NAC werd in mijn 1e seizoen tweede, ik eerste. Werd bijna kampioen op doelsaldo zo spannendquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:09 schreef Sjechov het volgende:
Het is echt lachen.
ik heb al met 9-0 van Feyenoord gewonnen (uit) en net thuis met 2-0 van Ajax.
Mijn goals komen veelal uit counters die door mijn keeper worden opgezet.
Al eerder werd gezegd hoe goed NAC was, hier ook bij mij weer het bewijs, echter sta ik er wel boven.
[afbeelding]
Jij hebt als het goed is in je C elftal Ramos zitten, die doet het bij mij erg goed.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:16 schreef andre347 het volgende:
Ik ga nu de 2e seizoens helft in met Atl. Madrid.. en het is nog leuk om er mee te spelen.. heb een erg jonge voorhoede met Torres, Aguero, Farfán, Mokoena.
Hopen dat Torres blijft anders wordt het Milevsky of Higuin kopen(Supertalent).
Weten jullie nog goeie spitsen??
Ik heb geen transfer bedrag meer na het aankopen van Aissatii.. en het bestuur wil mij ook niet meer geven!!!???!!!
Bij FA cup krijg je een rematch - geen verlenging.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:23 schreef Sautor het volgende:
Oeh, bugje gevonden...Ben bezig met een carriere bij Vauxhall, zit in de 4e kwalificatieronde van de FA Cup, na 90 minuten staat het 3-3 (stond 3-0 achter tegen een club die een divisie hoger zit):
a) ik krijg geen verlenging
b) ik krijg telkens onderaan een melding dat er nieuwsberichten zijn, terwijl dat helemaal niet zo is..
Raar...wedstrijd maar ff overnieuw spelen
Jammer dat je Barreto voor zo weinig verkocht hebt. Is bij mijn Ajax gewoon basisspeler.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:13 schreef AminBen het volgende:
Spelers uit:
Volgens mij was het vorig seizoen wel even in het nieuws. Althans volgens mij was het afgeketstquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:01 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Vitesse in real-life ook een samenwerking met Chelsea eigenlijkIk heb er nog nooit iets over gehoord in ieder geval
volkomen mee eens, maar hij was ongelukkig, en ik dacht met een 30tal clubs dat in hen geinterreseerd was dat ik hem wel voor 6 miljoen kon verkopen, maar de clubs kwamen niet verder dan 3.7 miljoen, 3.5 enzquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:22 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Jammer dat je Barreto voor zo weinig verkocht hebt. Is bij mijn Ajax gewoon basisspeler.
Ja, ik bedoel die fransoos bij River Plate jaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:33 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Jij hebt als het goed is in je C elftal Ramos zitten, die doet het bij mij erg goed.
Volgens mij heb jij Higuin niet goed gespeld.
Is het een fransoos die bij River speelt?
Championship manager/Football Manager reeks zat altijd vol met bugs.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:53 schreef andre347 het volgende:
Het valt me op dat er vaak bugs in het spel zitten...
Ja, De Ridder is ook echt goed trouwensquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:38 schreef andre347 het volgende:
Biseswar..?? Is die egt goed in het spel?
Toevallig dat ie meedeed hoor, omdat ik niet zo tevreden was over Cardenas en ik Biseswar als verdediger heb omgevormd ook. Zo kon ik 'm eventueel ook als vleugelverdediger gebruikenquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:38 schreef andre347 het volgende:
Biseswar..?? Is die egt goed in het spel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |