abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 20:09:05 #51
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_43016711
Het is echt lachen.
ik heb al met 9-0 van Feyenoord gewonnen (uit) en net thuis met 2-0 van Ajax.
Mijn goals komen veelal uit counters die door mijn keeper worden opgezet.
Al eerder werd gezegd hoe goed NAC was, hier ook bij mij weer het bewijs, echter sta ik er wel boven.

Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 20:26:43 #52
158518 Sjechov
pi_43017166
Ik vergeet nog 1 ding.
Zelf kwam ik een spelertje tegen, echt een juweeltje.
Ruben Ramos van Atletico Madrid (C).
Hij is nog maar 17 jr (ik zit in mijn eerste seizoen), maar hij doet het bij mij jeugd en mijn 2e al fantastisch.
Laat hem af en toe invallen in het eerste maar hij loopt al bijna 1 op 1.

Weten nog meer mensen zulke spelertjes?
Ben ook op zoek naar goede en niet dure backs
pi_43017465
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 20:09 schreef Sjechov het volgende:
Het is echt lachen.
ik heb al met 9-0 van Feyenoord gewonnen (uit) en net thuis met 2-0 van Ajax.
Mijn goals komen veelal uit counters die door mijn keeper worden opgezet.
Al eerder werd gezegd hoe goed NAC was, hier ook bij mij weer het bewijs, echter sta ik er wel boven.

[afbeelding]
NAC werd in mijn 1e seizoen tweede, ik eerste. Werd bijna kampioen op doelsaldo zo spannend . Maar het tweede seizoen zijn ze gewoon weer middenmoter... Ze hebben 1 goede speler, Tarmela geloof ik, die maakt daar het verschil.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_43017581
Leuk hoor tweede seizoen met Darlington... Zoals gezegd dus gepromoveerd en ik met 2k mijn selectie verbeteren. Dolle pret! Lijkt wel alsof de club zo snel mogelijk terug wil naar League 2...
pi_43017588
ik speel nu met nac het tweede seizoen, eerste seizoen Kampion . Maar nu echt een middenmoter. Omdat Nac geen geld meer heeft moet je spelers wel laten gaan die bij mij aan de basis stonden van het kampioenschap.
pi_43018532
Ik ga nu de 2e seizoens helft in met Atl. Madrid.. en het is nog leuk om er mee te spelen.. heb een erg jonge voorhoede met Torres, Aguero, Farfán, Mokoena.
Hopen dat Torres blijft anders wordt het Milevsky of Higuin kopen(Supertalent).
Weten jullie nog goeie spitsen??
Ik heb geen transfer bedrag meer na het aankopen van Aissatii.. en het bestuur wil mij ook niet meer geven!!!???!!!
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 21:33:15 #57
158518 Sjechov
pi_43019083
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 21:16 schreef andre347 het volgende:
Ik ga nu de 2e seizoens helft in met Atl. Madrid.. en het is nog leuk om er mee te spelen.. heb een erg jonge voorhoede met Torres, Aguero, Farfán, Mokoena.
Hopen dat Torres blijft anders wordt het Milevsky of Higuin kopen(Supertalent).
Weten jullie nog goeie spitsen??
Ik heb geen transfer bedrag meer na het aankopen van Aissatii.. en het bestuur wil mij ook niet meer geven!!!???!!!
Jij hebt als het goed is in je C elftal Ramos zitten, die doet het bij mij erg goed.
Volgens mij heb jij Higuin niet goed gespeld.
Is het een fransoos die bij River speelt?
pi_43019400
Aaaaai ik lees net op het officiele forum dat de 'newgens' weer vrij slecht zijn Zoals een wereldaanvaller met finishing 7 en dat sorot shit. Dit bederft dus je lange termijn carriere.
pi_43020431
Oeh, bugje gevonden...Ben bezig met een carriere bij Vauxhall, zit in de 4e kwalificatieronde van de FA Cup, na 90 minuten staat het 3-3 (stond 3-0 achter tegen een club die een divisie hoger zit):
a) ik krijg geen verlenging
b) ik krijg telkens onderaan een melding dat er nieuwsberichten zijn, terwijl dat helemaal niet zo is..
Raar...wedstrijd maar ff overnieuw spelen
pi_43020773
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 22:23 schreef Sautor het volgende:
Oeh, bugje gevonden...Ben bezig met een carriere bij Vauxhall, zit in de 4e kwalificatieronde van de FA Cup, na 90 minuten staat het 3-3 (stond 3-0 achter tegen een club die een divisie hoger zit):
a) ik krijg geen verlenging
b) ik krijg telkens onderaan een melding dat er nieuwsberichten zijn, terwijl dat helemaal niet zo is..
Raar...wedstrijd maar ff overnieuw spelen
Bij FA cup krijg je een rematch - geen verlenging.
pi_43023495
Spelers in:

Spelers uit:

De selectie met vrij veel buitenlanders en is ook vrij groot:

De gebruikelijke basis(nog niet helemaal uitgesproken)

De wedstrijden:

Gaat wel lekker, in het begin nog niet, maar de transfers kwamen ook vrij laat dus het kan alleen nog beter gaan. Mooie overwinning bij de aartrivaal Vitesse, de Zuid-Afrikaanse keeper Fernandez stopte nog een strafschop

Inmiddels tegen Ajax gespeeld:

Europees voetbal
pi_43029001
tvp
pi_43029332
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 00:13 schreef AminBen het volgende:
Spelers uit:
Jammer dat je Barreto voor zo weinig verkocht hebt. Is bij mijn Ajax gewoon basisspeler.
pi_43031350
Ik speel nu met Chelsea, heb net de hele handel een beetje naar mijn hand gezet. Heb Dani Alves, Palacio, Luizao, Marcelo en Gianni Zuiverloon (die is best al goed in dit spel ) aan de selctie toegevoegd. Ga vooral voor de jonge aanwinsten zeg maar...

Heb een samenwerkingsverband gesloten met een Japanse club, vooral uit merchandise-oogpunt maar heeft iemand een idee hoeveel dit daadwerkelijk oplevert... Verder heb ik mijn samenwerkingsverband met Vitesse stopgezet.

Heeft Vitesse in real-life ook een samenwerking met Chelsea eigenlijk Ik heb er nog nooit iets over gehoord in ieder geval
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_43031790
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 12:01 schreef TheVulture het volgende:

Heeft Vitesse in real-life ook een samenwerking met Chelsea eigenlijk Ik heb er nog nooit iets over gehoord in ieder geval
Volgens mij was het vorig seizoen wel even in het nieuws. Althans volgens mij was het afgeketst
pi_43032209
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 10:22 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Jammer dat je Barreto voor zo weinig verkocht hebt. Is bij mijn Ajax gewoon basisspeler.
volkomen mee eens, maar hij was ongelukkig, en ik dacht met een 30tal clubs dat in hen geinterreseerd was dat ik hem wel voor 6 miljoen kon verkopen, maar de clubs kwamen niet verder dan 3.7 miljoen, 3.5 enz

Uiteindelijk komt Genua met 4,4, wat ik nog niet echt veel vind, maar de voorzitter accepteerd het omdat hij het een heel hoog bedrag vind

Ik had meen selectie al rond, dus anders had ik een luxeprobleem en een ontvrede Baretto,...
pi_43032309
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 21:33 schreef Sjechov het volgende:

[..]

Jij hebt als het goed is in je C elftal Ramos zitten, die doet het bij mij erg goed.
Volgens mij heb jij Higuin niet goed gespeld.
Is het een fransoos die bij River speelt?
Ja, ik bedoel die fransoos bij River Plate ja
In real-life wordt hij gevolgd door Chelsea en Man Utd... dus mss ff testen in FM
pi_43032622
ik heb een bugje gevonden, ik bied op een speler waarvan twee clubs eigenaar zijn, ze accepteren beide mijn bod maar vervolgens kan ik niet met hem onderhandelen Hij is 18 jaar dus dat moet het probleem toch verder ook niet zijn.

Heeft iemand anders dit ook?
pi_43032664
Het valt me op dat er vaak bugs in het spel zitten...
pi_43032787
http://www.sendspace.com/file/m0piwv

Kun je een facepack downloaden voor talenten (Kerlon, Mokoena, Sivok enz.)

Info staat in de readme
pi_43033107
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 12:53 schreef andre347 het volgende:
Het valt me op dat er vaak bugs in het spel zitten...
Championship manager/Football Manager reeks zat altijd vol met bugs.
pi_43033161
Moest zojuist voor de CL de return tegen Olympique Lyon, uit met 2-0 kansloos de boot in. Wist niet zo goed hoe ik ze moest bestrijden. Heb gekozen voor 'n superaanvallende tactiek, zodat Juninho en z'n mannen niet van de eigen 16 weg konden komen.

Mijn opstelling:

Met alles voor 'n all out attack plannetje

Ik overdonderde ze zo, dat ik na 15 minuten al met 3-0 voorstond. Dat was eigenlijk veel te vroeg, want ik moest er nog 75 Toch ervoor gekozen deze formatie aan te houden, om de druk op hun verdediging te houden en ze niet in hun spel te laten komen. Dit ging erg goed, tot ze in de 80e minuut overstapten op 'n 4-2-4. Ze kregen kansen maar gelukkig hield Sar z'n doel schoon en ben ik door naar de kwartfinale
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_43034070
Biseswar..?? Is die egt goed in het spel?
  zondag 29 oktober 2006 @ 13:52:44 #74
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_43034548
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 13:38 schreef andre347 het volgende:
Ja, De Ridder is ook echt goed trouwens
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_43035381
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 13:38 schreef andre347 het volgende:
Toevallig dat ie meedeed hoor, omdat ik niet zo tevreden was over Cardenas en ik Biseswar als verdediger heb omgevormd ook. Zo kon ik 'm eventueel ook als vleugelverdediger gebruiken
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_43035428
Biseswar is bij Heracles nog slecht...

Heb je gefixt dat hij op zo'n hoog niveau meekan?
  zondag 29 oktober 2006 @ 15:23:24 #77
158518 Sjechov
pi_43037280
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 12:40 schreef andre347 het volgende:

[..]

Ja, ik bedoel die fransoos bij River Plate ja
In real-life wordt hij gevolgd door Chelsea en Man Utd... dus mss ff testen in FM
Ik doe ff met je mee dan.

Bij mij zit er een beetje de klad in.
Gelukkig doet Ruben Ramos wel waar hij voor is, doelpunten maken.
Het is wel een schande dat een knaapje van 17 mij in de wedstrijd moet houden.
Thijs Houwing (liep ruim 1 op 1) is geblesseerd (3 mnd).
Heb Eddie Johnson, Gerson Margrao, Ron Vlaar, Araujo, Zoran Milovac en Celsinho voor 01-01-07 vastgelegd.
Hopelijk gaat het wonderen brengen

Ben overigens nog altijd op zoek naar goede talentvolle backs (als het even kan Nederlanders).

Iemand nog Nederlandse (en betaalbare) talenten gevonden?
  zondag 29 oktober 2006 @ 15:27:38 #78
158518 Sjechov
pi_43037376
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 12:56 schreef andre347 het volgende:
http://www.sendspace.com/file/m0piwv

Kun je een facepack downloaden voor talenten (Kerlon, Mokoena, Sivok enz.)

Info staat in de readme
In de info staat dat het in de algemene player map moet worden uitgepakt.
Klopt het dat de foto's dan niet goed staan?
pi_43037636
Sommige opmerkingen van spelers zijn echt te grappig..

'Blij dat zijn manager een goed gevoel voor humor heeft nadat hij interesse toonde in Patrick Vieira'

Ik heb overigens wel een probleem.. heb een contract aangeboden aan Raul Garcia, Steven Defour, Serginho (tip van Stam), Gago, Carew, Davids & Salomon Kalou. Kosten bij elkaar 38.5 miljoen, terwijl ik nog maar 27 miljoen heb.
pi_43037699
Ik heb wel het idee dat hetgeen wat je tegen spelers voor, na en tijdens de wedstrijd zegt veel meer van invloed is als vroeger.... is wel een leuke ontwikkeling
pi_43037862
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 15:37 schreef Rnnz het volgende:
Sommige opmerkingen van spelers zijn echt te grappig..

'Blij dat zijn manager een goed gevoel voor humor heeft nadat hij interesse toonde in Patrick Vieira'

Ik heb overigens wel een probleem.. heb een contract aangeboden aan Raul Garcia, Steven Defour, Serginho (tip van Stam), Gago, Carew, Davids & Salomon Kalou. Kosten bij elkaar 38.5 miljoen, terwijl ik nog maar 27 miljoen heb.
Overigens kan niet iedereen mijn gevoel voor humor accepteren.. Maduro:

'Is van mening dat de manager eerst moet informeren naar de beschikbaarheid en interesse van een speler voordat hij in de pers belangstelling toont'

Kijk ik bij Favoriet Personeel; staat Patrick Vieira erbij.
pi_43037925
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 15:45 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Overigens kan niet iedereen mijn gevoel voor humor accepteren.. Maduro:

'Is van mening dat de manager eerst moet informeren naar de beschikbaarheid en interesse van een speler voordat hij in de pers belangstelling toont'

Kijk ik bij Favoriet Personeel; staat Patrick Vieira erbij.
pi_43038264
Ik zoek een AMC voor Ajax, geld geen probleen. KÄllström wil niet komen
pi_43038299
TVP.

Heb net even met Osasuna gepeeld maar dat is toch niet mijn club. Raul Garcia is wel leuk en ik had Andres Guardado gekocht wat ook een leuke speler is maar voor de rest zijn het een stelletje zeikerds
  zondag 29 oktober 2006 @ 16:22:24 #85
158518 Sjechov
pi_43038928
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 16:01 schreef Filay het volgende:
TVP.

Heb net even met Osasuna gepeeld maar dat is toch niet mijn club. Raul Garcia is wel leuk en ik had Andres Guardado gekocht wat ook een leuke speler is maar voor de rest zijn het een stelletje zeikerds
Het is bij mij erg close.
Heel apart.
Tot mij grote verrassing net gewonnen van PSV.
Zit maar 3 punten tussen.

En ik blijf lyrisch over Ruben Ramos.
  zondag 29 oktober 2006 @ 16:25:52 #86
125053 stefmans
pi_43039028
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 16:00 schreef martjin het volgende:
Ik zoek een AMC voor Ajax, geld geen probleen. KÄllström wil niet komen
Defour.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_43039147
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 16:25 schreef stefmans het volgende:

[..]

Defour.
Niet in het spel? :S
  zondag 29 oktober 2006 @ 16:32:33 #88
158518 Sjechov
pi_43039217
Wat ik wel vaag vind (gebeurt nu 4 keer tussen 5 wedstrijden in) dat er spelers worden aangeboden waarin ik helemaal geen intersse heb (of had).
En dan heb ik het over bedragen tussen 0 en 10 miljoen euro.
Nu wordt er net een speler met een waarde van 4,6 mil euro aangeboden voor 0.
Heel apart.
  zondag 29 oktober 2006 @ 16:35:02 #89
125053 stefmans
pi_43039292
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 16:29 schreef martjin het volgende:

[..]

Niet in het spel? :S
Jawel, bij standard luik.
pi_43039539
Speelt iedereen bijna hier met Ajax?
pi_43039593
Ik zit in mijn eerste heuse crisis met Ajax. Sinds Sneijder verkocht is voor veel geld is het niet veel meer. Ik sta zesde en verlies meer dan dat ik win. Ik heb nog veel geld, dus misschien gooi ik er een wanhoopsaankoop tegen aan in de winterstop.
pi_43039649
Nu in mijn tweede seizoen met Darlington gaat het ok. Het begin was echt dramatisch, stond steevast onderaan maar na zo'n 15 wedstrijden begon daar verandering in te komen. Tijdens de winterstop kreeg ik wat meer geld dus kon een betere keeper kopen, verdediger en middenvelden en sindsdien ben ik hard aan het strijden om promotie! Dus misschien na de winst in League 2 nu ook promotie van League 1 naar The Championship... zou mooi zijn! Alleen dit jaar begon ik al met een team dat te slecht was dat zal helemaal een ramp worden in de championship...

Cederqvist blijft trouwens een held. Na topscorer in League2 nu ook topscorer in League 1 !
pi_43039671
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 16:46 schreef JeroenV het volgende:
Ik zit in mijn eerste heuse crisis met Ajax. Sinds Sneijder verkocht is voor veel geld is het niet veel meer. Ik sta zesde en verlies meer dan dat ik win. Ik heb nog veel geld, dus misschien gooi ik er een wanhoopsaankoop tegen aan in de winterstop.
Koop Mokoena.. lkkr back-Up..
Milevsky... goeie spits naas KJH
Pablo ( Atl. Madrid )... goeie CB
Vande Borre.. jong talent
Higuin (River) .. Groot Talent
Sivok.. goede speler als je wat gewicht op het middenveld wilt.
Kerlon.. als je problemen hebt om kansen te creeren.. dribbelen is zijn handelsmerk.
  zondag 29 oktober 2006 @ 17:01:24 #94
158518 Sjechov
pi_43039989
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 16:35 schreef stefmans het volgende:

[..]

Jawel, bij standard luik.
Moet je (denk ik) wel Belgie geladen hebben of een grote database.
Want ook ik heb hem niet.

Overigens de huidige stand bij mij nu:
  zondag 29 oktober 2006 @ 17:18:46 #95
158518 Sjechov
pi_43040481
Wat doen jullie eigenlijk met de winterstop?
Oefenwedstrijden of juist rust?
pi_43041062
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 16:44 schreef andre347 het volgende:
Ik speel met Chelsea, ben pas een paar wedstrijden onder weg... merk wel dat er veel redelijk sterke ploegen in het spel zijn... Middlesbrough is erg sterk, Liverpool is ook sterker dan in real-life, Man U en Arsenal natuurlijk. Sta na 6 wedstrijden qua verliespunten 1 punt achter op Arsenal en gelijk met Middlesbrough
pi_43041222
quote:
Ik speel met PSV

Het gaat best lekker. Won in korte tijd met respectievelijk 2-1 en 1-0 van Feyenoord en Ajax. Kan als ik de 2 duels die ik achter sta win gedeeld 1e komen.
-- Ow verlies net een van die 2 duels met 4-1 van Vitesse... Ongeveer evenveel kansen maar zij waren stukken effectiever.. Zag ook nog eens Simons uitvallen(4e minuut al) en Kluivert een penalty missen. --
Derde ronde beker overleefd na een 3-3 tegen Heerenveen. Gomes werd de grote held door 2 pingels te stoppen. Alex scoorde de winnende penalty.

De CL begon niet goed met een nederlaag tegen Anderlecht.
Een 2-1 overwinning op CSKA volgde en toen kwam de tweeluik tegen AC Milan.
Uit werd er kansloos verloren met 2-0.
Thuis stond ik bij rust 2-0 achter. In de 52e minuut maakte Kluivert een overtreding waarvoor hij rood kreeg(ook 3 duels schorsing). Het leek dus een kansloze zaak. Maar door goals van Aissati en De Jong sleepte ik er op wonderbaarlijke wijze nog een punt uit.

Duel 5 was tegen Anderlecht. Bij winst zou ik naar positie 2 klimmen, bij een nederlaag zou ik uit de CL liggen.
Op slag van rust wist Jefferson Farfan de 1-0 te scoren. Na rust moest ik het zonder Ibrahim Afellay doen, die raakte geblesseerd. Zijn maatje Aissati verving hem. John de Jong wisselde ik omdat hij licht geblesseerd was, Culina verving hem.
Anderlecht begon aanvallend aan de 2e helft en dat loonde. In de 62e minuut scoorde Legear. Meer dan 15 minuten konden de Belgen niet genieten van de gelijke stand. Oude rot Ali Daei scoorde in de 76e minuut de 2-1. In blessure tijd scoorde Serhat alsnog de gelijkmaker.

Stand:
1 Milan 9
2 Anderlecht 7
3 PSV 5
4 CSKA 5

Met een duel te gaan ben ik met een overwinning sowieso naar de UEFA Cup en misschien wel door in de CL..
  zondag 29 oktober 2006 @ 17:55:45 #98
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_43041387
quote:
Kijk wel uit.
A.M.A.B
  zondag 29 oktober 2006 @ 18:06:13 #99
158518 Sjechov
pi_43041661
Ik speel met Fc Twente.
Nooit te nimmer zal ik Ajax, Feyenoord of PSV zijn.
Zelfs geen andere NL club.
Enkel bondscoach
pi_43041814
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 22:36 schreef Shakes het volgende:

[..]

Bij FA cup krijg je een rematch - geen verlenging.
Bij de rules staat wel: 'Extra time played if scores are level after ninety minutes'
Maarja..heb met 2-1 gewonnen nu, dus het maakt niet uit

[ Bericht 19% gewijzigd door Sautor op 29-10-2006 18:30:53 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')