Waarom eigenlijk?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:08 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb me gisteren weer in kunnen houden om 'm niet te kopen , ik weet niet of ik dat vol ga houden![]()
Ik hou het voorlopig nog ff bij 2006
Tijd enzoquote:
Oke.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:19 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Tijd enzo
Ik heb hier ook nog PES 6 , Saints Row en Everquest 2 liggen die ik allemaal redelijk actief speel.
fake.inc verwijderen en dan een nieuw spel starten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb hem ook maar ik heb nu dus het probleem dat het Nederlands elftal uit fictieve spelers bestaat terwijl iedereen wel gewoon onder zijn eigen naam bij de clubs speelt. Kan ik dat fake.inc-bestand verwijderen als ik middenin een spel zit of moet ik dat eerst verwijderen en dan een nieuw spel opstarten?
En hoe verwijder ik dat bestand uberhauptkrijg het niet gevonden
Ok erg domme vraag misschien, maar op de een of andere manier krijg ik dat bestand niet gevonden?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:07 schreef magnifor het volgende:
[..]
fake.inc verwijderen en dan een nieuw spel starten.
/(installatiedir)/data/db/700/lnc/allquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok erg domme vraag misschien, maar op de een of andere manier krijg ik dat bestand niet gevonden?
edit: gevondenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
/(installatiedir)/data/db/700/lnc/all
En daar staat hij.
Is dit de enige? Want ik vind de kleur echt afschuwelijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:16 schreef PPWB84 het volgende:
Er is al een skin uit! http://www.megaupload.com/?d=6WJGQE5Z
Tot nu toe wel, maar er is wel een mooie in de maak..maar ja wanneer die uitkomt. Deze is al wel beter dan de originele denk ik.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:35 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Is dit de enige? Want ik vind de kleur echt afschuwelijkMaar hij is m.i. wel functioneler
Ik zou altijd Zwitserland kiezen, hele jonge selectie en het is daar wel een uitdaging mee om op het ek/wk te komen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:30 schreef Rnnz het volgende:
Help, ik sta voor een dilemma.Ik krijg een baan aangeboden bij zowel het Nederlands Elftal als bij het Zwitserse.. maar aangezien ik dat bestandje fake.inc nog niet heb verwijderd heb ik allemaal nepspelers bij Oranje. Normaal zou ik voor Oranje kiezen, maar nu? Ik denk dat ik toch maar Zwitserland kies.
Als je fake.lnc opent met kladblok en de 1 naast het nederlands elftal verandert in een 0 (of andersom), en opslaat, kun je gewoon verder gaan met je spel en hoef je niet onpieuw op te starten om het NL elftal weer zichtbaar te krijgen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:30 schreef Rnnz het volgende:
Help, ik sta voor een dilemma.Ik krijg een baan aangeboden bij zowel het Nederlands Elftal als bij het Zwitserse.. maar aangezien ik dat bestandje fake.inc nog niet heb verwijderd heb ik allemaal nepspelers bij Oranje. Normaal zou ik voor Oranje kiezen, maar nu? Ik denk dat ik toch maar Zwitserland kies.
Toevallig editor gebruikt, of iets verwijdert? Als ik jou was zou ik even herinstalleren, savegames kun je dan gewoon gebruiken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:08 schreef MMUFC het volgende:
ik kan geen nieuwe games meer starten...
als hij klaar is met het laden(en dus het nieuwe manager scherm moet tonen) gaat het mis...
Ik kan in een bestaande game ook niet meer het nieuwe manager scherm openen..
Dat had ik ook en dat krijg je wanneer je via de wizard een manager foto hebt ingevoerd. Het is prima oplosbaar door een bepaald bestandje te verwijderen. Neem een kijkje in deel 4, daar heb ik het geloof ik ingezet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:08 schreef MMUFC het volgende:
ik kan geen nieuwe games meer starten...
als hij klaar is met het laden(en dus het nieuwe manager scherm moet tonen) gaat het mis...
Ik kan in een bestaande game ook niet meer het nieuwe manager scherm openen..
Dat heb ik gedaan en hij werkt weer...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:22 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Dat had ik ook en dat krijg je wanneer je via de wizard een manager foto hebt ingevoerd. Het is prima oplosbaar door een bepaald bestandje te verwijderen. Neem een kijkje in deel 4, daar heb ik het geloof ik ingezet.
30quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:49 schreef Steeven het volgende:
Nu 30 wedstrijden op rij ongeslagen.
Ik speel met Ajax dus heb het ietsje makkelijkerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:00 schreef T1andonly het volgende:
[..]
30Dat kan ik met West Ham totnu niet evenaren.
Vervolg Liverpool:quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:55 schreef Satioz het volgende:
Moet het nog doen met fm2006. Hier in de beurt is nog geen fm2007 te kennen :S.
Ben nu Liverpool en Ajax. Met Liverpool nog niet ver, vanmiddag pas begonnen. Maar wel vast goede aankopen gedaan. Tuncay, Sneijder, Martins (Goed socrende spits in de oefenreeks) en zo nog een paar. Riise heb ik helaas wel moeten verkopen, maar das geen probleem, er mogen nog meer spelers vertrekken, waaronder Gonzalez en Sissoko. Gonzalez is daar niet blij mee, maar ja, sta nu nog maar op 1,49m qua balans, dus ff verkopen.
Met Ajax gaat het ook super. Paar talenten gekocht, o.a prager en Jeroen Drost. In de competitie onverslagen, en in de CL eerste in de groep geworden. Real was tweede daarna CSKA en daarna Porto. 2 keer verloren in de CL, 1 keer van Real (2-1) en 1 keer van CSKA (4-1 :S). Maar daartegenover wel 1 keer met 5-3 weer gewonnen van Real. Dus gaat wel lekker
Bij mij was hij altijd redelijk onomstreden, maar ik heb nu ook betere. Wel mijn ideale twaalfde man.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
Cardenas kan mij hier (nog) niet bekoren, hij speelt niet geweldig en scoort niet. Ik denk dat ie er binnenkort weer langs staat
NAC werd in mijn 1e seizoen tweede, ik eerste. Werd bijna kampioen op doelsaldo zo spannendquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:09 schreef Sjechov het volgende:
Het is echt lachen.
ik heb al met 9-0 van Feyenoord gewonnen (uit) en net thuis met 2-0 van Ajax.
Mijn goals komen veelal uit counters die door mijn keeper worden opgezet.
Al eerder werd gezegd hoe goed NAC was, hier ook bij mij weer het bewijs, echter sta ik er wel boven.
[afbeelding]
Jij hebt als het goed is in je C elftal Ramos zitten, die doet het bij mij erg goed.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:16 schreef andre347 het volgende:
Ik ga nu de 2e seizoens helft in met Atl. Madrid.. en het is nog leuk om er mee te spelen.. heb een erg jonge voorhoede met Torres, Aguero, Farfán, Mokoena.
Hopen dat Torres blijft anders wordt het Milevsky of Higuin kopen(Supertalent).
Weten jullie nog goeie spitsen??
Ik heb geen transfer bedrag meer na het aankopen van Aissatii.. en het bestuur wil mij ook niet meer geven!!!???!!!
Bij FA cup krijg je een rematch - geen verlenging.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:23 schreef Sautor het volgende:
Oeh, bugje gevonden...Ben bezig met een carriere bij Vauxhall, zit in de 4e kwalificatieronde van de FA Cup, na 90 minuten staat het 3-3 (stond 3-0 achter tegen een club die een divisie hoger zit):
a) ik krijg geen verlenging
b) ik krijg telkens onderaan een melding dat er nieuwsberichten zijn, terwijl dat helemaal niet zo is..
Raar...wedstrijd maar ff overnieuw spelen
Jammer dat je Barreto voor zo weinig verkocht hebt. Is bij mijn Ajax gewoon basisspeler.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:13 schreef AminBen het volgende:
Spelers uit:
Volgens mij was het vorig seizoen wel even in het nieuws. Althans volgens mij was het afgeketstquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:01 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Vitesse in real-life ook een samenwerking met Chelsea eigenlijkIk heb er nog nooit iets over gehoord in ieder geval
volkomen mee eens, maar hij was ongelukkig, en ik dacht met een 30tal clubs dat in hen geinterreseerd was dat ik hem wel voor 6 miljoen kon verkopen, maar de clubs kwamen niet verder dan 3.7 miljoen, 3.5 enzquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:22 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Jammer dat je Barreto voor zo weinig verkocht hebt. Is bij mijn Ajax gewoon basisspeler.
Ja, ik bedoel die fransoos bij River Plate jaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:33 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Jij hebt als het goed is in je C elftal Ramos zitten, die doet het bij mij erg goed.
Volgens mij heb jij Higuin niet goed gespeld.
Is het een fransoos die bij River speelt?
Championship manager/Football Manager reeks zat altijd vol met bugs.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:53 schreef andre347 het volgende:
Het valt me op dat er vaak bugs in het spel zitten...
Ja, De Ridder is ook echt goed trouwensquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:38 schreef andre347 het volgende:
Biseswar..?? Is die egt goed in het spel?
Toevallig dat ie meedeed hoor, omdat ik niet zo tevreden was over Cardenas en ik Biseswar als verdediger heb omgevormd ook. Zo kon ik 'm eventueel ook als vleugelverdediger gebruikenquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:38 schreef andre347 het volgende:
Biseswar..?? Is die egt goed in het spel?
Ik doe ff met je mee dan.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:40 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel die fransoos bij River Plate ja
In real-life wordt hij gevolgd door Chelsea en Man Utd... dus mss ff testen in FM
In de info staat dat het in de algemene player map moet worden uitgepakt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:56 schreef andre347 het volgende:
http://www.sendspace.com/file/m0piwv
Kun je een facepack downloaden voor talenten (Kerlon, Mokoena, Sivok enz.)
Info staat in de readme
Overigens kan niet iedereen mijn gevoel voor humor accepteren.. Maduro:quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:37 schreef Rnnz het volgende:
Sommige opmerkingen van spelers zijn echt te grappig..
'Blij dat zijn manager een goed gevoel voor humor heeft nadat hij interesse toonde in Patrick Vieira'
Ik heb overigens wel een probleem.. heb een contract aangeboden aan Raul Garcia, Steven Defour, Serginho (tip van Stam), Gago, Carew, Davids & Salomon Kalou. Kosten bij elkaar 38.5 miljoen, terwijl ik nog maar 27 miljoen heb.![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:45 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Overigens kan niet iedereen mijn gevoel voor humor accepteren.. Maduro:
'Is van mening dat de manager eerst moet informeren naar de beschikbaarheid en interesse van een speler voordat hij in de pers belangstelling toont'
Kijk ik bij Favoriet Personeel; staat Patrick Vieira erbij.![]()
Het is bij mij erg close.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:01 schreef Filay het volgende:
TVP.
Heb net even met Osasuna gepeeld maar dat is toch niet mijn club. Raul Garcia is wel leuk en ik had Andres Guardado gekocht wat ook een leuke speler is maar voor de rest zijn het een stelletje zeikerds
Defour.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:00 schreef martjin het volgende:
Ik zoek een AMC voor Ajax, geld geen probleen. KÄllström wil niet komen
Jawel, bij standard luik.quote:
Koop Mokoena.. lkkr back-Up..quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:46 schreef JeroenV het volgende:
Ik zit in mijn eerste heuse crisis met Ajax. Sinds Sneijder verkocht is voor veel geld is het niet veel meer. Ik sta zesde en verlies meer dan dat ik win. Ik heb nog veel geld, dus misschien gooi ik er een wanhoopsaankoop tegen aan in de winterstop.
Moet je (denk ik) wel Belgie geladen hebben of een grote database.quote:
Ik speel met Chelsea, ben pas een paar wedstrijden onder weg... merk wel dat er veel redelijk sterke ploegen in het spel zijn... Middlesbrough is erg sterk, Liverpool is ook sterker dan in real-life, Man U en Arsenal natuurlijk. Sta na 6 wedstrijden qua verliespunten 1 punt achter op Arsenal en gelijk met Middlesbroughquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:44 schreef andre347 het volgende:
Speelt iedereen bijna hier met Ajax?
Ik speel met PSVquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:44 schreef andre347 het volgende:
Kijk wel uit.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:44 schreef andre347 het volgende:
Bij de rules staat wel: 'Extra time played if scores are level after ninety minutes'quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:36 schreef Shakes het volgende:
[..]
Bij FA cup krijg je een rematch - geen verlenging.
Dat is zo in de replay. Of stond het er al in de eerste wedstrijd, dan is dat een beetje vreemd.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:11 schreef Sautor het volgende:
[..]
Bij de rules staat wel: 'Extra time played if scores are level after ninety minutes'
Maarja..heb met 2-1 gewonnen nu, dus het maakt niet uit
Die ook, maar hij is weer niet niveau N.E.C. Beter dan dat.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:56 schreef JeroenV het volgende:
Drost?
Nee helemaal nix mee gedaan, hij heeft gewoon behoorlijk wat potentie en ik heb 'm eerst 'n seizoen uitgeleend aan Sporting Lissabon. Toevallig dat ie er deze wedstrijd instond hoor, normaal staat Defour op die plek. Volgens mij z'n enige basisbeurt in 't seizoen dusquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:19 schreef AminBen het volgende:
Biseswar is bij Heracles nog slecht...
Heb je gefixt dat hij op zo'n hoog niveau meekan?
Zat ik ook al aan te denken. Zal hem waarschijnlijk gaan kopen, eerst als backup, want ik durf het nog niet aan om het een uitgesproken basisplaats te geven.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:49 schreef Cart_man het volgende:
Een leuke Nederlandse linksback, hmm. Ik zou gaan voor Frank van Mosselveld van RKC.
kan gratuit komen, wil nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:58 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die ook, maar hij is weer niet niveau N.E.C. Beter dan dat.
Ok, zou kunnen dat hij random stats heeft. In FM2006 was hij ook wel erg goed, dus zou best kunnen dat hij dat niveau weer kan bereikenquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:05 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Nee helemaal nix mee gedaan, hij heeft gewoon behoorlijk wat potentie en ik heb 'm eerst 'n seizoen uitgeleend aan Sporting Lissabon. Toevallig dat ie er deze wedstrijd instond hoor, normaal staat Defour op die plek. Volgens mij z'n enige basisbeurt in 't seizoen dus
Waarom eigenlijk perse een Nederlandse back?quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:36 schreef AminBen het volgende:
Zat ik ook al aan te denken. Zal hem waarschijnlijk gaan kopen, eerst als backup, want ik durf het nog niet aan om het een uitgesproken basisplaats te geven.
Geen ideequote:Op zondag 29 oktober 2006 21:42 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk perse een Nederlandse back?
kan eraan liggen dat je een te aanvallende tactiek hebt, te veel ruimte laat achter je defensie waardoor spelers van de tegenpartij in die ruimte kunnen duiken, dan is het al snel een rode kaart als je ze neerhaalt...quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:06 schreef Sjechov het volgende:
Ik heb een bijkomend probleem.
Op dit moment grossier ik in de rode kaarten.
Mij is het een raadsel waar dit aan ligt.
Tackelen staat op normaal en dekking op kort, maar dit was bij FM06 ook zo.
Nu is het heel normaal dat er spelers uit gaan met 2 keer geel of direct rood.
In beroep gaan heeft geen zin, want ze schijnen allemaal terecht te zijn.
Iemand die hier ervaring mee heeft en ik ben benieuwd wat er tegen te doen is.
Ik speel daarom met een ruit op het middenveldquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:12 schreef AminBen het volgende:
[..]
kan eraan liggen dat je een te aanvallende tactiek hebt, te veel ruimte laat achter je defensie waardoor spelers van de tegenpartij in die ruimte kunnen duiken, dan is het al snel een rode kaart als je ze neerhaalt...
Maar je moet ook niet je verediging helemaal tegen de goal aan laten hangen, dan krijg je grote gaten tussen de verdediging en aanval, waardoor de middenvelders verzuipen
quote:
Die Pocognoli heb ik ook op 't oog met Utrecht, hopelijk kan ik nog iemand verkopen zodat ik 'm kan betalen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:46 schreef AminBen het volgende:
[..]
![]()
Als ik naar FM2006 kijkVoor dat geld is het risico klein. Dus ga het doen
Ik ga ook nog voor een Jurgen Colin denk ik, 275K. Dan Muslu Nalbantoglu(die in de intersse staat van Genk) ruilen met Sahsa Iakovenko of Pocognoli(met wat geld denk ik).
Stond in de eerste wedstrijd al, maar het kan zijn dat het niet voor kwalificatie geldt..quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:59 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Dat is zo in de replay. Of stond het er al in de eerste wedstrijd, dan is dat een beetje vreemd.
Ik ben werkloos begonnen en heb al in oktober een baan gekregen bij een Portugese club uit de 2e divisie. Ik ben benieuwd of ik het er lang uithou.![]()
De lul wil 20.000 per week verdienen bij mijquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:23 schreef Cart_man het volgende:
Pfff, Pocognoli is echt een malloot. Gaat naar WillemII op huurbasis en slaat mijn aanbod tot overname af.
Bij mij vroeg hij maar 1500. En ik bood 5000, ging hij niet op in.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:28 schreef AminBen het volgende:
[..]
De lul wil 20.000 per week verdienen bij mij![]()
Colin is wel gekomen, voor een salaris van 10.000
Darlington - team dat ik manage - wordt waarschijnlijk overgenomen... alleen weet niet wanneer en ook niet of ik er wel beter van zal worden!quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:28 schreef andre347 het volgende:
Hebben jullie al us gehad dat je team overgenomen is door een suikeroom a lá Abramovitsch?
Kan iemand daar dan ook eeen screen van posten
waarom werkt het bij anderen wel gewoon?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:32 schreef AminBen het volgende:
Gewoon een bug waarschijnlijk, ..
En wordt Dirk Marcellis nog wat in FM2007(voor diegene die wat verder in het spel zijn)? Kan hem voor 140K kopen van PSV... Doen?
Waarom in Engeland bestellenquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:59 schreef Maravilla het volgende:
Ik heb het spel nog steeds niet binnen, klote play.com. Hij staat al wel sinds donderdag op 'posted.'
Palermo misschien? Weet echter niet hoe diens financiën eruit zien.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:27 schreef martjin het volgende:
Wat is nou een team waarvan je zegt; kan goed mee in europe, is financieel gezond en heb goede spelers tot zijn bezitting. Een beetje Ajax, maar dan toch iets anders. Ik dacht zelf aan Basel, maar hebben andere mensen nog een leuk team? Ik wil namelijk eerst 2 jaar de shit zijn en dan een betere club opzoeken
Toen ik werd aangesteld bij Excelsior, kwam na een paar weken het bericht dat de club zou worden overgenomen. En dat ik dan ontslagen zou worden. Ben toen zelf weggegaan naar Aston Villa, en de club werd overgenomen, ze zijn nu de 4de rijkste club van Nederland.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:28 schreef andre347 het volgende:
Hebben jullie al us gehad dat je team overgenomen is door een suikeroom a lá Abramovitsch?
Kan iemand daar dan ook eeen screen van posten
Kon uit 5 spelers kiezen, en gelukkig zat daar een prima linksback bij, en daar zocht ik al een poosje naar.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:20 schreef Man_Made_God het volgende:
Welke spelers krijg je?
Die laatste is dus echt geen kut speler zeker niet voor FCU.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:38 schreef Leonos het volgende:
Daar zou ik dus echt nooit mee instemmen.
Want jij hebt er helemaal niks aan behalve dat je kut spelers en een klein beetje geld krijgt.
Erm ik hoef geen enkele speler over te nemen als ik dat niet wil, en krijg er nog geld voor ook, waarom zou ik het niet doen als ik zelf geen cent heb om spelers aan te trekken ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:38 schreef Leonos het volgende:
Daar zou ik dus echt nooit mee instemmen.
Want jij hebt er helemaal niks aan behalve dat je kut spelers en een klein beetje geld krijgt.
http://www.dimensionplus.com heeft de engelse versiequote:Op maandag 30 oktober 2006 21:13 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Omdat de Nederlandse versie geen Mac ondersteunt, staat niet op 't cdtje.
Bakkal, Barazite, Vurnonquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:29 schreef AminBen het volgende:
Iemand nog een jonge AMC, desnoods buitenlands![]()
Ik bedoelde toch meer jong in de zin van Defour, Medunjanin, die al het middenveld kunnen dragen van mijn NEC. Met een toekomst voor zich.quote:
Ik dus ookquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik speel daarom met een ruit op het middenveld![]()
Dan heb je in NL alleen een Biseswar, Kruys, De Jong (MC).quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:59 schreef AminBen het volgende:
[..]
Ik bedoelde toch meer jong in de zin van Defour, Medunjanin, die al het middenveld kunnen dragen van mijn NEC. Met een toekomst voor zich.
Als ik hem post zal het pas vanavond zijn, zit nu op mijn werk en daar is dan ook alles mee gezegdquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:02 schreef MaxPower het volgende:
Zou je die tactiek eens kunnen posten PirE? Ik ben wat aan het kloten de afgelopen dagen en zak langzaam naar het tweede rijtje, Heerenveen onwaardig.
Speel een seizoen met Chelsea of Real Madrid dan leer je het spel snappen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:11 schreef Theamerican het volgende:
wauw wat is dit voor spel joh snap er geen drol van heb hem sinds gister maar uitgezet omdat ik een noob ben en lijkt me zo leuk spel
http://fmdownloads.net//index.php?&direction=0&order=&directory=FM%202007/Trainingquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:24 schreef m0ri het volgende:
Ehh, kan iemand misschien even een trainingsschema posten?Ik ben de hele tijd al bezig, et werd zelfs nachtwerk, maar ik krijg mn training maar niet op orde, blijf teveel rode pijltjes houden
Ik ben Juventus nu, wel grappig, begin met 17 punten in de min, maar de rest faalt zo hard, dat ik dadelijk misschien toch nog mee kan doen om t kampioenschap
oke ik heb nu feyenoord maar doe ik het vanavond ff opnieuw thnx voor de tipquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:13 schreef stefmans het volgende:
[..]
Speel een seizoen met Chelsea of Real Madrid dan leer je het spel snappen.
En zit er geen tutorial meer in, want vroeger was dat wel zoquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:16 schreef Theamerican het volgende:
[..]
oke ik heb nu feyenoord maar doe ik het vanavond ff opnieuw thnx voor de tip
Je moet 'n bod op ze niet afwijzen, maar gewoon zo hoog maken dat ze niet meer ingaan op dat voorstel. Dan lijkt 't voor de speler ook dat er nix aan de hand isquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:08 schreef LudoSanders het volgende:Enkele problemen zijn De Rossi en Mancini. Er wordt aan beide getrokken en zijn nu unhappy omdat ze niet mogen wisselen van club.
Deed ik ook gewoon de speler listen voor 40 miljoen en toen krijg ik bijna 25 miljoen voor sneijder, die na zijn eerste seizoen pas 14/15 miljoen waard is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Je moet 'n bod op ze niet afwijzen, maar gewoon zo hoog maken dat ze niet meer ingaan op dat voorstel. Dan lijkt 't voor de speler ook dat er nix aan de hand is![]()
Ik gebruik de eerste (rest nog niet uitgeprobeerd). Bij het schema van full backs zou ik wel de shooting iets hoger zetten ivm. het geven van voorzetten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:50 schreef m0ri het volgende:
Dank u, Naggelwauz _o_
Kun je 1 van die 3 aanbevelen?
Wel leuk maar zo weinig competities.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:17 schreef killermj het volgende:
Iemand Football Manager al op de PSP gespeeld ?
Want hij ligt nu in de schappen voor 20,-![]()
![]()
Daar dacht ik achteraf ook aan, inmiddels heeft de Rossi een nieuw contract getekend waar hij blij mee is. Nu hopen dat Mancini ook beetje bij trekt, want dat is toch wel een van de beste buitenspelers van het spel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Je moet 'n bod op ze niet afwijzen, maar gewoon zo hoog maken dat ze niet meer ingaan op dat voorstel. Dan lijkt 't voor de speler ook dat er nix aan de hand is![]()
Sammuel van Feijenoord?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:55 schreef Man_Made_God het volgende:
Wel Sammuel (braziliaans jeugdinternational)
Lyon had eerst een bod van 16 miljoen gedaan maar die heb ik geweigerd. Toen kwamen ze met dit bod..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:38 schreef m0ri het volgende:
... wtf. Hoe krijg je Chiellini verkocht voor 25 mil? Als ik 14,5 vraag weigeren ze al :|
Mja, hij heeft nu toch zn poot in et gips voor de komende 5 maanden...
Kan je de database nou ook update dmv download ??quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:30 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wel leuk maar zo weinig competities.
Minder competities is altijd sneller natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:59 schreef m0ri het volgende:
Hahaha, SuperUli, dat wordt lastig!!
Hmm, ik heb, er van uitgaand dat het laden weer lang zou duren, voor minder competities gekozen
Voor niets dus?
Ik sta 8 punten achter op de nummer 1quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:12 schreef m0ri het volgende:
Hmm, ok.
Trouwens sjimz, word je kampioen in het eerste jaar? Zoals het nu lijkt?
Moet je een scout uit die regio aanstellenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:26 schreef dvdk het volgende:
het spel is echt ontzettend ruk. Ik zat dus bij lierse, na 3 seizoenen ontslagen omdat ik voor de job op standard luik soliciteerde.....daarna opgepikt door anderlecht....kan ik niet scouten in argentinie/brazilie/zuidafrica terwijl ze verdomme dit seizoen leiva, frutos en die ene egyptenaar hebben gehaald...slechte research zeg...
Gio van Bronkhorst koopje bij mij.. 800.000 euri..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:14 schreef SuperUli het volgende:
Ik moet op zoek naar twee vleugelbacks, want Schuurman & Wilkshire bakken er absoluut niks van..
Ga huilen dan krijg je een ijsjequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:26 schreef dvdk het volgende:
het spel is echt ontzettend ruk. Ik zat dus bij lierse, na 3 seizoenen ontslagen omdat ik voor de job op standard luik soliciteerde.....daarna opgepikt door anderlecht....kan ik niet scouten in argentinie/brazilie/zuidafrica terwijl ze verdomme dit seizoen leiva, frutos en die ene egyptenaar hebben gehaald...slechte research zeg...
Zal zo eens kijken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:29 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Dan heb je in NL alleen een Biseswar, Kruys, De Jong (MC).
Buitenlanders: Esparza, Mokoena, Lima, Mihelic, Skjelbred
Ah kijk aan, Juve voor de titelquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik sta nog steeds 2e met nog maar 3 punten achterstand![]()
Ik heb nu een aanbod gekregen om shakhtar te gaan trainen..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:10 schreef m0ri het volgende:
[..]
Ah kijk aan, Juve voor de titel![]()
Mijn voorzitter verkocht net eventjes Zebina, zonder mijn toestemming.. Met Chiellini geblesseerd, heb ik nog maar 2 vleugelverdedigers, namelijk Birindelli en de immer falende Balza(k)retti![]()
Noodgedwongen naar een ander systeem dus..![]()
Hoe krijg je zo'n aanbod?? .. Ik heb in het begin ingesteld dat mijn niveua Amateur is ... maar ik doe het nu heel goed met Atl. Madrid dus dat is wat weirdquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb nu een aanbod gekregen om shakhtar te gaan trainen..
met een transferbudget van 96 miljoen euro
Even goed over nadenken want weet niet of veel spelers te halen zijn naar het koude oekraine!
Lees het boekje maarquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:41 schreef Rorata het volgende:
Als je een nieuwe manager maakt kan je je niveau kiezen, wat betekent dat?
Misschien hebben ze eens amenwerkingsverband of zijn de managers bevriend met elkaar... dat heeft er allemaal mee te maken...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wat ik niet snap he, ik bied op Ratinho (DR) samen met Internacional en Toluca. Ik ga zelfs tot 10 mln en de andere clubs (concurrenten!) blijven op 6,5 mln hangen. Mijn bod wordt afgewezen en de andere geaccepteerd
Ik snap de hele logica niet
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:33 schreef m0ri het volgende:
Gvdddd,
nu verkoopt mn voorzitter Matteo Paro OOK nog eens
Leuk, zo'n voorzitter
Sissoko kreeg rood na een harde overtreding...daarbij kwam er een opstandje waarbij Xavi en Eto'o bij betrokken waren. Dus Xavi de tweede geel en mag samen met Sissoko het veld af. Daarna Eto'o...iets met een elleboogquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:10 schreef sjimz het volgende:
Waarom kregen ze de rode kaart?
Obinna doet het bij mij geweldig..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wie weet er nog een leuke spits voor rond de 18 miljoen euries?
Obinna is zeker een groot talent alleen best wel al prijzig.. Ik kon hem voor 19 miljoen kopen..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zijn dat echt goede talenten? Want ik heb net de CL finale met Feyenoord tegen Arsenal verloren en opeens was er veel interesse voor mijn spits "Vagner Love". Bayern bood 20,5 miljoen en mijn voorzitter verkocht hem zomaar voor dat bedrag![]()
Hmm, die had ik ook gescout.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Obinna doet het bij mij geweldig..
Speelt aan het begin bij Chievo
Topper. Heeft er in 60 wedstrijden 50 gescoord ofzo.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Kijk ook eens naar Renteria...hele goede spits.
Vind hem tegenvallen.. probeert te veel trucjes en is geen teamspeler... Teamgenoten gaan zich daar aan ergeren als het minder gaat.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is Kerlon ook een topper in wording?
Op termijn doet Wilkshire het bij mij aardig.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:14 schreef SuperUli het volgende:
Ik moet op zoek naar twee vleugelbacks, want Schuurman & Wilkshire bakken er absoluut niks van..
Heubach naar barca of Madridquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:39 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Op termijn doet Wilkshire het bij mij aardig.
Ik heb Heubach voor etterle miljoenen verkocht aan (ik meen) Real Madrid, anders Barcelona
ik denk dat ze niet echt lief zijn geweestquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:10 schreef sjimz het volgende:
Waarom kregen ze de rode kaart?
Ik twijvelde, dus heb ik het ff nagekeken.quote:
Als het met je team loopt gaat hij goed ja...totdat de prestaties minder worden dan heb je geen goede aan hem..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
KerlonWat een super aankoop. 2 CL wedstrijden 5 goals
![]()
Ik heb 'm bij ajax gekocht voor 16,5 miljoenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:24 schreef Cart_man het volgende:
Iemand ervaring met de keeper Ustari? Probeer die al een tijdje los te weken bij zijn ploeg. Wil alleen niet lukken.
Allerlei Braziliaanse talenten die ik ook heb gekocht worden nu genoemd.quote:
Dat is een speler die de bal vasthoud voor bijsluitende spelers..quote:Op woensdag 1 november 2006 11:43 schreef m0ri het volgende:
Moggeuh
Vraagje; speelt iemand hier met een Target Man? Zo ja, hoe gaat dat?
Ik ben namelijk ook van plan om t te gaan proberen, maar als het geen tot weinig resultaat oplevert, laat dan maar zitten
Money can buy the worldquote:Op woensdag 1 november 2006 11:57 schreef m0ri het volgende:
Dus je hebt het aanbod van Shakhtar aangenomen? Ze hebben je met geld in verleiding gebracht?
Jammer, maar het is zeker niet voor iedereen even aantrekkelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:43 schreef Theamerican het volgende:
baggerspel heb het van me pc afgerot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |