abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 november 2006 @ 09:50:00 #1
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43129344
Na aanleiding van dit bericht, afkomstig van onze verlichte leider des Nederlands: Balkenende: speelplicht voor kinderen vanaf 3 jaar invoeren

De Nederlander debiliseert, aldus de politieke beesten van ons eens zo trotse land. Dus we hebben regels nodig om tenminste nog een beetje op te groeien met enig benul van de wereld om ons heen! één van de regels is bijvoorbeeld een speelplicht voor 3 jarige!

Ik vind het een goede zaak en wil eigenlijk nog verder gaan! Ter bescherming van onze vege lijf natuurlijk!

Laten we even kijken welke problematiek we hebben in dit land en daar moeten we deze nieuwe leefregels op gaan baseren!

één van de dingen wordt nu gelukkig al hard aangepakt, de verminderde speellust van onze kleine hummels. Waarschijnlijk door te veel tv te kijken is hun psyche zo zwak geworden dat ze verplicht naar buiten moeten om te spelen. Hoe dit te bewerkstelligen denk je dan, nou, ik heb de perfecte oplossing daarvoor. Zodra een kind zijn/haar derde verjaardag viert komt er een 'speelteam' langs, om het kindje niet te erg te laten schrikken hebben deze mensen allemaal een Teletubbie pak aan. Die mensen bevestigen een apparaatje aan de kleine hummel die te vergelijken is met een enkelband voor mensen met huisarest alleen dan precies andersom. Tussen 10:00 en 12:00 en 12:30 en 18:00 geeft de enkelband een reeks onprettige stroomstootjes aan de kinders die op dat moment binnen zijn. Dit stopt pas wanneer het kindje in de buurt is van een ander kindje met dezelfde enkelband, als ze langer dan 4 minuten verder dan 20 meter van eventuele speelmaatjes verwijderd zijn dan krijgen ze eerst een audio-waarschuwing in de stem van Balkenende die hun aanmoedigt om te gaan spelen met de tekst 'Spelen is leuk! Ga terug naar je speelmaatje! want dat is leuk, toch?!?!'. Mochten ze daar niet naar luisteren dan komen de kleine schokjes die om de minuut hoger wordt opgevoerd.

Mocht het kind of de ouders tegenspartelen dan wordt het tijd om ze naar een her-opvoedingskamp te sturen zodat ze weer terug in het gareel komen!

Goed idee? En om in de geest van het topic te blijven, je hebt vanaf hier een ontopic-plicht van minstens 150 reacties op straffe van dood en verderf.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 1 november 2006 @ 09:56:17 #2
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43129466
Ohja, als je per ongeluk een fipopost hebt geplaatst dan kan het zijn dat deze verwijderd is!
Vrijheid
pi_43129495
NIET ZEUREN KEESJE, IN DE ZANDBAK HUP!
En nee het maakt me niet uit dat je schepje en emmertje kapot gestamt zijn door die 19 jarige buurjongen. dan maak je maar zandtaartjes met je handen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  woensdag 1 november 2006 @ 10:19:00 #4
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43129937
Ik vind het eigenlijk niet ver genoeg gaan! Ik ben voor een speeltuinwachter bij elke speeltuin die erop toeziet dat iedereen wel gezellig meespeelt en genoeg schommeltijd krijgt. Om de weerbaarheid te verhogen van de driejarige wordt er om de zoveel tijd door de speeltuinwachter iemand uitgekozen die dan volgens een vaststaand script pedagogisch verantwoord wordt geplaagd. Dit allemaal in een veilige speeltuin die dan effectief niets heeft behalve van die rubberen tegels en dat dan 20 vierkante meter groot. Zandbakken, klimtuig, wipkippen en gemengde speeltuinen zijn uit den boze zodat alle kinders van elke geloofsovertuiging en lichamelijke gesteldheid kan spelen zonder enig conflict!

Nederland wordt weer leuk!
Vrijheid
pi_43129968
Ja maar als je speeltuin wachter bent moet je met je constante oplettendheid de kinderen er goed bewust van maken dat ze móeten spelen. Dus uitrusten en ranja drinken staat gelijk aan 2 stokslagen. Schommelen zullen ze , drinken doen ze maar als ze dood zijn !
  woensdag 1 november 2006 @ 10:38:42 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43130372
Nu is het natuurlijk wel zo dat de kinderen veilig moeten kunnen spelen en enkel onder gecontroleerde omstandigheden aan weerbaarheid moeten opbouwen. Ik opteer dan ook om de kinderen verplicht 6 dagen in de week af te leveren op een gecertificeerde speeltuin met voldoende toezicht waar ze op een veilige manier de omgangsregels kunnen leren van doortoe gemachtigde opvoedkundigen. De normen en waardes van de overheid moeten zo vroeg mogelijk in het kleine kneedbare breintje worden gepropt!
Vrijheid
pi_43130456
Ja daar ben ik het totaal mee eens. Zodra de kinderen het vermogen hebben om dingen te onthouden moet je impulsief dingetjes gaan inbrengen bij de kinderen. Dit kan natuurlijk constante aandacht als bijvoorbeeld:

Spelen is goed.
Drinken niet.
Spelen dat moet
Slapen is optioneel.
Spelen is goed.

Natuurlijk zullen de kinderen hier heel erg aan moeten wennen, de contstante aandacht gevestigd op het spelen zal hun tere lichaampjes flink vermoeien, maar voor rust hebben ze van 8 uur s'avonds tot 6 uur s'ochtends. Bammetje met hagelslag en een glas melk en ze kunnen er weer tegenaan. Natuurlijk moet de overheid ook denken aan de leermogelijkheden die je de kinderen moet geven als ze op zelfstandige leeftijd aankomen waar ze kunnen beginnen met leren. Daarvoor dacht ik zelf aan bevestigings beugels op de schommels. Je kunt je boek erin klemmen en ondertussen schommelen. Dit is toch ideaal voor eigelijk elk kind? Behalve voor gehandicapte kindjes, die passen niet tussen de beugel en de schommel, hun moeten maar een helm op met een ijzeren staaf waaraan hun boek bevestigd is.
  woensdag 1 november 2006 @ 10:50:53 #8
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43130584
TT change ingevoerd .
Vrijheid
pi_43130616
mooi ! goed topic dit
  woensdag 1 november 2006 @ 10:55:08 #10
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43130660
quote:
Op woensdag 1 november 2006 10:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja daar ben ik het totaal mee eens. Zodra de kinderen het vermogen hebben om dingen te onthouden moet je impulsief dingetjes gaan inbrengen bij de kinderen. Dit kan natuurlijk constante aandacht als bijvoorbeeld:

Spelen is goed.
Drinken niet.
Spelen dat moet
Slapen is optioneel.
Spelen is goed.

Natuurlijk zullen de kinderen hier heel erg aan moeten wennen, de contstante aandacht gevestigd op het spelen zal hun tere lichaampjes flink vermoeien, maar voor rust hebben ze van 8 uur s'avonds tot 6 uur s'ochtends. Bammetje met hagelslag en een glas melk en ze kunnen er weer tegenaan. Natuurlijk moet de overheid ook denken aan de leermogelijkheden die je de kinderen moet geven als ze op zelfstandige leeftijd aankomen waar ze kunnen beginnen met leren. Daarvoor dacht ik zelf aan bevestigings beugels op de schommels. Je kunt je boek erin klemmen en ondertussen schommelen. Dit is toch ideaal voor eigelijk elk kind? Behalve voor gehandicapte kindjes, die passen niet tussen de beugel en de schommel, hun moeten maar een helm op met een ijzeren staaf waaraan hun boek bevestigd is.
Jij moet de politiek in! Het beste zou zijn dat wanneer de kinderkes slapen ze deze regels tijdens hun slaap ingefluistert krijgen trouwens. Heel makkelijk te regelen, zodra het kindje gaat slapen dan krjgt deze sensoren op hun hoofd geplaatst die registreren wanneer ze slapen, zodra het slaapproces is ingetreden gaat de tekst in een loop met de stem van onze onverschrokken leider Balkenende de zinnetjes afdraaien! .
Vrijheid
  woensdag 1 november 2006 @ 10:59:22 #11
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43130751
Mochten er kinderen per ongeluk weerstand bieden tegen deze goedbedoelde tereur van de geest dan stem ik voor een medicinale coctail van prozac en ritalin om het kindje terug in het gareel te krijgen.
Vrijheid
  woensdag 1 november 2006 @ 11:00:15 #12
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43130773
.
Vrijheid
  woensdag 1 november 2006 @ 11:01:02 #13
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43130794
Om het makkelijker te maken voor de ONZinner onder ons mag je ook een paint maken hoor .
Vrijheid
  woensdag 1 november 2006 @ 11:05:07 #14
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_43130891
quote:
Op woensdag 1 november 2006 10:55 schreef jogy het volgende:

[..]

Jij moet de politiek in! Het beste zou zijn dat wanneer de kinderkes slapen ze deze regels tijdens hun slaap ingefluistert krijgen trouwens. Heel makkelijk te regelen, zodra het kindje gaat slapen dan krjgt deze sensoren op hun hoofd geplaatst die registreren wanneer ze slapen, zodra het slaapproces is ingetreden gaat de tekst in een loop met de stem van onze onverschrokken leider Balkenende de zinnetjes afdraaien! .
nee je moet het een beetje subtiel en kinderlijk laten. Je laat ook niet bij de 'kinderen moeten spelen' de kinderen in tjernobyl lol maken ! Spelen = Speeltuin.
Subtiel influisteren van waarden gebruiken we dit keer die dingetjes boven de box voor. Je weet wel van die dingen die je moet aandraaien en dat ie dan een liedje speelt. Je zorgt dat je hem aandraait en hoort. Slaap kindje Slaap, na ongeveer een 4tal minuten zal het kindje slapen , als dat klaar is verander je de melodie door een meeslepende tekst van waarden en normen voor de kinderen.

Speel kindje speel, daar buiten staat een schommel.
Een schommel die schommeld heerlijk in de zomer zon.
en als het winter is , schommel je met wantjes van wol.
Want het spelen dat moet nou eenmaal.
Kindertjes kindertjes spelen dat moet!

Zoiets dacht ik.!
  woensdag 1 november 2006 @ 11:06:05 #15
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_43130910
Dit is op zich een puik plan van Balkenende, maar hij maakt zich er wel érg makkelijk vanaf.
Ik vind dat Balkenende een wet moet aannemen, met daarin alle spelregels. Kinderen die zich niet aan de regels houden, moeten direct naar de gevangenis en mogen niet langs start.
pi_43131045
Kunnen we geen speel-bemoedigende teksten op de sigaretten-pakjes zetten?
  woensdag 1 november 2006 @ 11:13:53 #17
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43131053
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:06 schreef Pool het volgende:
Dit is op zich een puik plan van Balkenende, maar hij maakt zich er wel érg makkelijk vanaf.
Ik vind dat Balkenende een wet moet aannemen, met daarin alle spelregels. Kinderen die zich niet aan de regels houden, moeten direct naar de gevangenis en mogen niet langs start.
Juistem! Naja, niet naar de gevangenis natuurlijk maar naar een heropvoedingscreche! waar ze onder strikt toezicht leren spelen volgens de normen en waarden van de Overheid! Dit natuurlijk terwijl het kindje onder de medicatie zit om de indoctrinatie heropvoeding in goede banen te leiden.
Vrijheid
  woensdag 1 november 2006 @ 11:15:44 #18
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_43131089
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:13 schreef mcDavid het volgende:
Kunnen we geen speel-bemoedigende teksten op de sigaretten-pakjes zetten?
Inderdaad, de 13 jarige zullen na een vermoeide dag op de schommel en glijbaan natuurlijk zin hebben in een sigaretje. Ik pleit dan hierbij meteen ook voor die sigaretpakjes teksten. Zinnen als.

Van spelen ga je niet dood.
Roken wel.

Sigaret of schommel,
het is jou leven

rook of modder in je kleren.
Laat je moeder kiezen

woensdag 1 november 2006 @ 11:16:41 #19
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_43131112
ik vind dat alle kinderen vanaf 3 jaar NU OP DIT MOMENT met dit mooie weer naar buiten moeten om te gaan spelen
  woensdag 1 november 2006 @ 11:17:44 #20
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_43131126
Nee man, we moeten meer speelparken in gebouwen maken bijv. als Oranjestad.
Als je nu een 3 jarige op een schommel zet waait ie er genadeloos vanaf
pi_43131132
Een val van de schommel is een prettiger dood als longkanker.
  woensdag 1 november 2006 @ 11:19:20 #22
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_43131157
liever een zwarte broek dan zwarte longen

woensdag 1 november 2006 @ 11:24:53 #23
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_43131292
De Wet op de Spelregels

Wij Beatrix, bij de gratie Gods, Koningin der Nederlanden, Prinses van Oranje-Nassau, enz. enz. enz. Allen die deze zullen zien of horen lezen, saluut! doen te weten: Alzo Wij in overweging genomen hebben, dat het wenselijk is, nieuwe regelen vast te stellen met betrekking tot de speelplicht der jong grut, alsmede met betrekking tot die ouderen die van binnen nog kinds zijn, ter wie onze Eerste Minister van Staat J.P "Harry" Balkenende als voorbeeld genomen kan worden. Zo is het, dat Wij, de Raad van State gehoord, en met gemeen overleg der Staten-Generaal, hebben goedgevonden en verstaan, gelijk Wij goedvinden en verstaan bij deze:

(..)

Titel IX Spellen voor buiten in de lente

(..)

Art 6 Knikkeren met plastic "pot"
(..)

Art 6a Knikkeren met "pot in het zand"
1. De vorm "Knikkeren met pot in het zand" van het knikkerspel wordt gespeeld tussen twee deelnemers op een tevoren af te bakenen speelveld, waarbij tevens een kuiltje in het zand wordt aangewezen als pot, waartoe beide deelnemers moeten instemmen.
Deze pot mag:
(a) Reeds in het zand aanwezig zijn, of
(b) Door een der beide partijen met een ferme hak van de schoen en een daaropvolgende draaibeweging met de schoenzool in het zand worden aangelegd.
2. De deelnemers gebruiken officiële glazen knikkers, waarvan de waarde bij ministeriële regeling wordt vastgesteld. De minister van Knikkerzaken houdt daarbij rekening met gewicht en grootte van de knikker, alsmede met de stoerheid van kleur en patroon.
3. Het knikkerspel kan om niet of om de waarde der knikkers worden gespeeld
a Het spel is om niet, wanneer een der beide spelers eerder 'zonder houds' proclameert dan wanneer de andere spelers 'met houds' proclameert.
b Het spel is om de baat der knikkers, wanneer een der beide spel eerder 'met houds' proclameert dan wanneer de andere spelers 'zonder houds' proclameert.
c Voorgaande regels kunnen echter nog veranderen, zolang geen van beide spelers 'kan nooit meer verbroken worden, komt nooit meer terug, sleutel ingeslikt' heeft toegevoegd aan zijn proclamatie 'met houds' of 'zonder houds'.
(..)
  woensdag 1 november 2006 @ 11:43:25 #24
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43131767
De wet van verstoppertje

sectie A: Basisregels

A.1: Verstoppertje wordt gespeeld met 2 of meer kinderen tot een maximum van 9 kinderen, mocht het zijn dat er 10 kinderen het voornoemde spel willen spelen dan behoort de groep in twee groepen van 5 ingedeeld te worden. Dit om het overzicht te behouden van de dienstdoende pleinwachter.

A.2: door het speciale karakter van dit spel moet er van te voren een aanvraag ingediend worden bij de pleinverantwoordelijke, in drievoud en minstens 48 uur van te voren, met de handtekening van de ouders/opvoeders van de desbetreffende kinderen.

A.3: Let wel op de maximale afstand van verwijdering bij de overige kinderen, meer dan 20 meter zal uiteindelijk electrische schokken tot gevolg hebben.

A.4: het is de kinderen niet toegestaan het speelveld te verlaten, dit om de veiligheid van het kind te waarborgen tegen terorristen.

A.5: hieronder is een voorbeeld van een officieel goedgekeurd speelveld zoals beschreven staat in de algemene regels ter behoeve van vrolijk kinderen.

Vrijheid
  woensdag 1 november 2006 @ 12:08:00 #25
70856 EL_REY
Prins der Fokkers
pi_43132450
jogy even offtopic, maar merk je niet dat dit topic heel veel op 1 van mijn topics lijkt??
dat de TS zelf zijn topics voor 75 % volgooit omdat de rest niet reageert

wat lijken we veel op elkaar
___ .............. ___ ................___
{o,o}..............{o.o}...............{o,o}
|)__)..............|)_(|................(__(|
.-"-"-...............-"-"-.................-"-"-
  woensdag 1 november 2006 @ 12:10:42 #26
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43132506
quote:
Op woensdag 1 november 2006 12:08 schreef EL_REY het volgende:
jogy even offtopic, maar merk je niet dat dit topic heel veel op 1 van mijn topics lijkt??
dat de TS zelf zijn topics voor 75 % volgooit omdat de rest niet reageert

wat lijken we veel op elkaar
Nope, ik zie dat niet. En stop met offtopic zijn, je bent in directe overtreding van de wet tot posten. Bij herhaling zal ik genoodzaakt zijn je posts te deleten en je aan te geven bij de FA-Stazi
Vrijheid
  woensdag 1 november 2006 @ 12:13:43 #27
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43132586
Ik maak er nou wel grapjes over hè maar eigenlijk is het gewoon diep droevig.
Vrijheid
pi_43132758
De wet van Haasje-over

Art. 2:93 sub A BW

lid 1: Het minimum aantal kinderen benodigd voor Haasje-over is wettelijk vastgesteld op 2 individuen. Het maximale aantal mag, behalve ingevalle van recordpogingen, 20 individuen bedragen. De leeftijd moet van de betrokkenen varieert tussen de 5 en 13 jaar. Wordt geconstateerd dat een betrokkene ouder of jonger dan deze leeftijd is dan volgen hier sancties op die indirecte gevolgen voor de kunnen ouders hebben.

Lid 2: De locatie moet zich bevinden in, en niet verder dan, een straal van 750 meter van de woning van alle betrokkenen. De locatie moet voorzien zijn van het stempel: “Haasje-over approved”, zoals uitgegeven door het Ministerie van Vrijetijdsmanagement voor inwoners van 5 t/m 15 jaar.

Lid 3: Voor de veiligheid geld dat de mannelijk deelnemers zich met voldoende kracht moeten afzetten op de wederpartij om schade aan de fallus en/of het hoofd/de rug/kont van de wederpartij te vermijden.

Lid 4: Toestemming voor het houden van een haasje-over activiteit dient 72 uur voor aanvang bij uw lokale parkwachter ingediend te worden.

Een voorbeeld zoals het niet hoort (de locatie is namelijk niet “Haasje-over-approved” zoals vereist):
---
  woensdag 1 november 2006 @ 12:28:45 #29
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_43133006
quote:
Op woensdag 1 november 2006 12:20 schreef miodzio het volgende:
De wet van Haasje-over

Art. 2:93 sub A BW

lid 1: Het minimum aantal kinderen benodigd voor Haasje-over is wettelijk vastgesteld op 2 individuen. Het maximale aantal mag, behalve ingevalle van recordpogingen, 20 individuen bedragen. De leeftijd moet van de betrokkenen varieert tussen de 5 en 13 jaar. Wordt geconstateerd dat een betrokkene ouder of jonger dan deze leeftijd is dan volgen hier sancties op die indirecte gevolgen voor de kunnen ouders hebben.

Lid 2: De locatie moet zich bevinden in, en niet verder dan, een straal van 750 meter van de woning van alle betrokkenen. De locatie moet voorzien zijn van het stempel: “Haasje-over approved”, zoals uitgegeven door het Ministerie van Vrijetijdsmanagement voor inwoners van 5 t/m 15 jaar.

Lid 3: Voor de veiligheid geld dat de mannelijk deelnemers zich met voldoende kracht moeten afzetten op de wederpartij om schade aan de fallus en/of het hoofd/de rug/kont van de wederpartij te vermijden.

Lid 4: Toestemming voor het houden van een haasje-over activiteit dient 72 uur voor aanvang bij uw lokale parkwachter ingediend te worden.

Een voorbeeld zoals het niet hoort (de locatie is namelijk niet “Haasje-over-approved” zoals vereist):
[afbeelding]
Lid 5: zwaar irritante kinderen mogen dit spel slechts op de snelweg beoefenen. Daarbij dient er wel rekening mee gehouden te worden, dat lieve kinderen in dit geval niet aan het spel deelnemen. Op het midden van de linkerrijbaan wordt een pedofiel opgesteld, om toe te zien op strakke handhaving van dit lid.

[ Bericht 0% gewijzigd door buzzer op 01-11-2006 12:54:48 (typo) ]
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 1 november 2006 @ 12:48:18 #30
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43133496
De wet van tikkertje

Art: 2:95 sub A BW

lid 1: Tikkertje behoort uitgevoerd te worden met minimaal 3 kinderen, om het overzicht te bewaken kan dit maximaal uitgebreid worden tot 7,5. Mocht het geval zo zijn dat er meer kinderen tikkertje willen spelen dan behoort de groep in 2 gelijke delen te worden gesplitst en groep nummer 2 moet wachten tot groep 1 is uitgespeeld, de maximale speelduur in dit geval is 15 minuten.

lid 2: Omdat besloten is dat rennen en dit soort robuuste lichamelijke contact onwenselijk is mag er dus tijdens het spel niet gerend worden, het 'tikken' mag nu enkel symbolisch worden uitgevoerd en het is niet toegestaan om de 'getikte' met minder dan 5 centimeter te benaderen. De pleinwachter besluit per keer dat er 'getikt' wordt of deze 'tik' geldig is danwel ongeldig.

lid 3: De omgeving van het 'tikveld' mag niet groter zijn dan 20 vierkante meter en mag geen obstructies bevatten zoals 'wipkippen' en ander speeltuig.

lid 4: bij overtreding van deze regels krijgt het overtredende kind 1 waarschuwing in de vorm van een stokslag op het hoofd, bij de eerstvolgende overtreding worden de ouders/verzorgers uit de ouderlijke macht gezet en gaat het desbetreffende kind voor een minimum aan 2 jaar naar een heropvoedingskamp ter behoeve van de maatschappelijke aangepastheid.
Vrijheid
  woensdag 1 november 2006 @ 12:48:38 #31
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_43133507
quote:
Op woensdag 1 november 2006 12:28 schreef buzzer het volgende:
strakke handhaving van dit lid.
Bwehehehe.e
  woensdag 1 november 2006 @ 13:00:44 #32
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_43133852
De Wet op de Spelregels

(..)

Titel LXIV Balvaardigheid

(..)

Art 8 Lopen Trappen Schoppen (LTS)

1. Dit spel mag slechts gespeeld worden binnen een straal van 50 meter van een EHBO-post, met minimaal 5 deelnemers en maximaal 659 deelnemers.

2. De deelnemers bespelen een tennisbal met de voeten, benen, hoofd en torso.

3. Bij de start van het spel wordt een boom of paal aangewezen als buut.

4. Doel van het spel is om andere kinderen helemaal lens te trappen, voordat ze de buut bereiken.

5. Men mag een andere deelnemer lens trappen, wanneer:
a De bal tussen de benen van die deelnemer doorrolt, of
b De deelnemer zijn benen minder dan 15 centimeter van elkaar af houdt of
c Een deelnemer de bal beroert met handen, armen of schouder.

6. Het lens trappen mag op alle lichaamsdelen en mag slechts voortduren totdat:
a De deelnemer de buut bereikt
b De schoolzoemer het eind van de pauze inluidt
c De deelnemer overlijdt

7. Geen enkele deelnemer kan een beroep doen op de civiele aansprakelijkheid van een andere deelnemer, zolang die deelnemer zich aan de regels houdt. Het wetboek van strafrecht is slechts van toepassing bij overtreding van de regels.
pi_43133982
De wet van Tikkertje

Art: 2:95 sub B "Voetje van de vloer"

Deze vorm van tikkertje is afgeleid van het normale tikkertje. De algemene regels zoals beschreven in Art. 2:95 sub A WB zullen ten alle tijde van kracht blijven, op wat kleine wijzigingen na:

Lid 3: Het spel dient plaats te vinden op en om een klimrek uit categorie 4. Deelnemers dienen binnen een straal van 3 meter van het klimrek te blijven. Indien een deelnemer deze grens overscheidt, zal deze automatisch de functie van "tikker" in het spel aannemen.

Lid 5: Wanneer een deelnemer met beide voeten géén contact maakt met de grond danwel het klimrek, is deze veilig voor de tikker. Het is echter niet toegestaan langer dan 5 seconden aaneengesloten van deze vrijstelling gebruik te maken. De klimrekopzichter zal hierop toezien.

Lid 6: Het klimrek mag uitsluitend via legitime toegangswegen betreden of verlaten worden.
Legitieme toegangswegen voor betreden zijn:
- Trappetje
- Klimtouw
- Klimwand

Legitieme toegangswegen voor verlaten zijn:
- Trappetje
- Glijbaan
- Glijpaal

Het betreden van het klimrek via een eventueel aanwezige schommel, tussen de afrastering door, of in tegengestelde richting de glijbaan op, zal door de klimrekopzichter bestraft worden met een elektrische schok tot 45 volt.

Bijlage 1) Het klimrek, categorie 4
Dit klimrek dient minimaal plaats bieden aan 7 spelende kinderen. Het klimrek dient het stempel Veilig Klimmen te hebben, en daartoe bestand zijn tegen de inslag van een Airbus A380.
Het klimrek dient omgeven te zijn door zachte bodembedekking, zoals rubbertegels of houtsnippers.
  woensdag 1 november 2006 @ 13:56:41 #34
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43135773
Ik opteer eigenlijk een gehele levensloopverplichting tot je dood! Geen halfslachtig werk meer!

0-2: Leren praten, lopen en zindelijk worden. Per dag behoort er 3 uur gespendeert te worden aan praatles, 2 uur aan loop-onderwijs en 1 uur aan zindelijkheidstraining. Dit wordt gecontroleerd doormiddel van een electronisch surveilance-systeem in huis die ten eerste verplicht is in de strijd tegen het terorrisme.

3-4: Buiten spelen, minstens 5 uur per dag moet er buiten het ouderlijk huis gespeelt worden, dit spelen behoort uitgevoerd te worden met leeftijdsgenootjes. Mocht de situatie zo zijn dat er geen kinderen van dezelfde leeftijd in de buurt wonen dan wordt er een alternatieve woonomgeving gezocht voor het kind en zijn verzorgers. Dit zijn zogeheten 'speelzones'. Op deze leeftijd wordt ook het "normen en waarden pakket" geïntroduceerd. Dit pakket bevat onder andere een "normen en waarden tekenboek" een "normen en waarden videospel" en een "normen en waarden handdoek" met de foto van Jan Peter Balkenende erop.

4-8: Lezen, schrijven, rekenen en er wordt dieper ingegaan op het normen en waardensysteem in deze lage landen. Ook wordt er druk uitgeoefend op het mensenkind om zich te houden aan de regels in 'het grote omgangsboek voor de nieuwe samenleving'

9-12: pre-pubertijd: hier wordt er voorwerk uitgevoerd worden om de kinderen sterker te maken tegen de intrinsieke rotheid van sex. Hier wordt gedacht aan beelden van verkrachtingen en andere soorten van sex begeleid met stroomstoten aan de genitalia tot ghet kind niet meer aan sex kan denken.

12-16: het voorgaande wordt opgevoerd tot 5 keer per dag en er komt ook een ingebouwde camera in de navel die controleert of er niet gemasturbeerd wordt. Als er ontdekt wordt dat het kind bezig is met zelfbevrediging dan worden de ouders gebeld die dan naar het kind toe gaan en deze onder de koude douche zet voor een minimum van 20 minuten.

17-21: Als bevestigd is dat het kind geen sexuele gevoelens meer heeft wordt deze op een studie gezet die volgens psychische analyse het beste bij het kind past. Het is niet toegestaan om over de uitslag te discussiëren. Bij weigering wordt het kind naar een her-opvoedingskamp gestuurd.

21-65: 40 urige werkweek wordt verplicht, in deze tijd moet je echter trouwen en minstens 3 kinderen verwekken danwel baren om de verhoudingen goed te houden.

65-dood: minstens 3 keer in de week naar de bingo.
Vrijheid
pi_43137959
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 1 november 2006 @ 15:13:43 #36
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43138133
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:08 schreef Mirage het volgende:
Ja, lach maar.
Vrijheid
pi_43140762
Dit ga ik straks even helemaal doorlezen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 1 november 2006 @ 16:22:53 #38
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_43140887
Spelen

Ik word moe van al die verplichte uren overlopertje spelen. Overlopertje, alleen het woord al. Weet iemand de regels van overlopertje nog?

Schipper mag ik over varen jah of nee, moet ik dan een cent betalen jah of nee
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  woensdag 1 november 2006 @ 19:53:53 #39
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_43148507
quote:
Op woensdag 1 november 2006 13:56 schreef jogy het volgende:
Ik opteer eigenlijk een gehele levensloopverplichting tot je dood! Geen halfslachtig werk meer!
Ik wilde hier nog aan toevoegen: 21 jaar: collectieve ontmaagding met jaargenoten (anders wordt het niets met die 3 kinderen die je wordt geacht te produceren)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 1 november 2006 @ 20:12:28 #40
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43149213
quote:
Op woensdag 1 november 2006 19:53 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik wilde hier nog aan toevoegen: 21 jaar: collectieve ontmaagding met jaargenoten (anders wordt het niets met die 3 kinderen die je wordt geacht te produceren)
Voortplanting gaat voortaan via de huisarts. De man neemt zijn zaad mee en die wordt dan via een buisje in de vrouw gestopt aangezien de mensen geen behoefte meer hebben aan sex en die energie kunnen gebruiken om de economie draaiende te houden .
Vrijheid
pi_43150811
quote:
65-dood: minstens 3 keer in de week naar de bingo.
Niets bingo! Bejaarden kunnen zich prima nuttig maken als toezichthouders op speelpleinen en als vraagbaak voor de jeugd. Met hun eindeloze wijsheid betreffende de manier van opvoeden kunnen veel kinderen beschermd worden tegen het kwade, teneinde zij niet op het slechte pad terecht komen.
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  donderdag 2 november 2006 @ 15:28:25 #42
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43172944
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:46 schreef m-kay het volgende:

[..]

Niets bingo! Bejaarden kunnen zich prima nuttig maken als toezichthouders op speelpleinen en als vraagbaak voor de jeugd. Met hun eindeloze wijsheid betreffende de manier van opvoeden kunnen veel kinderen beschermd worden tegen het kwade, teneinde zij niet op het slechte pad terecht komen.
Jammer genoeg zullen vele ouderen nog met de oude normen en waarden rondlopen tegenwoordig dus zijn ze daarvoor vaak niet bruikbaar. Pas over een paar generaties als de speelverplichtte kinderen van nu hun leven nuttig hebben besteed door veel werken en economisch rendabel te zijn kunnen we beginnen met deze constructie. Alles wat nu boven de 15 jaar is zal nooit een bruikbare oudere zijn.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')