Jij moet de politiek in! Het beste zou zijn dat wanneer de kinderkes slapen ze deze regels tijdens hun slaap ingefluistert krijgen trouwens. Heel makkelijk te regelen, zodra het kindje gaat slapen dan krjgt deze sensoren op hun hoofd geplaatst die registreren wanneer ze slapen, zodra het slaapproces is ingetreden gaat de tekst in een loop met de stem van onze onverschrokken leider Balkenende de zinnetjes afdraaien!quote:Op woensdag 1 november 2006 10:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja daar ben ik het totaal mee eens. Zodra de kinderen het vermogen hebben om dingen te onthouden moet je impulsief dingetjes gaan inbrengen bij de kinderen. Dit kan natuurlijk constante aandacht als bijvoorbeeld:
Spelen is goed.
Drinken niet.
Spelen dat moet
Slapen is optioneel.
Spelen is goed.
Natuurlijk zullen de kinderen hier heel erg aan moeten wennen, de contstante aandacht gevestigd op het spelen zal hun tere lichaampjes flink vermoeien, maar voor rust hebben ze van 8 uur s'avonds tot 6 uur s'ochtends. Bammetje met hagelslag en een glas melk en ze kunnen er weer tegenaan. Natuurlijk moet de overheid ook denken aan de leermogelijkheden die je de kinderen moet geven als ze op zelfstandige leeftijd aankomen waar ze kunnen beginnen met leren. Daarvoor dacht ik zelf aan bevestigings beugels op de schommels. Je kunt je boek erin klemmen en ondertussen schommelen. Dit is toch ideaal voor eigelijk elk kind? Behalve voor gehandicapte kindjes, die passen niet tussen de beugel en de schommel, hun moeten maar een helm op met een ijzeren staaf waaraan hun boek bevestigd is.
nee je moet het een beetje subtiel en kinderlijk laten. Je laat ook niet bij de 'kinderen moeten spelen' de kinderen in tjernobyl lol maken ! Spelen = Speeltuin.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij moet de politiek in! Het beste zou zijn dat wanneer de kinderkes slapen ze deze regels tijdens hun slaap ingefluistert krijgen trouwens. Heel makkelijk te regelen, zodra het kindje gaat slapen dan krjgt deze sensoren op hun hoofd geplaatst die registreren wanneer ze slapen, zodra het slaapproces is ingetreden gaat de tekst in een loop met de stem van onze onverschrokken leider Balkenende de zinnetjes afdraaien!.
Juistem! Naja, niet naar de gevangenis natuurlijk maar naar een heropvoedingscreche! waar ze onder strikt toezicht leren spelen volgens de normen en waarden van de Overheid! Dit natuurlijk terwijl het kindje onder de medicatie zit om de indoctrinatie heropvoeding in goede banen te leiden.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:06 schreef Pool het volgende:
Dit is op zich een puik plan van Balkenende, maar hij maakt zich er wel érg makkelijk vanaf.![]()
Ik vind dat Balkenende een wet moet aannemen, met daarin alle spelregels. Kinderen die zich niet aan de regels houden, moeten direct naar de gevangenis en mogen niet langs start.![]()
Inderdaad, de 13 jarige zullen na een vermoeide dag op de schommel en glijbaan natuurlijk zin hebben in een sigaretje. Ik pleit dan hierbij meteen ook voor die sigaretpakjes teksten. Zinnen als.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:13 schreef mcDavid het volgende:
Kunnen we geen speel-bemoedigende teksten op de sigaretten-pakjes zetten?
Nope, ik zie dat niet. En stop met offtopic zijn, je bent in directe overtreding van de wet tot posten. Bij herhaling zal ik genoodzaakt zijn je posts te deleten en je aan te geven bij de FA-Staziquote:Op woensdag 1 november 2006 12:08 schreef EL_REY het volgende:
jogy even offtopic, maar merk je niet dat dit topic heel veel op 1 van mijn topics lijkt??
dat de TS zelf zijn topics voor 75 % volgooit omdat de rest niet reageert![]()
wat lijken we veel op elkaar![]()
Lid 5: zwaar irritante kinderen mogen dit spel slechts op de snelweg beoefenen. Daarbij dient er wel rekening mee gehouden te worden, dat lieve kinderen in dit geval niet aan het spel deelnemen. Op het midden van de linkerrijbaan wordt een pedofiel opgesteld, om toe te zien op strakke handhaving van dit lid.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:20 schreef miodzio het volgende:
De wet van Haasje-over
Art. 2:93 sub A BW
lid 1: Het minimum aantal kinderen benodigd voor Haasje-over is wettelijk vastgesteld op 2 individuen. Het maximale aantal mag, behalve ingevalle van recordpogingen, 20 individuen bedragen. De leeftijd moet van de betrokkenen varieert tussen de 5 en 13 jaar. Wordt geconstateerd dat een betrokkene ouder of jonger dan deze leeftijd is dan volgen hier sancties op die indirecte gevolgen voor de kunnen ouders hebben.
Lid 2: De locatie moet zich bevinden in, en niet verder dan, een straal van 750 meter van de woning van alle betrokkenen. De locatie moet voorzien zijn van het stempel: “Haasje-over approved”, zoals uitgegeven door het Ministerie van Vrijetijdsmanagement voor inwoners van 5 t/m 15 jaar.
Lid 3: Voor de veiligheid geld dat de mannelijk deelnemers zich met voldoende kracht moeten afzetten op de wederpartij om schade aan de fallus en/of het hoofd/de rug/kont van de wederpartij te vermijden.
Lid 4: Toestemming voor het houden van een haasje-over activiteit dient 72 uur voor aanvang bij uw lokale parkwachter ingediend te worden.
Een voorbeeld zoals het niet hoort (de locatie is namelijk niet “Haasje-over-approved” zoals vereist):
[afbeelding]
Bwehehehe.equote:Op woensdag 1 november 2006 12:28 schreef buzzer het volgende:
strakke handhaving van dit lid.
Ik wilde hier nog aan toevoegen: 21 jaar: collectieve ontmaagding met jaargenoten (anders wordt het niets met die 3 kinderen die je wordt geacht te produceren)quote:Op woensdag 1 november 2006 13:56 schreef jogy het volgende:
Ik opteer eigenlijk een gehele levensloopverplichting tot je dood! Geen halfslachtig werk meer!
Voortplanting gaat voortaan via de huisarts. De man neemt zijn zaad mee en die wordt dan via een buisje in de vrouw gestopt aangezien de mensen geen behoefte meer hebben aan sex en die energie kunnen gebruiken om de economie draaiende te houdenquote:Op woensdag 1 november 2006 19:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wilde hier nog aan toevoegen: 21 jaar: collectieve ontmaagding met jaargenoten (anders wordt het niets met die 3 kinderen die je wordt geacht te produceren)
Niets bingo! Bejaarden kunnen zich prima nuttig maken als toezichthouders op speelpleinen en als vraagbaak voor de jeugd. Met hun eindeloze wijsheid betreffende de manier van opvoeden kunnen veel kinderen beschermd worden tegen het kwade, teneinde zij niet op het slechte pad terecht komen.quote:65-dood: minstens 3 keer in de week naar de bingo.
Jammer genoeg zullen vele ouderen nog met de oude normen en waarden rondlopen tegenwoordig dus zijn ze daarvoor vaak niet bruikbaar. Pas over een paar generaties als de speelverplichtte kinderen van nu hun leven nuttig hebben besteed door veel werken en economisch rendabel te zijn kunnen we beginnen met deze constructie. Alles wat nu boven de 15 jaar is zal nooit een bruikbare oudere zijn.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:46 schreef m-kay het volgende:
[..]
Niets bingo! Bejaarden kunnen zich prima nuttig maken als toezichthouders op speelpleinen en als vraagbaak voor de jeugd. Met hun eindeloze wijsheid betreffende de manier van opvoeden kunnen veel kinderen beschermd worden tegen het kwade, teneinde zij niet op het slechte pad terecht komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |