Waarom eigenlijk?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:08 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb me gisteren weer in kunnen houden om 'm niet te kopen , ik weet niet of ik dat vol ga houden![]()
Ik hou het voorlopig nog ff bij 2006
Tijd enzoquote:
Oke.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:19 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Tijd enzo
Ik heb hier ook nog PES 6 , Saints Row en Everquest 2 liggen die ik allemaal redelijk actief speel.
fake.inc verwijderen en dan een nieuw spel starten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb hem ook maar ik heb nu dus het probleem dat het Nederlands elftal uit fictieve spelers bestaat terwijl iedereen wel gewoon onder zijn eigen naam bij de clubs speelt. Kan ik dat fake.inc-bestand verwijderen als ik middenin een spel zit of moet ik dat eerst verwijderen en dan een nieuw spel opstarten?
En hoe verwijder ik dat bestand uberhauptkrijg het niet gevonden
Ok erg domme vraag misschien, maar op de een of andere manier krijg ik dat bestand niet gevonden?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:07 schreef magnifor het volgende:
[..]
fake.inc verwijderen en dan een nieuw spel starten.
/(installatiedir)/data/db/700/lnc/allquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok erg domme vraag misschien, maar op de een of andere manier krijg ik dat bestand niet gevonden?
edit: gevondenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
/(installatiedir)/data/db/700/lnc/all
En daar staat hij.
Is dit de enige? Want ik vind de kleur echt afschuwelijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:16 schreef PPWB84 het volgende:
Er is al een skin uit! http://www.megaupload.com/?d=6WJGQE5Z
Tot nu toe wel, maar er is wel een mooie in de maak..maar ja wanneer die uitkomt. Deze is al wel beter dan de originele denk ik.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:35 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Is dit de enige? Want ik vind de kleur echt afschuwelijkMaar hij is m.i. wel functioneler
Ik zou altijd Zwitserland kiezen, hele jonge selectie en het is daar wel een uitdaging mee om op het ek/wk te komen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:30 schreef Rnnz het volgende:
Help, ik sta voor een dilemma.Ik krijg een baan aangeboden bij zowel het Nederlands Elftal als bij het Zwitserse.. maar aangezien ik dat bestandje fake.inc nog niet heb verwijderd heb ik allemaal nepspelers bij Oranje. Normaal zou ik voor Oranje kiezen, maar nu? Ik denk dat ik toch maar Zwitserland kies.
Als je fake.lnc opent met kladblok en de 1 naast het nederlands elftal verandert in een 0 (of andersom), en opslaat, kun je gewoon verder gaan met je spel en hoef je niet onpieuw op te starten om het NL elftal weer zichtbaar te krijgen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:30 schreef Rnnz het volgende:
Help, ik sta voor een dilemma.Ik krijg een baan aangeboden bij zowel het Nederlands Elftal als bij het Zwitserse.. maar aangezien ik dat bestandje fake.inc nog niet heb verwijderd heb ik allemaal nepspelers bij Oranje. Normaal zou ik voor Oranje kiezen, maar nu? Ik denk dat ik toch maar Zwitserland kies.
Toevallig editor gebruikt, of iets verwijdert? Als ik jou was zou ik even herinstalleren, savegames kun je dan gewoon gebruiken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:08 schreef MMUFC het volgende:
ik kan geen nieuwe games meer starten...
als hij klaar is met het laden(en dus het nieuwe manager scherm moet tonen) gaat het mis...
Ik kan in een bestaande game ook niet meer het nieuwe manager scherm openen..
Dat had ik ook en dat krijg je wanneer je via de wizard een manager foto hebt ingevoerd. Het is prima oplosbaar door een bepaald bestandje te verwijderen. Neem een kijkje in deel 4, daar heb ik het geloof ik ingezet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:08 schreef MMUFC het volgende:
ik kan geen nieuwe games meer starten...
als hij klaar is met het laden(en dus het nieuwe manager scherm moet tonen) gaat het mis...
Ik kan in een bestaande game ook niet meer het nieuwe manager scherm openen..
Dat heb ik gedaan en hij werkt weer...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:22 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Dat had ik ook en dat krijg je wanneer je via de wizard een manager foto hebt ingevoerd. Het is prima oplosbaar door een bepaald bestandje te verwijderen. Neem een kijkje in deel 4, daar heb ik het geloof ik ingezet.
30quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:49 schreef Steeven het volgende:
Nu 30 wedstrijden op rij ongeslagen.
Ik speel met Ajax dus heb het ietsje makkelijkerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:00 schreef T1andonly het volgende:
[..]
30Dat kan ik met West Ham totnu niet evenaren.
Vervolg Liverpool:quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:55 schreef Satioz het volgende:
Moet het nog doen met fm2006. Hier in de beurt is nog geen fm2007 te kennen :S.
Ben nu Liverpool en Ajax. Met Liverpool nog niet ver, vanmiddag pas begonnen. Maar wel vast goede aankopen gedaan. Tuncay, Sneijder, Martins (Goed socrende spits in de oefenreeks) en zo nog een paar. Riise heb ik helaas wel moeten verkopen, maar das geen probleem, er mogen nog meer spelers vertrekken, waaronder Gonzalez en Sissoko. Gonzalez is daar niet blij mee, maar ja, sta nu nog maar op 1,49m qua balans, dus ff verkopen.
Met Ajax gaat het ook super. Paar talenten gekocht, o.a prager en Jeroen Drost. In de competitie onverslagen, en in de CL eerste in de groep geworden. Real was tweede daarna CSKA en daarna Porto. 2 keer verloren in de CL, 1 keer van Real (2-1) en 1 keer van CSKA (4-1 :S). Maar daartegenover wel 1 keer met 5-3 weer gewonnen van Real. Dus gaat wel lekker
Bij mij was hij altijd redelijk onomstreden, maar ik heb nu ook betere. Wel mijn ideale twaalfde man.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
Cardenas kan mij hier (nog) niet bekoren, hij speelt niet geweldig en scoort niet. Ik denk dat ie er binnenkort weer langs staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |