Kon uit 5 spelers kiezen, en gelukkig zat daar een prima linksback bij, en daar zocht ik al een poosje naar.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:20 schreef Man_Made_God het volgende:
Welke spelers krijg je?
Die laatste is dus echt geen kut speler zeker niet voor FCU.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:38 schreef Leonos het volgende:
Daar zou ik dus echt nooit mee instemmen.
Want jij hebt er helemaal niks aan behalve dat je kut spelers en een klein beetje geld krijgt.
Erm ik hoef geen enkele speler over te nemen als ik dat niet wil, en krijg er nog geld voor ook, waarom zou ik het niet doen als ik zelf geen cent heb om spelers aan te trekken ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:38 schreef Leonos het volgende:
Daar zou ik dus echt nooit mee instemmen.
Want jij hebt er helemaal niks aan behalve dat je kut spelers en een klein beetje geld krijgt.
http://www.dimensionplus.com heeft de engelse versiequote:Op maandag 30 oktober 2006 21:13 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Omdat de Nederlandse versie geen Mac ondersteunt, staat niet op 't cdtje.
Bakkal, Barazite, Vurnonquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:29 schreef AminBen het volgende:
Iemand nog een jonge AMC, desnoods buitenlands![]()
Ik bedoelde toch meer jong in de zin van Defour, Medunjanin, die al het middenveld kunnen dragen van mijn NEC. Met een toekomst voor zich.quote:
Ik dus ookquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik speel daarom met een ruit op het middenveld![]()
Dan heb je in NL alleen een Biseswar, Kruys, De Jong (MC).quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:59 schreef AminBen het volgende:
[..]
Ik bedoelde toch meer jong in de zin van Defour, Medunjanin, die al het middenveld kunnen dragen van mijn NEC. Met een toekomst voor zich.
Als ik hem post zal het pas vanavond zijn, zit nu op mijn werk en daar is dan ook alles mee gezegdquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:02 schreef MaxPower het volgende:
Zou je die tactiek eens kunnen posten PirE? Ik ben wat aan het kloten de afgelopen dagen en zak langzaam naar het tweede rijtje, Heerenveen onwaardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |