Ik sta 8 punten achter op de nummer 1quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:12 schreef m0ri het volgende:
Hmm, ok.
Trouwens sjimz, word je kampioen in het eerste jaar? Zoals het nu lijkt?
Moet je een scout uit die regio aanstellenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:26 schreef dvdk het volgende:
het spel is echt ontzettend ruk. Ik zat dus bij lierse, na 3 seizoenen ontslagen omdat ik voor de job op standard luik soliciteerde.....daarna opgepikt door anderlecht....kan ik niet scouten in argentinie/brazilie/zuidafrica terwijl ze verdomme dit seizoen leiva, frutos en die ene egyptenaar hebben gehaald...slechte research zeg...
Gio van Bronkhorst koopje bij mij.. 800.000 euri..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:14 schreef SuperUli het volgende:
Ik moet op zoek naar twee vleugelbacks, want Schuurman & Wilkshire bakken er absoluut niks van..
Ga huilen dan krijg je een ijsjequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:26 schreef dvdk het volgende:
het spel is echt ontzettend ruk. Ik zat dus bij lierse, na 3 seizoenen ontslagen omdat ik voor de job op standard luik soliciteerde.....daarna opgepikt door anderlecht....kan ik niet scouten in argentinie/brazilie/zuidafrica terwijl ze verdomme dit seizoen leiva, frutos en die ene egyptenaar hebben gehaald...slechte research zeg...
Zal zo eens kijken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:29 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Dan heb je in NL alleen een Biseswar, Kruys, De Jong (MC).
Buitenlanders: Esparza, Mokoena, Lima, Mihelic, Skjelbred
Ah kijk aan, Juve voor de titelquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik sta nog steeds 2e met nog maar 3 punten achterstand![]()
Ik heb nu een aanbod gekregen om shakhtar te gaan trainen..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:10 schreef m0ri het volgende:
[..]
Ah kijk aan, Juve voor de titel![]()
Mijn voorzitter verkocht net eventjes Zebina, zonder mijn toestemming.. Met Chiellini geblesseerd, heb ik nog maar 2 vleugelverdedigers, namelijk Birindelli en de immer falende Balza(k)retti![]()
Noodgedwongen naar een ander systeem dus..![]()
Hoe krijg je zo'n aanbod?? .. Ik heb in het begin ingesteld dat mijn niveua Amateur is ... maar ik doe het nu heel goed met Atl. Madrid dus dat is wat weirdquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb nu een aanbod gekregen om shakhtar te gaan trainen..
met een transferbudget van 96 miljoen euro
Even goed over nadenken want weet niet of veel spelers te halen zijn naar het koude oekraine!
Lees het boekje maarquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:41 schreef Rorata het volgende:
Als je een nieuwe manager maakt kan je je niveau kiezen, wat betekent dat?
Misschien hebben ze eens amenwerkingsverband of zijn de managers bevriend met elkaar... dat heeft er allemaal mee te maken...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wat ik niet snap he, ik bied op Ratinho (DR) samen met Internacional en Toluca. Ik ga zelfs tot 10 mln en de andere clubs (concurrenten!) blijven op 6,5 mln hangen. Mijn bod wordt afgewezen en de andere geaccepteerd
Ik snap de hele logica niet
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:33 schreef m0ri het volgende:
Gvdddd,
nu verkoopt mn voorzitter Matteo Paro OOK nog eens
Leuk, zo'n voorzitter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |