMachine het volgende:
[afbeelding]
een online collectie met juweeltjes alsquote:Op woensdag 1 november 2006 16:19 schreef miodzio het volgende:
[..]
moiobsexhaha.jpg![]()
ook gewoon in je eigen online fotocollectie
![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 16:18 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Komt idd niet echt geloofwaardig ook wat wurm nu zegt.
[afbeelding]
Ohja, je fotoboek verklaart gelukkig een hoopquote:Op woensdag 1 november 2006 16:38 schreef DerBolle het volgende:
wacht nog steeds op die foto's van chowi..
maar nog nooit iemand 2 tampons in zijn neus gestopt en dan op elkaar gaan schieten?
hey dat zijn soepstengelsquote:Op woensdag 1 november 2006 17:16 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Ohja, je fotoboek verklaart gelukkig een hoop![]()
[afbeelding]
Ik moet nog eten weet je..quote:Op woensdag 1 november 2006 17:29 schreef SuperwormJim het volgende:
Goed dan, omdat jullie er nogal opgewonden van worden:
-weg link-
waar dan?quote:Op woensdag 1 november 2006 17:37 schreef starry-night het volgende:
omg wat een ranzig plaatje op dit forum..
gaan de katten de tampons in de anus doen ;')quote:Op woensdag 1 november 2006 17:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Als speeltje voor de kat. Vinden ze geweldig, eerst het cellofaan eraf en dan gaan ze los, want dan lijkt het net een muisje.
Of uit het vrouwtje halen (als ze in haar periode zit) en in een glas heet water doen.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:40 schreef TheSorrow het volgende:
Of rechtstreeks uit t vrouwtje halen en in de vriezer leggen (ze moet wel in haar periode zijn uiteraard) en na een paar uurtjes lekker opsmikkelen
quote:Op woensdag 1 november 2006 17:16 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Ohja, je fotoboek verklaart gelukkig een hoop![]()
Koffiequote:Op donderdag 2 november 2006 06:08 schreef bolivian het volgende:
Tea, anyone?
ik hou het op theequote:
ik hoef voorlopig even geen thee meerquote:
nu aan de koffiequote:Op donderdag 2 november 2006 10:01 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik hoef voorlopig even geen thee meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |