Sissoko kreeg rood na een harde overtreding...daarbij kwam er een opstandje waarbij Xavi en Eto'o bij betrokken waren. Dus Xavi de tweede geel en mag samen met Sissoko het veld af. Daarna Eto'o...iets met een elleboogquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:10 schreef sjimz het volgende:
Waarom kregen ze de rode kaart?
Obinna doet het bij mij geweldig..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wie weet er nog een leuke spits voor rond de 18 miljoen euries?
Obinna is zeker een groot talent alleen best wel al prijzig.. Ik kon hem voor 19 miljoen kopen..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zijn dat echt goede talenten? Want ik heb net de CL finale met Feyenoord tegen Arsenal verloren en opeens was er veel interesse voor mijn spits "Vagner Love". Bayern bood 20,5 miljoen en mijn voorzitter verkocht hem zomaar voor dat bedrag![]()
Hmm, die had ik ook gescout.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Obinna doet het bij mij geweldig..
Speelt aan het begin bij Chievo
Topper. Heeft er in 60 wedstrijden 50 gescoord ofzo.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Kijk ook eens naar Renteria...hele goede spits.
Vind hem tegenvallen.. probeert te veel trucjes en is geen teamspeler... Teamgenoten gaan zich daar aan ergeren als het minder gaat.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is Kerlon ook een topper in wording?
Op termijn doet Wilkshire het bij mij aardig.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:14 schreef SuperUli het volgende:
Ik moet op zoek naar twee vleugelbacks, want Schuurman & Wilkshire bakken er absoluut niks van..
Heubach naar barca of Madridquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:39 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Op termijn doet Wilkshire het bij mij aardig.
Ik heb Heubach voor etterle miljoenen verkocht aan (ik meen) Real Madrid, anders Barcelona
ik denk dat ze niet echt lief zijn geweestquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:10 schreef sjimz het volgende:
Waarom kregen ze de rode kaart?
Ik twijvelde, dus heb ik het ff nagekeken.quote:
Als het met je team loopt gaat hij goed ja...totdat de prestaties minder worden dan heb je geen goede aan hem..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
KerlonWat een super aankoop. 2 CL wedstrijden 5 goals
![]()
Ik heb 'm bij ajax gekocht voor 16,5 miljoenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:24 schreef Cart_man het volgende:
Iemand ervaring met de keeper Ustari? Probeer die al een tijdje los te weken bij zijn ploeg. Wil alleen niet lukken.
Allerlei Braziliaanse talenten die ik ook heb gekocht worden nu genoemd.quote:
Dat is een speler die de bal vasthoud voor bijsluitende spelers..quote:Op woensdag 1 november 2006 11:43 schreef m0ri het volgende:
Moggeuh
Vraagje; speelt iemand hier met een Target Man? Zo ja, hoe gaat dat?
Ik ben namelijk ook van plan om t te gaan proberen, maar als het geen tot weinig resultaat oplevert, laat dan maar zitten
Money can buy the worldquote:Op woensdag 1 november 2006 11:57 schreef m0ri het volgende:
Dus je hebt het aanbod van Shakhtar aangenomen? Ze hebben je met geld in verleiding gebracht?
Jammer, maar het is zeker niet voor iedereen even aantrekkelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:43 schreef Theamerican het volgende:
baggerspel heb het van me pc afgerot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |