quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeg het ze, JAM, zeg het ze!
En neuken. Er moet neuken in voorkomen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:41 schreef broer het volgende:
Nou, nou, JAM. Wat een verhaal. Misschien kun je je Japan-en-terug-ervaring wel verwerken in een roman.
Een echte, dus. Eentje met veel drank, zwerven en vloeken, of zo.
Iets voor jou? Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:44 schreef IQM het volgende:
http://www.lamagezocht.nl/
Over vacatures gesproken.![]()
18+quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iets voor jou? Hoe oud ben je eigenlijk?
Om je kuit.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:24 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom zijn hakloze laarsjes toch altijd zo lelijk.
Ik begrijp m nu pas. Laarjes met een open hak, hmm... we're onto something here...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:42 schreef Augustina het volgende:
Hehe, ik dacht laarzen met een open hak.![]()
'Open hak' betekent toch gewoon dat de hak van de vrouw ontbloot is? Wat is dat eigenlijk voor idioot woord, ontbloot?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:44 schreef IQM het volgende:
Eigenlijk slaat 'open hak' toch nergens op. De hak houdt toch op bij de zool. En alles wat daarboven 'open' zit, hoort niet bij de hak.
Ik vond afgelopen zomer die romeinse laarzen zo vreselijk lelijk trouwens.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik begrijp m nu pas. Laarjes met een open hak, hmm... we're onto something here...
Oh, ja. Ik dacht aan de hak van de laars zelf.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
'Open hak' betekent toch gewoon dat de hak van de vrouw ontbloot is? Wat is dat eigenlijk voor idioot woord, ontbloot?
Precies!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:55 schreef Augustina het volgende:
Ontbloot zou eigenlijk aangekleed moeten zijn.
Neuken, vloeken, zwerven, zuipen. OK, dat moet lukken, alhoewel ik het gokken en de jazz mis.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En neuken. Er moet neuken in voorkomen.
Je mag hier komen eten, maar dan moet je wel op de bank zitten en burgerlijk doen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:00 schreef JAM het volgende:
Claudia, heb jij een beetje geld voor mij? Dan kan ik een hapje eten.
Ik zal je eerlijk zeggen, toen ik in groep acht zat gingen we een keer met de hele klas bij de modevakschool kijken, alwaar men NAAISTER kan worden of iets dergelijks en het leek me prachtig om dat te doen maar dat vonden mijn ouders en de school en zo nog wat partijen een verspilling van mijn intellect. Iets waar ze zich danig in hebben vergist, want ik heb daar überhaupt nooit iets mee gedaan en als ik wel naar die modevakschool was gegaan had ik tenminste voor jou een fijne, leuke, hippe, mooie, warme ochtendjas en laarsjes en een winterjas en nog veel meer kunnen maken (wat ik met liefde had gedaan).quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:01 schreef Claudia_x het volgende:
Hoi JAM, kun je geen modeontwerper worden? Ik wil ook graag een leuke warme ochtendjas, laarzen tot m'n knieen komen en en een fijne winterjas waar enige vorm in zit.
Oh, daar heb ik geen enkel probleem mee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je mag hier komen eten, maar dan moet je wel op de bank zitten en burgerlijk doen.
Ik kom er net achter dat ik geen enkele foto van mijn kuiten heb. Ik weet wél dat ze bestaan, die foto's dus, ik kwam er pas nog een tegen. Maar ik heb die foto's niet in mijn bezit.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:07 schreef JAM het volgende:
Overigens, laten we het over je kuiten hebben.
Vertel.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:07 schreef Claudia_x het volgende:
En ik heb thuis ook nog wel wat aardige muziek.
Nee baby, I GOT KICKED OUT. Ik heb honger geleden en met een sumo-worstelaar gevochten en twee dagen proef gelopen bij een privéschool waar ze me niet aannamen omdat ik mijn overhemd niet in mijn broek had, het bovenste knoopje open had, rookte en een sandwich at tijdens mijn pleinwacht.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:08 schreef Augustina het volgende:
Waarom ben je weer terug, JAM? Of was het gewoon een vakantie, daar in Japan?
Ok, ik heb geen muziekneger, maar wel een dikke rooie kat. Dat is ook wat waard.quote:
Nee man, shit. Het oorspronkelijk plan was dat we bij haar moeder zouden chillen, zo snel mogelijk zouden trouwen zodat ik er een visum doorheen zou krijgen en dan fuck it, shit, dan haal ik wel het vuilnis op voor m'n centen. Maar moederlief zei: 'Luister. Jij hebt geen geld. Jij hebt geen opleiding. Mijn dochter heeft geen geld, (we is wel keurig afgestudeerd maar omdat ze het verkoos om haarzelf in Frankrijk kapot te zuipen en jazz te luisteren waarvoor overigens alle begrip in plaats van aan haar carriere te werken heeft ze nu een - naar Japanse standaard althans - vrij mager salaris) dus dit wordt niets. Ga terug naar Nederland, ga werken, ga studeren, leer Japans en kom dan maar weer terug.'quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:12 schreef Augustina het volgende:
En je vriendinnetje kon je niet helpen?
Niet bekoeld, bevredigd is meer het woord. Ik heb nergens spijt van en - al met al - me ook heel goed vermaakt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:16 schreef Augustina het volgende:
Betekent dit ook dat je fascinatie voor Japan nu enigszins bekoeld is?
Zeer zeker. Ik ben een kattenmens. Ik heb er in mijn leven twee gehad, de een sneuvelde onder een BMW, de ander aan een 'Meisje, luister; ik knijs het hier niet meer, ik ga bij je weg. Ik betaal nog een maand de huur en dan, tsja - je zoekt het maar uit/wat doen we met de kat?/kan die niet naar je ouders?/ja dat kan wel'-actie van mijn kand.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ok, ik heb geen muziekneger, maar wel een dikke rooie kat. Dat is ook wat waard.
Dat weten we nog niet. Wellicht ga ik die kant op, wellicht komt m'n meisje hier heen, maar in beide gevallen moet er een hoop werk gebeuren.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:19 schreef Augustina het volgende:
Maar je plan is wel, dat te doen wat moeders zei? En daarna weer terug te komen?
Nee, zeer zeker niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:23 schreef Augustina het volgende:
Nou ja, zo verloren klinkt het allemaal nog niet, gelukkig.
't Was een lieveheersbeestje.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:42 schreef IQM het volgende:
Maar goed...ik ga maar eens een wesp vangen.
Zolang ik maar mag meespelen in de cliffhanger!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:07 schreef k_man het volgende:
Ik vond 'kutkloon' ook wel een passende omschrijving, eigenlijk.![]()
Kut, man.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:45 schreef Bosbeetle het volgende:
ohja ik ben ook afgewezen voor die AIO plekhet was tussen mij en iemand anders en die ander is het geworden
zoals barry stevens zou zeggen vooral doorgaan ...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:46 schreef k_man het volgende:
En nu?
Ik ben nog bezig met afstuderen dus ik ga gewoon door met afstuderen en solliciterenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:52 schreef k_man het volgende:
Maar heb je nu wel iets anders dat je graag zou willen gaan doen?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:48 schreef Bosbeetle het volgende:
zoals barry stevens zou zeggen vooral doorgaan ...
Hoe oud is zo oud? Ik ben een kwart eeuw oud.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:12 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ben jij al zo oud, bb?
Maar 't is kut. Zoals al gezegd is.
Oh, en Claudia. [afbeelding]
haha nouja na mavo mbo hbo en universiteit vind ik 1 jaar vertraging nog netjesquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:15 schreef k_man het volgende:
En nog stééds niet afgestudeerd? Tjee, dat dat tegenwoordig nog kan.
Ik ben diep geworteld in de jaren 80 (ik ben een nakomertje dan krijg je dat)quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:15 schreef dwerg het volgende:
Nouja, voor mijn gevoel is Barry Stevens een icoon uit de jaren 80, misschien begin jaren 90. Heel wat mensen zouden bij het horen van die naam eerder 'wie?' zeggen dan 'vooral doorgaan'.
Hij zat ook in de jury van de Mini Playbakcshow (jaren 90). Of de Soundmix show, daar ben ik niet meer zeker van.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:15 schreef dwerg het volgende:
Nouja, voor mijn gevoel is Barry Stevens een icoon uit de jaren 80, misschien begin jaren 90. Heel wat mensen zouden bij het horen van die naam eerder 'wie?' zeggen dan 'vooral doorgaan'.
beidequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hij zat ook in de jury van de Mini Playbakcshow (jaren 90). Of de Soundmix show, daar ben ik niet meer zeker van.
Ik ben een stille genieter.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:26 schreef JAM het volgende:
Ik ga eerst maar eens slapen, dat heb ik ook een paar dagen niet echt gedaan. Woensdag in het vliegtuig een uurtje of drie, eergisteren bij mijn oma (dat was wel riant), maar vannacht duurde het zuipen en het gokken weer tot zeven uur 's ochtends en werd ik wakker in een oude, stinkende, stoffige, kapotte leren stoel en dacht ik; 'Shit. Shit. Shit.' Toen kwam er een Nieuw-Zeelander binnen en die zei;
'Dude, man, I'm in love.'
'What?'
'Ah, this chick man, she's wonderful.'
'Yeah?'
'You know, she woke up this morning next to me and said; "Shit, I'm late for work!", so I said: "Ah, fuck it baby, come on, let's sneak a fuck."'
'Yeah?'
'So she said: "OK."
'So you fucked her?'
'No man, I don't want her to be late for work.'
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:36 schreef SHE het volgende:
Ik ben een stille genieter.
Je verhalen zijn angstaanjagend levendig, treurig en grappig.
Wat mij betreft plemp je nog wat reeksen vol.
Met 'reeks' doelde ik op dit topic. Aangezien dit een zichzelf herhalend topic is, valt het onder een reeks.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk om te lezen (behalve de Caps Lock stukken), maar alleen als ze hier in dit topic staan. Aparte reeksen met die verhalen vind ik weer te 'gemaakt'.
Wees gerust, JAM, ik vind je nog steeds een idioot.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:44 schreef wyccie het volgende:
Ik vraag me nu af of dit (onze complimenten) hem beïnvloeden.
Damn, Claudia. Jij houdt alles weer in evenwicht.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:48 schreef Claudia_x het volgende:
Wees gerust, JAM, ik vind je nog steeds een idioot.
Rest slechts de vraag, wie is de ying en wie de yang?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Damn, Claudia. Jij houdt alles weer in evenwicht.
Wat is het verschil?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:05 schreef SHE het volgende:
Rest slechts de vraag, wie is de ying en wie de yang?
yinquote:
Het kan iets meer het één dan het ander ziijn, maar het blijft een eenheid.quote:
En bij welke van de twee voel jij je het beste thuis?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:09 schreef Claudia_x het volgende:
yin
het; g.mv.
(1886) Chin. (maan, schaduw, donker, het vrouwelijke)
1 het passieve (vrouwelijke) beginsel in de kosmos
antoniem: yang
yang
het; g.mv.
(na 1950) Chin. (zon, licht, het mannelijke)
1 het actieve (mannelijke) beginsel in de kosmos
antoniem: yin
Yang.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:14 schreef broer het volgende:
En bij welke van de twee voel jij je het beste thuis?
Ik ook, en vooral waarom yin er eerder was dan yang.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:20 schreef wyccie het volgende:
Ik vraag me af wat die jaartallen daar doen.
Helemáál niet!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het gek als ik toch meer voel bij yin?
Doe eens een poging.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:05 schreef broer het volgende:
Ik wil wel meepraten, maar ik vermoed dat het er niet gezelliger op wordt.
Jij bent zeker gezellig.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Anders ik wel.
Neuh. Ik ben niet zo goed in small talk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:06 schreef IQM het volgende:
Doe eens een poging.
Moet je getroost worden?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:05 schreef broer het volgende:
Ik wil wel meepraten, maar ik vermoed dat het er niet gezelliger op wordt.
Neuh. En anders kan ik mijn posts altijd nog vergezellen van de nodige smileys...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb je nooit de neiging om een andere PI te gebruiken?
Een smiley is niet hetzelfde als een PI, vind ik.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Neuh. En anders kan ik mijn posts altijd nog vergezellen van de nodige smileys...
Klopt. Ik heb nog nooit een smiley gezien die verdacht veel op een lamp lijkt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een smiley is niet hetzelfde als een PI, vind ik.
Nee. Maar als je de moeite wilt nemen, wil ik het best simuleren.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:09 schreef wyccie het volgende:
Moet je getroost worden?
Daar zeg je me wat.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb nog nooit een smiley gezien die verdacht veel op een lamp lijkt.
Daar heb ik al helemaal het talent niet voor geen behoefte aan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Talk big!
Nou, dan houd je maar gewoon je mondquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:15 schreef broer het volgende:
[..]
Daar heb ik al helemaal het talent niet voor.
Ja.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Kijk. En in bovenstaand geval zou een lampensmiley nou mooi toegepast kunnen worden.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, dan houd je maar gewoon je mond.
Nee.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:17 schreef IQM het volgende:
Maar, Erik, vind je mijn PI-gebruik wel leuk?
Of heb je liever dat ik met de lampenkap?
Ik hecht heel veel waarde aan eerlijkheid.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:14 schreef broer het volgende:
Nee. Maar als je de moeite wilt nemen, wil ik het best simuleren.
Daar gebruik ik 'm veelal ook voor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:21 schreef wyccie het volgende:
Lampsmiley vind ik geen goede benaming. Het is een *idee!* smiley
Ik hoop dat het diep van binnen aan je gaat knagen, Erik. Dat je er 's nachts wakker van gaat liggen. Dat je binnen enkele dagen alleen nog maar aan mij en m'n PI kan denken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja.
Weet j, ik heb nu altijd het gevoel als ik de lamp-PI gebruik dat ik jouw gimmick-PI gebruik. Terwijl ik de lamp-PI al gebruikte voordat het jouw gimmick-PI werd.
Je naam spreekt niet lekker uit, dus ik hoop niet dat ik er constant aan moet gaan denken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik hoop dat het diep van binnen aan je gaat knagen, Erik. Dat je er 's nachts wakker van gaat liggen. Dat je binnen enkele dagen alleen nog maar aan mij en m'n PI kan denken.
Muwahahahaha.
Je hoeft mijn naam niet uit te spreken tijdens het denken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je naam spreekt niet lekker uit, dus ik hoop niet dat ik er constant aan moet gaan denken.
En welke van de twee is volgens jou eerlijk? Het doorgestreepte of het later toegevoegde deel?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:20 schreef wyccie het volgende:
Ik hecht heel veel waarde aan eerlijkheid.
Dat tweede, natuurlijk. Je gaat geen waarheden doorstrepen als je daar veel waarde aan hecht.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:24 schreef broer het volgende:
[..]
En welke van de twee is volgens jou eerlijk? Het doorgestreepte of het later toegevoegde deel?
Jij misschien niet, maar ik spreek veel uit in mijn gedachten. Vrijwel alles. Hele gesprekken die nog niet hebben plaatsgevonden. Discussies voordat die aangevangen zijn. Namen op fora en in boeken. Gaat zo maar door.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Je hoeft mijn naam niet uit te spreken tijdens het denken.
Ik hechtte de waarde niet. Wel opletten, hè!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:25 schreef IQM het volgende:
Dat tweede, natuurlijk. Je gaat geen waarheden doorstrepen als je daar veel waarde aan hecht.
Je bedoelt Ross, neem ik aan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:25 schreef broer het volgende:
Waarom er trouwens nog mensen naar Jay Leno (en al die anderen) kijken, terwijl we ook Jonathon Woss hebben, is mij een raadsel.
Ik moet er niet aan denken om typische internetwoorden te moeten uitspreken in het echt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij misschien niet, maar ik spreek veel uit in mijn gedachten. Vrijwel alles. Hele gesprekken die nog niet hebben plaatsgevonden. Discussies voordat die aangevangen zijn. Namen op fora en in boeken. Gaat zo maar door.
Ga 'm eens kijken dan. Ga!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Da's de enige grote JC-film die ik nog niet gezien heb.
Nee, maar wyccie hecht veel waarde aan eerlijkheid. En ze gelooft niet dat jij eerlijk was met die post van je, dus streepte ze het gedeelte door waarvan zij dacht dat je niet eerlijk over was en voegde ze er het eerlijke, waarheid bevattende gedeelte aan toe.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:26 schreef broer het volgende:
[..]
Ik hechtte de waarde niet. Wel opletten, hè!
Grappen maak ik ook. Maar ik plan ook ruzies uit. Die overigens zelden zo verlopen als dat ik ze in gedachten had,quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om typische internetwoorden te moeten uitspreken in het echt.
"Ban....ben? Geband? Gebend?"
"Poosten? Posten? Nieuwspoost? Nieuwspost?"
Maar in mijn gedachten heb ik vaak hele gesprekken met mezelf of met andere personen.
Niet dat ik gek ben, ofzo. Maar in mijn gedachten maak ik best veel grappen. En soms ook verdomd goede.
JIJ mag best voor me denken. Helaas had ik er gewoon een zooitje van gemaakt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:30 schreef IQM het volgende:
Denk ik dan. Maar ik moet eigenlijk niet voor wyccie denken.
Daar valt iets voor te zeggen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:31 schreef broer het volgende:
[..]
Als hij het zelf al niet kan uitspreken, moet ik dat ook niet willen, vind ik.
Het doorstrepen had ik zelf gedaan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:30 schreef IQM het volgende:
Nee, maar wyccie hecht veel waarde aan eerlijkheid. En ze gelooft niet dat jij eerlijk was met die post van je, dus streepte ze het gedeelte door waarvan zij dacht dat je niet eerlijk over was en voegde ze er het eerlijke, waarheid bevattende gedeelte aan toe.
Chaosquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
JIJ mag best voor me denken. Helaas had ik er gewoon een zooitje van gemaakt.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
JIJ mag best voor me denken. Helaas had ik er gewoon een zooitje van gemaakt.
Pfffew, ik dacht dat ik gek was. Dat doe ik dus ook. Mijn hele toekomst verzin ik, alle dialogen komen in mijn hoofd voorbij.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Jij misschien niet, maar ik spreek veel uit in mijn gedachten. Vrijwel alles. Hele gesprekken die nog niet hebben plaatsgevonden.
Al had ik mijn versie leuker gevonden. Dat de quote dus wel goed was gegaan en dat jij van jezelf dacht dat je het talent er niet voor hebt, maar dat wyccie dat dan doorstreept en ervan maakt dat je het talent er wel voor hebt, maar dat je er gewoon geen behoefte aan hebt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:32 schreef broer het volgende:
[..]
Het doorstrepen had ik zelf gedaan.
Hm... Nou, dan bewaar dat troosten maar voor een andere keer.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:29 schreef wyccie het volgende:
Oh, broer...ik ben een ramp met quotes. Ik ga nu even iets rechtzetten.![]()
Zeer herkenbaar. Getver, als ik er op let dan hoor ik echt alles wat ik ziequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Pfffew, ik dacht dat ik gek was. Dat doe ik dus ook. Mijn hele toekomst verzin ik, alle dialogen komen in mijn hoofd voorbij.
(ietwat overdreven)
Ik dacht dat het zo zat.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Al had ik mijn versie leuker gevonden. Dat de quote dus wel goed was gegaan en dat jij van jezelf dacht dat je het talent er niet voor hebt, maar dat wyccie dat dan doorstreept en ervan maakt dat je het talent er wel voor hebt, maar dat je er gewoon geen behoefte aan hebt.
Ofzo.
Neh, wyccie denkt niet voor mij.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:35 schreef IQM het volgende:
Al had ik mijn versie leuker gevonden. Dat de quote dus wel goed was gegaan en dat jij van jezelf dacht dat je het talent er niet voor hebt, maar dat wyccie dat dan doorstreept en ervan maakt dat je het talent er wel voor hebt, maar dat je er gewoon geen behoefte aan hebt.
Gewoon als één woord de letters snel achter elkaar opnoemen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar is het nou de bedoeling dat je IQM uitspreekt als ie-kuu-em? Of ai-kjoe-em? Of ai-kum? Of moet je nou de hele tijd dat Latijnse zinnetje opratelen.
Dus een soort iekum? Ja, dit is belangrijk, want als ik het in het begin al fout zeg, dan komt het nooit meer goed. En dat is bewezen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Gewoon als één woord de letters snel achter elkaar opnoem.
Dat klinkt ongeveer als een Turk die een orgasme krijgt.
Synesthesiequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
een soort van verkeerd aangesloten zintuig
Wat een gedetailleerde analogie!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:37 schreef IQM het volgende:
Dat klinkt ongeveer als een Turk die een orgasme krijgt.
Ik wilde alleen maar een grapje maken. Weet ik veel hoe je m'n username uitspreekt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus een soort iekum? Ja, dit is belangrijk, want als ik het in het begin al fout zeg, dan komt het nooit meer goed. En dat is bewezen.
Daar denk ik niet over na bij het registreren.
Oh, als er een term voor is dan ben ik niet de eerste die het ervaart.quote:
Tot nu toe ben je ie-kuu-em, wat me helaas wel doet denken aan saaie kantoren met cubicals en een neppe kamerplant om het allemaal wat op te fleuren en de illusie te wekken van een gezonde en gezellige werksfeer. Een ruimte waar alles gedempt klinkt en de telefoontbeltonen aan een stuk door rinkelen. Nou ja, niet rinkelen, maar zo'n modern melodietje wat ik alleen maar kan neerschrijven als "TIELU-DIELU!".quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar een grapje maken. Weet ik veel hoe je m'n username uitspreekt. [afbeelding] Daar denk ik niet over na bij het registreren.
Werd in dat ene topic (De dagen van de week associëren met kleuren) genoemd, maar synesthesie is geen associatie; je neemt het echt waar.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, als er een term voor is dan ben ik niet de eerste die het ervaart.
Dat zou ik eerder koppelen aan ai-kjoe-em, aangezien het tegenwoordig vet hip trendy is om namen en producten in het Engels te vertalen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tot nu toe ben je ie-kuu-em, wat me helaas wel doet denken aan saaie kantoren met cubicals en een neppe kamerplant om het allemaal wat op te fleuren en de illusie te wekken van een gezonde en gezellige werksfeer. Een ruimte waar alles gedempt klinkt en de telefoontbeltonen aan een stuk door rinkelen. Nou ja, niet rinkelen, maar zo'n modern melodietje wat ik alleen maar kan neerschrijven als "TIELU-DIELU!".
Da's interessant, dat heb ik nog niet eerder gehoord. Welke is rond en welke is hoekig?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:46 schreef IQM het volgende:
Ik heb ook dat ik de dagen van de week associeer met een vorm (scherp, niet scherp, hoekig, etc...)
Interessant. Dat beelddenken is ook tof en iets wat ik heb/doe.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Werd in dat ene topic (De kleuren associëren met dagen van de week) genoemd, maar synesthesie is geen associatie; je neemt het echt waar.
Te veel verbindingen in je hersenen.
Zo raar is het niet. Want volgens mij komt het door de vorm van de letters.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Da's interessant, dat heb ik nog niet eerder gehoord. Welke is rond en welke is hoekig?
Maar dat denken in vormen heb ik dan weer níét bij andere woorden...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo raar is het niet. Want volgens mij komt het door de vorm van de letters.
Maandag is rond en zacht.
Dinsdag ook.
Woensdag ook.
Donderdag ook.
Vrijdag is scherp.
Zaterdag is scherp.
Zondag is rond en zacht.
Maar die twee (klank en vorm) hebben volgens mij ook veel met elkaar te maken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou eerder zeggen dat het door de klank van de dagen komt.
Is het toch nog gezellig geworden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Potdimme,het is hier te interessant, en ik moet gaan slapen.
Welterusten, en ik zie jullie ooit wel, maar eerst zal ik trachten de paden van mijn gedachten te betreden terwijl ik me overgeef aan de nacht.
En de rijm in de zin is stom.
Ja, maar woensdag klinkt toch best rond. En is qua vorm ook best rond.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:55 schreef wyccie het volgende:
De W van woensdag is hoekig.
Zowel zaterdag als zondag beginnen met een z, maar hebben verschillende vormen.
Ik luister ook naar 'lieffie' of 'schatje', hoor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:02 schreef wyccie het volgende:
Ben jij dan een beelddenker, IQM?
Ik vind 't zo vreemd om je IQM te noemen.
Van die gedachtesprongen als je iemand iets vertelt..... ik kan ook moeilijk iets 'abstracts' uitleggen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:05 schreef IQM het volgende:
Nou ja, beelden...ik weet niet of het altijd alleen maar beelden zijn. En wat het wel is, is moeilijk te omschrijven.
Ik vind het sowieso soms wel eens moeilijk om uit te leggen wat ik precies bedoel of hoe ik over iets of iemand denk, omdat ik in mijn gedachten andere waarden gebruik dan in 'het uitgesprokene'.
Precies.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Van die gedachtesprongen als je iemand iets vertelt..... ik kan ook moeilijk iets 'abstracts' uitleggen.
Het is iets wat je voelt, vaak een combinatie van verschillende dingen. Als ik zoiets in woorden wil uitleggen heeft dat beperkingen.
Het gaat me dus soms toch beter af dan ik denkquote:
Dat is voor jou een stuk makkelijker. Ik kan dat niet. En dan is het nog steeds onduidelijk voor de ander. Beelden zijn soms nóg lastiger om te begrijpen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Als je het niet met woorden kan zeggen, zeg je het met beelden.
Althans...Zo werkt dat bij mij.
Was je erbij?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:40 schreef wyccie het volgende:
Noormannen hebben niet lief.
Nee, maar rovers zijn per definitie stom. En al hebben ze wel lief, dan zou ik ze niet willen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Was je erbij?
Mannen zijn jagers, he. Daar doe je niets aan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, maar rovers zijn per definitie stom. En al hebben ze wel lief, dan zou ik ze niet willen.
Je had niet serieus moeten antwoorden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:45 schreef broer het volgende:
Meester. Of mr. Maar dat is dan de afkorting.
Pardon?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:48 schreef broer het volgende:
Do2, wat vind je ervan als er iemand in je stoel komt zitten die zegt: "Doe maar iets leuks."?
Dat wil ik namelijk wel eens doen, maar ik ben bang dat ze me heel ongeïnteresseerd aankijken en zeggen: "Jah, weut ik veul!"
Weet je wel hoe gek dit klinkt als Claudia dat uithangbord helemaal nooit had gepost?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:48 schreef broer het volgende:
Do2, wat vind je ervan als er iemand in je stoel komt zitten die zegt: "Doe maar iets leuks."?
Dat wil ik namelijk wel eens doen, maar ik ben bang dat ze me heel ongeïnteresseerd aankijken en zeggen: "Jah, weut ik veul!"
Hm... Ik had jou wel ingeschat als iemand die van het type 'rover' hield.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:47 schreef wyccie het volgende:
Nee, maar rovers zijn per definitie stom. En al hebben ze wel lief, dan zou ik ze niet willen.
O, dan moet ik even iets beter teruglezen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:49 schreef wyccie het volgende:
Je had niet serieus moeten antwoorden.
Zelfs mét uithangbord is het gek:quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:50 schreef wyccie het volgende:
Weet je wel hoe gek dit klinkt als Claudia dat uithangbord helemaal nooit had gepost?![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Pardon?
Nope, zelfs met teruglezen snap ik het niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:49 schreef wyccie het volgende:
Je had niet serieus moeten antwoorden.
Sorry. Foutje. Vergeet het maar.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Welk uithangbord?
Zo eentje vind ik wel ok.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:50 schreef broer het volgende:
Hm... Ik had jou wel ingeschat als iemand die van het type 'rover' hield.
Deed je dat maar!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:55 schreef Lienekien het volgende:
Ik stuur je toch wekelijks een samenvatting van de hoogtepunten?
Teiltje, aub.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo eentje vind ik wel ok. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een viking is een noorman...
Bijna de helft van rechtenstudenten zijn toch vrouw?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:45 schreef broer het volgende:
Meester. Of mr. Maar dat is dan de afkorting.
Dat zou best kunnen, maar...wat heeft dat met die quotes te maken?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Bijna de helft van rechtenstudenten zijn toch vrouw?
Touché.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, waren er maar hoogtepunten!
Ja! Kindertjes doodrijden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:55 schreef wyccie het volgende:
Zo eentje vind ik wel ok. [afbeelding]
Ik vermoed dat dat de uitleg voor mij was.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat zou best kunnen, maar...wat heeft dat met die quotes te maken?
Ja, ik hou van groot en lomp. Grootste fout van mijn leven.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Teiltje, aub.
Als ze gewoon netjes tussen de wielen op de grond gaan liggen is er niks aan de hand. Zo'n auto is best hoog.quote:
Zat ik er toch niet zo heel ver naast.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:00 schreef wyccie het volgende:
Ja, ik hou van groot en lomp. Grootste fout van mijn leven.
Nou, hè, hè.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:02 schreef wyccie het volgende:
Hee Lienekien!
Nee, gewoon dwars over de weg. Dat geteisem dat je rustige middag in de boekhandel verstoort, verdient geen zachte behandeling.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:02 schreef wyccie het volgende:
Als ze gewoon netjes tussen de wielen op de grond gaan liggen is er niks aan de hand. Zo'n auto is best hoog.
O, ja. Hoi.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:03 schreef Lienekien het volgende:
Nou, hè, hè.
Heb jij misschien nog tijd over voor een bijbaantje komende maand? En vind je het geen probleem om een zwarte maillot te dragen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:04 schreef broer het volgende:
Nee, gewoon dwars over de weg. Dat geteisem dat je rustige middag in de boekhandel verstoort, verdient geen zachte behandeling.
Er bestaan geen 'mooie' auto's. Dus doe je best.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zal ik eens laten zien wat ik een mooie auto vind?
Ja, Do2. Wat vind jij nou een mooie auto?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zal ik eens laten zien wat ik een mooie auto vind?
Ja, hè. Verder zegt nooit iemand 'hallo', of 'hoi', of 'goedemorgen', of 'goedemiddag', of 'goedenavond'.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:05 schreef broer het volgende:
[..]
O, ja. Hoi.
Jij bent echt de enige die begroet wil worden in deze slowchat.
Waarom noem je de hoed met de kleurige veer niet? Denk je soms dat ik die standaard in de kast heb liggen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:05 schreef wyccie het volgende:
Heb jij misschien nog tijd over voor een bijbaantje komende maand? En vind je het geen probleem om een zwarte maillot te dragen?
Correctie: ik ben de enige die niet begroet hoeft te worden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:06 schreef Lienekien het volgende:
Ja, hè. Verder zegt nooit iemand 'hallo', of 'hoi', of 'goedemorgen', of 'goedemiddag', of 'goedenavond'.
't Is 'm niet helemaal...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:06 schreef broer het volgende:
[..]
Er bestaan geen 'mooie' auto's. Dus doe je best.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:08 schreef broer het volgende:
Correctie: ik ben wyccie en ik zijn de enige die niet begroet hoeven te worden.
Ik vind dat zo knap, dat mensen een auto mooi kunnen vinden. Die van mij moet het gewoon doen, verder niet. Auto's interesseren me simpelweg niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
't Is 'm niet helemaal...
Maar het is wel een Ford Mustang, die in de buurt komt:
[afbeelding]
Hoezo 'wij'? Dat kan niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:16 schreef broer het volgende:
Als ik dat bedoelde, had ik wel 'wij' gezegd.
Mja, het blijft een vervoermiddel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:21 schreef wyccie het volgende:
En zo eentje? Dit is wel een auto waarvan ik denk dat mensen die auto's lelijk vinden wel mooi zouden kunnen vinden.
Geen zak aan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoezo 'wij'? Dat kan niet.
En zo eentje? Dit is wel een auto waarvan ik denk dat mensen die auto's lelijk vinden wel mooi zouden kunnen vinden.
[afbeelding]
Jij vindt alleen dingen mooi die alleen bedoeld zijn om mooi te zijn?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:25 schreef broer het volgende:
Mja, het blijft een vervoermiddel.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Geen zak aan.
Nee, maar het moet al wel héél bijzonder zijn wil het design loskomen van het oorspronkelijke doel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:26 schreef wyccie het volgende:
Jij vindt alleen dingen mooi die alleen bedoeld zijn om mooi te zijn?
Mijn moeder een knuffel gegeven.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Wat heb jij eigenlijk zoal gedaan vandaag?
Ik wel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:28 schreef broer het volgende:
Ik ben nog geen auto tegengekomen die datzelfde voor elkaar kreeg.
Da's lief van je. Jij bent geen rover.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mijn moeder een knuffel gegeven.
Ik ben inderdaad al weer ja-ren vrijgezel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Da's lief van je. Jij bent geen rover.
Je doet me pijn!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:32 schreef wyccie het volgende:
En een iBook is toch net zoals alle andere laptops, met als enig verschil de witte kleur?
Ja, die kop ik niet in, hoor.quote:Ik ben nu benieuwd naar je inrichting, broer.
Ja, ik ook.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:40 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoel interieur.
Die zijn niet echt mooi meer, inderdaad. (Al waren ze qua design wel fantastisch, destijds.)quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:43 schreef wyccie het volgende:
En jij bedoelt toch niet deze dingen, mag ik hopen?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |