Kon uit 5 spelers kiezen, en gelukkig zat daar een prima linksback bij, en daar zocht ik al een poosje naar.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:20 schreef Man_Made_God het volgende:
Welke spelers krijg je?
Die laatste is dus echt geen kut speler zeker niet voor FCU.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:38 schreef Leonos het volgende:
Daar zou ik dus echt nooit mee instemmen.
Want jij hebt er helemaal niks aan behalve dat je kut spelers en een klein beetje geld krijgt.
Erm ik hoef geen enkele speler over te nemen als ik dat niet wil, en krijg er nog geld voor ook, waarom zou ik het niet doen als ik zelf geen cent heb om spelers aan te trekken ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:38 schreef Leonos het volgende:
Daar zou ik dus echt nooit mee instemmen.
Want jij hebt er helemaal niks aan behalve dat je kut spelers en een klein beetje geld krijgt.
http://www.dimensionplus.com heeft de engelse versiequote:Op maandag 30 oktober 2006 21:13 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Omdat de Nederlandse versie geen Mac ondersteunt, staat niet op 't cdtje.
Bakkal, Barazite, Vurnonquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:29 schreef AminBen het volgende:
Iemand nog een jonge AMC, desnoods buitenlands![]()
Ik bedoelde toch meer jong in de zin van Defour, Medunjanin, die al het middenveld kunnen dragen van mijn NEC. Met een toekomst voor zich.quote:
Ik dus ookquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik speel daarom met een ruit op het middenveld![]()
Dan heb je in NL alleen een Biseswar, Kruys, De Jong (MC).quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:59 schreef AminBen het volgende:
[..]
Ik bedoelde toch meer jong in de zin van Defour, Medunjanin, die al het middenveld kunnen dragen van mijn NEC. Met een toekomst voor zich.
Als ik hem post zal het pas vanavond zijn, zit nu op mijn werk en daar is dan ook alles mee gezegdquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:02 schreef MaxPower het volgende:
Zou je die tactiek eens kunnen posten PirE? Ik ben wat aan het kloten de afgelopen dagen en zak langzaam naar het tweede rijtje, Heerenveen onwaardig.
Speel een seizoen met Chelsea of Real Madrid dan leer je het spel snappen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:11 schreef Theamerican het volgende:
wauw wat is dit voor spel joh snap er geen drol van heb hem sinds gister maar uitgezet omdat ik een noob ben en lijkt me zo leuk spel
http://fmdownloads.net//index.php?&direction=0&order=&directory=FM%202007/Trainingquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:24 schreef m0ri het volgende:
Ehh, kan iemand misschien even een trainingsschema posten?Ik ben de hele tijd al bezig, et werd zelfs nachtwerk, maar ik krijg mn training maar niet op orde, blijf teveel rode pijltjes houden
Ik ben Juventus nu, wel grappig, begin met 17 punten in de min, maar de rest faalt zo hard, dat ik dadelijk misschien toch nog mee kan doen om t kampioenschap
oke ik heb nu feyenoord maar doe ik het vanavond ff opnieuw thnx voor de tipquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:13 schreef stefmans het volgende:
[..]
Speel een seizoen met Chelsea of Real Madrid dan leer je het spel snappen.
En zit er geen tutorial meer in, want vroeger was dat wel zoquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:16 schreef Theamerican het volgende:
[..]
oke ik heb nu feyenoord maar doe ik het vanavond ff opnieuw thnx voor de tip
Je moet 'n bod op ze niet afwijzen, maar gewoon zo hoog maken dat ze niet meer ingaan op dat voorstel. Dan lijkt 't voor de speler ook dat er nix aan de hand isquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:08 schreef LudoSanders het volgende:Enkele problemen zijn De Rossi en Mancini. Er wordt aan beide getrokken en zijn nu unhappy omdat ze niet mogen wisselen van club.
Deed ik ook gewoon de speler listen voor 40 miljoen en toen krijg ik bijna 25 miljoen voor sneijder, die na zijn eerste seizoen pas 14/15 miljoen waard is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Je moet 'n bod op ze niet afwijzen, maar gewoon zo hoog maken dat ze niet meer ingaan op dat voorstel. Dan lijkt 't voor de speler ook dat er nix aan de hand is![]()
Ik gebruik de eerste (rest nog niet uitgeprobeerd). Bij het schema van full backs zou ik wel de shooting iets hoger zetten ivm. het geven van voorzetten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:50 schreef m0ri het volgende:
Dank u, Naggelwauz _o_
Kun je 1 van die 3 aanbevelen?
Wel leuk maar zo weinig competities.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:17 schreef killermj het volgende:
Iemand Football Manager al op de PSP gespeeld ?
Want hij ligt nu in de schappen voor 20,-![]()
![]()
Daar dacht ik achteraf ook aan, inmiddels heeft de Rossi een nieuw contract getekend waar hij blij mee is. Nu hopen dat Mancini ook beetje bij trekt, want dat is toch wel een van de beste buitenspelers van het spel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Je moet 'n bod op ze niet afwijzen, maar gewoon zo hoog maken dat ze niet meer ingaan op dat voorstel. Dan lijkt 't voor de speler ook dat er nix aan de hand is![]()
Sammuel van Feijenoord?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:55 schreef Man_Made_God het volgende:
Wel Sammuel (braziliaans jeugdinternational)
Lyon had eerst een bod van 16 miljoen gedaan maar die heb ik geweigerd. Toen kwamen ze met dit bod..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:38 schreef m0ri het volgende:
... wtf. Hoe krijg je Chiellini verkocht voor 25 mil? Als ik 14,5 vraag weigeren ze al :|
Mja, hij heeft nu toch zn poot in et gips voor de komende 5 maanden...
Kan je de database nou ook update dmv download ??quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:30 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wel leuk maar zo weinig competities.
Minder competities is altijd sneller natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:59 schreef m0ri het volgende:
Hahaha, SuperUli, dat wordt lastig!!
Hmm, ik heb, er van uitgaand dat het laden weer lang zou duren, voor minder competities gekozen
Voor niets dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |